ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה כן כי אתה מסרב לקלוט. מתוך 11 שחקני הרכב רק 4 היו צעירים, חילוף לא היה לפני הארכה, כולם שיחקו בעמדות שאינן שלהם למעט ספירינג אבל הוא לא נחשב לכישרון מבטיח. איפה הביקורת שלך כלפי שבעת השחקנים הבכירים שהיו כביכול צריכים להראות איכות, מנהיגות ולהוביל את השאר? אה נכון, שכחתי שאם לא מנצחים זאת אשמת (ארבעת) הצעירים.
    הטקטיקה למשחק הזה לא הייתה שונה ממה שאנחנו רואים אצל הקבוצה הראשונה ועמדות המוצא היו עמוקות. אל תטעה, רוי מנחיל את הטמטום שלו גם ברמת המילואים, הוא עושה נזק לא רק לקבוצה הראשונה.
     
  2. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז ככה אני אשתדל לענות לכולם:

    קודם כל אני לא חושב שהודג'סון חף מטעויות וגם רשמתי את זה בפירוש. אין הרבה מאמנים שמגיעים למועדון חדש, במיוחד למועדונים שנחשבים מהטופ אבל במצב נוכחי לא מזהיר שלא עושים טעויות בהתחלה: מהראש אני שולף את רייקארד בברצלונה, פרגוסון בעונה הראשונה ביונייטד, קאפלו בריאל מדריד והרשימה עוד ארוכה.
    לגביי הצעירים והמשחק של גביע הליגה- קודם כל לא נראה לי שאתם מבינים את גודל הביזיון, זה מקביל בערך לזה שמכבי פ"ת תעיף את נניח ולנסיה במסטאייה באינטרטוטו, אם לא יותר גרוע. השחקנים האלה לא שרופים לנצח, משחקים רעים קורים ויקרו גם לטובים מהם, אבל בפירוש לא צריך לפטר את המאמן בגלל שהוא לא נותן להם צ'אנס בליגה!! דיברתם על אנגוג ופאצ'קו- שניהם היו החלוצים במשחק הזה, הם מתאמנים ביחד לא מעט ושניהם היו זוועה ביחד! אז אם מול ההגנה של נורת'המפטון בבית זה לא עבד- אז לנסות את זה בגודיסון פארק במשחק פריימרליג?
    לגביי הצד הטקטי- מי ישמע כאילו עם בניטז שיחקתם התקפי. כבר שנים שזה שיעמום המחץ לראות את ליברפול משחקת, משחק מבוקר וטקטי, אני מצטער אבל אני לא רואה כזה שינוי גדול פה מתקופת בניטז. בכל אופן זה ממש לא הוגן לשפוט מאמן על טביעת היד הטקטית שלו אחרי פחות מעשרה משחקים!
    לגביי ההגנה ודניאל אגר- זה זכותו של מאמן לא להחזיק משחקן מסויים. אגר זה לא מראדונה, וזה שהוא מושיב אותו על הספסל למרות שלדעתכם הוא צריך לפתוח זה בטח לא עילה לפיטורים של מאמן!
    כמו שרשמתם- קאראגר, סקרטל וקיריגאקוס נראים זוועה ובכל מקרה אגר יכול להחליף רק אחד מהם. מעבר לכך שסקרטל וקיריגאקוס זה עוד עדות לידיים ההרסניות של בניטז.

    בקיצור, אתם בפאניקה ופונים לפתרון הישראלי כ"כ של לפטר את המאמן. מה שאני מנסה לומר שהבעיות הן כ"כ יסודיות שאני לא רואה אף מאמן שיפתור אותן בהוקוס פוקוס. למערכת במצב כזה לא יזיק קצת יציבות במקום בורסת שמות, מאמן חדש שמגיע ומשנה סדרי עולם וכו'.
    שוב אני אומר- אני לא מעריץ גדול של הודג'סון. ממש לא. אבל הבאתם מאמן, תנו לו לעבוד.
     
