ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אנ'גוג לא מיותר, הבנאדם שם מספיק כדורים ברשת העונה בשביל להגיד את זה. הוא גם לא מספיק טוב בשביל להיות מחליף ראשון לטורס אבל אם היה בא עוד חלוץ כמו שהודג'סון רצה והוא היה חלוץ שלישי הייתי יותר ממרוצה ששחקן ברמה שלו הוא אופציה שלישית לחלוץ. יש לו חוש לשערים, תנועה לא רעה ללא כדור, שליטה סבירה ביותר בכדור... הוא עוד יתחזק ויגדל מבחינה פיזית וכשהוא יגיע גם לבגרות מנטאלית הוא יכול להיות אחלה חלוץ.
    איאלה עוד צעיר וממה שאומרים, בהאל הוא עושה חסד ונותן יכולת מצוינת, גם אותו עוד לא הייתי פוסל. כל השאר אני מסכים...
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    באבל אצל בניטז שיחק אך ורק באגף, הודג'סון בעצמו אמר שהוא לא קיבל אף פעם הזדמנות אמיתית בחוד, העניין הוא שגם הודג'סון עדיין לא נתן לו אחת כזאת.
    אני עדיין לא מבין באיזה הצהרות יצאתי...אמרתי דברים שהיו לי חששות לגביהם עוד לפני שהעונה החלה אבל רציתי לראות איך היא תתחיל כדי שהם יקבלו אישור. מה שהוא עשה עד כה - מביך. זה יכול להתהפך, הוא יכול להתפקח, כמה מהשחקנים יכולים להשתפר, לא הכל אבוד. אם אתה שואל אותי, הוא לא יהפוך משמרן אנגלי לטקטיקן בחסד ואחד שיודע לנצח קבוצות חזקות ממנו בזכות מהלכים שהוא עושה. הוא יבנה על כך שטורס,ג'ררארד וכו' "יוציאו אותו טוב". הרי ברור לי מה יכול לקרות בשבת, ננצח את סנדרלנד 3-0 (אשרי המאמין) ואז יחזרו למה שכתבתי ויגידו שמיהרתי לחרוץ את גורלו. אז זהו שלא, יש לו כמה שחקנים מצויינים על המגרש והוא יכול לעשות עכשיו רצף של נצחונות שבדיוק יראו כמה שהם טובים בלי קשר לכמה שהוא בינוני.
    אופציות ללא לוקאס פולסן:
    מקסי במרכז, כמו ששיחק בנבחרת ארגנטינה.
    ג'ררארד במרכז ובחוד אפשר לעלות עם באבל/אנגוג/יובאנוביץ'.
    לא דיברנו על כך שג'ררארד ישחק העונה במרכז השדה כדי לשפר את הנעת הכדור?
    עכשיו יש בדיחה חדשה, לשחק עם מירלאש חצי חלוץ ולהציב את ג'ררארד במרכז המגרש, לכו תדעו עד מתי זה יחזיק.

    אם אתם ממשיכים לדבר איתי על כך שצריך לתת זמן לקבוצה להתחבר כדי שנשלוט נגד ווסט ברום ונורת'המפתון אז באמת שהדיון הזה מיותר.
    מישהו כתב לפני שבניטז בעונה ה-1 נראה זוועה, אז כן לקחנו אליפות אירופה אגב, ובליגה סתם משלוף אני זוכר אותנו שולטים בצורה נפלאה נגד נוריץ' ויריבות מהסגנון הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    גיל -
    מקסי במרכז... כמו שמקסי נראה מאז שהגיע גם ביציע לא הייתי נותן לו לשבת, הנעת כדור לא היית רואה איתו אלא עוד עוד מסירות אחורה בדיוק כמו שהוא עושה באגף.

    בנוגע למשפט הבא:
    "הרי ברור לי מה יכול לקרות בשבת, ננצח את סנדרלנד 3-0 (אשרי המאמין) ואז יחזרו למה שכתבתי ויגידו שמיהרתי לחרוץ את גורלו. אז זהו שלא, יש לו כמה שחקנים מצויינים על המגרש והוא יכול לעשות עכשיו רצף של נצחונות שבדיוק יראו כמה שהם טובים בלי קשר לכמה שהוא בינוני."

    אוקיי, אז תן לי להבין: בהנחה שאנחנו נותנים עכשיו רצף נצחונות טובים, עם הנעת כדור ויכולת קבוצתית טובה ושליטה במגרש ולא הבלחות של טורס וסטיבי, אתה עדיין לא תזקוף לו אפילו מעט קרדיט? מה כן צריך לקרות כדי שהוא יקבל את הקרדיט?
     
