ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    יש לנו אחלה סגל, לא טוב וחזק כמו של יונייטד, לא כשרוני כמו של ארסנל, לא מוכשר ועמוק כמו של סיטי וטוטהאם וכמובן לא בליגה של צ'לסי.

    אבל יש בליברפול סגל שבהחלט מספיק כדי לפחות להתמודד עם סיטי וטוטנהאם על המקום האחרון לליגת האלופות.
    הבעיה היא בקבוצתיות, כקבוצה אנחנו נופלים מלפחות 10-15 קבוצות בפרמייר ליג, אין רוח, אין חיבור, אין כלום, והודג'סון נכון להיום רק מפריע.
    לא ביקשנו לדרוס את הליגה, ביקשנו לנצח את בלקפול ואת סנדרלנד בבית, ובעיקר לשלוט במשחקים האלה.

    לכולנו ברור שהעונה המדהימה לפני שנתיים הגיעה כי 99 אחוז מהסגל פשוט היו בכושר שיא.

    מה שכן, במצב של היום, הודג'סון לא עוזר אלא רק מפריע.
    בניטז איבד את הקבוצה בשלב מסוים אחרי 6 שנים, הודג'סון פשוט איבד את זה אחרי 6 מחזורים, זה הכל.
    הוא עושה טעויות חמורות ובולטות לעין משחק אחרי משחק מבלי לתקן, או לנסות לתקן שום דבר, על זה הכעס.
    לא יכול להיות ששחקנים יעלו לנו בנק' כל שבוע והוא ימשיך לתת להם קרדיט כאילו יש 11 שחקנים בכל הסגל המורחב.


    השאלה שלי היא כמה עוד האוהדים יהיו מוכנים לשבת בשקט ומבלי לנקוט בצעדים קיצוניים, כמה חרא הם מוכנים עוד לספוג?

    הגענו לימים שפשוט פאתטי לשמוע אותם שרים את ה YNWA. שיסתמו קצת את הפה וילכו למלווד להבעיר צמיגים או משהו..


     
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Liverpool-Forever

    העניין הזה של מנג'ר שלא אימן במקום גדול קודם לכן(הודגסון היה באינטר וזוכרים אותו שם לטובה)מזכיר לי את אלה שטוענים שאי אפשר להיות מנג'ר טוב אם לא שיחקת כדורגל כמקצוען ואז כמובן יש את סאקי,מוריניו(התחיל כמתורגמן)ואחרים שיוכיחו אחרת וגם הם התחילו מנקודת התחלה שבה היו צריכים להוכיח את עצמם.

    אלה שזורקים את השם של דלגליש שוכחים שהבן אדם כבר שנים לא נמצא בענייני אימון/ניהול.
    הודגסון ובין כל המקומות שהיה בהם,עושה זאת באופן רציף כמעט ולאורך 3 עשורים,אפשר להסתכל על העניין מנקודת מבט של הבן אדם מנוסה ברמות מטורפות ומגיע לליברפול כשהוא הכי בשל שבעולם.

    אם קו המחשבה בהנהלה של ליברפול הוא ברגע הראשון שתחזור היציבות הכלכלית ושיהיה כסף בקופה להיפרד מהודגסון ושהדברים נאמרים בחדרי חדרים
    אז תהליך ההחלמה שלכם ייקח יותר זמן.

     
  3. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שישה מחזורים! מילא אחרי שישה עשר מחזורים, אבל אחרי שישה? ליברפול היתה לרגע מועמדת לאליפות? אולי הודג'סון מנסה לתקן והשחקנים שלו לא מצליחים לעשות את מה שהוא אומר להם? אולי הדברים שהוא דורש אורכים זמן? האוהדים לא יבעירו צמיגים, הם יחכו. פתיחה גרועה מזה שנים, קורה, מה לעשות. יש להם סגל שיעשה הרבה יותר ממקום לפני אחרון. מישהו באמת מאמין שזה הגורל של ליברפול?
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    מישהו באמת האמין שזה הגורל של ניוקאסל? או של בלקבורן ב1998, שנתיים אחרי שזכו שם בתואר ורק עונה אחת אחרי שסיימו שם מקום שישי והעפילו לגביע אופ"א?
    לצורך העניין, האמנת שהרטה ברלין תרד ליגה אחרי שהעפילה לאירופה עונה לפני כן?

