ראיתי את כל שלושת "שודדי הקאריביים"... 1. החלום שלי זה להתחתן עם קיירה נטלי. וואו. 2. אורלנדו בלום יודע לשחק רק בסרטים האלה, של מלחמה. קומדיות וכאלה פשוט לא בשבילו. 3. הדמות של ג'ק ספארו היא הדמות אולי הכי מצחיקה שראיתי. פשוט ענק. מה שכן מבאס, זה הסיום המחורבן. הוא נהפך לפיראט ורואה אותה פעם ב-10 שנים ליום אחד?! מה הקטע?! אתם אמריקקים, למה לא לסיים את זה ב"הם חיו באושר ועושר" שהופך את כולנו לשמחים שהם סוף סוף סיימו עם החיים האלה ויחיו בשקט?! הרסו הכל...
ראיתי אתמול מפאריס באהבה. סרט נחמד, טרבולטה קצת מצחיק עם כל השומן שלו מנסה לרוץ וכו', בכלל הוא נראה שם כמו ברוס וויליס. הרבה אקשן וטרבולטה משחק מצויין לדעתי ממש מצליח להצחיק. הבחור השני(משושלת טיודור) קצת מבוהל מהתפקיד הראשי לדעתי. עוד לא בשל מספיק לסרטים האלה. סרט פעולה טיפוסי. שווה הורדה/השכרה.
סרט עם הרבה יריות, ללא עלילה. למישהו יש להורדה וודאית ואמינה סקס והעיר הגדולה 2...? לא בשבילי... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx (אם למישהו יש, בפרטי, תודה.)
דווקא יש מספיק במאים שמושכים אנשים עם השם שלהם. אני לא יכול לחתום על זה אבל אני מאמין ששמות כמו ג'יימס קמרון, ספילברג, סקורסזה, וודי אלן והאחים כהן מושכים קהל. ואלה רק השמות שעולים לי עכשיו לראש... זה דווקא מעניין (ואני בטוח שבדקו את זה)- איזה במאי מושך הכי הרבה צופים לסרטים שלו? ואיזה שחקן? (אני זוכר שקראתי פעם שדווקא ויל סמית', אבל אולי אני טועה). השאלה היא גם איך בודקים דבר כזה- איך יודעים כמה זה בגלל השם של השחקן/הבמאי וכמה בגלל הסרט עצמו?
ספילברג וקמרון די נחלשו בזמן האחרון, וכן, הם מושכים קהל, אבל אני עדיין חושב שכריסטופר נולאן הרבה יותר .. בטח אחרי האביר האפל. התנגדות סרט מומלץ, סרט על הפרטיזנים בשואה, מעלה כמה דילמות מעניינות.
כריסטופר נולאן הוא גאון. קצת קשה להאמין שכל סרט הוא מצליח להתעלות על עצמו. אני לא חושב שאפשר לומר שג'יימס קמרון נחלש, אחרי שהוציא את הסרט הכי מצליח בכל הזמנים השנה ושינה את התעשיה.
קמרון בכלל משך המון אנשים לאווטר עם השם שלו. הרי הוא עשה הפסקה ענקית בין טיטאניק לאווטר, שבה הוא בעיקר עבד כמפיק וכותב וגם זה בסרטים תיעודיים. המעריצים שלו והתעשייה חיכו המון זמן שיוציא סרט לקופות, כך שברגע שיצא סרט של "ג'יימס קמרון" היה ברור שהוא ימשוך הרבה אנשים לקולנוע.
לא חושב שהשם שלו משך את אווטאר לגבהים שלו, אלא התלת מימד .. (נעזוב את זה שאווטאר היה אחד מבזבוזי הזמן הכי גדולים שלי באולם קולנו .. הייתה מספיקה לי גם חצי שעה). חוץ מזה, אני בהחלט חושב שהוא נחלש מהטיטאניק לאווטאר, זה שאווטאר הצליח לא פחות בקולנוע זה לא מצביע על איכות הסרט, טיטאניק סרט הרבה יותר טוב, אני חושב שכולם מסכימים על זה.
לא דיברנו על איכות הסרטים, אלא על שם שמושך קהל, וקמרון, גם אם יוציא את עפולה אקספרס, עדיין יביא כמות עצומה של אנשים לקולנוע. הוא מטורף ולהוט לגבי כל פרוייקט שלו, ומאחוריו רשימה מכובדת ובטוח שאני אתעניין בכל דבר שהוא יוציא, כמו כל העולם.
לא הבהרתי את עצמי, כשכתבתי נחלשו התכוונתי משתי הבחינות, גם מבחינת איכות הסרטים וגם מבחינת משיכת קהל. אישית, אם ישאלו אותי אם ללכת לסרט של קמרון או של כריסטופר, ואני לא אדע על מה הסרט או מי משחק בו אני בוודאות אבחר בנולאן, כמו רוב העולם לדעתי. בכללי אני חושב שקמרון שם שפחות מושך קהל, אבל מאוד יכול להיות שאני טועה, סך הכול זאת רק תחושה.
תשמע, אני מאוד אוהב את נולאן, והוא במאי מוערך בתעשיית הקולנוע. אבל אתה צריך להבין משהו, חוץ מהסרטים של באטמן, הסרטים של נולאן לא קרובים בכלל במספרים לסרטים של קמרון. באטמן שזו דמות שאהובה בכל העולם, ביחד עם ההייפ והקאסט יצר הזדמנות לשובר קופות. אבל ממנטו, והיוקרה, אינסומניה לא עשו הרבה כסף. ושלושתם סרטים מצויניים. אז אותך אם ישאלו, אתה תלך לסרט של נולאן, וכנראה שגם אני, כי אנחנו כנראה מתחברים יותר לאיכות של הסרט. אבל רוב העולם יעדיף שובר קופות מאת קמרון. זה המיינסטרים. ושוב, מבחינת משיכת קהל שום דבר לא נחלש, כי אווטאר עשה יותר כסף מטיטאניק, והטכנולוגיה הזו פותחה בחלקה על ידי קמרון עצמו. ככה שאם אתה מתייחס לתלת מימד- תתייחס לקמרון, כי יש לו חלק גדול בזה.
למי שפיספס בקולנוע או שכח לראות, למי שלא השיג בדיוידי מחר יש ביס בכורה בלעדית של ממזרים חסרי כבוד. תעשו לכם טובה ותראו. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx