ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    צעד חשוב להמשך של ליברפול. אני מקווה בשביל ליברפול שהפעם ההנהלה תנסה יותר לייצב את המועדון ולא להתפוצץ עם שחקנים איצטדיון ועוד...
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    ההנהלה הקודמת ממש לא התפוצצה עם שחקנים ואיצטדיון.
    היא הראתה תוכניות לאיצטדיון שמעולם לא מומשו, היא סיימה 6 חלונות העברה ברווח, הטעות במקור היא של דיוויד מורס שמכר את המועדון להיקס וג'ילט שלא באו עם כסף מהבית אלא עם הלוואה, משם עם מינוף של המשבר הכלכלי בארה"ב זה נהיה ריבית אחרי ריבית אחרי ריבית והגיע למצב בו הם לא מסוגלים להחזיר את הכסף שהם הלוו. הועדה שמונתה בראשותו של ברוטון כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר לרכישת המועדון פועלת כבר מאפריל בבחינת ההצעות, הדבר הבסיסי ביותר הוא לבדוק שבהצעת הרכישה, הרוכש מגיע עם כסף מהבית ולא מהלוואות, אז נקודת ההתחלה עם הנרי היא שונה מזאת של היקס וג'ילט, מה יהיה בהמשך? נקווה לטוב, אי אפשר להגיד דבר מעבר.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,209
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    זה בסדר גמור. אבל הסיכוי להביא שחקנים בעלי שם כזה בינואר - כן, אני יודע שזה קרה עם מסצ'ראנו, אבל זה היה באמת חריג - הוא נמוך. העניין הוא לא שלהביא שחקן בינואר יהיה לא יעיל, אלא שההיצע נמוך יותר ואם לא חייבים משהו דחוף עד סוף העונה, עדיף לחכות.
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,280
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    בהודעה הקודמת הוא נתן הסבר לא רע ליתרון של כן להביא שחקן בינואר, עניין ההתקאלמות לליגה ולקבוצה, למרות שהלחץ כן יותר גדול על השחקן בעקבות העובדה שכמובן נכנסים לרגעים המכריעים של העונה בסופו של דבר. יש פה יתרונות וחסרונות לעניין אבל אני לא רואה יתרון ברור ללרכוש את השחקנים האלה בקיץ, אם יש כבר כמה שחקנים על הכוונת והם 'פנויים' ואפשר לרכוש אותם, אז למה לא להקדים את המאוחר ולעשות את זה כבר בינואר?

    עריכה: אני אוסיף קצת, זה שיש יותר אופציות בקיץ ושבדר"כ ההעברות הגדולות לא נעשות במועד ינואר זה נכון, אבל זה נובע מכמה סיבות שביניהן אני משער נמצאת העובדה שאת חלק מהשחקנים האלה לא יהיה ניתן לשתף במשחקים אירופיים וגם שקבוצות פחות מוכנות לוותר על שחקני מפתח בגלל הזמן המועט להביא מחליפים (חודש פחות) וגם התזמון שהוא קרוב לתקופה המכריעה בעונה ולסופה. אך אם אנחנו במצב שיש לנו מספיק כסף בשביל להוציא את השחקנים שאנחנו רוצים כבר בינואר אני לא רואה סיבה לעשות זאת, אף אחד לא מבטיח גם שהמחיר שנשלם יהיה גבוה יותר מאשר בקיץ כי אולי בקיץ יהיו יותר קבוצות מעוניינות לדוגמא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    תפסיק לקשקש כבר. אעלק תקציב לרכש, אתה רציני? איזה תקציב? התקציב היה 0 עגול. כל ה25 מ' שאתה מדבר עליהם הגיעו ממכירות של שחקנים, זה בלתי אפשרי לחזק את הסגל בצורה כזאת כי אתה לא יכול לשדרג אותו באופן משמעותי אלא רק לסתום חורים, לאזן אותו ולנסות להחליף את מי שרוצה לעזוב בצורה הטובה ביותר שאפשר. פאולסן רכישה גרועה ומיירלש טובה. את קונצ'סקי לא ראינו מספיק אבל תמיד היה ברור שהוא הגיע כדי לסתום חור באופן זמני והוא עושה את זה. ג'ו קול ויובאנוביץ' העברות חופשיות.

    מילאן התחזקה באותו תקציב בדיוק? על מה אתה מדבר? את מי מכרתם בדיוק? הבאתם את זלאטן ורוביניו ולא שחררתם שום שחקן משמעותי. זה נקרא לחזק את הסגל ולשדרג אותו, בליברפול לא יודעים מה זה בכלל כבר שנים. כדי להביא שחקנים טובים תמיד היינו חייבים גם לשחרר שחקנים טובים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,209
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    אני אמרתי דבר כזה? אם יש את המטרה שאתה רוצה בינואר, תרכוש בינואר. אם אתה מוצא את עצמך צריך להתפשר, כשכל מה שיש לך לעשות עד סוף העונה זה להעביר את הזמן, אז חבל על הכסף ועדיף לחכות. זה הכל.

