ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אין להם כלום להגיד. זה ברור ואפשר כבר להגיד ידוע שהם סימנו X אחד גדול על העונה הזאת, אני מאמין ב10000% שהם רכשו את המועדון בידיעה מלאה שלא נהיה בלג"א בעונה הבאה, וכל ההשלכות שנובעות מזה - האיבוד הצפוי של טורס. ולכן אני מאמין שהודג'סון לא יפוטר אלא אם כן זה באמת יתחיל להראות כאילו גם ממקום 7 אנחנו מתרחקים.

    הסיבה? האנשים שהם רוצים כנראה לא יעזבו את הקבוצה שלהם באמצע העונה. אין מה לעשות, נצטרך לעבור את העונה הזאת עם הודג'סון בשן ועין, ולקוות שאולי דווקא מהליגה האירופית תבוא קצת נחמת עניים. את העבודה הכבדה על הסגל והמאמן שומרים לקיץ, שם תתחיל המהפכה, ואנחנו נצא מהתקופה הזאת ונצא ממנה חזקים הרבה יותר. המקום הטבעי שלנו הוא למעלה ואנחנו נחזור לשם.
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    האופטימיות שלך מעלה בי חיוך, חייב לציין.
    אני מקווה רק שברור להם שוויתור העונה על מקום 4 מרחיק אותנו משם גם לקראת העונה הבאה,
    הם לא מתכננים לשפוך מספיק כסף כדי שנוכל לקרוא לזה "מהפכה"

    בשביל לעשות פה באמת מהפכה הם צריכים לשפוך כמויות אדירות של כסף, להחליף מאמן, צוות מקצועי שכולל את כולם, ולהחליף לפחות 8-10 שחקנים, קשה לי להאמין שגם בקיץ זה יקרה, אולי המהכה שהם (אולי) מתכננים תקרה תוך 2-3 עונות, בכל אופן זה יקח זמן, ומשם כבר נצטרך להתחיל לרדוף אחרי סיטי, טוטנהאם וארסנל וזה יהיה קשה מאוד..


    וזה עוד מבלי לדבר על הדיר חזירים שהודג'סון (אולי) יצליח להנחית פה בינואר, ורק אלוהים יודע את מי הוא מתכנן להעיף.


    הרבה יותר חכם לדעתי מבחינתם זה להעיף אותו עכשיו ולפחות לנסות לשנות את העונה הזאת,
    עם מאמן אחר היינו נאבקים על הטופ 4, בוודאות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/10
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    הוא לא הודח כשהיינו מקום 19 בסיום יום משחקים מלא, אז עכשיו כשיש שיפור משמעותי ביכולת שלנו (וגם בתוצאות) הוא יודח?
    עדיף להתרכז בתסריטים ריאליים, הוא יקבל את העונה הזאת, נחכה ונראה באיזה מקום יסיים. בקיץ המטרה הייתה המקום ה-4, אז מבלי לרמות ולהזיז עכשיו את המטרות אם הוא מסיים רחוק מהמקום ה-4 הוא צריך לפנות את המקום שלו. אני מקווה שהנרי וכו' חושבים כך גם כן.
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    שימו לב לרקורד של פולהאם בעונה שעברה - 11 נצחונות בבית, 11 הפסדים בחוץ. שלנו העונה - 5 נצחונות בבית, 5 הפסדים בחוץ.

    זה פשוט מדהים, אנחנו אשכרה פולהאם בשבילו, מדהים איך רקורד החוץ המזעזע של הודג'סון מתורגם לכל מקום שהוא הולך אליו, גם בליברפול. אני באמת ובתמים לא חושב שיהיו לנו יותר מ3 נצחונות חוץ העונה, כש1 כבר עשינו. עוד 1-2 פוקסים כאלה כמו בבולטון.

    "
    וזה עוד מבלי לדבר על הדיר חזירים שהודג'סון (אולי) יצליח להנחית פה בינואר, ורק אלוהים יודע את מי הוא מתכנן להעיף." - זה הכי מפחיד אותי. איזה נזק הוא יעשה לנו בינואר? אני פשוט מפחד פחד מוות שנצא לשדוד את כל קבוצות האמצע והתחתית בפרמיירליג, ואולי גם מהצ'מפיונשיפ. דיווחים על דיוויד וות'ר וסיימון דיוויס כבר יש.
     