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    סקאוזר טומי - תתפלא, אני פחות או יותר מסכים עם כל מה שרשמת. הודג'סון מתוקף היותו המנג'ר כמובן שגם אשם במצב הקבוצה, אבל כמובן שגם השחקנים. אני חושב שהוא צריך לעזוב כי המערכת איבדה בו אמון וזו נקודה שקשה מאד להתרומם ממנה, אבל אני גם חושב שעם יותר זמן בתפקיד, הוא דווקא יכל להצליח בליברפול. הבעיה היא שכולם נפלו עליו ועכשיו הוא לא יוכל להצליח בחיים כי הוא סוג של "מסומן".

    הביקורת לגבי ההצבות בהרכב היא לא עניינית ולא מפטרים מנג'ר בגלל דבר כזה. כן, מקסי פתח במקום פאצ'קו, באמת בושה וחרפה, ואיך גלן ג'ונסון שהוא מגן נבחרת אנגליה ועלה לקבוצה 18 מליון פאונד, פותח במקום קלי (ועזוב שאני בטוח שקלי עדיף עליו, אני מדבר איתך על בחירה שכל מנג'ר היה עושה). כשפאולסן פותח, כולם בוכים פה שהם רוצים בחזרה את לוקאס. כשלוקאס פותח, שוב מתעצבנים. רוצים שהודג'סון יוריד שחקן במעמד של קראגר לספסל, זו ביקורת רצינית? הטמטום היחיד של הודג'סון זה עם דניאל אגר באמת. לפני כל משחק מראים את ההרכב וכולם אומרים "ביזיון" כשפשוט אין כמעט אופציות אחרות, זה לא יאומן כמה צרות עין יש לפני כל משחק בקשר להרכב.

    אז לסיכום, הוא עשה טעויות, אי אפשר להוריד ממנו את האחריות על הכדורגל שהקבוצה שלו משחקת, אבל אני חושב שבכל זאת אי אפשר לשכוח שהוא מנג'ר חדש ולא משנה כמה הוא גרוע, זה לא מצדיק את היכולת של "כוכבי" ליברפול, שבמקרה שלהם כולם מנסים להסביר איך כל העולם אשם ביכולת שלהם חוץ מהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/10
  4. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,141
    לייקים שהתקבלו:
    372
    בואו נצא מתוך נקודת הנחה שזה הסגל הכי חזק שלנו כרגע:

    ריינה
    קלי אגר קאראגר ג'ונסון
    קול מיירלש ג'ררארד קויט
    אנגוג טורס

    כרגע קויט ואגר פצועים אז כבר חסרון של 2 שחקני הרכב.

    נשארנו עם כל הבכירים האלה שכ"א לא מתאים בכושרו הנוכחי לקבוצה מהליגה האנגלית הבכירה...אורליו , קוצ'נסקי , הרקולס , פאולסן , לוקאס , יובאנוביץ' , מקסי , באבל (וזה עוד עם הנחה לסקרטל שנמצא בכושר ירוד מאז הפציעה).

    אף אחד לא ביקש שינוי קיצוני אלא גיבוי ל5 צעירים, קלי שכבר הוכיח את עצמו במדי ליברפול, שלבי שמצליח יפה באנגליה עד 19 , פאצ'קו שכיכב במדי ספרד הצעירה , ווילסון שזכה בתואר השחקן הצעיר של העונה בסקוטלנד ואקלסטון שמראה ניצוצות של כישרון בליגה האירופית.
    כ"א מהם עדיף בכל יום נתון על שחקן בכיר מרשימת הכישלונות שמש' אחרי מש' נכשל ומדרדר אותנו יתר עמוק מכפי שאפשר.

    --------------------

    אם כבר דיברנו על הזדמנויות לצעירים אז צריך לשים לב למה שמויס עושה באברטון וגם בדרבי הוא נתן למגן האירי שיימוס קולמן בן ה22 שהוא דיי בוסרי בליגה ואתמול זאת היתה בסה"כ ההופעה ה6 שלו.

