ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגע, כשהוא מביא את מיירלש, שחקן שאתם די מרוצים שהוא הגיע (אני מניח), אז אין לו קרדיט בעניין, וכשהוא מביא את קונצ'סקי שאתם לא מרוצים ממנו, זה נופל ב-100 אחוז על הכתפיים של הודג'סון? בחייכם. אני לא טוען שהודג'סון עשה הקיץ רכש מדהים, ממש לא, ולראיה הכשלים הקיימים בקבוצה. אבל אתם צריכים לשפוט הכל, לא רק את מה שנוח לתיאוריות שלכם. או הפראנויות, במקרים מסוימים.
    על פאולסן וג'ונס אין מה להתווכח, הראשונה החתמה חלשה והשנייה לא ברורה בכלל. לגבי קונצ'סקי, זה מה שקורה שמשאירים דברים לרגע האחרון וה-Late shopping הוא מפאניקה. הסיפור עם אינסואה עדיין ממש לא ברור לי, אני רק זוכר שהמכירה כבר סוכמה לכאורה לפני שרוי בכלל נכנס לעניינים, אחר כך העניין נפל ושוב קם, בלגאן שלם. הרי קונצ'סקי הגיע כברירת מחדל ברגע האחרון. ברור שהוא לא מספיק טוב לליברפול ולשאיפות שלה, אבל כאן אני חושש שהיה יותר ניהול כושל שהוביל להחלטה תחת לחץ של הודג'סון. במצבים כאלה, הרבה יותר קל ללכת למה שמכירים.

    אני פשוט לא מבין מה הקשר... דמבלה שחקן מצוין שאני מחזיק ממנו, אבל לפני הקיץ האחרון הוא בכלל לא היה רלוונטי. שיחק בליגה ההולנדית והצליח שם, שיחק בליגת האלופות, עכשיו הוא פרש כנפיים ורצה לעבור לשחק בפרמייר ליג. אלא אם כן אתה מתלונן שדמבלה לא הגיע אליכם, אני לא מבין מה אתה רוצה. לפולהאם בשנה שעברה ולפני שנתיים הוא לא היה אופציה.
    כשהודג'סון היה בפולהאם הוא גם הביא את קלינט דמפסי, את זולטאן גרה, את בובי זאמורה, את דמיאן דאף. בעיניי אף אחד מהם לא שחקן אפור. הם אולי לא ברמה לקבוצת צמרת, אבל הם שחקנים טובים. החלטת שהוא אוהב שחקנים אפורים, אבל העובדות מדברות בעד עצמן- מיירלש וקול הם ממש לא כאלה, אז כנראה שכאשר האמצעים שעומדים לרשותו גבוהים יותר, הוא בוחר בשחקנים קצת יותר טכניים ומבריקים בכל זאת. ואז שוב חוזרים לטיעון שהוא בכלל לא זה שבחר בהם...
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    2 זכיות רצופות בגביע הזה, גם לא נשמע הישג כ"כ רע לא?
    תגיד, זוכר איזה אחד, חואנדה ראמוס? נראה לי שכן.

    ArsenalFan - שוב העובדות מדברות בעד עצמן. מיירלש שיחק כקיצוני ימני תחת הודג'סון. זאת עובדה. וההימור שלי הוא שיחזור לשם ברגע שג'רארד יהיה כשיר. "אנחנו עדיין מנסים למצוא את העמדה הטובה ביותר שלו" - מילותיו של רוי הודג'סון על מיירלש. זה נשמע לך כמו שחקן שהוא רכש, אחרי שראה אותו מס' פעמים, אחרי עבודת סקאוטינג וכו'?

