ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    איך זה נקרא תקציב רכש? תקציב רכש זה סכום שאתה שם בצד כדי לקנות איתו שחקנים.
    מה שאתה מדבר עליו זה כשלונות של המאמן.
    החוב לא ממש הפריע'? בנאדם, שילמנו משהו כמו 100,000 פאונד כל יום על ריבית. החוב הזה עלה לנו משהו כמו 30 מ' פאונד לשנה, אם אפילו חצי מזה היה מוקדש לרכש מצבנו היום היה טוב יותר והסגל היה עמוק יותר. לא מדבר בכלל על מה היה קורה אם היה לנו את כל הסכום.

    אני עדיין לא מבין איך אתה משווה את זה למילאן ואומר שזה 'בדיוק התקציב שעמד לרשות מילאן'. לא שחררתם שום שחקן משמעותי בכסף גדול והבאתם את זלאטן ורוביניו בנוסף ל2 בלמים שברח לי השם שלהם. שדרגתם את הקבוצה ואת הסגל בצורה משמעותית. אם אנחנו היינו רוצים להביא שחקן ב17 מ' יורו כמו שעלה רוביניו אם אני זוכר נכון, היינו צריכים קודם כל לשחרר שחקן משמעותי כמו אלונסו או מסצ'ראנו. תחשוב שהייתם צריכים למכור את פאטו או טיאגו סילבה קודם כל כדי לקנות את זלאטן, אתה היית מרוצה מזה? זה היה נקרא אצלך 'תקציב רכש'?
    יש הבדל עצום והוא עומד לך מול הפרצוף אבל אתה מסרב לראות אותו.

    ArsenalFan - תוכניות לאצטדיון חדש כבר קיימות. אחד הדברים הטובים היחידים שעשו היקס וג'ילט, השקיעו איזה 60 מ' בשביל תוכניות לסטנלי פארק שנראות טוב מאוד וכבר אושרו ע"י העירייה. חושבים גם על להרחיב את אנפילד ל60,000 אבל כמי שהיה באנפילד כמה פעמים אני לא רואה איך יש סיכוי לעשות את זה. יצטרכו להיות יצירתיים מאוד.
    כמובן ששום הבטחות (שעד עכשיו בחוכמה רבה לא עשו בNESV) לא ירגשו אותי. אני מחכה למעשים, אבל בלי קשר לבעלים החדשים זה פשוט אושר רצוף לראות את היקס וג'ילט עפים לעזאזל סוף סוף יחד עם העול של החובות.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    "חילופי בעלים לא שינו כלום חוץ מלמחוק את המינוס של ליברפול"
    כלום חוץ מ...זה חתיכת דבר למחוק את כל החובות שלך. זה יאפשר לנו להשקיע יותר מסגל השחקנים, זה יאפשר לנו לתכנן איצטדיון, זה יאפשר לנו להתרכז בתוצאות ובשיפור הקבוצה במקום בסכנה הקיומית שמרחפת מעלינו.

