ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. שלו Guest

    למחוק
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/10/10
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,624
    'I've had two-and-a-half wonderful years (at Fulham) where nothing ever negative was said about me and my team. Now maybe people are saying negative things. It doesn't change anything. I work the same way as I did last year.

    'My methods have translated from Halmstads to Malmo to Orebro to Neuchatel Xamax to the Swiss national team and many other jobs as well. I am doing the same things and the most important things to me are the players.

    פה הודג'סון טועה. זה מדאיג שהוא אומר שהוא עובד באותה דרך כמו בעונה שעברה, והשיטות שמספיק טובות בשביל הלמסטאדס, מאלמו, אורברו, נבחרת שוויץ ופולהאם הן לא מספיק טובות ושאפתניות בשביל ליברפול.

    לא יכול שליברפול בבית תתן לוסט ברומיץ' וסנדרלנד להכתיב את קצב המשחק. לא יכול להיות שנשחק על מתפרצות נגד הקבוצות האלה כאילו ברצלונה באה לבקר. לא יכול להיות שאנחנו מזמינים קבוצות לתקוף אותנו ולא מנסים בכלל לשלוט במשחקים.
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    העצבים שלכם על בניטז גרמו לכם לאבד את השפיות. גם צ'לסי, יונייטד, ארסנל וסיטי (וגם טוטנהאם עד שפלאסיוס סופסל בגלל יכולת חלשה, פשוט אין להם ברירה) עולות עם "גרזן" במרכז המגרש, גם נגד קבוצות כמו בלקפול. מיקל, סונג, פלטשר, דה יונג. זה שפאולסן שחקן פחות טוב זה משיקולי תקציב, מה לעשות.

    ואיך הגעתם למסקנה שמיירלש הולך להיות קשר ימני? לפי ההיגיון (וככה הודג'סון העלה את המערך שלו בעבר) הוא, ג'רארד ופאולסן יהיו שלישייה באמצע, קויט בימין וקול בשמאל.

    אפילו סוף סוף נפטרתם מלוקאס בהרכב. אז מסתבר שבכלל אגר פצוע אז ההרכב הזה בסדר גמור.

    אה, מרטין קלי. אי ההכללה שלו הופך את ההרכב הזה למעורר רחמים. שכחתי כבר באיזה שחקן אדיר מדובר.
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,624
    אתה טועה, אני לא יודע כמה ראית את פאולסן, אבל פאלאסיוס, פלטצ'ר, סונג, אפילו מיקל זה שחקנים שתורמים הרבה יותר למשחק ההתקפה מאשר פאולסן. אין מה להשוות, פאולסן לא עובר את קו החצי בכלל, אם היה מדובר במסצ'ראנו אז מילא, אבל כשגם ככה מדובר בשחקן בינוני כמו פאולסן אז זה לא הכרחי, זה לא שג'רארד ומיירלש לא יודעים לעשות הגנה בכלל.

    הגעתי למסקנה שמירלש יהיה קשר ימני כי זאת העמדה שהוא שיחק בה בחמישי נגד אוטרכט ואפילו נגד סנדרלנד אם אני זוכר נכון. ביום חמישי זה הגיע לשיא כשהוא כנראה קיבל הוראות להצמד לקו, זה היה עצוב לראות את זה.

    קלי לא שחקן אדיר אבל הכל עדיף מאשר קראגר כמגן באחד הצדדים, למעשה קראגר גם כבלם לא צריך להיות באנקר בהרכב יותר אבל זה סיפור אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/10
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    ברור שהשחקנים שרשמתי תורמים הרבה יותר למשחק ההתקפה מפאולסן, וגם אני לא רואה אותו מגיע לתרומה כזו בהתקפה גם אחרי שיתאקלם לפרמיירליג אחרי הקצב של בית הקברות באיטליה. אבל כל הקבוצות הגדולות עולות עם קשר אחורי שיודע להילחם במרכז המגרש, בכל משחק (אלא אם כן יש פציעות או משהו). לליברפול יש שניים כאלה - פאולסן ולוקאס (תקן אותי אם אני טועה אבל מיירלש הוא לא קשר אחורי), ונראה לי שהאופציה הברזילאית פחות עדיפה... ובלי קשר מיקל ודה יונג ממש לא עילוי במשחק ההתקפי שלהם.