    הוא עלה להם רק 60,000 פאונד.
    http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ton/8692668.stm
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/10
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולי לא נראה שאתה מבין את המשמעויות של הדברים שרשמתי. תמשיך לומר ביזיון, ביזיון ותמשיך להזכיר רק את הצעירים (שוב, שלא שיחקו בעמדות שלהם) כאילו ההדחה נופלת רק/בעיקר על כתפיהם.

    היו הפתעות מעולם. בינואר 2008 האבנט אנד ווטרלוביל הגיעה מהליגה החמישית לאנפילד והובילה פעמיים נגד הרכב נטול צעירים עד שבניון הציל את בניטז. רדינג שהדיחה אותנו באנפילד בעונה שעברה. בארנסלי שהדיחה אותנו באנפילד לפני 3 שנים ואח"כ גם את צ'לסי. יש דוגמאות גם של קבוצות אחרות ולא רק שלנו.
    העניין הוא שזאת לא הייתה הפתעה, לא למי שהספיק להבין את גודל החומרה של הודג'סון כמאמן ליברפול.

    לא שיחקנו התקפי אבל התבססנו על שליטה בכדור ומשחק לחץ כשהוא ברגליי היריבה, גם במשחקים גרועים, הודג'סון הספיק אפילו את זה להרוס.

    הטקטיקה, בחירת השחקנים, ניהול המשחק, הקבעון המחשבתי של 35 שנה, הדבקות בשחקנים/שיטות שלא עובדים, הוידוי שהוא לא מבין איך הפסדנו את הדרבי והאמונה ששיחקנו טוב והתקפי, הראיונות שמצד אחד תבוסתניים ולא תומכים ברמת הקבוצה ושחצניים ברמה האישית... שום דבר אינו עילה לפיטורים של מאמן. אין כמעט דבר אחד שהוא עשה כמו שצריך, קלולס אמיתי, אבל גם זה לא מספיק כדי לפטר מאמן.

    פתרון "ישראלי" תגיד לכ-80% מכלל האוהדים בעולם שלפי הסקרים רוצים אותו בחוץ.

    הבעיות עמוקות יותר מעמדת המאמן, אמרתי את זה בעצמי מספר פעמים קודם לכן. יקח הרבה יותר מאשר להחליף מאמן (ולמצוא את המאמן המתאים) בכדי להחזיר אותנו לטופ 4-5 אבל אנחנו אפילו את זה כבר לא מבקשים לעת עתה וזאת לא סיבה להישאר עם מנג'ר כושל.
     
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אפשר לבקר, אבל אתם לא נתתם לו 100 ימים של חסד. ישר פיטורים. זה הפיתרון הקל, אבל מי אומר שנשחק יותר טוב תחת מאמן אחר? הלחץ והבלאגן שאתם יוצרים, יוצרים גם לחץ אצל השחקנים וגם לחץ אצל המאמן. זה יוצר אווירה לא בריאה במועדון. אפשר לבקר כל מאמן בעולם. אין מאמן שלא עשה איזו טעות בחיים שלו, אבל אנחנו צריכים עכשיו להתאחד מאחוריי הודג'סון ולתת לו שקט. הוא לא איזה מאמן צעיר וחסר ניסיון. אתם מתלהמים ומוטרפים וחושבים שמאמן אחר יעשה הוקוס פוקוס והמצב יישתנה. בתאכלס? טורס נראה נורא(ותפסיקו להאשים את הודג'סון בזה. הוא נראה נורא גם בנבחרת ספרד, שהדבר האחרון שאפשר להגיד עליה שלא נתנו לו סיוע שם), אנגוג לא מספיק טוב לרמות האלה, ג'רארד בחרא של כושר, וההגנה פשוט נוראית. אמנם, אני גם מרוצה מאיך שאנחנו משחקים, ואני גם לא מרוצה מהבחירות שלו לשחקני הרכב, אבל בחייאת, תנו צ'אנס לקבוצה הזאת להתרומם. הפיתרון הוא בטח לא להכניס צעירים לתוך הקדירה הרותחת הזאת. זאת תהיה בכייה לדורות. צריך שחקנים עם ניסיון ו-ותק, שישיבו לעצמם את הביטחון, ושייזכרו איך משחקים כדורגל. להאשים את הודג'סון בכל יהיה פיתרון קל מדי, מצטער.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    בניטז תוקף את פורסלאו.