  4. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסגל שלכם אולי שווה טופ 4 כשכל השחקנים כשירים, ובפרט כשהשחקנים הבכירים בסגל כשירים, אבל זה לעולם לא המצב. צריך להסתכל על איכות הסגל בכללותו, ולא על איכויות השחקנים הבכירים בסגל. לדעתי הסגל שלכם בכללותו לא שווה טופ 4. יש יותר מדי שחקנים בינוניים בסגל, שמוצאים את עצמם מדי משחק על המגרש (חלקם הוזכרו בדיון). נכון שלאף קבוצה בעולם אין בכל עמדה שחקן מהשורה הראשונה, אבל הכל שאלה של איזון קבוצתי בסופו של עניין, והקבוצה הנוכחית לא מאוזנת מספיק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    אם הוא ינצח משחקים נגד קבוצות יותר טובות מאיתנו, אז אני אתן לו קרדיט.
    מזמן כתבתי שהתחלנו ברצף משחקים קשה מאוד וברגע שהוא יסתיים יהיה לנו רצף שאפשר לעשות ממנו הרבה נקודות, שלא תחשוב שזה בהכרח יבוא משיפור בתפקוד המאמן.
    בינתיים הוא הצליח לתת לקבוצות חלשות יותר לשלוט לנו במגרש, בוא נראה מה הוא יעשה בהמשך.
    אני לא יודע לפרט פה בדיוק מה אני מצפה ממנו שיעשה, אני יודע לומר ש0 חילופים ב90 הדקות אתמול זה די מגוחך, ושלבי במקום באבל כשהיינו בפיגור זה אפילו עוד יותר.
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    זה לא בהכרח יבוא משיפור בתפקוד המאמן, אני לא חושב שהוא יתפקד 'טוב יותר', רק ייקח החלטות מעט יותר טובות ככל שהוא יכיר את הסגל יותר טוב ויבין למי אסור לתת דקות בשום אופן. זה כן בהכרח יבוא משיפור של ההבנה בין השחקנים (כתלות ביכולת כמובן ולא עם נצחונות של 1:0 מהברקות).
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    שיראה מצידי קלטות כל היום וכל הלילה מהרגע שהוא מונה לתפקיד הזה כדי שיידע למי אסור לתת דקות, אנחנו לא צריכים לספוג תוצאות כאלה איומות רק כי זה תקופת הנסיון שלו.
    אני צופה שיפור חד ברמת המשחק של הקבוצה, יש לנו שחקנים טכניים וטובים כמו טורס,ג'ררארד,מירלאש,קול, הכדורגל שלנו אמור להשתפר כי הם כמעט ולא שיחקו יחד עד עכשיו מכל מיני סיבות, רק אל תמכרו לי אח"כ שזה בגלל הסוויץ' שהודג'סון עשה בראש.
    בדיוק בזמנים האלה שהיו לנו כמה חסרים נבחן המאמן, איך הוא יכול לנצח משחקים למרות חסרונות. הוא בחר לקחת נקודה בסיינט אנדרוז ולנצח במתפרצת מהברקה של טורס את ווסט ברום באנפילד ולרשום את אחד הבזיונות הגדולים בהיסטוריה של המועדון נגד נורת'המפתון ושידרסו אותנו בסיטי כאילו אנחנו בכלל לא פאקטור. להמשיך?

    יש מקום לביקורת על המאמן גם אם אנחנו סה"כ בספטמבר, אנחנו לא באמת כאלה גרועים.
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    ג'רארד למרכז השדה זה בהחלט רעיון הרבה יותר טוב מלוקאס שם אבל אם אתה שם את אנגוג או באבל בחוד, אתה משחק עם ארבעה קשרים במקום חמישה, ועוד מאבד את התרומה של ג'רארד מאחורי החלוץ (אפילו בתפקיד המקורי שלו הוא מתקשה לספק את הסחורה בשנה האחרונה, אז להסיט אותו גם משם?). בקיצור, זאת לא בהכרח אלטרנטיבה טובה יותר. מקסי במרכז המגרש? אני מודה שיותר מדי במדי ליברפול לא ראיתי אותו, אבל ממה שראיתי, שיפור גדול מלוקאס זה בטח לא. הברזילאי לפחות מסוגל ללחוץ על היריב ולחלץ כדורים.

