ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    המשחק מחר חשוב מאוד, אחרי ההפסדים של סיטי וספרס אם ננצח נהיה כולה 5 ו-3 הפרש מהם ויהיה אפשר לחלום שוב על טופ 4 למרות הפתיחה הזוועתית.
     
  2. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    יהיה קשה לנצח מחר. תלוי מאוד בהרכב שלנו וגם צריך לקוות שבולטון יהיו קצת ישנוניים.
    יש איכות, היא רק צריכה לבוא לידי ביטוי באופן יותר קבוע.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    בואו נחזור לקרקע, אנחנו נלחמים העונה על מקום 6-7 ועל להכנס מאוחר יותר לסיבוב המוקדמות של הליגה האירופית בעונה הבאה. עם הודג'סון ימשיך עוד קצת זה גם יהפוך לקרב על מקום בעשירייה הראשונה עם פולהאם, סנדרלנד ואברטון.

    בולטון היא לא בלקבורן. קויל אוהב לשחק על הקרקע וכל קבוצה שעושה את זה העונה מכתיבה את קצב המשחק ותוקפת אותנו בגלים. נגד בלקבורן לא הייתה לנו ברירה אלא לזנוח את השיטה של הודג'סון, לשלוט במשחק ולתקוף. מחר זה המבחן האמיתי, הופעה טובה ונצחון ונוכל להגיד שיש איזה שיפור ובלקבורן לא היה one-off כמו שחווינו כמה פעמים גם בעונה שעברה. אפילו הופעה טובה ותיקו כי זה מגרש קשה.
     
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    יש כמה דברים שאני לא מסכים אתכם עליהם. לא צריך לשלב שחקנים בכל מחיר, במיוחד במצב שלנו. זה הגיע עד לכדי אבסורד כשראיתי מישהו פה, נדמה לי, "הקופ בישראל", מציע לשלב ילדים בני 17 בהרכב הראשון. יש דרכים לשלב צעירים וזה לא לזרוק את כולם למים העמוקים במצבנו. אני חוזר ואומר, אני בעד שילוב צעירים. אני בעד שילוב של צעירים מוכחים(!) כמו שלבי ו-ווילסון במשחקים, על חשבון שחקנים שלא ראויים לחולצה האדומה כמו באבל ולוקאס. דווקא עם הביקורת על קריגיאקוס אני לא מסכים. אני חושב שהוא נתן כמה משחקים טובים העונה והוא מהווה איום מתמיד על שער היריבה. לעומת זאת, אני שותף מלא לביקורת שיש לכם על הודג'סון בעניין עם סקרטל-אגר. מקסי גם נתן משחק טוב נגד בלקבורן, והוא ראוי להזדמנות נוספת להוכיח את יכולתו.

    בכל מקרה, אני בעד לשמור את הרכש העיקרי לקיץ. לא אומר שאי אפשר לחזק בינואר, אבל כדאי לשמור את רוב הרכישות בקיץ, כשיש זמן, אין לחץ, והמצב יותר אופטימלי לרכוש שחקנים.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אף אחד לא אמר לשלב בכל מחיר אבל אני לא מבין למה שחקנים כמו שלבי, ווילסון, פאצ'קו וקלי לא מקבלים יותר קרדיט.

    איך אני מת על הטיעון הזה של "במיוחד במצב שלנו". כאילו קבוצה בכושר נוראי אסור לגעת בהרכב שלה. חס וחלילה, עדיף להמשיך ולתת הרכב לשחקנים בכושר רע שרק מזיקים לקבוצה. ראינו כמה זה עזר לנו גם בעונה שעברה וגם עד עכשיו בעונה.
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,286
    לייקים שהתקבלו:
    7,119
  7. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    ואפשר לחשוב שמרטין קלי הוא ג'ון טרי הבא. נו באמת. ובמקום מי שלבי ייכנס? התפקיד הטבעי שלו הוא התפקיד שג'רארד משחק בו. אז אתה מציע שהוא ייכנס במקום ג'רארד? או במקום מיירלש, ששילמנו עליו 11.5 מיליון פאונד(ודרך אגב, הוא רכש מעולה, לדעתי)?
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    תמיד מעלים את אותן נקודות נגד שילוב צעירים, זה מדהים כמה הקטע הזה של 'כאילו הוא ג'ון טרי הבא' לא רלוונטי. כל מה שרלוונטי זה האם מגיע לו צ'אנס. הוא נראה טוב יותר מבחינה הגנתית מג'ונסון כל פעם שהוא משחק אז לכל הפחות מגיעה לו ריצה קצרה בהרכב כדי להוכיח האם הוא יכול לשמור על היכולת הזאת.

