ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עדיף שקרן אותנטי מאשר שקרן שכותב לעצמו את החומר מראש.

    הוא שוב מציץ בשליפים שהכין. הבחור אשכרה ישב וספר כמה שחקנים הלכו וכמה באו. העיקר שהוא לא מתעסק בליברפול.


    איך כל הג'אנק הזה מתנקז דווקא לאיטליה? קרב הלוזרים הגדול יכול להיות מעניין לאללה. איש הלאפות מול הליצן מפירנצה. אם בכלל הליצן יצליח לשרוד עד אז. אם ייגמר 0-0 שני האידיוטים יגידו שהם מרוצים ושהקבוצה שלהם הייתה צריכה לנצח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/10
  3. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בניטז איש מסכן,רדוף רוחות ושדים,פתטי ברמות קשות.

    ממש כלכלן הבחור,השאיר אדומה חרוכה ומדבר על שווי כספי של השחקנים שהביא...לפחות הפעם הוא למד בעל פה ולא הכין רשימה כמו אז נגד פרגוסון(רשימה שהיתה מלאה טעויות עובדתיות).

    כמה טוב שהוא כבר לא נמצא בכדורגל האנגלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/10
  4. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם שניכם צודקים, הודג'סון לא היה צריך לפתוח את זה בכלל.
    השקרים על דאלגליש וההתבכיינות על הסגל שרפא השאיר לו לא מוסיפים לו כבוד בכלל. באמת עדיף שיתרכז בלעבוד עם הקבוצה במקום להתראיין כל כך הרבה.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,702
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    מה אתה רוצה המאמן מתוסכל הוא השאיר לו סגל אשכרה פחות מוכשר ממה שהיה לו בפולהאם עם כל מיני לוקאס לייבות למיניהם. כל מאמן היה מתוסכל מתישהו מהחרא שהשאיר בניטז.
    זה פשוט חרא שהגיע לשיא ועכשיו הוא צף. אגב אני גם לא כזה בטוח שאם בניטז היה ממשיך את העונה הזאת אז הקבוצה שלכם הייתה נראית יותר טוב.
    בעונות האחרונות עוד איכשהו יכולתם להיאחז בהתעלות של ג'רארד וטורס שסחבו את הקבוצה על גבם עם עזרה קטנה משחקנים משלימים. העונה כשגם אלו בקושי מתפקדים וכבר אין מסצ'ראנו אז הבלוף מתגלה.

    העיקר שבניטז שלם עם מסע הרכש שהוא עשה בתקופתו בליברפול והעיקר שהוא מבזבז פחות מפרגוסון על שחקנים.
    אחחח אני שונא את הבן אדם הזה. הוא גונב דעת לא מגיע לו לאמן באנגליה ובטח שלא לאמן קבוצה כמו אינטר.
    מי יתן ומילאן השנה תקח את העליבות של איטליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/10
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    צודק, הבלוף מתגלה. המציאות תמיד הייתה שאנחנו שווים עשירייה תחתונה (בעצם אתה אומר פה שבניטז היה מאמן ענק ששמר אותנו בטופ 4 כל השנים האלה? תחליט), והסגל שלנו מוכשר פחות מזה של פולהאם.

    איזה ליצנות אלוהים. אני מניאק אם מישהו היה אומר את הדברים האלה אם היינו עכשיו, נניח במקום החמישי ובעונה סבירה. כשהכל חרא קל מאוד לקפוץ על העגלה של 'זה מה שליברפול שווה, אני תותח כי תמיד ידעתי'. תהיו רציניים, קצת אובייקטיביות לא תזיק לכם.

    המאמן מתוסכל אעלק, זה מאמן זה? זה כלום ושום דבר. ליצן שעם כל הירידות שלך על בניטז לא עשה שמינית ממה שבניטז עשה בקריירה שלו. אני לא מאמין שבאמת קיימים אנשים שחושבים שבניטז האשם העיקרי ותחת הודג'סון אנחנו פשוט רואים את הרמה של הסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/10
  7. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    וואלה, זה מפתיע גם אותי, אבל אני עם המאנקס. אני חושב שהם צודקים במה שהם אומרים. לא ברור לי איך אפשר לתמוך בבניטז ולא לת להודג'סון 5 מחזורים להוכיח את עצמו. זה פשוט אבסורד. המתקפה של אוהדי ליברפול על הודג'סון הדהימה אותי, למען האמת. לא יודע מהיכן אתם מושפעים, אבל ברור לי שאתם מושפעים ממישהו, שיכול להיות בעל אינטרסים, וכדאי שתפתחו עצמאות בחשיבה שלכם. שום חשיבה לטווח ארוך, שום סבלנות, העיקר לפטר את הודג'סון במחזור השני. אתם ושכמותכם לא מועילים לשום דבר טוב. רק עוד לחץ על מערכת לחוצה במילא. חלאס. אתם נשבעים שליברפול לעולם לא תצעד לבד, אבל זה בדיוק מה שאתם עושים. קצת תמיכה ואורך רוח, זה מה שאני מבקש.
     
