ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    1. איך אתה יכול לקבוע שאוניל יכשל בליברפול או שהוא מאמן בינוני? קיבל את הוילה וסלטיק ועשה איתם עבודה נפלאה. מתי, בניגוד לבניטז או הויה, הוא נכשל בתור מנג'ר?
    2. ליברפול במצבם היום לא יכולים להיות בררנים ולמען האמת אוניל לטעמי הוא ההחתמה הטובה ביותר שהם יכולים לעשות.
    3. אם אתה מחפש את ההגדרה לבינוניות תכתוב את השם "בניטז" במילון ותקבל בדיוק את זה.
    כל הכסף שהוא שפך, כל ההזדמנויות שקיבל והוא לא רק הביא את ליברפול לכישלון הוא גם השאיר אצלה חורבות.
    4. קחו את הוילה של השנה, תוסיפו לה את מילנר וזאת הוילה של השנה שעברה. עכשיו קחו את הכדורגל של הוילה השנה ואת התוצאות שלה תחת הויה ותערכו השוואה לזאת של אוניל. עכשיו תגיד לי מה דעתך על אוניל.
     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מה לעשות, זה עקב האכילס של מאמנים סטייל או'ניל, אלרדייס ודומיהם - אומנם הם יעילים (מאוד), אבל אין להם שום "אני מאמין", והאפרוריות הרבה תמיד תהיה אבן נגף במועמדות לקבוצות הגדולות באמת.
     
  3. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפילו מחלקת השיווק שלנו צוחקת על הקבוצה...

    http://i.imgur.com/kn6Ra.Xxx
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אכן, חפש בניטז במילון ותמצא בינוניות, חפש אוניל תמצא מצוינות.
    הרשה לי לערוך השוואה.

    בניטז -
    ליגת אלופות + גמר נוסף
    2 אליפויות ספרד
    גביע אופ"א

    מרטין אוניל -
    ריק

    מדהים. אין ספק מי המנג'ר הטוב יותר, המילון יגיד לנו את זה.
    אני מניח שאתה מאלה שחושבים שהודג'סון הוא למעשה מאמן מצוין שלא מקבל צ'אנס ראוי בליברפול מאחר והוא צריך להתמודד עם החורבות שהשאיר בניטז.
    לצחוק על בניטז זה סבבה, אבל כשאתה משווה אותו למרטין אוניל? לא בליגה של הספרדי בכלל.

    לגבי ההחתמה הטובה ביותר - לא. אני מסכים עם מה שאמר ג'ורג' בסט. האפרוריות של אוניל לא הולכת לשום מקום. מי שרוצה שנים של רקטות מההגנה, אפס הנעת כדור, נגרייה בריטית ובעיקר הרבה מאוד אוויר מרכז טבלה - שילך על אוניל ולא יתאכזב.
    אני מעדיף מאמן צעיר יותר שמאמין בכדורגל ולא גרסא קצת שונה של ראגבי, כמו שאמר בסט, מישהו שיש לו 'אני מאמין', ואחד שיש לו פוטנציאל לקחת קבוצה לגבהים מרשימים - מה שאוניל לא יעשה.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    ההשוואה שלך לא במקום כי אתה מסלף עובדות או לחילופין חסר ידע בכדורגל הבריטי.
    הנה ההישגים של אוניל -
    העלה את לסטר סיטי מהליגה הראשונה לפריימר לייג. הוא הפך את לסטר ממועמדת ודאית לירידה לקבוצת אמצע טבלה שרחוקה מקרבות התחתית ואף זכה איתה פעמיים בגביע הליגה (מה שהוביל אותה להשתתפות במשך שנתיים רצופות בגביע אופ"א).
    ב5 שנים בסלטיק הוא זכה ב3 אליפויות סקוטלנד, 3 גביעי סקוטלנד והגיע לגמר גביע אופ"א. באחת מהעונות הוא גם השלים טראבל מקומי עם סלטיק. הוא גם שבר את השיא הבריטי עם 25 ניצחונות רצופים ו7 ניצחונות רצופים בדרבי מול ריינג'רס.
    בוילה הוא לקח קבוצת תחתית והפך אותם לקבוצה שמגיעה באופן רצוף לגביע אירופה ולא יורדת מהמקום ה6.
    זכור לי שבשנה שעברה אותו אוניל גם סיים מעל בניטז בטבלה.