    לגבי שלבי, שוב, לא אמרתי בכלל לזרוק אותו להרכב. אבל חוץ מהמשחק נגד נאפולי הוא לא מקבל הזדמנויות בכלל.

    הודג'סון עוקץ את קני - לא יאומן. איזה אפס מאופס, לא רק שהוא ממשיך לעקוץ מאמנים בתקשורת שעשו הרבה יותר ממנו בקריירה, הוא גם ממשיך לרמוס את המסורת של המועדון. שמישהו יעיף אותו כבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/10
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    לא יודע עד כמה הוא עקץ את קני, העקיצה העיקרית פה היא כלפי בניטז ש"לא נתן לקני לדרוך באנפילד"...מדובר בשקר בוטה כמובן, שקר שלא ברורה לי אפילו מה מטרתו.
    'It has been really important and beneficial to be able to talk to him,' said Benitez. 'It means a lot to be able to consult with someone who has won so many trophies as a Liverpool player and manager and has always had the fans behind him.
    'He understands the situation at the moment and that is important. I knew he would bring experience and know-how to the club and he has helped make sure everyone sticks together.
    ציטוטים מלפני שנה.

    Bitch about not having enough strikers, insult Kenny, blame Rafa. Another day in the life of Roy Hodgson, master of public relations.

    אגב, הוא אמר שלא ייתכן שלמועדון כמו ליברפול יש רק את טורס ואנגוג בחוד כשקאוט ובאבל נאלצים לשחק שם בלית ברירה. בקיץ הוא אמר שבאבל יקבל הזדמנויות בחוד שם התפקיד הטבעי שלו, קאוט שיחק חלוץ צדדי ב4-3-3 בפיינורד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/10
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    תפסנו את הודג'סון כבר על מספיק שקרים (נחזיר את הPass and Move לאנפילד - בדיחה טובה, עושה צחוק מהמועדון והאוהדים), זה לא מפתיע.
    בתחילת הדרך הוא בלבל את המוח על כך שהסגל היה בכלל גדול מדי. עכשיו פתאום הסגל לא מספיק עמוק כדי לצאת מהתחתית כנראה. מאוד הפכפך, הוא יודע מצוין שהוא הדארלינג של התקשורת האנגלית שממשיכה ללטף אותו ולא תזכיר לנו שהוא אמר דברים אחרים לגמרי בעבר הממש לא רחוק, ככה שמותר להגיד הכל, לא צריך לשקול מילים מידיעה שיעשו ספינים מכל דבר שאתה אומר כמו מאמנים אחרים בליגה.

    קראתי שפול דלגליש (הבן של) בכלל אמר לפני כמה זמן שקני בכלל לא נמצא במלווד גם תחת הודג'סון - אם זה נכון אז הרי שזה עוד שקר והוא פשוט לא מתבייש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/10
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,286
    לייקים שהתקבלו:
    7,119
    משחק טוב סה"כ, עדיין רחוק ממה שאנחנו צריכים לראות, אבל בהחלט המשך לשיפור.