    הדברים האלה לא צפויים. אני ממש לא חושב שנהיה בתחתית לעוד הרבה זמן אבל זה לא משהו שאפשר לפסול, זה מה שקרה לניוקאסל, החודשים עוברים, כולם חושבים 'בסדר עונה רעה, עוד מעט הם יוצאים מזה', בלי לשים לב אתה כבר בפברואר או מרץ ועדיין נמצא בחלק התחתון של הטבלה, משם כל מה שצריך זה להכנס לכושר רע ורצף של תוצאות רעות ואתה בסכנה אמיתית.

    עדיין לא הבנתם שזה לא התוצאות. זה הדרך, הכל זה הדרך, איך שאנחנו נראים זה בלתי מקובל.
     
  5. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Strawberry Fields,

    קודם כל נראה לי שאני היחיד בפורום שראה את המשחק הזה (לא נראה לי שהוא שודר), ולכן אני מרחיב את הדיבור עליו (למרות שזה לא הפריע למישהו כבר "לתקן" אותי ולאמר לי שהיה רשום ששלבי דווקא היה טוב כשהוא נכנס. נו מילא.) ובנוסף אני מרחיב את הדיבור על המשחק הזה כיוון שאתם מדברים על הודג'סון שלא נותן צ'אנס לצעירים, ובמסגרת שהיא הקלאסית לצעירים, בבמה הכי נוחה בעולם (באנפילנד מול קבוצה עם רגל וחצי בליגת חובבים) הצעירים האלה הסריחו בגדול. נורת'האמפטון לא גנבו כלום, ליברפול נראו פשוט זוועה כל ה120 דקות האלה, ובמיוחד כל השחקנים שאתם דורשים לתת להם צ'אנס. איך מגיע להם צ'אנס בפריימרליג/בליגה האירופית אם גביע הליגה בבית גדול עליהם? נשגב מבינתי. הם כולם צריכים כמה משחקים במילואים להבין טוב טוב באיזה מועדון הם משחקים.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    ה"מישהו" הזה זה אני והסיבה שכתבתי את זה כי דיברתי עם אוהד שהיה במשחק וזה מה שהוא סיפר לי. אתה כתבת ששלבי היה מזעזע, נתחיל מזה שהוא שיחק 15 דקות בלבד ולא 120 כמו רוב השחקנים, אני הבנתי שהוא גרם לשינוי במשחק שלנו ורק מהרגע שהוא נכנס באמת היינו קרובים לכיבוש, אתה לא. נקסט.
    מה שבטוח לגבי שלבי הוא שהוא בקושי קיבל הזדמנויות העונה, בניגוד ליתר הקשרים המרכזיים. הוא הראה הרבה מהלכים מעניינים בפרי סיזן והייתה תחושה שהוא יהיה חלק מהרוטציה בסגל הבכיר כי אחרי הכל הבאנו אותו מצ'ארלטון שם הוא כבר היה חלק מהקבוצה הבוגרת. לצערי הכוונה של הודג'סון היא לשתף אותו רק במילואים בינתיים למעט מקרים חריגים, למרות שיש באנקרים בסגל הבכיר שמפשלים.

    THE STRETFORD END
    הבעלים החדשים שיגרמו ליציבות הכלכלית יצטרכו להחליט לגבי הודג'סון, מתי שזה יהיה, הסיפור הזה גם יכול לקחת שנים אז נחכה ונראה.
    לגבי דלגליש אני מסכים איתך, כבר כתבתי פעם שהוא מריח לי כמו הפיתרון האמוציונלי ולא הרציונאלי, יחזור אחרי שעזב לפני 20 שנה בנסיבות עגומות וירים אותנו חזרה כמועדון, נשמע כמו חלום יותר מאשר מציאות, בפועל הוא לא אימן כבר מעל 10 שנים ויש פה מידה גדולה של סיכון. בכל מקרה מיותר מבחינתי לדבר על מאמנים, ברור שלהודג'סון יש עוד תקופה במועדון, תקופה שיכולה להיות חודש-חודשיים ויכולה להיות גם 3 שנים ומעלה.
     