    אוניל, לאורך כל הקרירה, הביא את הקבוצות שהיה בהם למקסימום של הצלחה. אפילו בוייקומב וונדררס שם התחיל את דרכו כמאמן, הוא רשם הצלחה כשהעלה אותה מהליגה החמישית לשלישית כשהוא זוכה בדרך בכל תואר אפשרי בליגות הנמוכות.
    אוניל לא קיבל בתקופה שלו באנגליה קבוצה כמו ליברפול מבחינת מסורת, שאיפות, קהל ותקציבים. גם וילה כשהוא הגיע למועדון וגם כמובן לסטר היו עם מנטילות של קבוצה קטנה.
    אגב, אם עורכים השוואה לאורך כל הקרירה, אז אחוזי ההצלחה של אוניל (53%) גבוהים בקצת מאלה של בניטז (52%). אוניל למרבה הפלא, למרות שהיה מנג'ר וילה, גם זכה בתואר מנג'ר החודש באנגליה יותר פעמים (7) מאשר בניטז (5).

    לסיכום, אני מאוד מעריך את בניטז על העבודה שלו בולנסיה. חושב שבספרד האיכויות שלו באו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. חושב שבמפעל של נוק אואט, כמו ליגת האלופות, שמצריך טקטיקה למספר משחקים קצר, הוא מנג'ר מעולה. אבל כשמדובר במפעל כמו ליגה שמצריך יציבות או לחילופין כשמוציאים את בניטז מספרד, וראינו את זה גם בליברפול ועכשיו גם באינטר, בניטז פשוט לא מתאים כשמחברים את כל הפרמטרים ולכן אמרתי שלדעתי התקופה שלו בליברפול הייתה בינונית.
    לעומת בניטז, מרטין אוניל הוא מנג'ר שמוציא את המקסימום מכל קבוצה שהוא היה בה.
    באנגליה הוא קיבל קבוצה עם בעלים חדשים שהיה מוכן לשים כסף (ועדיין לא כמו ליברפול, טוטנהאם, ארסנל, צ'לסי או יוניטד), אבל גם קבוצה עם מנטליות של קבוצת תחתית, סגל בינוני ומטה ומאבק קשה מול הרבה מאוד קבוצות איכותיות בפריימר לייג. ועדיין, אוניל לקח את וילה והפך אותה לקבוצת צמרת לגיטמית וזה ההישג הגדול ביותר שלו.

    אז כן, לאחר כל מה שכתבתי אני יותר מבטוח שליברפול יהיו lucky to have him כמו שהפתגם אומר.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    אריאל, אני לא מסכים איתך. אני נהנתי מאוד מהכדורגל של אוניל בסלטיק וגם מהכדורגל של אוניל בוילה.
    הוא תמיד שיחק התקפי, גם כשפגש את הגדולות בחוץ. הוא תמיד שיחק עם שחקנים מהירים בכנפיים, נתן צאנס להמון שחקנים צעירים, רבים מהם אנגלים. הכדורגל שלו לבטח לא היה משעמם.
    יכול להיות שהכדורגל שלו שונה מזה של יוניטד, ארסנל או צ'לסי אבל צורת משחק מהנה לא חייבת להיות לפי שבלונה מסוימת ואני אישית זוכר את עצמי עוצר בבית קפה בלונדון לפני יציאה ונשאר לראות את כל המשחק של וילה מול אברטון למרות שזה גרם לי לביטול תוכניות וזה כמובן כי היה פשוט משחק מצוין.