    http://www.eecho.ie/news/sport/rafa-in-cry...ent-478330.html?

    עלוב ומגוחך. גם אחרי שהוא עזב הוא ממשיך לחפש אשמים לעונה הקודמת, כולם חוץ ממנו כמובן. לצערי יש טמבלים שגם מאמינים בזה.
     
  8. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Strawberry Fields,

    חשבתי להתעלם אבל אתה דורש ממני להגיב.
    קודם כל בנוגע ל"היו הפתעות מעולם"- מה אתה אומר, באמת לא ידעתי, חשבתי שתמיד הפייבוריטים מנצחים.
    מה שכן, זה פעם ראשונה שאני שומע שאחרי הדחה סנסציונית כזו, אוהדים זועמים שהשחקנים שבין היתר אחראים לה לא מקבלים הרכב בפריימרליג!
    בנוגע למשחק- פאצ'קו, קלי, ווילסון ומעל כולם ספירינג היו נוראיים. קלי שיחק מגן ולא בלם (שאגב יש לו מעט קולות שקוראים לשלב אותו כמגן- אז אולי גם הוא שיחק בעמדה שלו?), כל השאר שיחקו בעמדה שלהם. עצם העובדה שגם אנגוג, באבל ויובאנוביץ' שיחקו רק מעצימה את גודל הכישלון- גם שלהם וגם של הצעירים. מילא להגיד שמגיע לצעירים האלה עוד צ'אנס, את זה אני בהחלט מוכן לקבל. רובם גם הראו בהזדמנויות אחרות שהם שווים אותו. אבל לומר שצריך לפטר את המאמן בגלל שהוא לא משלב אותם? זו פשוט הזיה.
    זו לא הייתה הפתעה... נו ברור, לך כבר הייתה את הדעה המוכנה בראש של "הודג'סון הביתה" מאז ההפסד שלכם לסיטי, איך יפתיעו אותך? באנגליה אגב היו די מופתעים- גם כי הכותרת של האקו בבוקר של המשחק היה שהודג'סון מצהיר שהוא רוצה לזכות בגביע וגם לאור העובדה שכל ערוצי החדשות יצאו בbreaking news על המשחק. לא הייתה הפתעה...
    בנוגע לטקטיקה, וואלה, ליברפול לא לוחצים את היריבה כמו בתקופת בניטז. ואני מבין שאתה יושב ליד הספסל באנפילד ושומע שזה מה שהודג'סון אומר להם- אל תתקפו אבל גם אל תלחצו. עברה בך המחשבה שאולי אין בשחקנים את המחוייבות וההתלהבות הנדרשת? נכון שזה גם פאק של המאמן, פאק אחר. אבל כמו שאמרתי כבר, לנתח את ההצלחה או הכישלון הטקטי של מאמן אחרי פרק זמן כ"כ קצר זה פשוט לא פייר.
    זה שאתם מיישרים קו עם הפאניקה של כל אוהדי ליברפול (פאניקה מוצדקת- המצב בקאנטים בכל אספקט במועדון) לא עושה את התגובה הזו פחות ישראלית.