  7. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטראפורד,לשאלתך-לא.
    נקודת המוצא היא שאתה שחצן ומתנשא וגם דוחה כי הוא ישב פעם באולד טראפורד ופרגי הוא המאמן שלך....
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    נתון מהמשחק אתמול:
    פוזשן בדקות 80 ועד הסיום: בלקפול 62, ליברפול 38.
    למי שלא יודע, התוצאה הייתה 2-1 לבלקפול.
     
  9. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכל מצב נתון אחר הייתי מאשים קודם כל את השחקנים על יום עבודה גרוע, על כושר ירוד, על חוסר מוטיבציה. אבל איך זה אפשרי כשהתופעה הזאת נמשכת כבר למעלה מ5 משחקים ברציפות?
    האצבע המאשימה חייבת להיות מופנת קודם כל כלפי המנג'ר, עקבתי אחרי כל המשחקים האלה של ליברפול ואני יכול להגיד בפה מלא שהבעיה היא לפני הכל אימפוטנציה של הקבוצה, חוסר אונים ויכולת להתמודד עם ההתלהבות של קבוצות אחרות, כאן חייב המנג'ר להיכנס לתמונה ולתמוך עם טקטיקה מסויימת, עם עידוד לשחקנים, עם משהו... זה פשוט לא דופק.
    קראתי את הראיון עם הודג'סון אחרי המשחק, הבעיות שהוא ראה אצלנו הן הבעיות שכל אחד מאיתנו ראה, הוא טוען שהוא ניסה לעשות מה שיכל... איך זה מסתדר עם העובדה שבדקה 88 הוא נזכר לעשות את החילוף האחרון שלנו ועוד איזה חילוף... מקסי תמורת קול, איך זה מסתדר עם העובדה שב70% מהמשחק בלקפול החזיקה בכדור ללא בעיות והוא לא קם לצעוק על השחקנים, לדרבן אותם אפילו פעם אחת לרפואה?
    שיטת המשחק שלו מיושנת ולא מתאימה, ההצבות שלו לא מוציאות אפילו 50% ממה שאפשר להוציא מהקבוצה, הדבקות שלו בשחקנים כמו ג'ונסון וקראגר שחד משמעית פוגעים בקבוצה היא בלתי נסבלת, אנחנו מתחת לקו האדום וזה עדיין לא מספיק עבורו בשביל לעשות שינוי? אז מתי כן? אני מאוד מעריך את הניסיון שלו אבל כשהוא מחליט ללכת עם ראש בקיר עם השיטה שלו שפשוט לא מתאימה לליברפול הניסיון שלו לא שווה כלום. חשבתי שדווקא בגלל הניסיון הרב שלו יהיו לו בשרוול הרבה דרכים לתמרן בין שיטות ומערכים עד שנמצא את האידיליה, אבל זה פשוט לא קורה.

    גם את הטיעון עם החורבה שכביכול השאיר לו רפא אני לא קונה.
    אף אחד לא ביקש אליפות, ביקשנו לנצח את סאנדרלנד ובלקפול בבית וללכת למשחקי חוץ עם רצון מינימאלי לניצחון, הסגל לחלוטין יכול לספק את זה אבל זה לא קורה.
    הקבוצה של רפא שנה שעברה הייתי אולי הליברפול הכי גרועה שראיתי מימיי, ליברפול הנוכחית גרועה פי 2 וזה רחוק מלהיות בגלל איזשהו תהליך לינארי של ירידה שהתחיל עוד מימי רפא, הקבוצה הזאת גרועה יותר בגלל הודג'סון שמתעקש להרדים אותה, דברים שהחשבנו לטריוואליים אצל רפא כמו משחק לחץ, תיאום בהתקפה פשוט נעלמו לחלוטין אצל הודג'סון ואתה חייב לתהות על מה הוא עובד עם החבר'ה באימונים.
     
