ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שמח שהגעת למסקנה הנכונה, עכשיו תשנה בבקשה את החתימה שלך. תודה! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    ומה תאמר על ג'ונסון, עליו אתה נוהג להגן? כבר המון זמן אני טוען שהוא מצא את הרמה שלו כשהלך לפורטסמות' (וגם זאת מחמאה). אתה משנה את המנגינה לגביו או שהוא צריך לעלות לנו בעוד נקודות ומשחקים עד שזה יקרה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/10
  2. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,141
    לייקים שהתקבלו:
    372
    מעניין איך לא תיהיה להם בושה לקחת את הצ'ק של ה100 אלף פאונד בסוף המש'.

    הפסדנו באנפילד עם ההרכב החזק שלנו לפאקינג בלקפול עם דקל קינן במרכז ההגנה וזה עוד שיצאנו בזול נגדם.

    לא רוצה לשמוע יותר על כל השחקנים האלה שהשם "דלת היציאה" זועק להם החוצה , רק צעירים, אין אמון בכל אלה שמבזים אותנו.

    הכי הזוי שהודג'סון עם החילוף הקבוע של הדקה ה88 , מקסי שהיה צריך לעוף באדום במקום קול , אנחנו כבר בפיגור , זרק למערכה גם את באבל על חשבון קאראגר שהיה אויר באגף שלו, כבר אין מה להפסיד.

    האוהדים בעצם לא מעודדים , קצת היתה אוירה ב10 דק' שאחרי השער וזהו , ימשיכו לבוא, לקנות כרטיסים, מרצ'נדייז ולמחוא כפיים , כי אסור למחות או לקלל את השחקנים והמאמן והופכים אותם לקדושים מעונים.

    אנחנו מש' ככה כל העונה תחת הודג'סון , למזלנו בלקפול לא נצלו את השליטה המוחלטת והחמיצו יותר מדיי.

    גם השער שכבשנו הגיע ממהלך של עבירה שלא היתה.

    אחרי שהורדנו לחץ גם בלקפול יכלו לכבוש עוד במחצית ה2.

    השחקנים לא נתנו תפוקה כי אחרת ההגנה לא היתה נראית מסננת והקישור היה מחזיק במגרש והחלוצים כובשים , הבלם שלנו כבש במצב נייח.

    אמנם כשהיינו מושפלים עם הגב לקיר עשינו בדיוק מה שכ"א היה עושה מפקיר הכל ומנסה להשוות גם במחיר של לספוג עוד אחר , מאוחר מדיי.

    אנחנו מקום 18 , מש' לפני הדרבי.

    אני זועם , מושפל וכואב את המצב שלנו.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    הודג'סון ליצן, לפני שהוא מונה אמרתי שזה טמטום למנות מאמן רק על סמך עונה אחת אירופית טובה שלפניה במשך שנים הוא נעלם לגמרי מהבמה המרכזית (אם בכלל אפשר להגיד שהוא אי פעם היה על הבמה המרכזית), כל החששות שלי וודאו.

    בזה כבר אי אפשר להאשים את רפא. הטיעון של 'זה מה שבניטז השאיר לו' כבר לא תופס, המאמן הזה לא קשור לקבוצה הזאת, הוא הוריד אותנו לרמה שלו - מתחת לקו האדום אחרי 7 מחזורים, בלי משחקים חסרים.

    ראו בראיון האחרון שלו שהוא כבר מתחיל לקרוס תחת הלחץ, כשהיה אגרסיבי מאוד כלפי המבקרים שלו והתחיל לברבר על כמה הוא אחד המאמנים הכי מכובדים באירופה (הרשה לי לגחך מר הודג'סון), לטובת המורשת שלו ושלא ייזכר כאחד המאמנים הגרועים שהיו לנו, שיניח את המפתחות וילך הביתה.

    הודג'סון OUT, דלגליש IN עד שיגיעו בעלים חדשים לקראת השנה החדשה ואז נראה לאן הולכים משם. אם השמועות נכונות לגבי כך שיש לו סעיף בחוזה שמפחית משמעותית את הפיצויים שהוא מקבל בפיטורין בגלל הסיכוי שיגיע בעלים חדשים שירצה מאמן חדש, זאת גם לא צריכה להיות בעיה.