    ואני שוב אומר, קחו מבט על וילה היום ותבינו את החשיבות של אוניל.
    אוניל לא הגיע בזמנו למפלצת כלכלית כמו מנצ'סטר סיטי של היום, אוניל לא הגיע לקבוצה שסיימה לאורך שנים בצמרת הגבוה של הליגה כמו ליברפול של היום, אוניל הגיע בזמנו לקבוצת תחתית, עם מנטליות של קבוצת תחתית, עם סגל של קבוצת תחתית, והפך אותה לקבוצת צמרת נקודה סימן קריאה.
    קבוצה שבשלוש עונות האחרונות ניצחה בכל מקום אפשרי באנגליה. קבוצה שהגיעה בדרך קבע לאירופה. קבוצה שבכלל אפשר לנהל עליה את הדיון האם אוניל יכל לקחת אותה לליגת האלופות, כי בלי אוניל בכלל לא היינו מנהלים את הדיון כי זה כמו לקחת את וויגאן היום ולהצעיד אותה במשך שנים לצמרת הגבוה ולהצלחות מקצועיות.
    לא הבלחה חד פעמית, לא זבנג וגמרנו, אלא קבוצה שבאה ואמרה אנחנו כאן כדי להישאר. קבוצה שכל הגדולות ידעו שמשחק מולה, בבית או בחוץ, הוא מלחמת עולם.
    לא חושב שאפשר להישאר בצמרת כל כך הרבה זמן ולהגיע להישגים כל כך מרשימים עם כדורגל חלש.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני יודע מצוין מה הם ההישגים של אוניל, רק ששום דבר ממה שציינת לא משתווה בכלל לגביע ליגת אלופות או אליפות בליגה יוקרתית כמו ספרד. זה פשוט לא רלוונטי, מצטער, אתה משווה בין 2 מנג'רים שנמצאים בליגות שונות וקליברים שונים ורואים את זה באיכות התארים שכל אחד זכה בהם.
    אתה משווה את ההישגים של בניטז לעליית ליגה עם לסטר וכמה גביעי ליגה? ברצינות?

    אתה מדבר על סילוף העובדות - להגיד שאוניל לקח את וילה כשהייתה בתחתית והפך אותה לקבוצת מרכז\צמרת זה סילוף עובדות.
    אוניל הגיע לוילה בדיוק באותו זמן שרנדי לרנר הגיע לוילה. אוגוסט 2006, תבדוק את זה. בטח שוילה הייתה קבוצת תחתית לפני כן - היא הייתה בבעלותו של דאג אליס שלא השקיע רבע מהסכומים שהשקיע לרנר. לתת את כל הקרדיט על ה"מהפך" בוילה לאוניל ולא להזכיר את רנדי לרנר שלמאמנים הקודמים של וילה לא הייתה את הפריבילגיה לעבוד תחתיו זה פשוט להשמיט מידע קריטי.

    אחוזי הנצחון של אוניל מושפעים באופן משמעותי מהתקופה שלו בסקוטלנד, בזה אני בטוח. אלא אם כן תגיד לי שזה באמת איזה הישג מדהים לרמוס את סקוטלנד עם סלטיק או ריינג'רס (הרבה מאמנים אחרים עשו את זה ולא מספיק טובים לליברפול), אז זה לא כ"כ משמעותי. הייתי שמח לבדוק כמה בדיוק זה מושפע מהזמן שלו בסלטיק, אתה משווה לבניטז שכל הקריירה שלו אימן רק בליגות הטובות בעולם - ספרד (שבתחילת העשור לא הייתה הבדיחה של היום, רחוק מזה), אנגליה, איטליה?

    אני מסכים לגמרי שהתקופה של בניטז בליברפול בסה"כ הייתה בינונית. עם זאת, הוא מנג'ר הרבה יותר טוב מאוניל, אין לי ספק בכלל.

    אמרת את זה בעצמך - אוניל יכול לקחת קבוצה עם מנטליות של קבוצה קטנה ולהפוך אותה לקבוצה שתהיה אפילו בצמרת, שתתחרה על מקומות באירופה, שתעשה ריצות יפות בגביע. זה גם תיאור שהולם את הודג'סון מהתקופה שלו בפולהאם. השאלה היא מה קורה כשאתה נותן לאוניל קבוצה עם מנטליות של קבוצה גדולה. מה שאני מצפה שיקרה, זה שהיא תהפוך לקבוצה קטנה. אוניל ימשיך עם הכדורגל האפור שלו. הוא יוריד את הציפיות, ישבור את הסגל ויוריד את המועדון לרמה שלו. בדיוק כמו שקורה עם הודג'סון - מישהו מופתע שאנחנו נמצאים בדיוק איפה שהיית מצפה מפולהאם של הודג'סון להיות בשלב הזה של העונה?