    אני גם חושב שמקומו של קראגר בבלקבורן לצד סלגאדו (אולי שם יאהבו את המסירות הארוכות וחסרות התועלת שלו) אבל זה לא שהכללתו על חשבון קלי זה כזה ביזיון. אפשר לחשוב מה קלי הוכיח עד היום.

    ונחכה ונראה אם מיירלש קשר ימני. אם באמת הוא ישחק על הקו אז אני אסכים איתך שנפל להודג'סון איזה בורג.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    הבעייה היא לא בהרכב, הבעייה היא בהוראות שהשחקנים מקבלים, לפחות באלה שהם קיבלו עד היום.
    אני לא הייתי עולה עם ג'ררארד ומירלאש במרכז, אין לי בעיה עם זה שפולסן פותח.
    איפה הבעייה? בכך שאנחנו משחקים אחורה מדי, שג'ררארד משחק באמצע אבל בעצם מקבל המון משימות הגנתיות ומעט מאוד חופש פעולה לעלות למעלה. בכך שמירלאש נרכש כדי לשדרג קישור מרכזי אפור מאוד אבל בפועל משחק מאחורי החלוץ או על הקו. אלה הבעיות, לא הפרסונאל אלא ההוראות. גם אם משהו ישתנה כי אנחנו מחר במשחק הכי נוח של השנה (נגד היריבה הגרועה ביותר בליגה, בבית) יש פה בעיות מתחילת העונה שחוזרות על עצמן מדי משחק ואת זה הודג'סון חייב לתקן.
     
  7. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,141
    לייקים שהתקבלו:
    372
    גיל קוראים להם מיירלש ופאולסן.

    ---------------------------------------

    אתם מעקרים את הביקורות שלכם על הודג'סון , אם כל הבעיות שלכם הם רק בשינוי המיקום של מיירלש , כי זה עדיין לא הופך את ליברפול לאפקטיבית יותר.

    אנגוג מוכיח עד עכשיו שהוא השחקן שמשנה את המש' שלנו ונמצא בכושר נהדר גם מבחינת כיבושים , הוא זכאי לאשראי ולקבל את חולצת ההרכב.

    נמאס כבר משיטת ה1-5-4

    שבניטס היה מש' עם מסצ'ראנו-לוקאס-ג'ררארד כולם זעקו למה הוא מש' עם 3 קשרים כאלה, מעבה את הקישור בבית נגד קב' תחתית, אז גם הודג'סון לא צריך לשחק עם פאולסן-מיירלש-ג'ררארד ולהמשיך להווכח שהשיטה לא עובדת.

    ויתור על קשר 1 ועדיף פאולסן רק יראה שאנחנו לא באים להתבצר בבית.

    פאולסן מיותר למש' הזה בכל דרך שתרצו (השינוי במש' מול סנדרלנד הגיע רק שאנגוג נכנס לצד טורס במקום הדני , זה קרה רק שרוי הבין שהוא עם הגב לקיר).

    ההרכב הזה לא פוגע בשום צורה מתחילת העונה וההצבה של סוטו היא עוד יותר מעוררת רחמים עם 2 ההופעות האחרונות המבזות שלו, כבר עדיף לספוג את היכולת הירודה של קאראגר עם והצבה בשמאל של רובינסון הצעיר.

    השגעונות של אוהדי ליברפול הם לא פאצ'קו אלא האמונה בשחקנים שהוא קנה כמו שלבי-ווילסון-יובאנוביץ' , אם לא רצה בהם למה להביא אותם ?

    השגעונות הם גם בבחירת שחקני הספסל , וכן אני מעדיף את רובינסון-ווילסון-שלבי-פאצ'קו-אקלסטון-אנגוג , אם כל הבכירים האחרים הוכיחו שהם רק פוגעים ומזיקים לנו , אז אולי אותם שגעונות הם בעצם האשמה של האנשים שצועקים "המלך הוא עירום" וקוראים להם משוגעים.
     
  8. Drorik0 Member

    הצטרף ב:
    ‏15/9/10
    הודעות:
    59
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השחקנים בהרכב הם בסדר גמור, ההצבה שלהם פשוט נוראית. אנחנו גם מאבדים את ההתקפה של ג'רארד וגם את מיירלש שתקוע בצד..
    בכלל, אני לא רואה סיבה למה דוד אנגוג לא פותח, נמצא בכושר נהדר ובכל פעם שהוא נכנס למשחק הוא שינה אותו לטובה. נמאס כבר לראות את ה4-5-1 הזה גם נגד קבוצות כמו בלקפול.
     