    בחור נחמד וחביב, לא קורץ מהחומר שממנו עשוי מאמן של המועדון הזה, קח את השיטות המגוחכות האלה של לתת ליריב כמו בלקפול דומיננטיות ולהזמין התקפות אליך, ולך איתן הביתה.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,242
    מין:
    זכר
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...i-m-responsible
    לא שזה משנה הרבה, אבל הודג'סון לוקח אחריות מלאה על המשחק היום ומודה שהוא מקבל את הביקורות שמופנות כלפיו וגם מצדיק את הוצאת התסכול של האוהדים כלפיו וכלפי הקבוצה.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    כל עוד כלום לא ישתנה, זה לא משנה דבר. שיראה שהוא מבין שהוא אחראי במעשים, לא במילים. בינתיים משחק בזיוני אחד אחרי השני, שום דבר לא משתנה. שחקנים שפוגעים בנו ממשיכים לרוץ בהרכב (עד שלא יקום המאמן עם הביצים להוריד את קראגר לספסל ולתת לאגר וסקרטל ריצה בהרכב, מרכז ההגנה שלנו ימשיך להיות בדיחה), כריסטיאן פאקינג פאולסן ממשיך להיות שחקן מפתח, מיירלש ממשיך לפתוח בעמדות שהוא מעולם לא שיחק בהן (רק שלא נראה אותו בשמאל בפעם הבאה) וכו'.

    לא יפטרו את הודג'סון לפחות עד שיגיעו בעלים חדשים. אם הוא באמת לוקח אחריות שיראה את זה במעשים ויערוך שינוי דרסטי בגישה שלו, בהרכבים שלו, ובכדורגל שלו.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    לא מבין מאיפה מגיע כל הזעם על פולסן, הוא היה זוועה היום אבל אך ורק היום, בכל שאר המשחקים שלו העונה אני דווקא הייתי מרוצה מאוד ממנו. נראה אחלה שחקן, חזק בהגנה, נותן גם מסירות קדימה פה ושם ולא בוק מוחלט בהתקפה... אין לי מושג מה כל העצבים עליו. אינדיבידואלית למען האמת אין לי טענות לאף אחד מהשחקנים בקישור והלאה, כולם היו טובים לרגעים, הבעיה היא בקבוצתיות ולא בשחקנים לדעתי. בהגנה לעומת זאת צריכה לבוא מהפכה אמיתית, במיוחד במרכז, כתבתי גם בקיץ שאם נשאר כסף צריך בלם, לא ניחשתי שהמצב יהיה כזה חמור. אגר היחיד מבין כל הבלמים הבוגרים שלנו שאני רוצה להמשיך ולראות בהרכבים במשחקי ליגה.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    העצבים על פאולסן הם כי הוא כלום ושום דבר. לא עושה כלום בהתקפה, יפה שאתה עדיין זוכר לו את הכדור ההוא נגד יונייטד לראש של מיירלש, חוץ מזה מה ראינו ממנו בהתקפה? כלום.

    הוא איטי בצורה מעוררת גיחוך, שחקן בעמדה שלו צריך יותר מהירות, אתלטיות ואנרגיה, מסצ'ראנו היה רודף אחרי שחקנים על כל המגרש במשך 90 דקות, כלום לא עצר אותו, ברגע שהוא היה ננעל על מישהו עם הכדור הוא היה רץ אחריו עד שהוא היה משיג את הכדור או עושה עבירה. פאולסן? נצמד לשחקן עם הכדור ומלווה אותו בדרך לשער. איזה אדישות. כמה תאקלים מוצלחים יש לו במשחק? עדיף שלא נבדוק את הסטט' הזאת בכלל, קאוט מחלץ יותר כדורים מהכביכול "גרזן" שלנו. בחיי שאפילו לוקאס כבר עדיף, לפחות הוא לא נראה כמו שחקן גמור לגמרי.