    כל ההישגים שאתה מתאר של אוניל הם נכונים, השאלה אם זה הגבול שלו והמקס' שהוא יכול לעשות ולהשיג. לדעתי כן. לקחת קבוצת תחתית ולעשות ממנה את מה שאוניל עשה מוילה זה לא מה שליברפול צריכה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/1/11
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,020
    משה אוחיון, כתבת המון דברים אז אני אענה עליהם אחד אחד.
    "1. איך אתה יכול לקבוע שאוניל יכשל בליברפול או שהוא מאמן בינוני? קיבל את הוילה וסלטיק ועשה איתם עבודה נפלאה. מתי, בניגוד לבניטז או הויה, הוא נכשל בתור מנג'ר?"
    הוא נכשל בכך שהוא קיבל ים של כסף מרנדי לרנר והוילה נשארה קבוצה עם סגל קצר ותוכנית א' למשחק טיפוסי - להגביה כדורים מהאגפים לחוד.
    "2. ליברפול במצבם היום לא יכולים להיות בררנים ולמען האמת אוניל לטעמי הוא ההחתמה הטובה ביותר שהם יכולים לעשות. "
    ליברפול עדיין מועדון גדול מאוד שיכול למצוא פתרונות יצירתיים יותר מעוד מאמן מקומי מוגבל.
    "3. אם אתה מחפש את ההגדרה לבינוניות תכתוב את השם "בניטז" במילון ותקבל בדיוק את זה.
    כל הכסף שהוא שפך, כל ההזדמנויות שקיבל והוא לא רק הביא את ליברפול לכישלון הוא גם השאיר אצלה חורבות.
    4. קחו את הוילה של השנה, תוסיפו לה את מילנר וזאת הוילה של השנה שעברה. עכשיו קחו את הכדורגל של הוילה השנה ואת התוצאות שלה תחת הויה ותערכו השוואה לזאת של אוניל. עכשיו תגיד לי מה דעתך על אוניל. "
    זאת לוגיקה מעניינת מאוד אני חייב להגיד, ז"א הכישלון של הוייה מראה כמה טוב היה אוניל והכישלון של הודג'סון מראה כמה רע היה בניטז. מעניין. אני מתאפק לא לענות לך מה אני באמת חושב על זה.
    אז תן לי רק לחדש לך, הכישלון של הוייה הוא גם בגלל אוניל, פציעות לפטרוב ואגבונלהור וכל הקישור/התקפה מתרסק. וזה אחרי שהוא בזבז ים של כספים שנתן לו לרנר.
    " אוניל הגיע בזמנו לקבוצת תחתית, עם מנטליות של קבוצת תחתית, עם סגל של קבוצת תחתית, והפך אותה לקבוצת צמרת נקודה סימן קריאה."
    מי מסלף עובדות ומי חסר ידע בכדורגל הבריטי? אתה כנראה, כי משום מה אתה משווה בין וילה של דאג אליס הקמצן לוילה של רנדי לרנר הנדיב. אוניל הגיע לוילה אחרת, להשוות את ההישגים שלו לאלה של דיוויד אולירי זה פשוט מגוחך.

    לסיכום, בניטז מאמן שהצליח בולנסיה בגדול, ואם מישהו פעם אחת יישב לנתח את ליברפול משנת 1991 עד 2010 בצורה רצינית הוא גם יגיע למסקנה שבניטז הצליח גם בליברפול.
    זה די פשוט, לפני בניטז היו 14 שנה של כמעט כלום*, אחרי בניטז יש לנו עונה של שפל כמעט חסר תקדים בכל ההיסטוריה בת 120 השנים של המועדון. לפחות נתן לנו אליפות אירופה , כמה חצאי גמר ו2-3 קמפיינים נחמדים בליגה. כשלא שופטים את זה בחומרת ה"מקום ראשון או כלום" של שנות ה70 וה-80 זה פתאום נראה לא רע בכלל.
    * = פרט לעונת מאבק אליפות רצינית של רוי אוונס יחד עם חצי גמר מחזיקות ב97 ועוד גביע אנגלי וגביע אופא ב2001.

