ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    כשכל כלי התקשורת נעמדים בשורה ואף אחד לא מעז לכתוב משהו נגד הרכישות שלו או התוצאות שלו העונה, סביר שהוא לא מודע לכמה שהוא כושל עד עכשיו העונה.
    מדהים אותי שאף אחד לא כותב שום דבר, פשוט מדהים.
    את הרכישה של אקווילאני קטלו לפני שהוא עוד בעט כדור אחד לשער, על פולסן אף אחד לא מדבר, על בראד ג'ונס ב'2.5 מ' בתקציב מצומצם אף אחד לא מדבר, על מיירלאש מתנסה בגילו בכל מיני עמדות חדשות בהן לא שיחק מעולם אף אחד לא מדבר.
    תקשורת עלובה. למאמן זר היו שותים כבר את הדם עם קשית, ליברפול מתקשה להתמקם בחצי העליון של הטבלה והעולם שותק.

    עוד דבר שמדהים אותי הוא שספרד לוקחת את טורס פצוע למשחק ידידות.
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    כל כך צודק.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    רוי הודג'סון הוא הדארלינג של התקשורת האנגלית, הם דחפו את המינוי הזה כל הקיץ.
    מנג'ר אנגלי וותיק מקבל את הצ'אנס שלו במועדון פאר וינסה לתקן את הנזק שעשה הספרדי המלוכלך - זאת העמדה של התקשורת האנגלית כבר כמה חודשים, ויש גם פה כמה חבר'ה אנגלופילים (לא במובן הרע של המילה) שאוכלים את זה עם כפית. אם הודג'סון יסיים מקום 6 ישבחו את זה כהישג נהדר ואם הוא יסיים בחלק התחתון של הטבלה - בניטז אשם.
    לבקר את הרכישות המגוחכות שלו? זה טאבו. אכן מדהים שכבר בנובמבר בעונה שעברה התקשורת כבר סימנה את אקווילאני כפלופ הכי גדול של העונה לפני ששיחק 90 דקות אפילו, אבל כמובן שאף אחד לא יזכיר את קונצ'סקי המגוחך ואת פאולסן הגמור שכבר לא נראה כמו שחקן כדורגל, אם אי פעם היה כזה.

    בגלל זה גם קיים מצב מאוד שביר פה. אם הודג'סון יפוטר התקשורת תתקוף את הבעלים ותקשה עליהם את החיים, לא משנה איפה נהיה. גם אם נסיים במקום ה-17 הם ימצאו דרך להאשים את בניטז. רק לחשוב מה היה הולך כרגע בתקשורת אם בניטז היה עדיין המאמן... מספיק להסתכל מה הלך בתקשורת כשהיינו במקומות 5-7 כל העונה שעברה. וואלה עכשיו אני לוקח 5-7. לתקשורת שם זה לא מזיז, יש להודג'סון חברים שם שירדו לשפל של לעוות מספרים ועובדות כדי להוציא אותו טוב כמו שראינו בסנדיי טיימס נראה לי.
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,288
    לייקים שהתקבלו:
    7,120
    משחקי הידידות האלה הפכו לדבר פשוט נורא, אין קבוצה שלא נדפקת מזה לפחות פעם אחת בעונה. למזלנו עד עכשיו רק קויט נפגע מזה והבנאדם חזר פעמיים מפציעות של חודש אחרי שבוע וחצי (לא נורמלי), אין לי מושג איך שחררנו את טורס למשחק המטופש הזה אחרי שהוא סיים את המשחק בסטוק עם פציעה בקרסול.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אגב, אנחנו במקום ה3 מהסוף בליגה בשערי זכות.
    בולטון, ניוקאסל, בלקפול, סטוק, ווסט ברום כולם הבקיעו יותר. בולטון כמעט פי 2, עם שחקנים כמו אלמנדר, דיוויס, לי, הולדן, פטרוב וכו'. שחקנים טובים, אבל תשוו לטורס, ג'רארד, ג'ו קול, מירלש, קאוט.

    אם נבדוק כמה שערים הבקענו במשחק פתוח, מקבלים 8. לא בדקתי את של סטוק אבל יש לי הרגשה שזה הכי נמוך בליגה. שברנו כל מני שיאים שליליים בתקופת הפרמיירליג שלא בדיוק הייתה מזהירה מבחינתנו:

    - מעולם לא היה לנו הפרש שערים כ"כ נמוך בשלב הזה של העונה. (-4)
    - כמות השערים שהבקענו היא הנמוכה ביותר בשלב הזה של העונה בכל תקופת הפרמיירליג.
    - מקום 12 בשלב הזה של העונה, הנמוך ביותר אחרי איפה שהיינו ב92-93.
    - בעונה שעברה הייתה פתיחה נוראית אבל לפחות כבשנו. היו לנו 29 שערים בשלב הזה של העונה בעונה שעברה. העונה אנחנו מקבלים גם זבל של תוצאות וגם כדורגל מחריד.