    קונצ'סקי קושר אלינו עוד מהרגע שהודג'סון הגיע. היו דיווחים אמינים עוד ביולי שהוא על סף חתימה, הייתה התעכבות על המחיר וכדי להחליק את זה בסוף רוי הכניס 2 צעירים מבטיחים לעסקה. הדיבורים על עזיבה של אינסואה התחילו אולי לפני הודג'סון אבל המו"מ שלו עם פיורנטינה נפל. הודג'סון יכל לעצור את זה, קונצ'סקי יושב על שכר הרבה יותר גבוה ממנו ועלה לנו בנוסף על זה איזה 4 מ' ליש"ט. אתה רוצה להגיד לי שזה משהו שנכפה על הודג'סון? מה הרוויחו פה אנשי העסקים כמו פורסלאו בדיוק שתפקידם היה לצמצם את סכומי השכר ולהרוויח קצת כסף בעקבות החובות? אין סרט כזה. הוא העיף מגן שמאלי שאם אתה משווה אותו לקונצ'סקי, מבחינה הגנתית שניהם נזק אבל אינסואה לפחות סיים עונה עם איזה 5 בישולים ותרומה בהתקפה. וכמובן שאחד בן 29 ואחד בן 21 עם עוד זמן עד שיגיע לשיא. זה פשוט בדיחה מה שקרה פה.

    דמבלה היה רק דוגמא לשחקן מהסוג שלא הגיעו לפולהאם תחת הודג'סון. צעיר, רעב, טכני, יצירתי, לא בריטי, משוק שקבוצות כמו פולהאם בדר"כ לא טובלות בו את האצבעות. אז אולי דמבלה לא היה, אבל שחקנים כאלה תמיד יש בשפע ואפשר לגלות אותם עם קצת עבודת סקאוטינג והיכרות עם השחקנים, במקום להביא בינוניות מוכחת כמו ג'ונסון ושחקנים שנושקים ל-30 כמו זאמורה וגרה. נגרים? לא. אפורים? די.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/10
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    מיותר להיכנס לספקולציות של מי קנה את מיירלאש, בראש ובראשונה בגלל שלעולם לא באמת נדע מי הביא אותו. מחמת הספק ניתן להודג'סון את הקרדיט על כך. פשוט תמוה ששחקן שכל הקריירה שיחק כקשר אחורי מוצא את עצמו תמיד כקיצוני ימני או מאחורי החלוץ, רק כשג'ררארד נפצע מיירלאש שיחק בתפקידו המקורי ואגב ב-2 המשחקים האלה ניראנו מסודרים מאוד בהתקפה ביחס למשחקים קודמים, אז אולי יש פה נקודה למחשבה להודג'סון לגבי מי צריך לשחק במרכז גם כשג'ררארד חוזר, אחרי הכל ג'ררארד מעולם לא היה פליימייקר ושחקן מסדר משחק והוא גם לא יהיה כזה. הוא צריך לשחק בשליש האחרון, כמה שיותר קרוב לרחבה ולטורס.
     
  4. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,142
    לייקים שהתקבלו:
    372
    סביליה מעונינת לרכוש את לוקאס.

    המועדון הספרדי רוצה לרכוש את לוקאס כבר בינואר 2011 , הם שלחו אנשים מטעמם לליברפול לבדוק את העניין וממתינים לתגובה.

    הודג'סון יכול להתפתות לעסקה בכדי לקבל כסף לרכש שהוא מעוניין בו.

    http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6539624,00.html
     
  5. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי, דמפסי הגיע לפולהאם עוד לפני הודג'סון...הרבה לפני האמת.

    לא יודע, חלק מההחתמות שלו, ניהול המשחקים, סירוס הצעירים ובכלל ורוב ההתבטאויות שלו בקדנציה הקצרה אצל החלאות עד כה גרמו לי להעריך אותו הרבה פחות מאשר קודם לכן.
    we deserved our point אחרי תיקו ביתי מול סנדרלנד ועוד ועוד...משונה לאללה.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    הפציעה של קרא צפויה להשבית אותו עד ל3 חודשים. ממש לא פשוט המצב עכשיו, הודג'סון הכלומניק לא רואה באגר בלם, מה שמשאיר אותנו עם מרכז הגנה של קירגיאקוס וסקרטל לחודשים הקרובים - מרכז ההגנה הגרוע בליגה יחד עם בלקפול? לא רחוק...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/10
  7. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    דווקא הפציעה של קראגר אולי תתן לכם משהו חיובי והודג'סון יתחיל לשחק עם אגר בתור בלם.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    קירגיאקוס היה לפני אגר ברוטצית הבלמים עד עכשיו, למה שזה ישתנה? אולי אגר וקלי יקבלו משחקים כבלמים פה ושם במשחקים חסרי חשיבות כי אי אפשר להריץ את סקרטל וסוטו לעד בכל משחק ובלי מנוחה, אבל אידיאלית שניהם צריכים להיות מעל קירגיאקוס ברוטציה.
    צריך להבין שכדי להיות שחקן הגנה אצל הודג'סון צריך להיות נגר ולהטיס כדורים. לבנות משחק מההגנה זה לא בבית ספרנו.
     