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני מפחד מאוד מינואר ואני מניח שגם NESV, אחרת לא היו מביאים דיירקטור אוף פוטבול.
    אין פסול בלהסתכל על קבוצות תחתית וצ'מפיונשיפ אבל צריך לדעת על מי. כפי שציינת, וויטר וסיימון דייויס אלה לא שחקני ליברפול.
    שחקנים כמו גילפי סיגורדסון שעבר מרדינג להופנהיים וחשבתי בקיץ שיהיה טוב עבורינו. האמיל, אנדרסון, מק'גוגן, גונארסון, שניידרלין, סינקלייר, וויקהאם, האוסון הם רק חלק מהשחקנים שצריך לשים עליהם עין.
    כמובן שסקאוטינג טוב הוא רק חלק מהעניין, מנג'ר שיצליח לגרום להם לשחק נכון גם נחוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/10
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    כמובן שאין פסול אבל אנחנו יודעים על איזה שחקנים הודג'סון מסתכל. האמיל באמת מצוין העונה בבארנסלי וראיתי גם אנשים שרוצים להחזיר אותו. אני חושב שקושרנו גם לג'ו אלן מסוונזי. מהפרמיירליג לא הייתי מתנגד לאנזוגביה לדוגמא שהוא הרבה יותר טוב מכל דבר אחר שיש לנו באגפים. עצוב אבל זה המצב.

    אבל שוב... מי שציינת הם שחקנים צעירים שיכולים להתברר כיהלומים. הודג'סון לדעתי מסתכל בכלל על שחקנים שנושקים את ה-30. העובדה שהוא עבד עם פול קונצ'סקי במשך שנים וראה אותו מתאמן יום יום ועדיין חשב שהוא מספיק טוב בשבילנו היא מביכה וזה לבד צריך להוריד את רמת ההשפעה שלו על ההעברות שלנו ל0 עגול. לא תגיד שמדובר בהימור שלא השתלם.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    עם כמה שאני לא מרוצה מאיך שהודג'סון ניהל את תקציב הרכישות שלו בקיץ, הוא עדיין המנג'ר של הקבוצה וככזה הייתי רוצה להאמין שבינואר הוא יקבל את הסיי שלו בכל מה שנוגע לרכישות. הוא עשה כמה רכישות רעות ולא ברורות בקיץ, אפשר רק לקוות שהוא יתקן את הטעויות האלה בינואר בעזרת קומולי. לא רוצה שקומולי ייקח החלטות לבד , או דלגליש או לא יודע מי. מבחינתי אלה צריכות להיות החלטות שמתקבלות ביחד כשהחותמת הסופית היא אך ורק של המאמן, גם אם כרגע יש מאמן שהאמון שלי בו מאוד מאוד מוטל בספק.
     
  8. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנזוגביה נחמד, כך גם מאט ג'ארביס. אני לא חושב שהם שחקני הרכב בקבוצה שרצה לאליפות (אחרי הכל, זה מה שאנחנו צריכים לנסות ולשאוף לבנות) אבל שחקנים משלימים מצוינים. הבעיה היחידה שלי עם הצרפתי זה המחיר, 8-9 מ' שבירמינגהאם עמדה לשלם עבורו נראה לי הרבה ואם העסקה נפלה בגלל דרישות שכר אז מעניין מהן היו.

    על הודג'סון והאידיאולוגיות שלו נאמר כ"כ הרבה. כעת כל תזכורת לכך שהוא המנג'ר יושבת כמו אבן על הלב.

    אגב, יש גם את הבלם בן ה-22 של קובנטרי, בן טרנר, שכבש כבר 4 שערים העונה(למחפשי הבלמים הדומיננטים באוויר) אבל לא ציינתי אותו כי בלמים צעירים ומוכשרים יש לנו מספיק, הם רק צריכים לקבל קרדיט.
     
  9. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים בקיץ האחרון הודג'סון הביא בחלק ההתקפי את ג'ו קול וראול מיירלש. לא בדיוק צמד נגרים, בלשון המעטה, ולא ממש מעיד על אידיאולוגיות חשוכות. אתם קצת פרנואידים, קודם תראו מי בדרך בקבוצה לפני שכבר תגדירו את השחקנים שהודג'סון מביא ככישלונות, כשחקנים אפורים, השד יודע מה עוד. ולכל זה יש עוד חודש לפחות. קודם תשמעו כמה כסף הוא בכלל אמור לקבל מ-NESV, כי שחקנים חדשים קודם כל ייגזרו ממסגרת תקציב...
     
  10. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    8 מיליון בשביל אנזוגביה זו מציאה, לא פחות.
    הבחור בכושר שיא ונותן עונה גדולה כשמסביבו כל מיני עגלונים להוציא את רודייגה.
    לא הייתי מתנגד לראות אותו שחקן רוטציה אצלנו ואפילו יותר מכך, יופי של שחקן.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    גם אני חושב ש8-9 זה יופי של מחיר בשביל אנזוגיה, אנחנו מקושרים אליו הרבה ובסה"כ אני מסכים שהוא לא יכול להיות שחקן הרכב בקבוצה לאליפות (למרות שמי יודע, האם ולנסיה נראה כך בזמנו בוויגאן?) אבל שחקן משלים מצוין. כרגע לפחות הוא טוב משמעותית מכל שחקן שיש לנו באגפים, בעיקר בצד שמאל.

