ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    נו באמת החשבון טוויטר הזה לא רציני בכלל...
     
  2. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    תשמעו, הם קוראים את מה שאני כותב בפורום העברות של הפורום הרשמי של ליברפול בישראל.
    יורנטה, עכשיו טוראן... התעניינות הבאה דומניקו קרישיטו ו-וינסנט ואן דר ויל.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    הודג'סון מציב מטרה ל10 המשחקים הבאים - לעלות מעל הקו האדום.

    http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6475179,00.html

    "I'm not believing naively we are going to win seven out of nine and fly up to the top of the table but I do want us to move from of the relegation zone."

    אחח, עוד אחת מהזרקות הבטחון המשובחות של הודג'סון. ממש לא מנסה להוריד את הציפיות כדי להוציא עת עצמו בסדר.
    מאמן קטן של מועדונים קטנים ויישאר ככה תמיד. עולה לי לראש המשפט על איך אי אפשר ללמד כלב זקן טריקים חדשים.

    “Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - ביל שאנקלי.
    הודג'סון מכוון לרצפה ונמצא מתחת לקרקע, שאנקלי מתהפך בקבר. החוצה.

    לוקאס מדבר על השיטות של הודג'סון:

    "You have to be brave against these teams(Blackburn, Bolton etc..). Sometimes you don't win every challenge, so you have to be aware of the second ball. You have to try and play with the ball on the ground. Passing the ball is the best thing this team can do."

    "The way the manager wants to play is different, so we have to get the message and play how he likes. Of course when you don't start well, the pressure will always be higher. But we're going the right way to improve things and we showed that at the weekend."

    כאילו שלא ידענו שהוא רוצה שנשחק בעט ורוץ. רק מחזק את השמועות שלפני בלקבורן השחקנים דרשו ממנו לשנות את הטקטיקות ושהם יצאו ושיחקו עם מה שזוכרים מבניטז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/10
  4. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    באמת שאני לא יודע איפה הכישלון של הודג'סון יותר גדול, מבחינה מקצועית או מבחינה תקשורתית.
    בזמן הקצר שלו בליברפול הוא הספיק לנפק כמה פנינים בתקשורת שאני לא יודע מאיפה הוא שולף אותן.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    התקשורת הקרואטית מדווחת שהצענו אתמול 8.5 מ' ליש"ט על קראנצ'אר שרוצה לעזוב את ספרס.
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם באמת צריכים את קרנצ'אר? שחקן טוב, אבל לא זה שישדרג את הקישור שלכם. יש לליברפול מספיק שחקנים התקפיים טובים או לפחות סבירים פלוס, כאלה שיכולים להחזיר אתכם לצמרת. גם המחיר לא זול בכלל, ויהיה גזירת קופון מצוינת לטוטנהאם שהחתימו אותו בזיל הזול על עיי החורבות שרדנאפ השאיר בפומפי.
    אולי אחת ולתמיד תתחילו להתמקד בבעיות האמיתיות של הקבוצה שדורשות טיפול מיידי וזה קודם כל לרכוש בלם רציני במקום מה שיש כרגע בסגל של ליברפול? קראתי מתישהו השבוע שרוי השווה את קירגיאקוס לג'ון טרי... גלגול עיניים כזה לא היה אצלי כבר הרבה זמן. אני באמת לא מבין איך השם של האנגלנד לא עלה בהתחשב בקשר שלו להודג'סון, מאז ימי הקיץ שהמלצתי כאן על האנגלנד כרכש הראשון שאתם צריכים לעשות.

    אתה כנראה מתכוון לגרגורי ואן דר ויל (איאקס ונבחרת הולנד).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/10
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    הייתי בכיף לוקח את קראנצ'אר לסגל במקומו של, נניח, מקסי. אם יש כסף אין סיבה לא לקנות שחקנים גם בסכומים כאלה כדי לשדרג את הסגל ולאו דווקא את ההרכב. האמריקאים יודעים שהם יצטרכו ב2 החלונות הקרובים להשקיע הרבה כסף בסגל. גם אני לא חושב שיש לקראנצ'אר כרגע מקום בהרכב שלנו אבל הוא יקבל יותר משחקים מאשר בטוטנהאם.

