ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    טוב מאוד שמחליפים לגמרי את מערך הסקאוטינג, זה היה צעד מבוקש, עבר יותר מדי זמן מאז שקנינו שחקן שהצליח פה ואפשר היה לראות שהוא הגיע אחרי עבודת סקאוטינג טובה ולא שחקן שחצי אירופה רדפה אחריו גם ככה. האחרון היה ארבלואה לדעתי.

    עובדים קשה מאחורי הקלעים. עכשיו הגיע הזמן לחזק את הסגל.
    היום אמורה להיות הודעה על מינויו של המנכ"ל החדש, כנראה איאן אייר שיקודם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/11
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    לא יודע מה איתכם אוהדי ליברפול אבל לדעתי ההחלטה של דאלגליש לעזוב אתכם אי שם בחורף 91 מסמלת יותר מכל את השקיעה הגדולה שאתם נמצאים בה עד היום. דאלגליש היה סמל,היה כוכב שהחזיק את הקבוצה על גבו,היה אחד שטובת המועדון הייתה עבורו מעל הכל גם כשחקן גם כמאמן מאז שהוא הלך לליברפול לא היה אף אחד כזה לא על הקווים ולא על המגרש. אז נכון היו כוכבים שכבר השוו אותם לדאלגליש כמו פאולר,מקמנמן ואואן אבל כידוע לכל פאולר בעל האופי הבעייתי סולק מהר מאוד מן הקבוצה(ביחס לגילו הצעיר דאז זה מהר) ואילו מקמנמן ואואן לא היססו לרגע כשקיבלו הצעות מפתות מריאל מדריד וישר נטשו את המולדת, סטיבן ג'רארד הוא שחקן גדול והוא סמל של ממש אבל עדיין מידת ההשפעה שלו על הקבוצה פחותה מזו שהייתה לדאלגליש כי מה לעשות עם התוצאות המאכזבות בשטח לא מתווכחים וחוץ ממנו בניגוד גמור לתקופת דאלגליש קשה למצוא שחקנים שמשחקים אצלכם למען הסמל ומתוך הזדהות של ממש עם הקבוצה ועברה המפואר.
    קני מסמל יותר מכל את ליברפול הגדולה,הווינרית,הקבוצה הטובה ביותר בעולם מאז שהוא הלך התרחשו כל ההפכים השליליים, 20 העונות האחרונות אומרות בעצם הכל...
     
  4. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Celtic chief executive Peter Lawwell is emerging as the strong favourite to become the next CEO of Liverpool, with his biggest challenge coming from Anfield commercial director Ian Ayre. If Lawwell, who turned down the same post at Arsenal, is appointed he will have a key say in the Liverpool managerial future of Kenny Dalglish, one of Celtic's all-time greats.

    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...l#ixzz1Ao1f59G5
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    חבל שקני לא עמד בלחץ והלך אבל קשה לשפוט בנאדם במצב כזה אז נתקדם עם זה.
    מקמנמן ואואן עזבו לריאל כשהקבוצה הייתה בשפל רציני, מקמנמן בקיץ שלאחר עונת "פול אינס" בה סיימנו במקום ה-7, ואואן לאחר העונה האחרונה של הוייה. הטענה המרכזית כלפי השניים היא שהם לא הסכימו לחתום חוזה ואז לבקש לעזוב, לפחות להכניס לקופת המועדון כסף רציני כדי שנוכל להביא מחליפים, מקה הלך בחינם, אואן הלך ב8 מ' + נונייז...
    לפאולר לא היה אופי בעייתי כמו שאתה מתאר, המצב איתו מורכב כי הוא היה מאוד אהוב על האוהדים אבל על המגרש הוא כבר לא נראה כמו אותו שחקן מאמצע וסוף שנות ה-90, הוא השמין, הוא היה פחות נייד ולקראת המכירה שלו הוא היה בעיקר משמש כפאקטור מהספסל כשהסקי צריך מנוחה או אואן פצוע. הרבה פעמים הוא אכזב אותי מבחינת ההופעות והייתי קרוע בין להשאיר אותו כי הוא סמל לבין לשחרר אותו כי הוא פשוט מחרבן לנו על משחקים. בסופו של דבר כשהוייה העיף אותו, זה היה כאילו בגלל ריב שלו עם תומפסון באימון אבל זה סתם תירוץ, חיפשו להעיף אותו ולהביא חלוץ אחר. דווקא בלידס הוא שם הרבה גולים לפני שהלך לסיטי וזה גרם לסוג של חרטה, גם לראות אותו במדים אחרים היה מצמרר. אנחנו לא בדיוק פגענו עם המחליפים שלו כשהלכנו על אנלקה ואז דיוף ולבסוף בניטז גם החזיר אותו לסוג של עונת פרישה אמיתית (לפני שהלך לכל מיני קבוצות לתקופות קצרות).
    קשה להשוות בין שחקנים גדולים בתקופות שונות, אם אתה מכריח אותי אז אני חושב שג'ררארד הוא לבטח בין 3 הגדולים בהיסטוריה של המועדון, הוא נפל בזמנים די גרועים להיות חלק מליברפול פרט לזכייה באליפות אירופה אבל חלק מהתצוגות שלו ואיך שהוא מצליח לסחוב את כולם מסביבו לניצחון פשוט משאירים אותך עם פה פעור. לשחקנים משנות ה70-80 הייתה את הקבוצה הכי טובה באירופה לשחק עבורה, פשוט יותר בשביל כל אינדיווידואל. פאולר לא היה טוב לתקופה ארוכה מספיק אבל ייזכר כאחד החלוצים הגדולים שלנו לפחות. אואן לא פחות גדול מפאולר אבל העבודה שהוא לא סקאוזר ושהוא בסוף חתם במנ יו תוריד אותו בדרגה, היו זמנים שהוא היה מוציא לנו תוצאות מכלום, סתם כדורים ארוכים והוא היה עושה מחצי הזדמנות גול. ב2002 זה לא היה יותר מדי רחוק מלהביא אליפות, ב2001 זה הביא גביע וגביע אופ"א. לא סתם בעונות האלה הוא זכה בכדור הזהב.
    מקמנמנן הוא סוג של אובר רייטד בעיני, אני חושב שכולם נזכרים בו כשחקן יצירתי ונהדר בעיקר מהסיבה שלא היו לנו הרבה כאלה ב20 השנים האחרונות. הוא יכל למצוא את המסירה החכמה והוא היה שחקן טוב מאוד אבל ממש לא מצויין, לא כבש מספיק וטכניקת הבעיטה שלו ממש לא מספקת. כשמאז שהוא הלך מביאים לך כמחליפים את שמיצר,קיוול,ריירה וכו' זה גורם לו להראות כמו שחקן מדהים.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
  7. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכתבה מבוססת על הטוויט שלו אבל יש עוד 3 קבוצות לונדוניות שמקושרות אליו (פאלאס, קפר ומילוול).
    לא יהיה חכם מצידנו להשאיל אותו לקבוצה שעדיין מחפשת מנג'ר אחרי שפיטרה את האחרון.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    לפי ג'ים בורדמן, יש שמועות על הרכב מעניין מאוד היום, עם וילסון כמגן שמאלי (חבל, הייתי מעיף את סקרטל לעזאזל אבל זה עדיף על קונצ'סקי שקני כנראה מתעלם מקיומו, ואורליו כנראה לא מספיק כשיר ל2 משחקים ב4 ימים), קלי כמגן ימני כשג'ונסון ישחק כקשר ימני.
     