    ArsenalFan - אני יכול להטיל ספק כבד מאוד כמה אחראי הודג'סון היה למיירלש. כבד מאוד. אתה לא מביא שחקן ששיחק כל הקריירה שלו כקשר אמצע ותוקע אותו על האגף כל זמן שג'רארד כשיר. ג'ו קול בסדר, מקובל עליי, למרות שגם פה יש כל מני נסיבות אבל לא נכנס לזה. אין לי אמון בהודג'סון ובהחתמות שלו, מה לעשות, כשאתה רואה שכשהוא עוזב מגיע שחקן כמו מוסא דמבלה לפולהאם במחיר מצחיק, וכשהוא היה שם הוא קנה כל מני אנדרו ג'ונסון, מותר לי להטיל ספק. הוא תמיד היה מאמן אפור ותמיד אהב שחקנים אפורים. גם קבוצות צנועות כמו פולהאם לא חייבות להיות 10 נגרים ודאף אחד בטח כשבתקופתו היה מדובר כבר בקבוצת מרכז טבלה לגיטימית ולא תחתית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/10
  12. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החתמת ג'ו קול אינה עדות להישענות על סקאוטינג נכון. בנוסף, הוא אמנם סופר מוכשר אבל בן 29, העמדה הכי טובה שלו (הייתה) שייכת לקפטן, נאבק בפציעות כבר הרבה זמן והוא על משכורת עתק שספק אם NESV ירשו לו להישאר עליה.
    גם את מיירלש אני מתקשה לזקוף לזכותו של הודג'סון. אחרי הכל, הוא אפילו לא ידע באיזו עמדה הוא שיחק כל הקריירה שלו והחליט לערוך איתו כל מיני ניסויים.
    ההחתמות שהן באופן ודאי של הודג'סון הם צמד החברים אותם אימן בעבר ולא הבין ממה שהוא ראה שאינם טובים מספיק לליברפול וזה מדאיג ביותר.

    אתה יכול להגיד תקציב עד מחר אבל ב 8-9 מ' פאונד אתה לא רק יכול אלא גם מחוייב להביא שחקנים טובים יותר מקונצ'סקי ופולסן.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    ArsenalFan
    התלונה המרכזית לגבי הודג'סון בנוגע לרכש היא שהוא נתן את אקווילאני,קאבליירי ואינסואה בחינם (נשים לרגע בצד את הכסף שאולי נקבל מיובה בהמשך) והביא את ג'ונס,קונצ'סקי ופולסן בסכום כולל של 11 מ' פאונד כשבדרך הוא גם נותן כישרון עתידי כמו דלה וולה.
    בקיץ בו התקציב שלך כל כך קטן אין מקום לטעות כל כך חריפה. זרקנו פה 11 מ' פאונד לחינם.
    אני עד היום טוען שבליברפול היה מחדל גדול מאוד שהם בכלל לא הבינו את החוקים להרכבת סגל ה-25 לפרמייר ליג. לא היה שום צורך בבראד ג'ונס כ"אנגלי" לסגל, היה אפשר להישאר עם קאבליירי ולחסוך פה 2.5 מ' פאונד.
    אף אחד לא יטען עכשיו שקאבליירי,אינסואה ואקווילאני היו שחקני מפתח בסגל, רחוק מאוד מכך, אבל בקיץ שיש לך מעט מאוד מרחב לתמרון אתה צריך לעשות את השיקולים איפה אתה -חייב- לעשות שינוי ואיפה אתה גורר עוד עונה, הודג'סון גם לא עשה את השיקול הנכון וגם הביא מחליפים ברמה נמוכה מאוד במקרים הנ"ל.
    אין לי טענה לגבי הרכישות של ג'ו קול ומירלאש ואני אשפוט אותן בתום עונה מלאה לכל הפחות, את ג'ונס (בכלל לא רואה מגרש), קונצ'סקי (אף אוהד לא רצה לראות אותו מגיע) ופולסן (יובה עדיין בשוק ששמנו להם 4.5-5.5 מ' פאונד על שחקן שהם מחפשים לזרוק כבר למעלה משנה) אפשר גם לשפוט כרכישות חלשות מאוד שלקחו אותנו אחורה.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    28/11/2010
    Liverpool
    Won 5
    Drawn 4
    Lost 6
    Points 19

    28/11/2009
    Fulham
    Won 5
    Drawn 4
    Lost 5
    Points 19

    מה תגידו על זה? יש מילים לתאר את זה בכלל? אין צירופי מקרים בעולם. זה מסר מלמעלה שלשם אנחנו הולכים גם בעתיד איתו.
     
  15. wieitan Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/07
    הודעות:
    1,137
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גמר ליגה אירופית, לא נשמע הישג כל כך רע ?