ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    הודג'סון היה ללא ספק בחירה גרועה ומזיקה אבל אני שואל את עצמי איזה מועמד ראוי היה בדיוק בקיץ למעט הודג'סון? את מי יכולתם למנות?
    הרי הוסכם פה פה אחד שמרטין אוניל הוא גרסה מדוייקת של הודג'סון ושאיתו המצב יכול היה להיות דומה לגמריי,אילו מאמנים בכירים מהצמרת העולמית היו פנויים בקיץ? אף לא אחד! כל מאמן בינוני שהיה מגיע היה יכול להיכשל בדיוק כמו "הליצן"!

    אם ההנהלה הייתה חושבת על בנייה לטווח הרחוק אז אולי דיוויד מוייס מאמן צעיר ומוכשר שכל עתידו לפניו שעשה עד לעונה שעברה עבודה נפלאה ביריבתכם העירונית אברטון בהחלט היה יכול להיות אופציה ראוייה ואין לי ספק שהוא יכול היה להצליח הרבה יותר מהאיש ההזוי שעומד אצלכם על הקווים אבל לדעתי זה כבר מאוחר מדי ואין סיכוי שהוא יאמן אתכם מתישהו, אני כן חושב ומאמין שהוא יהיה היורש של פרגי על הקווים באולד טראפוד וזאת מבלי להתייחס לעונה המאכזבת עד כה של אברטון כי עונות כאלה יכולות לקרות גם לגדולים ביותר...
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,213
    לייקים שהתקבלו:
    4,938
    לפעמים מועדונים שנפטרים ממנג'ר אחרי תקופה בעייתית מחפשים למנות בדיוק את ההפך הגמור. כלומר, אחרי כל הבעיות עם בניטס שלא התבייש להוציא אותן לתקשורת, שמחו למנות "ג'נטלמן אנגלי", בן אדם מנוסה שלא מחולל מהומות. זה כמובן לא היה השיקול היחיד, ואחרי מה שהודג'סון עשה בפולהאם אני בהחלט חושב שהוא היה ראוי להזדמנות ברמות גבוהות יותר. נכון, הוא לא היה שם הרבה בקריירה שלו, ועדיין הוא עשה עבודה טובה ברוב המקומות בהם היה. אני לא מכיר הרבה אנשים שחשוב בקיץ שזה היה מינוי הזוי, מוזר או מועד לכישלון. יצאו מהודג'סון בחודשים האחרונים הרבה דברים שאף אחד לא צפה.

    אתה יכול לומר שאם הם רצו ג'נטלמן בריטי והכל אפשר היה לקחת את דלגליש, אבל שוב - הבן אדם לא אימן עשר שנים. אם אתה מחפש מאמן קבוע, השקעה לכמה שנים, מישהו שיעצב מחדש את הקבוצה, אני לא רואה איך אפשר לקחת את דלגליש על פני הודג'סון אפילו אם אתה מוסיף מעט סובייקטיביות לחישוב. צריך להיות סופר סובייקטיבי כדי לקחת את דלגליש.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אנדריי - דשאן אמר שרק היינו צריכים לפנות אליו מוקדם יותר. פלגריני היה מעוניין.
    אולי לא מאמנים מהצמרת של אירופה אבל לפחות לא מאמנים מהדרג ז' של אירופה כמו הודג'סון.
    להגיד שכל אחד אחר היה נכשל כמו הודג'סון זאת בדיחה. אפשר לזיין את המוח עד מחר על הסגל אבל הוא שווה יותר ממקום 12, 4 נק' מהקו האדום.
    מויס? על גופתי המתה. איכס.

    אמיר - אבל עובדה שהודג'סון לא ג'נטלמן אנגלי ולא בטיח. הוא יהיר, הוא שחצן, הוא חושב שהשמש זורחת לו מהתחת והוא מאשים את כל העולם ואשתו חוץ מעצמו - הוא תוקף את השחקנים שלו בתקשורת, הוא מטיח עלבונות באוהדים, הוא מנגב את הרצפה עם הבטחון של השחקנים הצעירים שלנו ומה לא. הוא דורך על המסורת של המועדון הזה יום יום בתקשורת כדי לכסות על התחת שלו.

    הרי עשו איתו ראיונות. קני דלגליש ראיין אותו כמו גם מועמדים אחרים ולפי מקורות מהימנים הוא לא התרשם והוא הציע את עצמו לתפקיד רק כשהבין שהודג'סון הולך לקבל אותו. אז איך לא ידעו את זה?