    אני דווקא זוכר לא מעט פעמים בתקופת בניטז שליברפול היתה מפשלת גם בבית מול קבוצות תחתית ועפה בגביעים מול קבוצות נחותות. בניטז ידע להעיף את ברצלונה, ריאל, אינטר וצ'לסי בליגת האלופות אבל בליגה היה עושה פאדיחות מול קבוצות בסכנת ירידה.

    להזכירך אפילו פורטסמות' של גרנט הצליחה לנצח את ליברפול בעונה שעברה, גם עפתם בגביע באנפילד מול רדינג והיו עוד איבודי נקודות מביכים. זאת הקבוצה שבניטז השאיר לכם, עושה רושם שהודג'סון בכיוון של להוציא אותה מהבוץ ולהחזיר אותה לימיה הגדולים, בניגוד לבניטז שהיה רק מביא עוד ועוד ליצנים מרחבי העולם.
     
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    מפתיע אותי שאף אחד לא מזכיר ולוקח בחשבון את שלבי כאופציה לחיזוק הקישור האחורי.
    לוקאס לא בליגה שלו, והוא קטן ממנו בהרבה.
    במשחק אחד בפרי סיזן היה ביי פאר השחקן הטוב שלנו על המגרש, חילק כדורים יפים על ימין ועל שמאל. ואירגן את המשחק בצורה יפה מאוד.
    עלה כקפטן הנבחרת הצעירה במשחק הבכורה שלו, כבש והיה המצטיין על המגרש.
    הוא שחקן פנטסטי ואם הוא רק היה נוחת אצל וונגר הוא היה שחקן הרכב.
    אין שום סיבה שהוא לא יהיה ברוטציה שבין ההרכב לספסל אצלנו.

    מטריף אותי לחשוב שהוא פשוט הולך לבלות את כל העונה במילואים.

    אחד הדברים שהכי הטרידו אותי והרבה אחרים בתקופת בניטז, זה שכששחקנים כמו ג'ונסון, קויט, לוקאס, קאראגר וכו נראו כמו פח אשפה, הם המשיכו לקבל קרדיט ולבלות בהרכב.
    הדוג'סון פתח את הקריירה שלו בליברפול בצורה דומה, אין שום סיבה לקארא וג'ונסון להילחם על המקום שלהם, הם לא ייצאו מה- 11 גם אם הם יכבשו שלושער עצמי בכל משחק,
    שניהם נראים כמו 2 שחקנים שלא קשורים לענף.
    קאראגר ביי פאר בעונה הכי גרועה שלו אי פעם, וג'ונסון סתם שחקן גרוע.
    זה שהוא יודע לתקוף זה אחלה, אבל הוא משחק בתור מגן, וזה קצת בעייתי מכיוון שהוא לא יודע......להגן

    הגיע הזמן שמישהו יתקע אותם בספסל, יש לנו אופציות טובות מהם בסגל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    Dennis Bergkamp
    לא בהכרח אלטרנטיבה טובה יותר, אוקיי, אבל איך נדע אם לא ננסה? מה הרציונאל מאחורי דבקות באותם רעיונות, באותו קישור מרכזי, גם לאחר הופעות מאוד מאוד אנמיות? למה לא לעשות שינוי?
    על לוקאס עדיף שאני לא אדבר, הוא כל כך עלה לי על העצבים שאני כבר לא מסוגל להיות אובייקטיבי בנושא שלו. שמישהו אחר יכתוב כמה חילוצי כדור היו לו ב3 שנים שהוא במועדון.
    "עושה רושם שהודג'סון בכיוון של להוציא אותה מהבוץ ולהחזיר אותה לימיה הגדולים"
    באמת שאין לי מושג למה קיבלת את הרושם הזה, אשמח אם תרחיב.

    לגבי מה שכתבת על בניטז, זה שוב גורר אותי לדבר על המאמן הקודם. בעונה האחרונה הוא עשה המון שגיאות, שגיאות שעלו לו במשרה שלו, באופן כללי אני שופט את התקופה שלו במועדון כהצלחה כהמשך למה שעבר על המועדון הזה מבחינת תיאום ציפיות מימי סונס ואוונס.
    מבחינתי להשוות אותו להודג'סון עושה לו עוול גדול. הודג'סון קיבל מועדון פאר כמו ליברפול רק כי המועדון נמצא כרגע במצב קשה מאוד מבחינה כלכלית וקיומית, הוא פה כדי לייצב את הספינה ולהחזיר את המפתחות כשנגיע לחוף מבטחים.