  9. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אתה מתעלם מהעובדה שאגר פצוע כבר חודשיים. אני גם לא שוכח את זה שנורא רצית להעיף את קראגר לספסל... והנה קראגר פצוע, ומה אתה עושה? ממשיך לבכות. אי אפשר ששום דבר ירצה אותך, ולו באופן הכי קטן.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אתה צודק, שכחתי. אגר שיחק כבלם תחת הודג'סון. הוא היה אצלו שחקן הרכב, אגר מגן שמאלי שני אצל הודג'סון? קירגיאקוס שיחק לפניו? הבל הבלים ושקרים. כרגיל אני מעוות את העובדות, סליחה, כנראה שראינו דברים שונים לגמרי.

    קראגר היה צריך לרדת לספסל אבל אני לא מבין מה הקשר עכשיו? מה עוזר לנו להוריד אותו לספסל אם מי שישחק במקומו הוא קירגיאקוס (וזה מה שיקרה, אין שום צל ולו הכי קטן של ספק)? מי שצריכים לקבל את המקום בהרכב עכשיו הם אגר או קלי, יש לך ספק קטנטן בכלל שסקרטל-קירגיאקוס הולך להיות מרכז ההגנה שלנו לחודשים הקרובים, אגר או לא?
     
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    גם ככה אגר צריך לחזור מהפציעה, להכנס לכושר ורק אז הוא יישתלב בהרכב. זה עניין של לפחות שלושה שבועות, חודש. אין לי ספק שאת סוטו וסקרטל נראה בהרכב בשבועות הקרובים, אבל זה לא כאילו יש יותר מדי אלטרנטיבות, נכון?
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    ומה אח"כ?
    אם קרא פצוע 3 חודשים, זה 3 חודשים של סוטו וסקרטל. שלא יהיה לך ספק בכלל, זאת הנקודה שלי. אם אתה חושב שאגר יחזור מהפציעה שלו להרכב, אתה טועה. קירגיאקוס היה לפניו ברוטציה עוד לפני הפציעה - למה לעאזל שזה ישתנה? זה ידוע שיש יחסים רעועים בין הודג'סון לאגר, מתי הדני בכלל שיחק כבלם תחתיו? אפילו בפרי-סיזן אני לא חושב שזה קרה. הודג'סון רואה בו כמגן שמאלי מחליף. הבלם הכי טוב שלנו והיחיד שהוא לא נגר טוטאלי.
     
  13. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    במקום לקבל עוד כמה דק' התקף לב, פשוט תפנים ותכין (נכין כולנו) את עצמך (עצמנו) למצב שבו כל מה שתראה (נראה) זה סקרטל-קירגיאקוס, אין מה לעשות, בזה הדפקט הזה מאמין, לא יעזור כלום.
    אגר יכל לחזור גם לפני מאתיים שנה, הוא עדיין לא היה רואה דשא.

    בריטניה כולה צריכה לעבור מינימום שואה כדי שווילסון או אגר יעלו כבלמים בהרכב.
    זה יימשך עד שהסמרטוט הזה יעוף מפה.

    אני עוד עלול להתפטר מאהדת הקבוצה לפני שהוא יתפטר מאימון הקבוצה =)
    כדאי שמישהו שם למעלה יעשה משהו לפני שיהיה מאוד מאוחר והרבה הרבה....... יותר מה לשקם בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/10
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    נצטרך להסתדר...פציעות חלק מהמשחק. הודג'סון בעצמו הודה שהוא היה בר מזל עם הפציעות העונה, אז עכשיו כמה תוקפות אותנו ברצף. קיריאקוס עשה עבודה טובה בלא מעט משחקים בהם הוא פתח, נקווה שימשיך ככה. סקרטל צהוב מהרחקה ואז אולי גם ווילסון יקבל צ'אנס ונראה בדיוק מה הוא שווה.
     
  15. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,513
    לייקים שהתקבלו:
    7
    מין:
    זכר
    עם אוהדים כמוך מי צריך אויבים?