ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אימן באינטר, אפשר לחשוב מה עשה שם. אה כן הסתכסך עם רוברטו קרלוס והעיף אותו בתחילת הקריירה האירופית שלו, השאר הסטוריה.
    ובוא באמת לא נתחיל בדיונים על הקריירה של הודג'סון אי שם בקצוות אירופה בסקנדינביה. אתה לא רוצה שאני אגיד לך מה אני חושב שזה שווה, אבל משהו אחד בטוח שזה לא שווה, ג'וב בליברפול.

    התחלנו חרא את העונה, אז זה אומר שזה מקובל להמשיך ולשאוף לחרא? באמת? 'אני מקווה שנוציא לפחות נצחון אחד מ2 המשחקים הבאים שלנו', כשמדובר בוויגאן וסטוק, זה נשמע לך כמו מאמן של ליברפול?
    אז הסגל לא מספיק טוב, אז אנחנו נראים כמו חרא, אז פתחנו גרוע, אבל אלוהים ישמור, תראה קצת אמביציות, קצת אמונה בשחקנים שלך, קצת בטחון. צא ותצהיר שאנחנו באים לנצח, אז מה אם בסוף לא נצליח, לפחות נדע שניסית. איזה תבוסתנות, התפשרות על בינוניות, כל דבר ודבר באיש הזה צועק 'אני לא קשור לליברפול'. תותח על הוא לא חייב להיות, טקטיקן גדול גם לא, אל תהיה גאון כדורגל אבל תבין את ליברפול, תבין את המסורת, תראה קצת כריזמה, שאפתנות. זאת בדיוק הסיבה שבניטז והוייה, עם כל רשימת הפאשלות ורשימת החסרונות שלהם כמאמנים ואנשי מקצוע, תמיד נתמכו ע"י האוהדים ועד היום מעריכים אותם ואתה תראה כשהוייה יחזור עם וילה לאנפילד את קבלת הפנים שלו. הודג'סון מעולם לא יהיה כזה.

    הודג'סון אולי לא הסיבה היחידה למצב שאנחנו נמצאים בו, אבל הוא בהחלט סימפטום מרכזי של המצב הזה. הגיע הזמן למהפכה והוא הראשון שצריך לצאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/10
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוזר... חשבתי שאתה מנסה להגן על הודג'סון.

    אתה באמת לא רואה למה זה פסול שמנג'ר ליברפול באשר הוא יגיד שהוא מקווה לצאת עם ניצחון משני משחקים נגד פאקינג וויגאן וסטוק?! גם אם הוא חושב כך, שישמור את זה לעצמו ויציג חזות של מאמן ששואף לנצח כל משחק.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    חבל מאוד שהודג'סון עושה את זה. מישהו צריך לתפוס אותו לשיחה ולהגיד לו שהראיונות התבוסתניים האלה לא עוזרים לאף אחד, לא לתדמית שלו ולכו תדעו כמה מזה מגיע גם לשחקנים שמנמיכים ציפיות מעצמם. אני מקווה שזה יישאר בגדר המילים ולא נעלה באמת למשחקים בהרגשה שתיקו זה לא תוצאה רעה, צריך לקחת 6 מ-6 כי יש לנו עדיין פער של 5 לסגור.
    וויגאן זה פשוט חובה ניצחון, סטוק קבוצה שסבלה הרבה מטעויות שיפוט וחוסר מזל העונה ולכן היא כל כך קרובה למקומות 18-20 אבל זה עדיין משחק שצריך לנצח. ב-1 יש לי גם ציפיות לכדורגל התקפי וטוב , ב-2 אני רק רוצה 3 נק' ולא אכפת לי באיזה דרך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/10
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    קצת צניעות לא תזיק לכולכם. אני מוכן להתערב שגם אם הוא היה אומר שאנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו עד תום העונה, אז הייתם אומרים שהוא חי בסרט, פנטזיונר והזוי. אתם כ"כ צפויים, שזה עצוב. אתם תבקרו אותו על כל מילה שהוא מוציא מהפה. אתם תטרחו כדי לחפש במשך ראיון שלם משפט שלא מוצא חן בעיניכם, ואתם תפרקו אותו לגורמים ותרדו על הודג'סון.
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    אין לי מושג מה עובר עליו ברגע ששמים לו מקרופון מול הפרצוף אבל זה באמת קטנוני.

    מה שחשוב זה איך ליברפול נראית על המגרש ועושה רושם שהעסק מתחיל להתחבר, ועוד לא דיברנו על הבעלים החדשים. שימשיך לדבר שטויות ואתם תמשיכו להתקדם.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    StevieG
    אני יכול באותה מידה לומר שאתה היית מגן עליו לא משנה מה היה נאמר.
    יש אחוז גדול מאוד של אוהדי ליברפול שמאס בלוזריות הזאת, אז כנראה שיש בזה משהו.
    כמו שאמרתי, כל עוד זה נשאר במילים זה לא יזיז לי, נראה מה יהיה ב-2 משחקי החוץ הקרובים.
    Dennis Bergkamp
    הטריגר לעצבים מצידנו היה ההופעות ההגנתיות עד למשחק מול בלקבורן, המילים התאימו ליכולת.
    עכשיו יש שיפור בסגנון ובתוצאות, נקווה שהמילים האלה לא יתאימו ליכולת שנראה השבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/10
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    זהו, שלא. איזה קבוצה לא רוצה לנצח את כל המשחקים שלה?
    הציפייה מהודג'סון הוא שלא ינצח את כל המשחקים שלנו אלא שלא יסתפק בתיקו נגד וויגאן, ברמינגהאם, סטוק וכו'. שיתנהל כמו מאמן של ליברפול, ואם הוא כזה תבוסתן אז לפחות שישמור את זה לעצמו במקום לבזות את המועדון כל פעם מחדש ולגרום לי לתהות כמה פעמים בוב פייזלי מתהפך עכשיו בקבר.