    רשמתי כבר את דעתי על הרכש, היו טעויות, מכיוון שתקציב הרכש נבנה, במקרה הטוב, מהכסף שנכנס ממכירות כל טעות תפסה נפח שיכול לגמור לך את העונה, אתה במצב שאסור לך לטעות בשום העברה שאתה מבצע כי זה כל התקציב שיש לך. אין לנו אפשרות להביא רוביניו שיעלה מהספסל, ז'ירקוב ב17 מ' שיתבשל שנה שלמה ברוטציות, סמולינג ב10 כדי שילמד מפירדננד עונה שלמה לפני שהוא בכלל לוקח תפקיד משמעותי, סנטה קרוז ב18 רק כדי לזרוק אותו אחרי שבקושי שיחק 5 משחקים...אצלנו זה רכישות שבאו להחליף שחקנים משמעותיים שעזבו, לא פגעת - נחלשת, פגעת - נמנעת מהיחלשות. במקום שהקבוצה תתרומם מאותה נקודת זמן של סוף עונת 08-09 שהיינו קרובים לאליפות, קיבלנו משימות לסגור את החורים שהשאירו אלונסו,ארבלואה ועוד צריך חלוץ נוסף כי קין עזב וכלום לא הגיע במקומו. יותר מדי חורים בסגל, מעט מדי כסף לעבוד איתו. תחשוב שלצד הנפילה עם אקווילאני היה גם את הכסף הנוסף כדי להביא חלוץ, האם היינו מתרסקים כמו שהתרסקנו? פחות סביר להניח. אבל כשאתה עובד עם תקציב גבולי 3 שנים ברצף אז יש כבר לא מעט עמדות שחסרות בסגל, תוסיף לזה גם את העובדה שנפלת בחלק מהרכישות ומה שאתה מקבל זה סגל שצריך חיזוקים כדי לעמוד בציפיות שאמורות להיות ברורות לליברפול - מאבק על אליפות.
    להגיד שבזבזנו סכומים אסטרונומיים...כשבנטו סטוק וסנדרלנד בזבזו יותר מאיתנו בשנתיים האחרונות, זה מגוחך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    אנדריי, עזוב. זה כמו לדבר עם קיר. הבנת הנקרא של כלבי ים.

    חובות, בעלים, רוביניו, ניסיונות להגדיר מה זה תקציב רכש - אתם מנסים לקרוא בכלל את מה שכותבים לכם? זה לא משנה מאיפה הכסף הגיע וזה לא משנה כמה הסכום הזה שווה ביחס להכנסות ממכירות. הוצאתם עשרים מיליון על אקווילאני, הוצאתם 20 מיליון על ג'ונסון, הוצאתם 20 מיליון על קין. זה יוצא 60 מיליון על כלום. מה זה משנה אם הסכום הגיע ממכירות של אלונסו ומשראנו או מהזרמה של הבעלים? הרי זאת כל הנקודה שאייג'נט מנסה להבהיר. אם זה מה שעשיתם עם 60 מיליון בשנתיים האחרונות, מה מונע ממכם לעשות רכש בסגנון זהה בינואר הקרוב לו היה לכם 60 מיליון שהגיעו ישירות מהבעלים/הכנסות טבעיות של המועדון?
     
  4. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    בגלל שאתם עושים סלט ומערבים כאן רכישות של בניטז, מה קשור עכשיו הרכישות של גלן ג'ונסון, אקווילאני, רובי קין, אייג'נט שאל על 25 המליון שליברפול ביזבזה בקיץ.

    פאולסן, מיירלש, קונצ'סקי, ג'ו קול, יובאנוביץ' - נכון, לא בדיוק דרים טים אבל בשביל קבוצה שחייבת חיזוק, בין אם זה להרכב או לעומק של הסגל, כמעט בכל עמדה במגרש, זה כן רכש טוב. הודג'סון יכל להשקיע את כל הכסף בשני שחקנים ברמה עולמית ולשחק עם לוקאס או אל זהאר בהרכב.

    ולא הייתי בדיוק מתפאר ברכישת רוביניו. הוא ורונאלדיניו באותה הקבוצה זה מתכון לאסון.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אתה צודק, כמו לדבר עם קיר.
    החובות אכן לא השפיעו בכלל על תקציב הרכש שלנו.
    למעשה, שום דבר לא השתנה. גם בלבולי המוח של אנשים שרואים בלחץ 4 משחקים של ליברפול בעונה ואין להם מושג אמיתי מה קורה במועדון. אבל ככה כולם אומרים אז זה בטח נכון.