  10. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יואב,

    כן,אני מודע לזה שנקודת המוצא שלי היא של שחצן,מתנשא ודוחה,קטן עלי.
    כל מי שלא מסוגל לעמוד בכבוד עם טיעוני כדורגל מולי יורד לרמה של גן טרום חובה,זה מה שהוא שווה.
    טובים אחרים ידעו ויודעים לנהל איתי דיונים וגם כאלה קשים ומבלי לברבר יותר מדי שטויות,
    גם היום ובדיון הזה.

    אתה יודע,אפשר לבקר מנג'ר,אפשר לא לאהוב,אפשר גם לא להעריך יותר מדי וזה בסדר,לגיטמי ביותר,
    הצרות של ליברפול הן גדולות אבל לא יותר מדי,בטח לא משהו ששווה את המיקום הנוכחי שלהם.
    הודגסון עושה ויעשה טעויות,ככה זה כשמנסים,אבל רק זמן הוגן יגיד אם הוא יכול או לא יכול להפוך את הסירה,לא חודשיים בתוך עונה,בטח לא בקלות עם הירושה של בניטז וכשלא משחררים לו כסף רציני לרכש.

    ויכול מאוד להיות שזה לא יצליח,שהודגסון יכשל ויהיה הצורך לפטר אותו,בכדורגל אין חתונה קתולית אבל
    קצה חורה לי החוסר הערכה ואולי זלזול הקל מדי כלפי מישהו שנמצא על הקווים מספר שנים שאני מניח גדול יותר מהגיל של כמה וכמה פה בפורום.

    העניין של הוא הצליח יותר מחוץ לאנגליה או במקומות קטנים יותר מאנגליה רק מחדד את הקושי ואת הלא לדעת שיש בתוך אנגליה לפעמים(אולי גם פה בפורום) כלפי כאלה שנמצאים מחוץ לאי,אפילו שהם אנגלים.
    בובי רובסון אכל מרורים בתקופת הנבחרת ורק אחרי הכישלונות של אלה שבאו אחריו ועם ההצלחה שלו בפורטוגל וספרד הוא חזר לקבל את הערכה שהיה ראוי לה.
    את סטיב מקלארן זרקו מכל המדרגות,אומנם הוא נכשל כליל עם אנגליה כי קיבל את משרת המאמן מוקדם מדי,
    אבל בשעה שירדו עליו מכל הכיוונים,חתמו גולל על היכולת שלו לנהל ולאמן קבוצת כדורגל,הוא המשיך במדינות כדורגל כמו הולנד ועכשיו גרמניה ובהצלחה והוא זה שצוחק על כולם בסיבוב.

    הודגסון לא שכח כדורגל,לא צריך לעמוד על הקו ולצרוח או לעשות תנועות עם הידיים בכדי להראות שהעבודה נעשת
    וכל מנג'ר בסגנון שלו,הודגסון מעולם לא היה כזה,מופנם משהו.
    זמן המשחק זה זמן השחקנים בעיקר ומירב הפאדיחות מול קבוצות ושחקנים נחותים מהם,הם עשו,לא אף אחד אחר,
    גם טאקטיקה לא נכונה לא מצדיקה חוסר התלהבות וכשהאגו והכבוד של אותם שחקנים פגוע.

    איך כתב פה הקופ בישראל לאחר המשחק: "מעניין איך לא תיהיה להם בושה לקחת את הצ'ק של ה100 אלף פאונד בסוף המש' "
     
  11. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להגנתך אני יכול להעיד על עצמי שגם אני חשבתי ככה בהתחלה, אבל מי שקורא את מה שאתה כותב בעקביות, ומי שדיבר איתך בפרטי, מוחק את הסטיגמה הזאת ביותר מהירות ממה שהיא הגיעה.