    הודג'סון מעולם לא היה מאמן קבוע והשקעה לכמה שנים, או מישהו שיעצב מחדש את הקבוצה ולכן בדיוק הספקות שלי. אף אוהד לא חשב עליו ככזה. אף אחד באנגליה לא חשב עליו ככזה. חשבו שהוא יהיה מישהו בטוח שיעשה עונה סבירה וימנע קריסה טוטאלית תחת הנסיבות מחוץ למגרש בענייני הבעלות. הוא תמיד היה מאמן זמני עוד מה1 ביולי ומהסיבה הזאת, למה דלגליש לא קיבל את המשרה כמאמן זמני וזהו?
     
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    סיכמנו שפלגריני זה בדיחה, לא?

    אם כבר מאמן זר, אז אחד שמגיע מגרמניה או צרפת מבחינתי צריך לאמן ולא אחד שאימן שנה וחצי בספרד.

    ודרך אגב, סקיי מדווחים שאנחנו פנינו לגבי רוברט הות'. הרבה זמן לא היה לנו נגר במרכז ההגנה באמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/1/11
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ציטוטים שנלקחו מרפרוף קל בדיון של ליברפול מסוף העונה שעברה...

    סקאוזר טומי: "לא מינוי מוצלח מאוד לטעמי והיו מנג'רים טובים בהרבה בשוק, מנג'ר שעבר המון קבוצות בקריירה שלו ולא בהצלחה רבה עם אף אחת מהן למעט פולהאם, מבוגר מאוד... אין לי יותר מדי אמון בו למען האמת."

    סקאוזר טומי: "אם דלגליש באמת רוצה לחזור והבעלים יעדיפו את הודג'סון זאת תהיה הוכחה מבחינתי לא רק שהם חלאות אלא שהם גם לא חכמים במיוחד."

    רודס: "גם אני מאחל להודג'סון בהצלחה אבל לא נראה לי שהזיווג מוצלח"

    Walkon: "אסור שהודג'סון יהיה המאמן החדש."

    אני: "לדעתי הודג'סון יהיה המנג'ר החדש ואני לא יודע איך לאכול את זה כי יש כ"כ הרבה מאמנים שאני מעדיף על פניו."

    אני: "כשאני חושב על זה שנית אני אפילו לא חושב שלייצב את הספינה הוא יהיה מסוגל."

    http://www.asoccer.co.il/index.php?showtop...ליברפול&st=2975

    אולי אתה סיכמת עם עצמך. אם פלגריני בדיחה אז מה הודג'סון?
    פלגריני חתם במלאגה לא כי היו מתחת לקו האדום וזאת הרמה שלו אלא בגלל הפוטנציאל של המועדון. יש לה בעלים עשירים והיא מתכננת לחזור לצמרת. אל תתפלא אם כבר בעונה הבאה מלאגה תילחם על מקומות שמוליכים לאירופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/1/11
  6. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פלגריני הוא בדיחה? טוב לדעת. לא הייתי מתנגד לראות את "הבדיחה" הזאת כמנג'ר ארסנל.

    ראיתי את התקציר של המשחק שלכם מול בלקבורן ואני ממש מצטער בשבילכם שככה ליברפול נראית. גול ראשון גלן ג'ונסון חולם כרגיל, גול שני בנג'אני עושה סיבוב כל כך קל על קיריאקוס ובגול השלישי מנערים את סקרטל על הקו וגם ג'ונסון שותף לשער. אתם חייבים לבנות הגנה מחדש אבל את זה יעשה רק מנג'ר חדש.
     
  7. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    מפחיד לחשוב מה יקרה אם תנצחו אותנו באולד טראפוד ביום ראשון והודג'סון יעמוד עדיין על הקווים, פתאום תהיה לו זכות להצהיר שהוא ראוי לאמן את ליברפול ושהתקשורת והאוהדים סתם מתנכלים לו' ההנהלה חסרת ההיגיון עוד תהיה עלולה להאריך לו את החוזה עקב כך חח לדעתי עדיף לשחקנים שלכם להפסיד בכוונה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/1/11
  8. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חסרות היו אופציות טובות מהטרח הזקן הזה? דשאן, רייקארד (לא להיט), ובטח שעוד כמה וכמה מנג'רים צעירים ורעבים שהיו מתחברים לשחקנים ונותנים להם להוציא מקסימום מעצמם.

    והמצב כעת, 12:55 בצהריים, שעון ישראל, איך זה שהוא עדיין בתפקיד? כמה עוד צריך לחכות למיץ' גולדהאר מקומי?
    יאללה רנגניק פנוי, לעשות מהלך ולהכות בברזל.
     