    לא שלא ידענו מה אנחנו מקבלים, אוהדי יובנטוס היו שמחים בצורה מעוררת דאגה. ומה עשינו? הבאנו להם את אקווילאני בתמורה, כשהקבוצה שלנו מתקשה לחבר 3 מסירות רצופות, הקשר הכי טכני ויצירתי שלנו בכלל מתרוצץ על המגרשים באיטליה בהשאלה. בדיחה.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,279
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    נכון, בגלל הכדור מול יונייטד אני אומר שהוא לא בוק מוחלט בהתקפה. תעשה לי טובה. הוא מוסר קדימה הרבה יותר מלוקאס וגם ממסצ'ראנו, לא כתבתי שהוא טוב בהתקפה, אלא שהוא לא גרוע ולא תורם לה שום דבר כמו כל מיני קשרים אחוריים אחרים. הוא איטי זה נכון אבל חוץ מהיום הוא הצליח להסתיר את זה עם קריאת משחק מצוינת, זאת דעתך ששחקן בעמדה שלו צריך מהירות ואנרגיה ואתלטיות, לדעתי זה בכלל לא חובה, איטיות ומהירות של שחקנים זה דבר מאוד לא מוחלט ויש שחקנים איטיים מאוד שיודעים לקרוא את המשחק בצורה כל כך טובה שלא שמים לב בכלל לכך שהם לא מסוגלים לתת ספרינט טוב, הראשונים שקופצים לי לראש בקטגוריה הזאת הם צ'אבי אלונסו וסמי הופיה. אז אולי פולסן לא ברמה שלהם מבחינת קריאת משחק ותנועה חכמה אבל בהחלט יש לו את זה וגם יותר ממסצ'ראנו. אני פשוט לא מסכים שהוא גרוע מתחילת העונה, ובטח שלא שלוקאס הנורא עדיף עליו.
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שראיתי רק חלק מהמחצית הראשונה, נראה לי שזה המשפט הקריטי כאן ולא רוי הודג'סון.
     
  11. Drorik0 Member

    הצטרף ב:
    ‏15/9/10
    הודעות:
    59
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הגיוני שבכל שלושת המחזורים אנחנו מקבלים 2 גולים למשחק. הגנה פשוט ביזיון, גלן ג'ונסון כבר ממזמן היה צריך לראות ספסל, קראגר איטי מאוד ובדעיכה מתמשכת.

    אני באמת לא יודע מה עובר על רוי הודג'סון, המנג'ר הצליח מאוד בפולהאם. בזכותו הקרייבן הוא מקום שקשה מאוד לנצח בו, הצליח להוביל אותם אל המקום ה-7 בליגה ואח"כ גם לגמר ליגה אירופאית.
    משהו לא טוב עובר עליו, כמו מיירלש בימין, כמו הפיכת אגר לשחקן ספסל\מגן שמאלי בזמן שקונצ'סקי פצוע.
    אני מאוד מקווה שאחרי המשחק הזה רוי יתעורר וישנה את התפקוד של הקבוצה לגמרי. אני רוצה לראות אחרי פגרת הנבחרות את ה4-4-2 כאשר ג'רארד ומיירלש באמצע.
    גם הייתי רוצה לראות מהספסל את פאצ'קו, באבל וגם את יובאנוביץ' נכנסים קצת יותר.
    באמת יום קשה היום
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/10
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    לא עובר עליו שום דבר, זה רוי הודג'סון במלוא מערומיו, פתאום במועדון גדול עם ציפיות כל החסרונות שלו נחשפים ככל שמפלס הלחץ עולה ורואים שהוא מאמן בינוני.
    מה, סמכת על הודג'סון שיהיה לו מושג מה לעשות פה? הוא לא אימן קבוצה גדולה כבר מעל ל10 שנים וגם התקופה ההיא באינטר לא הייתה הצלחה מסחררת. הוא פשוט מנסה לעשות בדיוק מה שעשה בפולהאם, אנחנו נראים בדיוק כמו פולהאם, קו הגנה עמוק, לא מנסים להחזיק בכדור, מזמינים לחץ ושליטה מצד קבוצות קיקיוניות כמו בלאקפול, והרי התוצאות.