    ובגדול, אם מסתכלים על הממוצעים שלנו מכל תקופת הפרמיירליג - שערים שהובקעו, ספגו, נקודות וכו', אנחנו מתחת לממוצע מכל בחינה אפשרית חוץ משערים נקיים.
    מבחינה סטטיסטית, עד עכשיו לפחות, מדובר בעונה הגרועה ביותר שלנו בעידן הפרמיירליג.

    http://tomkinstimes.com/2010/11/third-worl...-season-review/
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/10
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    He has never liked his travels - in his 105 away league games since 1980 with Bristol City, Blackburn, Fulham and Liverpool he has won only 13 times and managed just 35 draws.

    תומר, יש חובה על הקבוצות לשחרר שחקנים לנבחרות, זה לא שהייתה לנו ברירה, ההנחה אמורה לבוא מהספרדים עצמם, יכלו להטיס רופא של הנבחרת לליברפול ואחרי שהיה מגלה שטורס באמת פצוע היה חוסך ממנו את הידידות הזאת שכן הרצון של כולם הוא שטורס יהיה בריא למשחקים הבאים, אם זה בליגה ואם זה במשחקים של ספרד שבאמת קובעים משהו, אם מעמיסים עליו משחק רביעי ב10 ימים והרי בשבת הוא לא ינוח אז הוא יסגור 3 שבועות ברצף עם 2 בשבוע, סיכוי סביר שהוא יחמיר את מה שהוא פיתח עכשיו.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,288
    לייקים שהתקבלו:
    7,120
    חובה או לא אני זוכר לא פעם שפרגוסון הצליח לשחרר שחקן כזה או אחר ממשחקי ידידות של הנבחרות, כנ"ל מוריניו גם בניטז, כך שזה לא משהו בלתי אפשרי. אני יודע שזה יצא כאילו אני מעביר ביקורת על הודג'סון, אני לא, אבל המועדון היה צריך לדרוש שהוא יעבור בדיקות וצילומים לפני שהוא טס לשם במקום לסכן אותו סתם.
     
  8. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה, אתם יכולים לדבר כמה שאתם רוצים על שיטת משחק וכו', אולי אתם צודקים, אני לא רואה את ליברפול כמוכם כדי לשפוט, מה שאני ראיתי לא היה שונה בצורה משמעותית מעידן בניטז שגם היה בונקריסט וליברפול תחתיו התקשתה מול קבוצות קטנות. אז הוא היה גומר בתיקו, היום אתם מפסידים ולדעתי זה קשור הרבה יותר לכושר משחק ואיכות סגל מאשר לטקטיקה אבל נניח לזה. בנוגע לרכש, נו באמת. הודג'סון קיבל תקציב רכש מזערי, בכלל לא בר השוואה לשטויות שבניטז עשה עם הרבה יותר כסף. אקווילאני ספג ביקורות, כי הוא קנה שחקן פצוע שיחליף שחקן שהוא רב איתו והשאיר בור במרכז השדה של ליברפול! כבר שכחת את זה? אני גם קורא שאקווילאני נותן עונה טובה באיטליה, יש כמה שחקנים שאחרי כישלון בליגה האנגלית הם מצאו את עצמם מחדש בליגות אחרת (ורון, פורלאן ואפילו רייס מארסנל במידה מסויימת), זה קורה. בנוגע לפאולסן- נוצר לכם חור ענק בעמדת הקישור האחורי עם העזיבה של מסצ'ראנו, אני מניח שלא היה כסף לתקן את כל השטויות של בניטז בקיץ אחד, בכל מקרה ברור שבמצב תקין אף קבוצה נורמלית לא הייתה לוקחת את העגלון הגמור הזה אחרי העונה הנוראית שהייתה לו. panic buy שהגיע בזול.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    לא שונה בצורה משמעותית מעידן בניטז?
    שוב, פוזשן - סטוק 64%, ליברפול 38%. אני רוצה לנסות ולגרום לך להבין מה זה הכדורגל של רוי הודג'סון. 64%. סטוק סיטי. קראתי שזאת הפעם הראשונה מאז שעלו לפרמיירליג לפני שנתיים שהם שלטו בכדור יותר מהיריב. וזה אומר הכל.
    אתה מדבר איתי על בניטז, אני ראיתי אנשים שהם אוהדים כבר 20 ו30 שנה ואומרים שזה הכדורגל הכי גרוע שהם אי פעם ראו אותנו משחקים.