    הנגלאנד אוטוטו בן 30, הבעלים החדשים דיברו על ערך לכסף ונגמרו הימים של סתימת החורים לשנה-שתיים. עדיף כבר להביא בלם צעיר כמו קייהיל במקום הנגלאנד. אין ספק שזאת עמדת שחייבים לחזק בקיץ, אבל לא הייתי אומר שזאת העמדה הכי דחופה. מעבר לזה, כל עוד הודג'סון נשאר קראגר לא יזוז מההרכב, אין לו את הביצים לעשות את זה, וכמובן שאם הוא יהיה פה בינואר דניאל אגר יעוף מפה על טיל ב1 לחודש ואז נפסיד את שחקן ההגנה הכי טוב שלנו בגלל הליצן הזה.

    אנחנו גם מקושרים לעדן הזארד ואפלאיי, שני שחקנים צעירים שיכולים לשדרג אותנו מאוד. חייבים שחקן לאגף שמאל כי אין לנו שום דבר רציני שם כרגע, קול לא מתאים לעמדה הזאת.
     
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    העמדה הכי דחופה בהגנה היא מגן ימני כמו שאני רואה את זה, כי אני מאמין שמרטין קלי בסופו של דבר יהיה בלם בגלל משחק הגובה הפנטסטי שלו והחוש החד שלו לתיקולים ולמיקום שלו. בעולם אידיאלי ללא תקציב אפשר אפילו להשאיר רק את אגר בהרכב ולהביא עוד שלושה שחקנים שישחקו לידו כשקלי וקונצ'סקי מחליפים ראשונים לכל העמדות. בגלל שיש מגבלות תקציב ואני כמו עוד הרבה אנשים אחרים מאוד מאמין ביכולות של קלי הצעיר, אני חושב שהוא צריך לקבל ריצה של משחקים ליד אגר (כשהדני יהיה כשיר) כדי לתת לו ביטחון בשביל שהכישרון יתפרץ, אני מאמין שהוא יכול להיות שחקן מעולה ונכס רציני. מרכז הגנה שלו ושל אגר מייצג את ההגנה בכדורגל המודרני בצורה הטובה ביותר, שניהם טכנים ביחס לבלמים, שניהם חכמים, מטפלים יפה בכדור והם עושים עבודת הגנה טובה מאוד.
    כשיבוא מגן ימני טוב (כמו גרגורי ואן דר ויל לדוגמא, ותודה על התיקון) ואולי גם מגן שמאלי כזה שנשמח לראות את השם שלו בהרכב הקבוצה שלנו, לא שיש לי משהו נגד קונצ'סקי, אבל יש טובים ממנו, תהיה לנו הגנה טובה מאוד וגם מחליפים שאפשר להכניס מבלי לעצום עיניים ולהתפלל. מיותר לציין שנוכל למכור גם כמה 'סתם שחקנים' בהגנה כמו אאורליו וקיריאקוס - למרות השיפור.

    שכחתי להתייחס לעובדה שקראגר יורד לספסל, אבל עם יבוא מאמן גדול וישחק עם קלי 'הדור הבא' וג'יימי יראה שהקבוצה רצה כמו שצריך (בתקווה שהיא אכן תעשה זאת) אני לא מאמין שהוא יעשה בלגאנים ויתרעם כל כך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/10
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,006
    אני לא רואה טעם להתייחס לשמועות בכלל ובפרט לשמועה הזאת, קרנצ'אר ב8.5? על מה ולמה? בספרס בקושי סופרים אותו, הם לא יקבלו מחיר כזה עליו. בכלל אם כבר נגררתי לדבר על זה, יש לו כישרון אבל הוא ממש לא יציב ולמעשה בכל הקריירה שלו היו לו כמה חודשים מצויינים בפורטסמות' וזהו. הדבר הראשון שהייתי רוכש לקבוצה זה קשר אחורי, עם ג'ררארד לא רוצים לשחק באמצע אז גם אם מעבירים את מירלאש למרכז אין מי שישחק לצידו, אוסף של בינוניות. דחוף קשר מרכזי/אחורי.
     