    ולגבי הכסף שיהיה לכם, נחכה ונראה. זה שיהיה כסף להוציא לא אומר שיהיה מדובר בסכומים שמאפשרים לשלם "פרמיה" גבוהה באמצע העונה.
     
  7. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    היקס התראיין לסקאיי והביע את התסכול שלו על המכירה של ליברפול.

    http://www.espn.co.uk/football/sport/story...tml?CMP=OTC-RSS

    ציטוט אחד שנורא הצחיק אותי :

    "We spent £300million on players, £150million net - I think it's the second or third highest in the English Premier League. You never read about that in the media.

    "הוצאנו 300 מיליון פאונד על שחקנים, 150 מליון פאונד נטו. אני חושב שזה השני או השלישי הכי גבוה בפרמייר ליג. אף פעם לא קוראים על זה בתקשורת."

    מה אתה אומר אדון היקס ! 300 מיליון פאונד ? על מי אתה בא לעבוד ?

    בכל הקדנציה של בניטז בליברפול הוא הוציא 230 מיליון פאונד מ2004 -2010. היקס קנה את ליברפול ב2007 (פברואר אחרי חלון העברות). לא לשכוח את זה.

    לינק לקניות של רפא

    הודג'סון הוציא עד כה כ25 מיליון פאונד.

    אין לי כוח כרגע לעשות חישוב כמה בדיוק בניטז הוציא בין 2004-2007. אני מניח שבסה"כ כולל הסכום של הודג'סון זה יוצא קצת מעל 200 מיליון פאונד.

    אז אדון היקס , איך הגעת מ200 מיליון פאונד ל300 מיליון פאונד ? שקרן ! 

    עוד משהו די מעצבן מהראיון.

    "I can't go into the details but I can confirm the funds were available to pay off Royal Bank of Scotland entirely but between Royal Bank of Scotland, the chairman and the employees that conspired against us, they would not let us.

    בתרגום חופשי לציטוט הזה: היקס אומר שהיה לו את הכסף לשלם לRBS אך מנעו את זה ממנו.

    עוד פעם עיוות של היקס. כסף היה לו לשלם אבל הוא היה מכניס אותנו לבור עמוק יותר של הלוואות. ככה אתה רוצה לרצות את אוהדי ליברפול ? פאק אוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    היקס בבירור מכין את הקרקע לתביעת הנזקים שלו, יש לו כמה משפטים שם שאני בספק גדול אם הוא בעצמו מאמין להם כמו התיאורים שלו לכמה שהתרחישים היום גרועים עבורנו ועבור המועדון, כן...הכי טוב היה אם היינו נשארים עם היקס עוד שנתיים.
     
  9. האיש והאדום Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/10
    הודעות:
    91
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה אומר על תקציב הרכש של ליברפול בינואר? והאם זה אומר שסוף סוף נראה אצטדיון חדש? אנפילד כבר בן 126 הגיע הזמן להיפרד.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    אף אחד לא יודע, גם לא ברוטון והועדה שמכרה את המועדון להנרי.
    מילים לחוד, מעשים לחוד.
    נחכה ונראה מה הנרי מתכנן, גם בתקציב הרכש וגם בכל מה שנוגע לאיצטדיון.
    אני לא חושב שתקציב הרכש תחת הנרי יהיה אי פעם משהו בלתי שפוי, המטרה תהיה לייצב את המועדון כלכלית כך שיוכל להתקיים מתוך הרווחים שלו בבוא הזמן (לאחר מעבר לאיצ' חדש). לגבי איצטדיון הנרי אמר שהקבוצה עדיין צריכה לבדוק מה האופצייה העדיפה, אולי הרחבה מסויימת של אנפילד ואולי בנייה של איצ' חדש.בכל מקרה סיפור כזה ייקח כמה שנים.
     
  11. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוצאתם 25 מ? ליש?ט, וזה הרבה מאוד כסף שאפשר לעשות איתו הרבה אם נוהגים נכון. זה נקרא תקציב רכש, וזה בדיוק הסכום שעמד לרשות מילאן בקיץ. אני לא מדבר על כמות שחקנים, אני מדבר על איכות, ועל זה הערתי למאור24 שמאוד מצפה לחלון ההעברות הקרוב, כאשר בפועל לא יגיעו שחקנים שיהיו כמה רמות מעל למה שהתרגלנו לראות. העפתם יאנקס מקבוצת פוטבול מדלאס? באו חדשים מקבוצת בייסבול מבוסטון. זה טוב שאין חוב, אבל הוא לא ממש הפריע בעבר להוציא בוחטות על שחקנים שלא היו שווים חצי ממה ששולם עליהם. בגלל זה אני בספק שיהיה שינוי משמעותי מבחינת הרכש בעתיד הקרוב.
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החוב הזה הפריע מאוד בשוק ההעברות. יותר נכון, תשלומי הריבית האסטרונומיים הם אלה שהפריעו להם מאוד. להיפטר מהחוב הזה זו הקלה עצומה לליברפול.