    באמת כמו לדבר לקיר. יום טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    לא מבין בכלל את הנקודה הזאת, אם הוצאנו 60 מ' על "כלום" (נניח....התעלמת מזה ש10 מ' פאונד מה-17 ששולמו על ג'ונסון היו חוב של פורטסמות' לנו על קראוץ' ושלא היינו רואים את הכסף הזה לולא עסקת ג'ונסון כי לפורטסמות' פשוט אין כסף) אז מי אמר לנו שאת ה-60 הבאים לא נוציא על "כלום"? מי אמר באמת? או שהרכישות הבאות יהיו רעות באותה מידה או שלא, גם אתה לא יודע איך הם ייראו. זה מחזיר אותי לנקודה שכתבתי (טרחת לקרוא אותה?) שאם היה לך יותר מרחב לטעויות, אז שגיאות מהנוסח של אקווילאני לא היו מחריבות לך עונה, לשם אנחנו שואפים להגיע עכשיו, לכך שתקציב הרכישות לא מובנה לפי מה שמכרת וכמה חורים יש לך למלא אלא לפי מה שמכרת ועוד סכום מסויים שיינתן לחיזוק העמדות החלשות שיש לך כבר.
    אני מיציתי את הדיון בנושא הרכש, אני בטוח שחזרתי על עצמי מספיק פעמים.
     
  7. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים עם האיטלקים לשם שינוי וזה משהו שאמרתי פעם אחר פעם.
    מערך הסקאוטינג וקבלת ההחלטות בשלוש שנים האחרונות בשוק העברות הביאו אותנו למקום בו אנחנו נמצאים והאשמה לא נופלת רק על היקס וג'ילט.
    אף אחד לא בא ואומר שאם היינו משתמשים בתבונה בכסף שהוקצב (גם אם הוא בא ממכירות) אז היה לנו היום סגל נוצץ שרץ לאליפות אלא פשוט סגל עם בסיס טוב ובריא יותר לבנות עליו במקום שיהיה צורך בניקוי אורוות.

    הבנתי שהדבר הראשון ש-NESV עשו ברד סוקס זה בדק בית ולהחליף אנשי צוות שלא תיפקדו. אם זה מה שיעשו גם אצלנו אז המנג'ר והסקאוטים הם הראשונים לעבור בדלת היציאה.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    מי אמר שהאשמה נופלת רק על היקס וג'ילט?
    נושא הדיון הוא היקס וג'ילט ובמה הם אשמים, אז חלק מהאשמה שלהם זה גם בתחום תקציב הרכש. לא סתרת דבר ממה שאני או Walkon רשמנו.
     
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    הודג'סון בכל מה שקשור לרכש לא אשם בכלום. גם את הסקאוטים קשה להאשים כשבניטז בזמנו מוציא כל כך הרבה כסף על בלופים. השחקן האחרון שהוא רדף אחריו לפני העזיבה שלו היה קנווין ג'ונס... כל מילה מיותרת.

    אבל כן, מן הסתם אי אפשר להאשים את שני האמריקאים בשחקנים שהכסף נוצל עבורם. אפשר בעיקר את הליצן הספרדי.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    ידעתי שמדיון על היקס וג'ילט אנחנו נעבור לדיון על בניטז. זה לא היה הנושא בכלל.
    רק בגלל שאחוזי הפגיעה שלו בשנתיים האחרונים היו נמוכים לא הופך את הגיבוי הכלכלי שלהם במאמן לטובים יותר. הגב הכלכלי כמעט ולא היה קיים, יחסית למועדון גדול שאמור לרוץ לאליפות, זאת עובדה. כל גרירה של הדיון הזה לדיון בניטז מיותרת, הוא כבר לא במועדון הרבה זמן.

    בינתיים הודג'סון ממשיך עם הראיונות ההזויים שלו, מדבר על המאסיב ריספקט שיש לו לאברטון ולמוייס, אני בטוח שזה מה שהאוהדים שלנו רוצים לשמוע לפני הדרבי. מוסיף גם שיש לו מעט שחקני הגנה בסגל אבל יותר מדי קשרים על אותו תפקיד, לא יודע מה הוא רוצה כבר, בקיץ הוא אמר שיש יותר מדי שחקנים עכשיו יש מעט מדי. מירלאש צפוי לפתוח כקיצוני ימני כשלוקאס ופולסן במרכז הקישור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    והשחקן האחרון שהודג'סון רדף אחריו היה קרלטון קול - אכן, כל מילה מיותרת. לגמרי. למעשה אני מעדיף לנסות ולהדחיק את יום הדדליין של חלון ההעברות מהזכרון שלי.