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני לא מבין את זה קיבינימאט. תלחצו על ההדק, תורידו את הגרזן, תעיפו את הליצן הזה מכל המדרגות כבר, כמה אפשר?
    מצדי להשאר בלי כלום על הקווים. עדיף אוויר מאשר רוי הודג'סון.
     
  11. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    !The suspense is killing me

    http://i54.tinypic.com/zl2kv7.Xxx
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,213
    לייקים שהתקבלו:
    4,938
    כי דלגליש לא מאמן! הוא לא היה מאמן עשר שנים! העובדה שהמינוי שכן בוצע הוא כישלון חרוץ לא הופך דווקא את האלטרנטיבה המטומטמת הזאת לנכונה. והאמת, זה טוב לליברפול. נראה לי שהדבר האחרון שצריכים במועדון זה שלא רק ההווה יהיה חרא והעתיד מעורפל, גם על העבר יהיו פתאום כתמים כשדלגליש גם ייפול.

    רוצים מאמן אחר, זה בסדר. וכפי שהוכח לי כאן, היו לא מעט שחשבו שהודג'סון הוא מינוי לא נכון, בסדר גמור, גם אם אף אחד לא יכול היה לחזות שמה"ג'נטלמן האנגלי" ייצאו הדברים שיצאו. אבל למה דלגליש לעזאזל? מה נתפסתם דווקא אליו?
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אף אחד לא נתפס דווקא אליו, באותה מידה יכולתי להגיד לך למה לא פלגריני שהיה מעוניין?
    לפי הרבה עיתונאים מכובדים נערכו ראיונות עם כמה מועמדים, דלגליש בכלל לא היה אופציה כי הוא ערך את הראיונות בעצמו, הוא הפך לאופציה רק כשהבין שהודג'סון הוא המועמד הבכיר והגיש את מועמדתו כדי להציל את המולדת מהליצן המגוחך הזה.

    המינוי של הודג'סון היה פוליטי, זה כל מה שאני אומר, רצו כנראה סבא נחמד שיסתום את הפה כשאומרים לו, וכי הוא היה (ועדיין) הדארלינג הלאומי של התקשורת האנגלית. מסתמן יותר ויותר שהיכולות שלו היו פאקטור מזערי מאוד בהחלטה למנות אותו, והרי התוצאות. צריכים להוציא צו הרחקה לפורסלאו מאנפילד, בכל יום שעובר מבינים את גודל הטעויות שלו, עוד איש עסקים שהחליט לשחק בפוטבול מנג'ר ולעשות שטויות.

    ולחשוב ששילמנו איזה 9 מ' פאונד לפולהאם בשביל "התענוג".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/1/11
  14. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    למה נתפסנו לדאלגליש?

    כי דאלגליש הוא ה-אגדה של המועדון הזה. הוא גם היה המאמן האחרון שהביא לנו אליפות(הוא גם היה המאמן של בלקבורן כשהם זכו באליפות), ולמרות שהוא לא אימן עשר שנים, הוא יודע דבר או שניים על המועדון, האוהדים ובעיקר על הכדורגל.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אגב אם כבר נכנסו באמת לדלגליש אז מה קשור שלא אימן 10 שנים?
    מה זה משנה? אז במקום זה קיבלנו מאמן שב10 השנים האחרונות אימן בחורי התחת של העולם, איזה קבוצת תחתית בנורבגיה, נבחרת איחוד האמירויות ואיזה עונה וחצי טובה עם נגרי פולהאם. זה כאילו הוא לא אימן מעולם, כלום לא הכין אותו ללחץ של העבודה הזאת, הוא עובר בחודשיים האחרונים קריסת מערכות מוחלטת וזה ברור לחלוטין מהשטויות שיוצאות לו מהפה בכל מסיבת עיתונאים.

    לכל הפחות שחקנים היו משחקים בשביל דלגליש, לפחות הייתה איזה אווירה באנפילד. שמעתי בtalksport אוהד מדבר על מה בטח עובר בראש של טורס כשהוא יושב בחדר ההלבשה ויש לו את uncle woy הטרח הזקן והסנילי עומד ומבלבל את המוח על רקטות מקירגיאקוס וטקטיקות משנות ה70.
    וואלה צודק. לפחות קני זה אדם עם יראת כבוד בחדר ההלבשה. מי זה הודג'סון? הוא מצטייר כבובה של קראגר עוד מהיום הראשון שלו בתפקיד.