    אני לא רוצה את אוניל בליברפול, למה? כי הוא מאמן מצויין לקבוצות הביניים ואחד כזה שלא יוכל לעשות את הקפיצה כדי להיות מאמן מצויין במועדון גדול. סגנון המשחק שלו, ההבנה שלו בשוק השחקנים, חבל שאני חוזר על הדברים כי אני חושב שכתבו את זה לא מזמן בדיון הזה בצורה יפה מאוד, אין לי מה להוסיף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/1/11
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    מקווה שאני יענה גם לLiverpool-Forever אחרת אשמח לחזור/להדגיש את דברי.

    כל אחד מתמודד עם מה שיש לו.
    כשאתה מקבל את סלטיק השיא שלך הוא אליפות בליגה הסקוטית ולא הליגה הספרדית.
    כשאתה מקבל את לסטר השיא שלך הוא עלייה לפריימר לייג ולא זכייה בליגת האלופות.
    כשאתה משחק עם לסטר בפריימר לייג השיא שלך הוא הובלת הקבוצה לאמצע הטבלה וזכייה בתארים שבהם ההתמודדות היא בדרך כלל לא עם הקבוצות הגדולות של הליגה.
    כשאתה מקבל קבוצה עם תקציב ומנטליות כמו של אסטון וילה אתה בעמדת נחיתות מהמנג'ר של ליברפול, בטח לאורך זמן.

    אוניל קיבל כסף מלרנר שלא היה שם לפני. אין ספק בכך. ככה גם המאמנים שהיו בסנדרלנד בשנים האחרונות ועדיין רק השנה סנדרלנד נוגעת בצמרת הגבוהה וקשה לי להאמין שהיא תצליח להיות שם בקביעות בשנים הבאות.
    כסף זה חשוב אבל לא הכל. בטח כשלא מדובר בכסף בגודל של מנצ'סטר סיטי או צ'לסי. בטח כשאני לא רואה הרבה מאמנים אחרים שגם עם הכסף של וילה היו מצליחים להתמודד ולהיות עדיפים לאורך זמן על קבוצות עשירות לא פחות וגם עשירות יותר (כפי שקרה בעונה שעברה כשוילה סיימו מעבר לליברפול).

    ההצלחה האמיתית של אוניל היא בעובדה שהוא לא היה הבלחה של עונה אחת אלא הצלחה לאורך זמן.
    ההצלחה הנוספת של אוניל היא שבזמן שכולם איבדו אמון בשחקנים ובמנג'רים הבריטים הוא בנה קבוצה עם הרבה שחקנים אנגלים והוכיח שגם מנג'רים בריטים (לא רק פרגי) יכולים לקבל את הצאנס בקבוצות גדולות (רנדאפ הגיע רק לאחר מכן לטוטנהאם).

    הטיעון שאוניל יכול לקבל רק קבוצות עם מנטליות של קבוצה קטנה ובהם להצליח (זה לא סותר את הטענה שאוניל לא באמת הצליח בוילה?) זה פשוט דמגוגיה. בסקוטלנד הוא קיבל את אחת משתי הקבוצות הגדולות במדינה, קבוצה שהמטרה שלה היא אליפות או למות, לנצח בדרבי או למות, והפך אותה לאחת מהגדולות בהיסטוריה של סקוטלנד. 7 ניצחונות רצופים בדרבי, 3 אליפויות, 3 גביעים, טראבל מקומי ראשון מאז שנת 69, הגעה לגמר גביע אופ"א, אתה יודע איזה השיגים משמעותים אלה?