    אורי
    מרוב שהמאמן מתעלם משלבי, גם אני שכחתי ממנו.
    שחקן שמנסה, שמסתכן, עוד אלטרנטיבה מעניינת.
    פתחנו עם לוקאס ופולסן...בקושי זז הכדור, הגיע הזמן -לנסות- משהו אחר. מה אפשר להפסיד? למה להמשיך לפתוח עם אותו קישור מרכזי שכופה עלינו סגנון משחק של כדורים ארוכים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    עזוב רגע השוואה בין בניטז להודג'סון. מה שאני אומר זה שבעונה שעברה הקבוצה הזאת, של בניטז, גם פישלה מול הקטנות ועשתה פאדיחות, וזה מה שנשאר. הודג'סון עם מעט כסף חיזק כמה שיכל את הקבוצה בצורה חכמה, אבל צריך שינוי הרבה יותר עמוק ויסודי.

    בכל קיץ עם בניטז היה ברור שההגנה זקוקה לחיזוק, שהאופציות באגפים לא טובות מספיק - ותמיד הוא היה מביא רכש שלא קשור בשיט למה שהקבוצה היתה צריכה. זה כאילו ההנהלה הביאה לו 30 מליון פאונד והוא פשוט פתח את העיתון בבוקר, ועשה 'אן-דן-דינו' את מי הוא רוצה. ולא רק זה, אלא שאפילו הרכש הלא נחוץ כמעט תמיד היה עלוב, הקבוצה הפכה להיות חלשה מאד במקומות מסוימים והעומק של הסגל מביך. אני מסתכל לעומת זאת על הרכש של הודג'סון בקיץ ואני כן רואה שיש מאמן שמבין יותר את הנקודות החלשות של הקבוצה, ובאמת מנסה לחזק אותה במקומות הנכונים. הוא מביא שחקנים אמנם לא ברמה עולמית, כי מבחינת תקציב הוא לא יכול, אבל עדיין שחקנים טובים מאד. קונצ'סקי, מיירלש, ג'ו קול ויובאנוביץ' הם התחלה מצוינת בהתחשב במגבלות. אין מה לעשות ואת החורבן מתקופת בניטז צריך להתחיל לבנות מחדש לאט ומלמטה.

    אני גם חשבתי שליברפול תפתח את העונה הרבה יותר טוב ותעקוף את סיטי וטוטנהאם, ויכול להיות שהיא בסוף תצליח, אבל דעתי היא שהבעיה בקבוצה בינתיים היא לא בעמדת המאמן אלא בחומר השחקנים.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    "עזוב רגע השוואה בין בניטז להודג'סון. מה שאני אומר זה שבעונה שעברה הקבוצה הזאת, של בניטז, גם פישלה מול הקטנות ועשתה פאדיחות, וזה מה שנשאר."
    ההבדלים בין הסגל של 08-09 לבין זה של 09-10 היו קטנים, אתה מציין דווקא את הפאשלות של הסגל הזה כשלמעשה היו הרבה יותר תוצאות מוצלחות מרעות.
    הודג'סון לא יכול להשתמש בתירוץ של העונה יוצאת הדופן לכך שתחילת העונה הזאת ניראת כמו המשך של ההיא. ובכלל, גם אם אנחנו חלוקי דעות לגבי רמת הסגל, אף אחד לא באמת חושב שהוא שווה למקום 7 ולתצוגות מהסוג שראינו בשנה שעברה. האחריות של המאמן החדש הייתה להגיע יותר קרוב למיצוי הפוטנציאל של הסגל הזה, אם הוא נכשל בדיוק איפה שבניטז נכשל בשנה שעברה אז בשביל מה בכלל הוחלף מאמן?

    לגבי השורה התחתונה שרשמת, אני שוב רוצה לכתוב שאני מאמין שאפשר לסיים במקום ה-4 העונה. האכזבה שלי עד כה היא לא ממספר הנקודות שצברנו אלא מהדרך בה צברנו רק 5 נק' וכמובן הביזיון של אתמול שזה השיא של העונה עד כה. נראה שיש לנו 5 נק' כי זה מה שהודג'סון ציפה להוציא, הוא לא באמת ניסה לקחת 15, בלי להיכנס להאם אנחנו מסוגלים או לא. הסברתי כבר קודם למה אני מתכוון בכך שאני אומר שהוא לא ניסה. כל מה שאני דורש מהשחקנים והמאמן זה שיתאמצו וינסו לנצח את המשחק, אם האמונה והמאמץ היו שם אני מרוצה. זה לא המקרה עד עכשיו העונה, אתה זוקף את זה לחובת השחקנים, לי אין ספק שמדובר קודם כל בעבודת מאמן לקוייה ופירטתי כבר את הסיבות לכך.