  9. שלו Guest

    לפי הגארדיאן המועדון מעוניין בשחקנה בן ה - 17 של סאות'האמפטון, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, המכונה: "New Walcott". הסכום: £10m.

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Pix/pictures/2011/1/11/1294773575352/Alex-Oxlade-Chamberlain-007.Xxx

    http://www.guardian.co.uk/football/2011/ja...ol-transfer-bid
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/1/11
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,294
    לייקים שהתקבלו:
    7,126
    ולפי סקייספורטס אנחנו מתכננים להגיש הצעה על צ'ארלי אדם... יש כמה וכמה שמות שקושרנו אליהם חזק בחלון הזה שהייתי מאוד שמח לראות בקבוצה, כשאדם בהחלט נכלל ברשימה, ויהיה מעניין מאוד לראות מה יקרה בהמשך לגביו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/1/11
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    יש שמועות שדני ווילסון ומרטין קלי יעלו בהרכב הערב כמגנים.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    סקיי מדווחים גם שאנחנו ויונייטד נגיש הצעות על צ'מברליין ביומיים הקרובים. לא יהיה קל לשכנע אותו לבחור בנו ולא ביונייטד והאף, פה נכנסים קומולי וקני שצריכים לשכנע אותו.

    הנרי ווורנר יגיעו היום למרסיסייד לימים הקרובים, צפויות להתקבל כמה החלטות חשובות ואולי לחתום על כמה צ'קים. הם יהיו בדרבי.

    מסתמן שווילסון וקלי יפתחו היום כמגנים. כיף לראות את הצעירים שלנו סוף סוף משחקים.
     
  13. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    עם קלי אין לי שום בעיה כבלם או מגן אבל ווילסון שהוא בלם במקור לא מספיק וורסטילי לעמדת המגן כפי שהוכח במשחק נגד נורת'האמפטון בגביע הליגה העונה. אם ג'ו קול כשיר אני מאוד רוצה לראות משחק מאחורי טורס ולא קויט או מקסי שמתאימים יותר לאגפים.

    ההרכב שלי להערב:

    - ריינה -

    - קלי - אגר - סקרטל - ג'ונסון -

    - באבל - לוקאס - ראול - קויט -

    - קול -
    - טורס -

    ספסל: אנגוג, מקסי, שלבי, פאולסן, קיריאקוס, אורליו, גולאשי.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    ווילסון שווה ניסיון כמגן שמאלי, הוא שיחק בתפקיד הזה בריינג'רס מספר פעמים וקונצ'סקי בינוני. אורליו בטח לא כשיר למשחק שני בשבוע. אין מה להפסיד, שווה ניסיון.
    סקרטל לא עולה אצלי אלא אם באמת אין ברירה, הייתי רוצה לראות את הציוות של אגר עם קלי במרכז ההגנה, שילוב שיכול להניב ציוות שיפתח אצלנו עוד מעבר לעונה הזאת במידה ושניהם יתגברו על בעיית הפציעות שהייתה להם בקריירה.
    מגן ימני בלית ברירה ג'ונסון אבל אם קני יחליט להעביר את ג'ונסון לקיצוני ימני ולשחק עם קלי מגן ימני זה גם שינוי מעניין מבחינתי, העיקר לא לדבוק בפורמולה שהובילה אותנו למקום ה-12.
     
  15. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,142
    לייקים שהתקבלו:
    373


    עפ"י RAWK זה ההרכב להערב:


    ריינה
    ווילסון אגר סקרטל קלי
    מקסי מיירלש לוקאס ג'ונסון
    טורס קויט