  8. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בניטז אשם מאוד. הוא גרם לעזיבתם של ארבלואה ושל צ'אבי אלונסו, ובכך גרם לחוסר איזון טוטאלי בקבוצה. הוא הביא במקומם את גלן ג'ונסון ואת אלברטו אקווילאני, שבו, מסתבר הוא גם לא האמין אפילךו כשהוא זרק עליו 20 מיליון יורו. הוא ערער את כל חדר ההלבשה בעונה שעברה, ואיבד את זה לחלוטין. לא אומר שהודג'סון לא טעה בכלל, אבל רוב האשמה מונחת על בניטז.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אפשר לבלבל את המוח מהיום ועד מחר על הסגל וכל הטעויות שעשה בניטז איתו, אבל בסופו של יום כשמסתכלים על הסגל הנוכחי הוא טוב הרבה יותר ממה שהודג'סון מוציא ממנו. אין ספק שהוא לא מספיק טוב כשמסתכלים על הכסף שבניטז הוציא ועל הרכש שהוא עשה בשנים האחרונות, אבל זה כבר שייך לעבר. זה הסגל וממנו הודג'סון צריך להוציא מה שאפשר. והסגל הזה שווה הרבה יותר מהתחתית - אם נפסיד לצ'לסי ביום ראשון אנחנו נחזור לתחתית וזה כבר יהיה אחרי 11 משחקים.

    הוא גם שווה כדורגל טוב יותר.

    סטיבי ג'י מי תומך בבניטז?
    5 מחזורים? הלו, רבע עונה עברה. איפה אתה? תתעורר, אני אגיד לך איפה אנחנו - כנראה בתחתית בהתחשב בסבירות שלא נוציא יותר מנקודה נגד צ'לסי. אז ניתן לו עוד רבע עונה ובלי לשים לב אנחנו בינואר במקום ה14-15 ובלי סיכוי להגיע לאירופה בכלל.
    ליברפול זה לא רוי הודג'סון, אנא תחסוך מאתנו את השטויות האלה, בטח כשמדובר במאמן שרומס את המסורת של המועדון הזה כל פעם שהוא פותח את הפה. אם זה מה שטוב לליברפול לדעתי אני גם אקרא לפיטורי המאמן כי אני מאמין שהוא מזיק למועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/10
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,702
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    :aaarofl: ,לא, אני פשוט אומר שבעונות האחרונות התחלתם תהליך של הדרדרות שהגיע לשיאו.
    לא יודע מי לימד אותך לקרוא אבל כתבתי בבירור שהעונה יש אתם כבר לא יכולים להסתיר את החולשה של הסגל שלכם ביכולת אלוהית של טורס או ג'רארד ובעבודה שחורה של 10 כושים שמסצ'רנו היה עושה.

    וזו עובדה. בלי ג'רארד וטורס בשיאם, מסצ'רנו אחד(שגם כשהוא לא הכי טוב קשה להסביר את העבודה השחורה שהוא עושה, זה מעבר לסטטי').
    נכון אני לא מאשים אף אחד בליברפול על העזיבה של הארגינטינאי. בכל זאת הוא ארגנטינאי, קשה לסמוך עליהם. אבל עדיין בצירוף של העזיבה של צ'אבי אלונסו(שאגב הם היו משלימים אחד את השני באופן מדהים) זה כבר חור שקשה להשלים.

    אח שלי, אתה יכול לדבר בצורה כזאת מהיום ועד מחר. אני נותן פה את הדיעה שלי למצב שלכם. אני עוקב אחרי הליגה הרבה מאוד שנים. את בניטז לא אהבתי בחיים, גם לא ממש התלהבתי מהכדורגל השקוף שהוא הציג אצלכם.
    אגב, אם בזה אתה מתנחם, שבניטז הצליח לשמור אתכם בטופ 4(וגם זה לא נכון, אבל שוב חסיד נשאר חסיד ואתה כמובן לא תזכיר את העובדה שבניטז כמו ששמר אתכם בטופ 4 הוציא אתכם משם) אז נו שוויין...
    מועדון כמו ליברפול שמבחינת האהדה, הספונסרים, הכסף שהוא מכניס, וההיסטוריה צריך לשאוף להרבה יותר ממקום 4.
    אולי בכלל הצרות האמיתיות של בניטז התחילו באותו יום שהוא ניסה להכניס לפרגוסון.... קצת מזכיר לי את קווין קיגן....
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אה, זה מיתוס ה'קבוצה של 2 שחקנים'.
    אח שלי, סיימנו במקום השני בעונה שבה טורס שהוא כביכול 50% מהקבוצה היה פצוע כמעט חצי ממשחקי הליגה. גם בעונה שעברה הוא היה פצוע תקופה דומה ולמרות עונה זוועתית לא הגענו לשפל של העונה הזאת, וכשג'רארד בכושר הכי גרוע בקריירה שלו. מי שסחבו אותנו היו שחקנים שאתה אומר שרק ג'רארד וטורס הסתירו את החולשה שלהם - מסצ'ראנו, ריינה, קאוט שניצח לנו משחקים לבד.
    הכל עניין של מומנטום ומה שנקרא לקפוץ על העגלה. כולם אומרים שהבעיה של ליברפול זה הסגל והתלות ב2 שחקנים, אז גם אני אגיד את זה ואוסיף 'זו עובדה' כדי להשמע חכם.