    אני ממש לא מחכה בקוצר רוח לראות מה הודג'סון הולך לעשות עם הכסף שיתנו לו בינואר. לא רוצה לתת לו את הזמן בכלל להחדיר את שיטת הבעט ורוץ מלפני 30 שנה שלו.
    זה יראה ככה:

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Pix/pictures/2010/10/9/1286636020996/Liverpools-woes-001.Xxx

    אלוהים תציל אותי.

    אם מירלש שוב פותח בימין ולוקאס ופאולסן באמצע אני מוותר לגמרי על המאמן הזה. כל יום שהוא יישאר בתפקיד אחרי זה יהיה יום מבוזבז שבו מאמן חדש יכול היה להתחבר לקבוצה.
    הביאו אותו כדי 'לייצב את הספינה', במקום זה הוא טלטל אותה עוד יותר. ברור שהוא לא מינוי לטווח הארוך, ברור שהוא אפילו לא יהיה פה בעונה הבאה. יסתכלו עליו הרבה יותר עכשיו, אין יותר תירוצים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,788
    לייקים שהתקבלו:
    1,156
    בנפילה של ליברפול מעורבים הרבה גורמים, היקס וג'ילט הם הראש והמאמנים הם הנטבח השני, השחקנים זה הנטבח השלישי והוכשים החדשים צריכים לעשות בדק בית רציני מאוד ולטפל אחד אחד בחולאים שצצו בליברפול, אם הם יתנהלו בחוכמה אני מאמין שתוך שלוש שנים ליברפול תחזור להיות כוח משמעותי בכדורגל העולמי, לא צריך לבזבז עשרות מליוני פאונדים על שחקני רכש שאתה לא צריך וגם לא צריך לבנות סגל חדש בחלון העברות אחד, אם המאמן הבא(הודג'סון מוכיח משחק אחריי משחק שהוא לא מתאים) יהיה מאמן איכותי עם שכל והבנה שירכוש שחקנים טובים ויעמיד אותם בהעמדות טובות יהיה בסדר, אם ימשיכו להיות ליצנים שישקיעו מליוני פאןונדים על שחקנים חלשים אז אנחנו נמשיך להתמוסס בבינוניות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/10
  13. שלו Guest

    לאחר המכירה של המועדון, כל החובות נמחקו, או שמא הם עדיין קיימים?
     
  14. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נמחקו וגם הריבית שאנחנו משלמים על ההלוואות שהיקס וג'ילט לקחו הצטמצמה באופן דראסטי.
     
  15. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי ליברפול, אני מבין שנמאס לכם כבר לשמוע את השם בניטז, שאתם מעוניינים ללכת הלאה ולדון במצב הנוכחי של הקבוצה. אני חושב שאתם לא מבינים כמה הנושא הזה של בניטז מרתק את האוהדים הנייטרלים: האם הוא הצלחה או כישלון? האם הוא בנה ליברפול במרחק נגיעה מאליפות או שהרס אותה עד היסוד? האם הוא ניסה להיות מנג'ר בסגנון של פרגוסון או וונגר? האם האישיות שלו הובילה לעזיבה של חלק מהכוכבים או שאלה היו סיבות אחרות? ומעל לכל- הכישלונות המפוארים שלו ברכש (גם בכסף וגם בעוצמת הכישלון), כל אלה הופכים את התקופה שלו בקבוצה למשהו שמעניין לדון עליה ובמיוחד על ההשלכות שלה על ליברפול הנוכחית. יכול להיות שמבחינתכם מדובר בדיון שמוצה, אני יכול להבין כל אוהד נייטרלי שבא לדיון שלכם ומתייחס לבניטז גם סימינו אנו.