    לסיכום, אוניל הצליח עם מה שנתנו לו. בכל מקום שהגיע אליו הוא הצליח מעבר למה שאחרון האוהדים חלם עליו. תשאל כל אוהד, החל מאוהדי וייקומב וונדררס, דרך אוהדי לסטר ועד לאוהדי סלטיק ווילה, מה היו הציפיות שלהם כשאוניל הגיע, ומה קרה בפועל.
    למה זה לא יקרה בליברפול? אוניל שיחק בסלטיק כדורגל נפלא בזמנו, זאת גם הייתה הסיבה שוילה רצו אותו, אז למה שלא ישחזר זאת בליברפול?
    אוניל יכול לעשות מה שיתנו לו. יתנו לו את לסטר הוא יעלה ליגה ויתקע יותר מיתד בפריימר לייג. יתנו לו את סלטיק והוא יקח כל תואר אפשרי בסקוטלנד ויביא את סלטיק למרחק נגיעה מזכייה בגביע אופ"א (הפסידו לפורטו של מוריניו בהארכה). יתנו לו את וילה ותקציב נורמלי והוא יוציא אותה מהתחתית ויביא אותה בדרך קבע לצמרת ולאירופה. יביאו לו את ליברפול ובאמת שהשמיים הם הגבול.

    תרשו לי לא לערוך השוואה ארוכה לבניטז כי הנושא מיצה את עצמו. רק תרשו לי להגיד שעד עכשיו אוניל, בניגוד לבניטז, לא נכשל בשום מקום בקרירה. הגיע למקסימום עם כל קבוצה. בניגוד לספרדי שבשורה התחתונה נכשל גם באנגליה וגם באיטליה.
    והאמת, אני מקווה שאוניל לא יגיע אליכם. מסוג המאמנים שהאוהדים לא בטוחים לגביהם ואז אחרי חודש במועדון מבינים את הגדולה שלהם (כפי שאוהד וילה אמר לי בזמנו). מעדיף שיבוא אליכם עוד אחד עם פוזה כמו בניטז שיבוא ויכשל. למה לקחת מאמן שמכיר את הליגה, שיתמקם בצורה מיידית, שיבוא בלי אגו רק לטובת הקבוצה. עדיף אחד שיבואו עם נאומים מוכנים מהבית למקרה כישלון. שיאשים אלף ואחד דברים בכישלון. בניטז פנוי לא?
     
  10. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה אוחיון,
    אוקיי אז אוניל הוא הדבר הכי טוב מאז הלחם הפרוס, נניח, ואם לא אז לפחות טוב יותר מבניטז, קיבלת.
    איך אפשר להתעלם מכך ששמו של אוניל לא קושר אלינו בכלל בחודשים האחרונים (וסוכנויות הימורים אינן מקור אמין), שהוא נחות מהשמות שכן הוזכרו, כולל קויל, ושהוא לא מתאים לפרופיל ש-FSG לכאורה מחפשים במגנ'ר?
    אני אגיד לך יותר מזה, אני מעדיף לקחת הימור על פול לאמברט מאשר לתת לאוניל את המושכות.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,020
    משה אוחיון
    תמשיך להגיד שבניטז נכשל ואני אמשיך להגיד שהוא הצליח.
    אתה גם יכול לרשום שוילה עברו אותנו למרות שהם נחותים מאיתנו כלכלית וגם על זה אני אגיד שאתה טועה כי בבזבוזי -נטו- הם עוקפים אותנו ב6 החלונות האחרונים.
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    אני לא חושב שאוניל מאמן גרוע ובטח לא כמו שאוהדי ליברפול מתארים אותו פה ומפגינים כלפיו פסימיות יתרה אבל אני בדיעה שאם בליברפול(ההנהלה והאוהדים) רוצים הצלחה מיידית בלי חשיבה לטווח הרחוק ולא מסתכלים על גילו המבוגר של המאמן הבא הרי שסיכוייו של אוניל שהוא כבר בן 59 להצליח בליברפול הם הרבה יותר נמוכים מסיכוייו של מרצ'לו ליפי עוד מאמן קשיש שהוא כבר בן 62 ולכן אם הנהלת ליברפול תעשה את השיקול הזה ואת ההשוואה הזו אז אין לי ספק שליפי יהפוך להיות מועמד חזק להגיע לאנפילד ולעדיף בהרבה על מרטין אוניל, ואתם יודעים מה למה שבעצם הוא לא יגיע?מאמן שזכה בגביע אלופות,בגביע העולם,באליפויות באיטליה ושאפשר לומר שהצליח בכל מקום בו אימן אולי זה באמת מה שליברפול צריכה.