  10. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    זה לא נכון שאין עם מי לשחק, העניין הוא שהוא פשוט לא משחק כי הוא לא מקבל כמעט קרדיט מהמאמן וכשהוא כן משחק הוא נפלא - ג'ונג'ו שלבי.
    עדיין צריך למכור את פאולסן ולוקאס ולהביא שחקן אחר שהוא דינאמו במרכז ומשקיע וגם טכני (כמו מוסא סיסוקו מטולוז).
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,006
    שלבי מראה פוטנציאל במעט הדקות שהוא קיבל אבל מפה ועד לבנות עליו כשחקן בכיר למרכז השדה הדרך ארוכה. כמו שהסכמת בסוף, צריך להביא קשר מרכזי. בעולם מושלם היית רוצה שמרכז הקישור שלנו לאחר ינואר יהיה מירלאש-רכש ושלבי ולוקאס כגיבוי.
     
  12. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אתם הזויים לחלוטין. לא רק שאתם, משום מה(במיוחד לאור נסיון העבר שלנו ברכש), מאוד נגד פיקוח על נושא הרכש ולהתחיל לזרוק כספים ללא הבחנה, אתם גם בעד לזרוק צעירים למערכה ולחשוב שזה הפיתרון שיוציא אותנו מהתחתית. היי, אני גם בעד לת לצעירים לשחק. אבל לא צריך לזרוק אותם, אלא לדעת איך לשלב אותם(בליגה האירופאית, כמו שהודג'סון עשה בחוכמה נגד נאפולי). אני מאמין ששלבי מאוד מוכשר, אבל הוא עוד ילד, וצריך לדעת איך לשלב אותו בחוכמה, בלי שנפגע יותר מדי מחוסר הניסיון שלו.

    קראנצ'ר? באמת? עליו אתם רוצים לזרוק 8.5 מיליון פאונד? וזה "בסדר לבזבז עליו סכום כזה, כי יש לנו כסף עכשיו"? באמת? אני לא מאמין שאנחנו נבזבז בענק בינואר. יהיה רכש, אבל הרבה יותר צנוע ממה שאתם חושבים.
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    סטיבי ג'י, תפסיק עם הגישה המתנשאת הזאת כאילו אתה יודע יותר מאיתנו מה יהיה מצב הרכש, או מה צריך לעשות עם הצעירים. שלבי לא חסר נסיון, הוא צבר מעל 50 הופעות בהרכב הראשון של צ'ארלטון, זה מספיק נסיון כדי שיגיע לספסל לפחות, לצ'לסי יש סגל הרבה יותר טוב משלנו ועם זאת היא גם מוצאת דרך לשלב צעירים עם אפילו פחות נסיון משלבי (למשל מקאקרן המוכשר). כנ"ל ווילסון, עונה שלמה בהרכב של ריינג'רס, נסיון בליגת האלופות כנראה יותר מכל שחקן בגילו באירופה, חייב לקבל יותר צ'אנסים. זה הכל עניין של מאמן. הודג'סון זה מאמן של כלום ושום דבר כשזה נוגע לצעירים (ובעצם כשזה נוגע להרבה דברים אחרים) ולכן אני לא רואה למה הוא לא מקבל כרגע מכתב פיטורין כי גם ככה אף אחד לא בונה עליו לטווח הארוך. להתחיל לשלב מאמן חדש כמה שיותר מוקדם.

    הכוונה שלי לגבי קראנצ'ר הייתה שהוא שחקן שיכול לשדרג את הסגל ולתרום יותר ממקסי או באבל לדוגמא. אמרתי את זה כתגובה לArsenalFan שאמר שהוא לא השחקן שישדרג את הקישור שלנו, אז בהרכב כנראה שלא אבל להעמיק את הספסל בהחלט כן.