    ייקח כמה שנים וייקח גם השקעה כלכלית שתפגע ביכולת של הקבוצה בשוק ההעברות. בכלל, כל עוד אין תוכניות שמוגשות לרשויות ותוכנית מימון ידועה, זה הכל באוויר. אתם כבר אמורים לדעת את זה.
    מגיע לכם מזל טוב, זו בשורה טובה לכדורגל ששני הנוכלים האלה בחוץ, לא רק לליברפול. לטובתכם, אולי הפעם (אחרי שכבר נכוותם בצורה קשה), תלמדו לקחת את הבעלים החדשים לפחות בנימה בריאה של ספקנות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    AGENT ORANGE
    דבר ראשון, הוצאה כושלת של 25 מ' פאונד על רכש היא כישלון של המאמן ולא של הבעלים כמו שנרמז בדברים שכתבת. זה לא משנה אם הבעלים הם מקבוצת בייסבול,פוטבול או כדוריד, העיקר שהם יידעו לנהל ארגון ספורט מבחינה כלכלית, את ההחלטות המקצועיות הם אמורים להשאיר לצוות המקצועי.
    דבר שני, אתה באמת לא רואה את ההבדל בין תקציב רכש של 25 מ' פאונד שנוצר כתוצאה ממכירה של שחקני הרכב בסכום הזה לבין תקציב רכש דומה שנוצר ללא מכירת שחקני הרכב?
    במקרה ה-1 הדבר מחייב אותך לרכוש שחקנים לעמדות בהם איבדת שחקן הרכב, עכשיו נניח ואלה שמכרת היו שחקנים חשובים שלא רצית בכלל למכור אבל הם רצו ללכת (אלונסו,מאסצ'ראנו...) מה הסיכוי שבכלל תחזק את הקבוצה בתקציב רכש שכזה? במקרה ה-2 אתה מחזק את הקבוצה בחלקים החלשים ביותר שלה ושומר על שחקני המפתח שהיו לך כבר, זה מה שנקרא חיזוק הקבוצה.

    נעשו טעויות ברכש בשנים האחרונות בליברפול, אף אחד לא מכחיש את זה, אבל אי אפשר להגיד שהבעלים גיבו את המאמן בצורה מספקת, הם יותר הפריעו מאשר עזרו לקבוצה להביא תוצאות. תוסיף את עניין הרכש להבטחות השווא בנושא האיצ' , לאיום הקיומי שהביאו עלינו החובות ותבין למה אוהדי ליברפול כל כך שמחים לראות את השניים האלה מחוץ למועדון.
     
  14. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    הנה כתבה שמחזיק את הטענות שלי כלפי היקס והשקרים שלו לגבי תקציב רכש. כאמור היקס אמר 150 מ'
    פאונד נטו. פחחחחחח , יותר נכון 27 מ' פאונד נטו.

    http://www.thisisanfield.com/2010/10/liver...ks-and-gillett/

    שקרן מנוול זה פשוט לא להאמין. בכל נושא שהוא דיבר עליו בראיון לסקאיי הוא יוצא ליצן.
    חלק 1 לראיון: http://www.youtube.com/watch?v=FbbEvNJK6KU
    חלק 2: http://www.youtube.com/watch?v=yPi5pwXGunM


     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שלא הבנת את הנרמז כי טענתי בדיוק את ההיפך. חילופי בעלים לא שינו כלום חוץ מלמחוק את המינוס של ליברפול. יש את אותו המנג'ר שמנהל את אותו הצוות, והם יחד זרקו 25 מ' ליש"ט על שחקנים בינוניים במקרה הטוב. אתם יכולים להאשים את את ההלוואות שמנעו מליברפול להוציא סכומים כפולים מאלה שעמדו לרשות המועדון, אבל העובדה היא שהוצאתם די והותר במהלך השנים האחרונות. הסגל עדיין לא טוב, המוניטין יותר גרוע מאשר היה בקיץ וזה יהיה בגדר נס אם תצליחו באירופה.

    יש מועדונים שמקבלים 67 מ' אירו על השחקן המוביל שלהם ואגורה מזה לא הולכת לרכש. אז מה? היה לכם 25 מ' ליש"ט להוציא. מכרתם שחקן הרכב בסכום X? הייתם צריכים להביא שחקן הרכב בסכום X. עם 50+ מ' ליש"ט שקיבלתם על אלונסו, מסצ'ראנו ובניון אפשר לבנות הרכב שלם, ולא אקווילני, ג'ונסון ומיירליש. הבעיה היא לאו דוקא בכסף במקרה הזה והבעיה הזאת לא נפתרה באורח פלא עקב החלטת בית משפט.

    בעיניי, אתם מיתממים יותר מדי ומפילים על היקס וג'ילט דברים שהם לא קשורים אליהם. הם לא בחרו שחקנים, הם לא ניהלו משחקים, אבל הם כן שמו סכומים אסטרונומיים על השולחן, בין אם זה ממכירת שחקנים ובין אם לא. מה שקרה בבנקים מאחורי הקלעים לא השפיע על המתרחש במגרש, השחקנים שהצוות המקצועי בחר כן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/10/10