     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    לגבי הטקטיקה, זה מה שאומרים שחקני פולהאם והאוהדים שלהם. זה בדיוק הטקטיקה של הודג'סון, נראה לך כנראה שזה בגלל חוסר התלהבות או בעיה של השחקנים, זה לא, זאת השיטה שלו, תן את הכדור ליריב, שב ב2 שורות של 4 מאחורה כשכל הקישור משחק כמה מטרים מהרביעייה האחורית, לא ללחוץ אותו, לתת לו לשלוט במשחק ואז כשהוא מאבד את הכדור, כדור ארוך לחלוץ בחוד שאמור להחזיק את הכדור ולחכות שהקשרים הקדמיים יותר יגיעו כדי לתמוך בו. המערך הוא מן 4-4-1-1 שכזה. הטקטיקה לא משתנה בין אם מדובר במשחק נגד ארסנל או נגד בלקפול. מיותר לציין שבשיטה כזאת אתה צריך בובי זאמורה בחוד ולא טורס שמה לעשות, הוא לא בדיוק חלוץ שיכול לשחק עם הגב לשער. זה לא מפריע להודג'סון לנסות להשתמש בו כמו בבובי זאמורה, פשוט כי הוא, כמו שאמרו, קלולס ואין לו שום מושג מה הוא עושה או מכיר משהו אחר.

    זה עלוב ומעורר רחמים שהודג'סון מנסה לעשות אצלנו את מה שהוא עשה בפולהאם וזאת הסיבה המרכזית שאנחנו נראים כמו שאנחנו נראים איך שלא תסובב את זה, אפשר להמשיך ולדבר על טורס, ג'רארד, בניטז, הבעלים, הצעירים, מי שרק בא לך - השיטה של הודג'סון היא הסיבה המרכזית. הכושר האישי של הרבה מהשחקנים שלנו היה לא פחות גרוע בעונה שעברה, ג'רארד היה אפילו גרוע יותר, קראגר היה בדיוק אותו דבר, וכו'. ובכל זאת כקבוצה לא הגענו לשפל והבזיון הזה. גם נראינו קצת יותר טוב (מי היה מאמין שאני בכלל אדבר ככה על העונה שעברה) וגם לא צנחנו לתחתית והתוצאות היו טובות יותר.

    מקווה שהבהרתי את המצב. הודג'סון חייב ללכת כי המצב רק יחמיר תחתיו, לא ישתפר. גם אם איכשהוא נגרד נצחון ביום ראשון זה יהיה בצורה מאוד לא משכנעת ואין סיכוי שזה יגיע לנו. זה רק יחביא את הבעיות.
     
  10. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Hodgson told Liverpoolfc.tv: "After being injured, Agger is now sick, so he has ruled himself out."
     
  11. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    נראה שהטמבל הזה פשוט לא סובל את אגר,
    מעניין אם זה סתם כי הוא טמבל או כי באמת יש בניהם משהו, אולי מאז שאגר כביכול הסביר בתקשורת הדנית למה הוא מסופסל (למרות ההכחשות)

    מה שבטוח זה שהוא לא מפספס הזדמנויות לעקוץ אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/10
  12. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המילואים של ליברפול משחקים כרגע נגד בלקבורן בחוץ. דקה '5 שער של ווילסון בנגיחה מקרן של סוסו.

    ההרכב:

    הנסן
    רובינסון ווילסון מאבינגה דארבי
    אינס ברונה אירווין אמו
    סוסו
    אקלסטון
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/10
  13. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    זה פשוט לא יאמן ששחקנים כמו פאצ'קו, אקלסטון ווילסון אפילו לא עולים על המטוס לאיטליה, פשוט חרפה של מאמן.
    אני מקווה בשביל הספרדי המוכשר שהוא יעשה בשכל ויעוף מפה לאיזו קבוצת מרכז טבלה בספרד, אחרת הקריירה שלו גמורה.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    אקלסטון ו-ווילסון כבשו , 2-0.
    פאולסן חוזר מפציעה מחרתיים, לצערינו.
     
  15. oginath Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    224
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נגמר 3-3. לליברפול כבשו ווילסון ואקלסטון