    אין לי מושג למה לא הלכנו על פלגריני לדוגמא. שילמנו את מחיר ההצלחה של פולהאם באירופה בכך שזה הרוויח להודג'סון משרה אצלנו, בימים פחות חשוכים גם זה לא היה מספיק אבל היום בהחלט כן.
     
  13. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ראיתי את המשחק שלכם אלא רק את התקציר אבל לא ברור לי מה אתם נופלים דווקא על הודג'סון. מיירלש פה או מיירלש שם- שכחתם שהודג'סון הוא זה שהביא אותו, ושאולי הוא יודע איפה הכי מתאים לו להיות מוצב?
    מצטער שאני חוזר שוב לבניטז אבל החורבה שהוא השאיר אצלכם באה לדעתי הכי לידי ביטוי בגלן ג'ונסון. תמיד חשבתי שהוא אוברייטד מטורף, כל משחק של הנבחרת הוא פשוט חור ושני הגולים של בלאקפול הם שניהם שלו. הודג'סון לא אשם שבניטז תקע לו אפס מאופס עם תג מחיר של מיליונים כמגן ימני. בכלל בהגנה בניטז רכש את אגר (שכולכם תופסים ממנו, הודג'סון לא ממש) וסקרטל (סנדרוס 2 לטעמי) ולא מצא מחליף לקאראגר המתדרדר. בנוסף בעמדת המגן השמאלי שישו ושימחו. כנראה שככה זה שהמאמן בונה על הקשרים שיהיו גם הבלמים.
    פה צריך רמונט, ורמונט עולה כסף ומי ישלם? היקס?
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    Walkon, אפשר להגיד לך משהו? לא יודע אם רוי הודג'סון יצליח בליברפול או לא, אבל אתה בדיוק הסיבה שהכדורגל הישראלי, כן שמעת נכון הישראלי, לעולם לא יצליח.
    כמו האוהד הישראלי הממוצע אתה חסר סבלנות, ממהר לקטול, לפטר, להעיף. תודה לאל שברוב המקומות באנגליה המצב לא כך.

    כולכם צריכים לרדת לקרקע. הודג'סון קיבל קבוצה שבורה, מוכה, שהייתה בדעיכה במשך שנים רבות.
    אתם חושבים שהודג'סון רצה ששחקן כמו מסצ'ראנו יעזוב? כשהוא לא מקבל אפילו תחליף הולם?
    אתם חושבים שהודג'סון רצה שבניון יעזוב?
    למה שבניון לא ישחק עם ג'ו קול? למה שמסצ'ראנו לא ישחק עם פאולסן?

    קשה מאוד להכין קבוצה כשהמנג'ר לפנייך משאיר לך חורבה, לא פחות ולא יותר.
    אפשר לחשוב שליברפול הצליחו בשנה שעברה או בשנה לפני כן.
    לליגת האלופות ליברפול לא הגיעה, לא לדבר על מאבק אמיתי על אליפות.

    נכון, הייתה אותה עונה שסיימתם במקום השני, אבל הכדורגל הוא דינמי ומאז עברו הרבה מים בנהר.
    בקיץ הנוכחי בניטז ברח והשאיר קבוצה מוכה עם בעלים אמריקאים שבעיקר ניסו לחסוך.
    לחסוך במשכורות, לחסוך בשחקנים, להרגיש עם ולהיות בלי.

    יתכן שעם מאמן אחר ליברפול הייתה מצליחה בזמן הנתון בצורה טובה יותר, אבל גם אז היא לא הייתה הליברפול שכולכם מצפים שהיא תהיה.
    לא שאני רואה מאמן מהדרג הבכיר שירצה להכניס עצמו לצרה שנקראת היום ליברפול.

    תרדו כולכם מהגג. ליברפול היא מועדון גדול אבל קבוצה בינונית מבחינה מקצועית.
    תהליך הגסיסה אצל בניטז היה איטי אבל צפוי וראו את זה בצורה בולטת כבר בשנה שעברה.