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    אני לא הולך לחזור על דברים שכתבתי.
    לדעתי ההרכב הטוב ביותר שלנו מורכב בדיוק מהשחקנים שהודג'סון בוחר, רק מה הוא עושה איתם זאת השאלה.
    מבחינתי זה צריך להיות טורס וג'ררארד בחוד (כמו ב08-09), מירלאש כקשר מרכזי 50-50 שתומך בהתקפה ופולסן מאחוריו לנקות את התקפות היריבה. קאוט וקול כשחקני קישור התקפי.
    אצל הודג'סון זה כל פעם מקבל עיוות, פעם אחת זה היה מירלאש על קו ימין, פעם אחרת ג'ררארד היה תקוע מאחור ולא ראה בכלל את טורס כל המשחק.
    אין שחקן אחר שהיה עולה בהרכב בכל מה שקשור לקישור ולהתקפה מבחינתי.
    ההוראות חייבות להיות פחות מגבילות, פחות שמירה על עמדות מוצא, פחות עבודות הגנתיות לקשר המרכזי הצמוד לאחורי, זה הכל, כדורגל זה לא משהו מסובך, משחק פשוט ולא צריך להסתבך עם זה כל כך.
    הביקורות נגדו כבר נכתבו פה כל כך הרבה פעמים, להגיד שהן עקרות זה מגוחך, זה שהוא מביא על עצמו המון ביקורת לא אומר שנבקר אותו גם איפה שלא צריך רק לשם הביקורת.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא מבין את האובססיה של אוהדי כדורגל לגבי "2 חלוצים"...

    כמה קבוצות בפרמיירליג מעלות שני חלוצים בהרכב הפותח שלהן? למה אף אחד לא טורח לשאול את אנצ'לוטי או ונגר איפה החלוץ השני שלהם?

    עובדתית אין שום קשר בין מספר החלוצים ה"אמיתיים" שעולים בהרכב, להיפך. חסרים מנג'רים שעולים עם שלושה חלוצים ונותנים להם הוראה לא לעבור את החצי?
     
  12. Teddy Picker Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/05
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא קשור לאובססיה, זה לא שמישהו חושב שחלוץ אחד אומר אוטומטית משחק הגנתי ו 2 חלוצים אומר התקפה, אבל אם תשים לב לשינוי שהיה בקבוצה בכל פעם שאנגוג נכנס לשחק לצד טורס אז תבין, מול יונייטד אנגוג נכנס במצב של 2-0 והתחלנו לשחק ובעיקר טורס התחיל להיות מעורב במשחק, אותו דבר מול סנדרלנד כשהוא נכנס במצב של 2-1 ואלה היו אולי הדקות הכי טובות של ליברפול העונה (למרות שזה יותר מעיד על החולשה העצומה בשאר המשחקים), יש הרגשה שכאילו הודג'סון רואה מה טוב לקבוצה ועושה בדיוק הפוך, החילופים שלו מאוחרים למרות שהקבוצה לא משחקת, כל הניהול משחק שלו לא ברור
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,624
    אני פשוט מובך מהדברים האלה. אין מה להגיד, לבנאדם אין שמץ של מושג איפה הוא נמצא.
     
  14. Teddy Picker Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/05
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למחוק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/10
  15. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,141
    לייקים שהתקבלו:
    372
    צ'לסי משחקת עם דרוגבה ואנלקה (+ רוטציה של קאלו).

    ארסנל מש' עם כ"כ הרבה שחקנים בעלי אורנטציה התקפית , כרגע עם נאסרי ,ארשבין, צ'מאח ,ווילשיר .
    וולה ורוזיצקי על הספסל
    ופברגאס וואן פרסי פצועים.

    מנצ'סטר יונייטד , טוטנהאם , אסטון וילה.

    סיטי היא כנראה היחידה מהטופ 7 שמשחקת רק עם חלוץ 1.

    והרבה קב' מרכז טבלה ומטה מש' עם 2 חלוצים סנדרלנד , וויגאן וכו'.