    אני לא מתנחם בכלום. אני בכלל לא הייתי מאוהדיו הגדולים של בניטז, פשוט השטויות שרצות פה גורמות לי להשמע כאחד. לא תמצא פה מישהו עם יותר מילים קשות כלפי בניית הסגל של בניטז והעונות שלנו תחתיו בליגה.
     
  12. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם סתם טוחנים מים. בינתיים הודג'סון מצטייר ככשלון - הן במבחן התוצאה והן במבחן הדרך. כל הדיבורים על בעיות שהותיר לו בניטז אין בהם כדי להסביר את מצבה העגום של הקבוצה - מקום 13 בטבלה, רק 12 נקודות מתוך 30 אפשריות, הפרש שערים שלילי, וכמובן - הדחה מבישה מגביע הליגה ע"י קבוצה מהליגה הרביעית. לא יכול להיות ספק שהסגל של ליברפול שווה הרבה יותר מזה. נכון, מוקדם כדי לקבוע סופית שהודג'סון נכשל, אבל עושה רושם שהוא בדרך הבטוחה לשם.

     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,702
    לייקים שהתקבלו:
    6,732
    תקח נשימה, כוס מים אולי. תקרא שוב מה שכתבתי ואז תחליט אם אמרתי שאתם קבוצה של שני שחקנים.
    רמז: כתבתי לך פסקה כמעט שלמה על החשיבות של מסצ'רנו ואלונסו.
    ואגב באותה עונה שסיימתם 2 זו הייתה אולי העונה הטובה ביותר של צ'אבי אלונסו ומסצ'רנו ביחד.
    ברגע ששניהם לא פה יותר, וג'רארד וטורס יותר פצועים/מתקשים להכנס לכושר/נראים כמו זבל עופות, אז זה המצב של הקבוצה שלך.
    לא קלישאה ובא בטיח.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    מי לא נראה כמו זבל עופות?
    אתה מדבר כאילו ג'רארד וטורס נראים כמו חרא אבל כל שאר השחקנים בשיא הכושר, אבל הם כ"כ לא לרמה שבלי ג'רארד וטורס שיסחבו אותם הקבוצה נמצאת קרוב לתחתית. זה לא קלישאה? נו באמת.
    זה פשוט לא המצב, חוץ מכמה יחידי סגולה אף אחד לא נראה טוב, לא יכול להיות שסגל שלם לא מתפקד ואתה מאשים את המאמן הקודם.

    רק במשחקים האחרונים זה מתחיל להראות קצת יותר טוב - באופן לא מפתיע אחרי שינוי די דרסטי בשיטת המשחק שלנו, קיצוץ בכדורים הארוכים, ההגנה לא משחקת בתוך השער של ריינה כשהקישור קצת לפניהם על קו ה16 ופתאום טורס יכול לראות שחקנים באדום בלי משקפת. אבל עדיין אי אפשר להגיד שיצאנו מהבוץ ואני גם לא רואה את הודג'סון כאיש שיוביל אותנו לאנשהוא חוץ ממרכז טבלה - זה לא מאמן של מועדונים בסדר הגודל הזה.
     
  15. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני רואה ששוב חזרתם לחוג במעגל האשמה. אם אתם נהנים שיהיה לכם בכיף. האשמה מתחלקת, כל אחד מהם והחסרונות שלו, כל אחד מהם הגיע למצב שהוא לא מתאים לליברפול יותר. לבניטז זה לקח 5-6 שנים ולהודג'סון 5-6 משחקים.

    כשסקאוזר טומי וקירק הביאו את הראיונות הדבר הניכר שצריך היה להילקח מהם זה לא היכולת בכיסא המנג'ר, לא היכולת להסתיר חולשות בעזרת הטחות ולא היכולת לשנן טקסט בעל-פה אלא שבניטז הצליח בראיון אחד להראות תשוקה, אמפתיה והבנה כלפי המועדון והאוהדים יותר מכל ראיון שנתן הודג'סון עד כה בקנדציה שלו כמנג'ר ליברפול וזה בעיניי אומר הרבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/10