    האשם העיקרי במצב הקבוצה היום הוא בניטז ולא אף אחד אחר.
    בקיץ הנוכחי גם הבעלים שלכם עזרו להקשות על העסק.

    ולכל זה נכנס הודג'סון.
    נכון, הפתיחה לא טובה, אבל אפשר לתת קצת קרדיט, לגלות קצת אורך רוח, להבין שבמציאות עכשיו הודג'סון צריך זמן והרבה זמן כדי באמת לבנות משהו או להיכשל באמת.
    וכל אוהדי ליברפול חייבים להפנים את זה...
     
  15. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הודג'סון נוראי עד כה, וזה בלשון המעטה, אבל אני חושב שיש לו הרבה נסיבות מקלות וצריך להבין שלא רוי הודג'סון הוא הבעיה אלא המצב הכללי, הרבה בגלל הבעלים והרבה בגלל הזבל שהשאיר אחריו בניטז.

    צריך להבין שהודג'סון קיבל קבוצה בצרות צרורות.
    המון שחקנים בינוניים שכבר שנים תקועים במועדון, החלוץ היחיד הנורמלי שבניטז כ"כ ביסס את הקבוצה שלו עליו סובל מתקופה נוראית שכוללת פציעות שגוררת יכולת שלא מזכירה במאומה את טורס של לפני הפציעה.
    ליברפול כבר המון שנים לא מצמיחה שחקני בית וזו קטסטרופה, כי אז צריך לבנות על רכש יותר מדי וכשאין כסף אז..מגיעים למצב הנוכחי.
    צריך גם לזכור שמסצ'ראנו, שיחד עם ג'רארד וטורס היו שלושת השחקנים היחידים במועדון שבאמת אפשר להגיד עליהם וורלד קלאס פליירס, ביקש לעזוב וכאן להודג'סון לא הייתה ברירה.
    עוד נקודה היא ג'יימי קארגר, שהפך לבדיחה אחת גדולה אבל להודג'סון כנראה אין את הביצים להוריד אותו לספסל, אבל זו לא אשמת המנג'ר הקשיש שקראגר נראה שחקן גמור.

    לגבי הרכישות של הודג'סון -
    מיירלש לטעמי הוא השדרוג היחידי בסגל, אבל מה לו ולעמדת הקיצוני?
    פולסן הוא נגר בעייני, וגרוע מכך - הוא נגר בן 30.
    ג'ו קול שחקן גמור לטעמי, מדי פעם יש לו הבלחות אבל הוא מעבר לשיא.
    מילאן יובאנוביץ' שחקן חביב בתור רוטציה (ןגם אז לא בתור אופציה ראשונה), ופול קונצ'סקי...צריך לפתוח ועדה שתבחן איך האדיוט הזה מגיע למועדון גדול יותר מפולהאם.

    ניהולי המשחק שלו באמת תמוהים למדי, וגם בפעם היחידה שניצחתם בליגה, אז לא ממש הגיע לכם.

    שתבינו, אם הודג'סון יפוטר בקרוב אני לא אצא כנגד הפיטורים (לא לכאן ולא לכאן), אני בהחלט אבין מדוע הצעד הזה ינקט (כל עוד אין שיפור), אבל הפואנטה בכל החפירה הזו שלי היא שלא רוי הודג'סון הוא הבעיה של ליברפול.

    הקטע עכשיו שהיריבות לא פראייריות, הן מגיעות לאנפילד ומחפשות את הניצחון, לא נותנות לכם כבוד ואחרי שעולות ליתרון הן מחפשות להבקיע עוד ועוד ובצדק רב.
    ועוד הפציעה של טורס...

    תענוג.
    אדם חכם שלח לי היום הודעה ש "אלוהי הכדורגל מעניש בריבית דה ריבית את ג'רארד ויתר הנבלות על התצוגה הבזיונית מול צ'לסי בסוף העונה שעברה".
    וואלה, קארמה.