    אני לגמריי לא בטוח שהוא החליט לפרוש מאימון, יכול להיות שהשנה הוא לא מאמן כי הוא העדיף קצת מנוחה אחרי המונדיאל הכושל עם איטליה או שפשוט הוא לא קיבל הצעת אימון מספיק מאתגרת ואם קבוצה בסדר גודל של ליברפול תפנה אליו אני בהחלט חושב שהוא ישקול אותה ברצינות ואם פה בפורום דשים שעות בשאלה אם אוניל מתאים או לא מתאים אז ליפי הוא אלטרנטיבה מבוגרת וטובה הרבה יותר ובהחלט לא הייתי פוסל אותה....
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/11
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    "Roy Hodgson's experience and performance level everywhere he's been have been terrific." פרגוסון

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/puke.Xxx

    איכס. רק לחשוב על הודג'סון, החבר הכי טוב בעולם של האף. מנג'ר ליברפול. ואגב שמישהו יזכיר לפרגוסון את הכשלון בבלקבורן, התקופות הבינוניות לחלוטין באיטליה ובכללי הודג'סון הצליח להיות בינוני בהרבה מאוד עבודות קטנות שהיו לו בסקנדינביה.
    מזכיר לי כשהוא מונה שהוא אמר שהוא מקווה שפרגוסון יסלח לו על שלקח את המשרה בליברפול. בא לי להקיא.

    http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-f...00252-27951300/

    הודג'סון על "ההפתעה המדהימה" שהוא יכול לעשות באולד טראפורד. הוא מדבר כאילו הוא ממשיך בתפקיד גם אחרי יום ראשון וזה מחליא אותי. ממש נראה כאילו הוא צריך לירות במישהו במלווד כדי שיעיפו אותו.
    לגבי הציטוטים עצמם, מה נשאר להגיד? מאמן small-time. זה לא יאומן שהוא ממשיך לדבר עלינו בדיוק כמו שהוא היה מדבר על הקבוצה שלו בפולהאם. אין מבחינתו הבדל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/11
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,159
    לייקים שהתקבלו:
    26,248
    מין:
    זכר
    הוא מאמן של מועדון אחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/11
  15. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    שטויות במיץ!
    גם בניטז טרם בואו לליברפול הצליח רק במועדון אחד(ולנסיה) לפני ולנסיה הוא אימן בקבוצות ספרדיות בינוניות ומטה שרובן הגדול בכלל שיחקו בליגה השנייה, ההחלטה של ולנסיה למנות אותו הייתה סוג של הימור והוא הצליח בו בענק וכך סלל את דרכו לליברפול בה החזיק מעמד במשך זמן מכובד של 6 עונות ורשם הישגים מכובדים למדי
    ובניטז הוא לא היחיד...
    איפה בדיוק אימן קרלו אנצ'לוטי לפני בואו לצ'לסי?שנתיים גרועות ביובנטוס ללא שום הישג משמעותי, ולאחריהן 8 עונות רצופות במילאן בהן אומנם לא זקף לזכותו הצלחה מסחררת בלשון המעטה אבל הגיע למספיק הישגים שהפכו אותו למאמן מהדרג הראשון ביבשת ובכך בעקבותיהן הוא הגיע לצ'לסי והוליך אותה אשתקד לעונה הגדולה בתולדותיה

    לכן איני חושב בשום פנים שההגדרה של מאמן של קבוצה אחת היא נכונה ושמאמן שנחשב למאמן בכיר בעל רקורד מפואר יכול להצליח גם בקבוצה השנייה בה הוא יאמן, חובה לתת לליפי צ'אנס!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/11