    "לא היה כסף לתקן את השטויות של בניטז בקיץ אחד" - מסכן הודג'סון באמת, בוא ניתן לו 40 מ' כדי שיביא חצי מהסגל של פולהאם ועוד כמה נגרים סקינדינבים. ווסטהאם דחתה הצעה שלנו, של 9 מ' על קרלטון קול בקיץ, בנוסף היו מקורות אמינים שטענו שוולבס דחתה הצעה דומה על קווין דויל. זה אומר לך הכל על מה הודג'סון יכול לעשות עם כסף, תן לו כסף ועוד שנה אנחנו נהיה פה ונדבר על איך המאמן הבא מתקן את הנזקים של הודג'סון. דווקא את היהלומים הבודדים שכן השאיר לו בניטז (אגר, טורס, ריינה) הוא הצליח להרוס, את טורס הוא מנסה להפוך לבובי זאמורה שהתפקיד שלו זה לקלוט כדורים ארוכים וללכת מכות עם בלמים, ריינה עצבני על המאמן המסריח שהוא הביא לו ואת אגר הוא בכלל שרף לטובת הזבל שהשאיר בניטז (קירגיאקוס). לכן הטיעונים על הסגל שהושאר לו לא רלוונטים.

    העובדות בשטח הן שאתה מדבר על בזבוזי כסף, בשבילי בזבוזי כסף זה לזרוק 6 מ' על פאולסן כשאפילו ספירינג נראה יותר טוב ועל לוקאס אני בכלל לא מדבר, בזבוזי כסף זה 4 מ' לפולהאם + 2 מהצעירים הכי מבטיחים שלנו בתמורה לקונצ'סקי שלא מהווה שום שיפור, גם לא הקטן ביותר, על אינסואה שהוא נפטר ממנו. בבקשה, 10 מ' + השכר של קונצ'סקי שבטח גבוה בהרבה משל אינסואה + זה של פאולסן = בזבוז כסף אסטרונומי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/10
  10. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל יצא לך 102% בכולל...
    דבר שני, בסקיי היה נתון של 40-60 לכם ככה שמאוד משונה מה שאתה אומר...
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
  12. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסצ'ראנו לא היה ההבדל העונה עבור ליברפול. כבר בעונה שעברה אפשר היה לראות שבלי קשר 50-50 לידו כמו צ'אבי אלונסו הוא לא שווה יותר מדי. את ההעבודה ההגנתית הוא עושה על הצד הטוב ביותר ואפילו יותר מזה אבל הוא לא מסוגל לתת פס אחד נורמאלי כמו שצריך ושלא נדבר על הבעיטות שלו.

    ליברפול צריכה ניקוי אורוות אבל קודם היא צריכה מאמן חדש על הקווים כי הודג'סון הוא כשלון טוטאלי. אני ראיתי כמה משחקים של ליברפול העונה וזה כואב לראות מה שהולך שם. אין שיטה, אין דרך, אין כלום. למעט ג'רארד, טורס, רינה ואגר(שצריך לשחק בלם כל עוד הוא בריא) כל השאר צריכים לקבל בעיטה רצינית או לרדת לספסל ושצעירים כמו קלי(שהיה נפלא מול צ'לסי), ווילסון ושלבי יתחילו לרוץ מס' דקות. לא בהכרח בהרכב אבל הם בהחלט צריכים לקבל דק' כי ליברפול לא תלך העונה על תארים ככה שלפחות זו תהיה עונת בנייה עבור הצעירים.

    מה שבטוח זה שבקיץ במידה ואכן עד אז תהיה הנהלה חדשה בליברפול חייב לקרות שם ניקוי אורוות רציני ביותר אבל קודם כל חייבים להעיף את הודג'סון(שאם לא היה אנגלי התקשורת כבר הייתה מחסלת אותו מזמן לדעתי) ולטעמי עד סוף העונה לתת את המפתחות לדלגליש כי אז לפחות נראה מערכת רגועה עם כבוד מצדם של השחקנים לשחקן הכי גדול בכל הזמנים של המועדון וגם למאמן עם קריירה קצרה ויפה מאוד שפשוט לא עמד בלחץ יותר.
     