    אין לי כוח להמשיך להתווכח על זה, כמו שאתה טוען שאנחנו נחפש את הודג'סון על הכל ככה אני טוען שאתה תגן על כל וכל פעולה שהודג'סון עושה. דשנו בזה כבר מספיק ואת מה שאני חושב אמרתי בהודעה הקודמת שלי.
     
  8. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    היי, היי. אני לא מגן על הודג'סון בכל דבר שהוא עושה. אני רק מבקש לתת לו לפחות עד הכריסטמס. אבל אתם, אתם חרצתם את גורלו במחזור השני, ומאז אתם נתלים על כל מיני אמירות שלו כתירוץ לפטר אותו. חלאס, תנו לו לאמן בשקט. ותעזוב את פייזלי במנוחה, באמת שלא היה צורך לדחוף אותו לכאן.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,288
    לייקים שהתקבלו:
    7,120
    משפט המפתח מבחינתי... הראיון זה מעצבן אבל לכו תדעו מה הוא אומר בחדר ההלבשה. נראה אם באמת נעלה לשני המשחקים האלה במטרה לנצח ובכדורגל טוב, אם לא אז יהיה אפשר להתלונן.
     
  10. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    אמנם באיחור אבל מוטב מאוחר....
    עשיתם לכם ולנו שירות מצויין עם הניצחון המוצדק על הבלוז.אבל לא זאת הסיבה שנכנסתי לכאן.
    לינדה פיצוטי אשת הבוס שלכם שווה שווה. 28 השנים הפער שבינהם גורמים להרמת גבה או שתיים אבל אם המליונים
    מרפדים את הפער סחתיין עליך ג'ון הנרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/10
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    עוד פנינה:

    When Soto and Glen [Johnson] go down we are throwing a 20-year-old [Martin Kelly] in at the deep end against Chelsea for his senior debut, which you shouldn't be doing when you have aspirations to be in the top four."

    תמשיך למעוך את הצעירים שלנו רוי הודג'סון. מספיק העפת לנו את דאלה ואלה, קאקניקליץ' ואינסואה כדי להביא את PFK (פול פאקינג קונצ'סקי), למה לא, תדרוס את הבטחון של הצעירים שנשארו לנו.
    אתה יודע מה עוד לא עושה קבוצה שיש לה שאיפות להיות בארבע הראשונות? ממנה אותך למאמן. בושה הדברים שיוצאים לו מהפה, קלי נראה נגד צ'לסי פי 5 יותר טוב מאיך שג'ונסון נראה כל העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/10
  12. Drorik0 Member

    הצטרף ב:
    ‏15/9/10
    הודעות:
    59
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי מושג מה עובר על המאמן הזה לפעמים, הדברים שהוא אומר פשוט הזויים, ומורידים את הביטחון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    מה עושה צ'לסי כשיש כמה חיסורים? מעלה את קוקוטה,סטארדיג' ומקאלן, יונייטד? רפאל,אוונס, הרננדז... משפט מצחיק. אני מקווה שקלי ימשיך לקבל ריצה בהרכב, הוא המגן הימני הכי טוב שלנו כרגע, והוא אפילו לא מגן ימני טבעי.
     
  14. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    ומה עם בויאטה וההרחקה נגד ארסנל שחיסלה לסיטי את המשחק?

    זה הימור, על אף כמה וכמה שמדובר באגף ימין בהגנה, ואנחנו מדברים על פלורן מאלודה ואשלי קול שמשחקים באגף שמאל של צ'לסי. ההימור השתלם, זה נכון, אבל אי אפשר להגיד שזה לא היה הימור.

    אני לא מגן על הודג'סון בכל דבר שהוא עושה, אבל אני מרגיש מחוייב להגן עליו מפני הביקורת הלא הוגנת שלכם. אתם חייבים קצת לרדת ממנו. נכון שהוא לא יודע עברית, וגם אם הוא היה יודע, הוא לא היה גולש פה, אבל אתם מייצרים אווירה ממש לא טובה בקבוצה, כי אני משער שהדעות שאתם חולקים פה, רצות גם באנגליה. אז להרגע, להכנס חזרה לפרופורציות, ולתת לו להמשיך עם העבודה הטובה שהוא עושה כרגע ולהמשיך להתקדם הלאה בטבלה בשקט. קצת שקט תעשייתי לא יזיק למערכת.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    עבודה טובה שהוא עושה כרגע = להוציא אותנו מהתחתית כשהוא זה שהביא אותנו למקום הזה מלכתחילה?
    בוא נחזור לקרקע, אנחנו עדיין מקום 9.
    ואני אמשיך לבקר את הודג'סון על מה שהוא אומר, מה לעשות, שום דבר שתגיד לא יגרום לנו להחליק ולהתעלם מכל הצהרה מבישה שהוא יוצא בה, הרי ברגע שהוא יגיד פתאום משהו טוב ונכון אתה תהיה הראשון שתבוא לפה ותשבח אותו על זה ותגיד לנו כמה שטעינו.

    הוא רוצה שקט תעשייתי אז שישכור איזה חברת יח"צ או משהו שתלמד אותו לדבר לתקשורת כי כרגע הוא עושה כ"כ הרבה רעש, מתעקש לדבר עם התקשורת 5 פעמים ביום ולדבר שטויות גדולות יותר כל פעם מחדש. שקט תעשייתי מתחיל אצל המאמן, אי אפשר להגיד דברים כאלה כל יום ולצפות שאף אחד לא יבקר אותך.