    ד"א, דיברתי עם יואב באידאה יום חמישי והוא אמר לי שבדיוק עזבת. פעם הבאה אני אכיר לך את כל החברים אוהדי יונייטד מלוכלכים (כולל זה שגרר אותי לאולד טראפורד) שיש לי, כי אני שם לפחות פעם בשבוע. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    The_Arsenal

    וואלה,חבל,היית מכיר גם את שאר חברי הפורום הפרטי שלנו,חולי כדורגל בלב ובנשמה אחד אחד,כולל הסקאוזרים שבינהם,
    אבל בכיף בפעם הבאה.

    אני גם צריך להתחיל להיות באידיאה לפחות פעם בשבוע,אם לא בשביל יואב אז לפחות בשביל כל הכוסיות שמגיעות לשם נון סטופ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/10
  13. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראשון סיטי, מיי פרנד.
     
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בחירת המילים שלך מגעילה ויומרנית בהתחשב בכך (שוב) שראית אותם מעט מאוד. בוא נתחיל להבהיר כמה נקודות.
    * בהרכב הפותח היו 7 שחקנים שנחשבים senior players והם אלה שהיו צריכים להראות מנהיגות מינימלית אבל אכזבו את ארבעת הצעירים שזכו לקבל הזדמנות נגד קבוצה מתחתית הליגה הרביעית. בראבו הודג'סון, גם על התגובה של אחרי המשחק.
    * נראנו בדיוק כמו שהקבוצה הראשונה נראית. זאת הטקטיקה "הגאונית" שלו אשר הרחיבו עליה מספיק בעמודים האחרונים.
    * שלבי ואקלסטון התלהבו, ניסו והחדירו רוח חדשה בקבוצה שנראתה אובדת עצות. שלבי בישל שער, אקלסטון היה מסוכן. זה יותר ממה שכולם עשו כל המשחק ויותר ממה שאפשר לבקש מהם כשצריך להציל קבוצה שנראית כמו שנראנו ב-15 דקות.

    אז נחמד שהוא הגיע למסקנה הנכונה לגבי באבל שנמצא מעכשיו ביציעים אבל לא על כתפיו נופלת ההדחה ויש מספיק שחקנים שלא צריכים להיות חלק מהסגל של משחקים.
    כמעט לכל שאלה יש תשובה בתוך המועדון. דעיכה של קראגר? טיפשות של ג'ונסון? היכולת ההגנתית של סוטו? רק תבחר שאלה והתשובה תהיה קלי. פציעות לכל המגנים השמאליים הבכירים? רובינסון. אגף ימני מאויש ע"י קשר מרכזי? אמו... וכן הלאה.
    הבעיה היא בפחדנות של הצוות המקצועי (הנוכחי והקודם) מהלא נודע. מעולם לא האמנתי ולא אאמין במשפט better the devil you know. הודג'סון כנראה כן או שקשה לו לראות מעבר לתגי מחיר של שחקנים, מי יודע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/10
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    מבחינתי תמוה שבאבל מקבל סדרת חינוך בזמן שהקיצוניים שלנו נראים ככה.
    מה יש לו לחפש ביציע? בסדר הוא היה רע בשנתיים האחרונות במעט המשחקים שקיבל, מה הוא כבר הספיק לעשות רע השנה?
    כמו שכתבתי כבר אלפי פעמים, מבחינתי לא הייתי משנה את ההרכב בכל מה שקשור לקישור ולהתקפה אלא רק את ההוראות והמיקומים.
    בהגנה מכיוון שקאררגר וג'ונסון עושים חורים כל שבוע אני חושב שזה כבר מקרה שאפשר לנסות משהו אחר, כל דבר, רק לא להמשיך עם השניים האלה, אולי אחרי שהם יישבו 1-5 משחקים בצד הם יחזרו להרכב וייקחו את המקום שלהם כפחות מובן מאליו וכתוצאה מכך ישקיעו יותר בהגנה ויהיו יותר מרוכזים. הפעם האחרונה שקאררגר היה כשיר וסופסל במשחק של ליברפול שלא לצורכי מנוחה הייתה עם הוייה ב2003 כשהוא פשוט היה מגן בינוני לפני ההסבה שעשה לו בניטז לבלם, לג'ונסון זה לא קרה מעולם בליברפול. אז אולי זאת התשובה.