    עריכה: יובאנוביץ' בכלל רכש של בניטז. לגבי קונצ'סקי, עדיין לא ברור האם הוא יהיה אחד החורים עליהם נדון בקיץ הבא. נדמה לי שגורלם של קונצ'סקי והודג'סון דומה מאוד, שניהם פתרונות זמניים לתקופה קצרה ולא באמת אנשי מפתח בעתיד המועדון. בינתיים הוא אשם חלקית ב-2 שערים במשחק מול מנ יו והמאמן אשם בהרבה יותר מכך, אז ספק אם שניהם אפילו טובים מספיק בשביל פיתרון זמני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  13. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם בעונה שעברה המשחק נגד יונייטד היה היוצא מן הכלל, כזה שחשבנו שיוציא אותנו לדרך חדשה כי הסימנים הטובים היו שם אבל אני לא חושב שאני צריך להזכיר לך את המשמעות של המשחק נגדם. הדם מבעבע שאנחנו ניצבים מולם.

    Dennis Bergkamp,
    כשיש כ"כ הרבה חורים בסגל כל מה שתקנה יסתום אותם. זאת לא חוכמה.
    אני לא מזלזל בעבודה הטובה שנעשתה באין תקציב שקיבל אבל הוא לא יקבל ממני נקודות על זיהוי חורים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    Liverpool-Forever, בדר"כ אתה נשמע כמו בנאדם לעניין, בחור רציונאלי.
    כרגע אתה נשמע כמו RAWKite טיפוסי. בניטז היה גאון כדורגל? בניטז היה מאמן ליגה בינוני מינוס. זאת המציאות שכל אחד רואה חוץ מסוגדי בניטז בעלי הזכרון הסלקטיבי ש"שכחו" כל עונת ליגה תחת בניטז חוץ מ08-09 ובוחרים לחשוב שזה מייצג את הכלל אצלו.

    גם אני לא חושב שהודג'סון שייך לרמה הזאת. אבל בוא לא נגזים ונתפרץ עליו ככה, ועוד נגיד שבניטז הוא גאון כדורגל.

    ד"א, שוב חוזרים לעניין הזכרון הסלקטיבי. רדינג שלטה במשחק נגדנו באנפילד בעונה שעברה וניצחה 2-1, והיינו בהרכב מלא, מה זה מלא, האמ-אמא של המלא. טורס,ג'רארד, אקווילאני, בניון, ריינה וכו'. העיפו אותנו מהמגרש אז, השליטה במרכז הייתה של רדינג.

    על משחקי החוץ אני בכלל לא מדבר. אז אצל הודג'סון יצאנו עם 0-0 בברמינגהאם במשחק שהגיע לנו להפסיד. כמה משחקי חוץ בעונה שעברה לא רק הגיע לנו להפסיד אלא גם הפסדנו ועוד קבוצות שלטו בנו לגמרי? כמה משחקי חוץ לא בעטנו לשער יותר מפעם אחת? אלוהים ישמור, אל תבקש ממני להתחיל בכלל. פחות או יותר כל משחק חוץ שלנו מאז תחילת אוקטובר. כבשנו 13 שערי חוץ בעונה שעברה, אפילו וולבס כבשה יותר. הנה בניטז גאון הכדורגל שלך, "שולט במשחקים נגד הנמושות", "עולה כדי לנצח ולהבקיע", פשוט מגוחך איך שאתה שוכח את הדברים האלה כי נוח לך. הפסדנו לסנדרלנד, פורטסמות', וויגאן, אתה מדבר על ללכת למשחקי חוץ במטרה להוציא תיקו, אתה רוצה שאני אביא לך את ההרכב שלנו למשחק נגד סטוק בעונה שעברה? מסצ'ראנו ולוקאס במרכז הקישור, 2 מגנים, אורליו ודגן על האגפים, וכו'. בניטז היה מאמן תבוסתן מהדרג הראשון, בבקשה אל תציג לי אותו כמישהו שיצא לנצח כל משחק כי זה מביך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/10
  15. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0