    גם לא ברור איך החלטת שאנחנו בעד לזרוק כספים ללא אבחנה, אומרים שצריכים שחקנים בינואר אז אתה קורא לזה לזרוק כספים ללא אבחנה? צודק, בוא נשאר עם קונצ'סקי, פאולסן וקראגר בהרכב הראשון. חייבים באופן דחוף קשר אחורי פרופר, פאולסן זה לא שחקן, לוקאס רכיכה ולא יכול להחזיק קישור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/10
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    אמור לי נא אדון סטיבי ג'י, האם שילוב צעירים (אף אחד לא אמר להפוך אותם לבאנקרים, אבל לתת להם הזדמנות בהרכב כמו לרכש כי מגיע להם באותה מידה והפוטנציאל שלהם הוא אותו פוטנציאל.) והבאת רכש נקודתי ואיכותי לצד החלק האיכותי בסגל שכבר קיים במועדון ושחרור השחקנים המיותרים לא יוצר סגל חזק מאוד שיכול להגיע הכי רחוק שיש, בהתחשב באיכות הכללית של הסגל והשאיפות של המועדון?

    לא אמרתי לבזבז כסף ללא הכרה, אבל יש כמה עמדות בקבוצה שלנו כרגע שלא מאוישות בהתאם לשאיפות שלנו. לא תשפר אותן? אתה רוצה להישאר בבינוניות רק כדי לא להיסחף ברכש? אנחנו לא נקנה את סזאר השוער של אינטר שיהיה מחליף לריינה, אנחנו לא סיטי. אבל מגנים, קשר, שני ווינגרים וחלוץ מחליף טוב חייבים לקנות. ששה שחקנים איכותיים לחיזוק ההרכב והסגל זה לא בזבוז כשיש לך יותר מעשרה שחקנים מיותרים וחלשים לשחרר, אתה לא רוצה סגל קצר תאמין לי.
     
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,283
    לייקים שהתקבלו:
    7,114
    קראנצ'אר זה לא יהיה רכש חכם לדעתי. אם כבר מדברים על שילוב של צעירים בהדרגה, אז השילוב הזה צריך להיות במקומות בסגל שבדיוק תופסים שחקנים כמו באבל וקיריאקוס לדוגמא, והמקום שקרנצ'אר יתפוס אם יגיע באמת. אנחנו לא צריכים גם את קול, גם את קויט, גם את יובאנוביץ' וגם את קרנצ'אר. את המקום של הקיצוני הרביעי בסדר העדיפויות צריך לתפוס שחקן צעיר ומוכשר, לא עוד שחקן שמגיע לקראת סוף הקריירה. אם באמת נביא את אפלאיי או האזארד, אז הייתי אומר להיפטר גם מיובאנוביץ' (למרות שלדעתי הוא עוד לא הראה לנו את כל מה שהוא מסוגל ושהוא אחלה שחקן). אני לא רואה סיבה למה אמו או פאצ'קו לא יכולים להתחלק במקום של באבל בסגל לדוגמא.

    צ'לסי של העונה זאת אולי הדוגמא האידיאלית מבחינת התנהלות עם צעירים לדעתי, גם יונייטד לאורך שנות פרגוסון. ככה צריך להתנהל בנושא.
    בהקשר שלנו - הדקות בליגה האירופאית זה נהדר, אבל אם הם לא מקבלים מקום על הספסל גם בפרמיירליג אם הם מראים יכולת טובה, מה זה שווה? בכלל, ההתנהלות עם הצעירים עד עכשיו של הודג'סון היא נוראית. עם שלבי וקלי נראה שהוא התחיל קצת להתעשת אבל המצב של ווילסון ופאצ'קו מביש. איך שני כשרונות מהרמה הכי גבוהה שיש בגילאים שלהם כבר שרופים אצלו אחרי משחק אחד נגד נורת'המאפון ועוד לא בעמדות הטבעיות שלהם?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/10