    ריינה 6 - יציב מאוד היום, כמה הצלות קלות ועוד אחת יותר טריקית מהוולה של הולדן בהתחלה, משחק טוב.
    קראגר 5.5 - עשה בסה"כ עבודה טובה למעט פה ושם שטויות שהפכו לאופייניות בעונה וחצי האחרונות.
    קיריאקוס 6 - ממשיך בכושר הטוב שלו ועשה עבודה טובה על דייויס ואלמנדר.
    סקרטל 5.5 - שיפור קל אבל עדיין, כל כדור גובה שהוא נאלץ להתמודד עליו נגמר אצל היריב או במקרה הטוב בפאול שלו.
    קונצ'סקי 5.5 - איבד כמה כדורים אבל גם הוא היה סולידי בהגנה ועצר את לי ומורנו יפה.
    לוקאס 6 - מחצית ראשונה טובה מאוד ובמחצית השנייה היה הרבה פחות מורגש ולא הכניס תאקלים בכלל ואף איבד כמה כדורים מטופשים. ועדיין, משחק טוב שלו בסך הכל.
    מיירלש 6 - בדומה ללוקאס גם כן פתח מצוין את המשחק אך במחצית השנייה הרבה יותר חלש.
    מקסי 6 - נתן כמה רגעים מצוינים וכדורי עומק טובים אבל בקושי תרם בהנעת הכדור, חסר לו המון מהירות וכוח, למרות הפורם הטוב שלו לאחרונה הוא הקיצוני השני מהסגל שאני מוכר (אחרי באבל). השער שלו אגב, היה ממש לא בזכותו, מסירת עקב גאונית של טורס ובעיטה רשלנית שלו לאמצע השער, מזל שיאסקליינן טעה ונתן לכדור להיכנס.
    קול 5 - חלש חלש חלש, כמו שאמרתי בעבר פשוט מרגיז לראות אותו. ניצל אולי פעם-פעמיים בכל המשחק את התכונה הכי בולטת אצלו שזאת השליטה בכדור כמובן, הדבר הראשון שהוא עושה כשהוא מקבל את הכדור בחלק ההתקפי זה לחפש איך להרים את הכדור לא משנה מי ברחבה, ואז עוד בסוף המשחק נפצע... אולי עדיף שיובאנוביץ' ישחק מול צ'לסי באמת.
    ג'רארד 6.5 - רץ, נלחם והיה מצוין בהנעת הכדור. ממשיך לתת כדורים נייחים נהדרים לקיריאקוס, ובאמת שעושה הכל בצורה פנטסטית... למעט הבעיטה והפאס האחרון. אין לי מושג מה קרה לרגל ימין שלו בשנה וחצי האחרונות, בחיי שלא ראיתי בעיטה אחת שלו עם המלא למסגרת וכמו שצריך במדי ליברפול בתקופה הזאת. היו לו שני מצבים שלפני שנתיים הוא לפחות גורם לשוער להתמתח ולזנק אליהם, היום הם הלכו החוצה בלי להטריד את יאסקליינן בכלל. מטריד מאוד.
    טורס 5 - משחק באמת נורא שלו. קיבל כמה מצבים טובים מאוד לרגל ופשוט פיקשש אותם לחלוטין, אבל את כל מה שקשור בהשתתפות שלו בהנעת הכדור אני מפיל על הודג'סון. למרות 2-3 המצבים שהוא כן קיבל כדור שטוח עם הפנים לשער, כל שאר הכדורים שמגיעים אליו הם בגובה, אשכרה בובי זאמורה הוא הפך להיות. מעצבן מאוד. ועם כל זה, אחראי יותר מכולם על השער שלנו עם בישול גאוני למקסי, וזו הייתה סתם תזכורת למה אנחנו צריכים לחכות בסבלנות שהוא יחזור לעצמו, פשוט כי הוא גאון כדורגל וחלוץ ענק.

    אנ'גוג - בקושי נגע בכדור.

    הלאה לנאפולי... ההרכב שלי:

    ריינה
    אורליו אגר* קלי דארבי
    פאולסן שלבי
    אקלסטון פאצ'קו אמו
    אנ'גוג

    *אם לא אגר אז ווילסון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/10
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    מרכזי.
     
  13. orend84 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/04
    הודעות:
    1,162
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואן פרסי בימין קאוט באמצע קאלו בשמאל אחלה התקפה...
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    שום קשר לואן פרסי. הלאה, דלגו לנושא הדיון.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    שמתם לב כמה ההגנה שלנו השתפרה מאז שג'ונסון נפצע? יש סיכוי שהוא לא יחזור באנקר להרכב?