  13. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אתמקד בנושא הרכש כי את המשחק מול סטוק שאתה מביא כדוגמא לא ראיתי.
    קרלטון קול- היה יכול להיות שדרוג משמעותי לחוד שלכם שמכיל מלבד טורס את... מי בעצם? עוד פשע של בניטז אגב.
    הלאה- מה שאתה אומר שלא היה צריך לקנות מחליף למסצ'ראנו, כי יש את לוקאס וספירינג? באמת שאין לי מה לומר על זה.
    קונצ'סקי- וואלה, לעומת הגאון ב17 מיליון פאונד שרץ כמו תרנגולת בלי ראש בצד השני של ההגנה הוא נראה כמו רכישת השנה. בסה"כ מגן יציב ומנוסה, בניגוד לאינסואה שהוא לא שניהם. ההגנה שלכם השנה נראית נורא, תנסה לדמיין גם ילד הרפתקני כמגן שמאלי ואולי תבין למה הודג'סון רצה מישהו יותר סולידי. בכל אופן קונצ'סקי הוא ממש לא הבעיה הראשונה ולא השניה שלכם. עיקר תקציב הרכש הלך כדי להביא את מיירלש, לסתום את החור שנוצר בעזיבה של אלונסו ושבניטז כשל למלא. בסגל המחורר שבניטז השאיר גם 40 מ' פאונד בינואר לא יספיקו אבל זו תהיה התחלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/10
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/9177700.stm

    מתחת להרכבים רשום, 64-36 לסטוק. ראיתי שבסקיי כתוב מה שאתה אומר אבל זה לא תואם את מה שהיה על המגרש.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    AW forever
    אף אחד לא טען שהוא קיבל תקציב גדול יותר ממזערי, למה דואגים לספר לנו על הכשלונות של בניטז? גם הוא עבד עם תקציב רכישות מזערי (נטו) , זה כן תופס?
    אבל נעזוב את בניטז, גם כשיש לך תקציב מזערי ביד אתה צריך לנהל אותו כמו שצריך, זה שהוא קטן לא נותן לך את הזכות לזרוק אותו לפח. אף אחד לא יכול להבין את מה שנעשה הקיץ עם רוב הכסף, הבאת את קונצ'סקי פולסן וג'ונס בטוטאל של 11 מ' פאונד כששחררת בתפקידים דומים את קאבליירי אינסואה ואקווילאני בסכום כולל של 0 מ' פאונד. זה מהלך תמוה, על אחת כמה וכמה כשאתה עובד בתקציב מזערי. תוסיף לזה את העובדה שהרכש הכי גדול הקיץ היה מיירלאש ב7-8 מ' פאונד והוא ממשיך לשחק כל שבוע בתפקיד שונה מזה שהוא מילא כל הקריירה שלו בפורטוגל ובפורטו. אז התקציב מזערי בסדר, אבל גם עם תקציב מזערי צריך לדעת להוציא את המינימום, מה שנעשה פה זה יותר נזק מתועלת. אני תמיד אמרתי שצריך להחליף את אינסואה כי הוא מוגבל מאוד אבל אם כל מה שמצאת בשוק זה קונצ'סקי אז אולי עדיף לדחות את הסיפור הזה בעונה. תמשוך עם מה שיש בתפקידים האלה ואת ה-11 שים על משהו שאין בסגל בכלל...חלוץ שני למשל.
    כל זה היה רק על מדיניות הרכש של הודג'סון, יש שיגידו שעוד מוקדם בכלל לשפוט רכישות, נניח, הבעייה הגדולה עם הודג'סון היא הטקטיקה שלו וההוראות שהוא נותן לשחקנים. זה מסריח מתבוסתנות ובינוניות.
    אתה אומר שבניטז היה הגנתי, אני אומר שהוייה והודג'סון זה הגנתי, בניטז התבסס על חטיפת כדורים במרכז המגרש כתוצאה מלחץ ויציאה מהירה להתקפה, התרגיל המרכזי של הוייה בדומה להודג'סון היה לזרוק את הכדור קדימה לחלוץ בתקווה שהוא יעשה עם זה משהו, אז זה היה הסקי מעיף לאואן, היום זה ג'ררארד וטורס. כל היתר זה ב90% מהזמן 2 שורות של הגנה, ממש אפשר לראות מלמעלה 2 קווי הגנה. בניטז אמר שהדבר הראשון שהוא עשה כמאמן ליברפול היה להגיד לקו ההגנה שלנו לזוז 5-10 מטר קדימה, נדמה שהמאמן הבא יצטרך לעשות את אותו הדבר כי הודג'סון החזיר אותנו את המטרים האלה אחורה, תרתי משמע.