ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    כשהוא חסר רוצים שיחזור, כשהוא משחק רוצים שיעוף לספסל. זה רק מראה כמה המצב בגזרת הבלמים עגום.
    על אגר אי אפשר לבנות כי הוא כל הזמן נפצע (מה קרה היום במחצית?), סקרטל חייב להימכר הנפילה שלו כבר מביאה אותו לנקודה בה הוא לא בלם ברמה של הליגה, קאררגר בנפילה ברורה בקריירה ולא רצוי לבנות עליו כבלם פותח, קיריאקוס...., אנחנו לא יודעים מי זה ווילסון אפשר רק לנחש שהוא פחות גרוע מהיתר ורק על קלי באמת אפשר להגיד שככל הנראה שיש לנו פה שחקן סגל (לכל הפחות) לשנים הבאות.
    אני הייתי מביא מגן שמאלי ובלם ואז משחק עם ימני:ג'ונסון/קלי, שמאלי:חדש/אורליו, בלמים: חדש/אגר/ווילסון/קלי/קאררגר. אבל משום מה דלגליש והודג'סון מתעקשים לא לשחק עם ווילסון לעולם ולא להרכיב את קלי בעמדה הטבעית שלו, כבלם. היום אורליו היה על הספסל במקום שסקרטל יישב שם ואפילו כשאגר נפצע מי שעלה זה היווני ולא אורליו. אורליו צריך לפתוח בשמאל , ג'ונסון בימין (מצידי ווילסון בלם וקלי ימני), קלי ואגר כבלמים. לא יודע למה ווילסון מחכה, הוא צריך להגיש בקשת העברה, אם עכשיו הוא לא רואה דקות, מתי הוא כן יראה?
     
  2. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    תשמעו, יש יתרונות לקלי בתור מגן ימני. הוא מהיר, חזק והוא משחק מאוד חכם ויוצר הרבה מצבים מהאגף.

     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    קני אמר אחרי המשחק שאגר חולה ואפילו לא אכל הרבה בימים האחרונים ולא יכל להמשיך.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    אני חושב שהוא עושה את המקסימום שהוא יכול בעמדה הזאת אבל אני מרגיש שהוא יכול להיות בלם הרבה יותר טוב ממגן ימני. אתה אומר שהוא מהיר, אני מסכים שהוא מהיר יחסית לבלם, לא יחסית למגן וזה מקשה עליו בהגנה נגד קיצוניים זריזים. אני משוכנע שהוא ואגר יכולים ליצור צוות בלמים גם מהיר וגם כזה שיכול לקחת את הכדור קדימה עם הרגל. זה לא שיש מה להפסיד, החשודים הברורים (סקרטל,קיריאקוס וגם קאררגר) פשוט לא מספקים את הסחורה.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    כ"כ עצוב לראות את הקישור האפור שלנו, גם מיירלש במשחק טוב הוא עדיין לא השחקן שיספק את היצירתיות ויחתוך הגנות, ותוך כדי שאנחנו רואים את זה קופצת ההודעה בצ'רלטון שאקווילאני הבקיע שער נצחון מאוחר ליובנטוס.

    רוי הודג'סון. העיקר שהוא הביא את פאולסן מהם.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    7,086
    אין ספק שהיום הוכח שמי שאשם במצב הקבוצה הוא הודג'סון. הוא כבר לא בליברפול ועדיין ליברפול עם נקודה מתשע אפשריות. יתכן אולי שגם אם הודג'סון לא היה מספיק טוב הבעיה הייתה עמוקה יותר. יתכן שהבעיה הייתה כפי שאמרנו לאורך כל השנים אדון בניטז שפשוט השאיר חורבה שהלך? או שהודג'סון פשוט לקח קבוצה שצריכה לקחת את אליפות אנגליה (לברפול לא?) והפך אותה לקבוצת אמצע טבלה/תחתית?
     
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שכתבתי בדיון המח'. הקישור שלכם כ"כ אפור וגם לא עושה עבודה שחורה בצורה יותר מדי מרשימה. הייתי כבר עכשיו מריץ את שלבי בהרכב או לפחות נותן לו כל משחק 20-30 דק' בתור מחליף בלי שום קשר אם ג'רארד נמצא או לא. בקצת דק' שהוא שיחק הוא הרשים אותי הרבה יותר מכל שאר החבר'ה ששיחקו במרכז השדה במשחק.

    בקשר לדני ווילסון אין סיבה לא לתת לו כמה הזדמנויות. לפחות אחת. גרוע יותר מהבלמים של ליברפול(למעט אגר) הוא לא יכול להיות והוא הרבה יותר צעיר מכולם בהפרש משמעותי. נק' האור היחידה בהגנה של ליברפול העונה זה קלי שלא משנה איפה הוא משחק הוא נראה טוב מאוד.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני אמרתי שהודג'סון אשם בלעדי במצב שלנו? לא. הוא אחד מהרבה מאוד אנשים שתרמו למצב, כולל בניטז.
    אני אמרתי שהודג'סון העיף את אקווילאני והביא את פאולסן. לא יותר ולא פחות. בהתחשב באיך שהקישור שלנו נראה היום, ובעובדה שאקווילאני פורח ביובה, ואיך שפאולסן נראה מאז שהגיע (עדיף לעלות עם 10 שחקנים), אני מתייחס לכל המהלך ככשלון קולוסאלי של הודג'סון.

    מעניין אבל שעכשיו אתה מוצא לנכון להגיד שהודג'סון כבר לא בליברפול ולכן שום דבר מזה הוא לא אשמתו, לא ראיתי את ההגיון הזה במקרה של בניטז, למעשה אז אמרת דברים הפוכים לגמרי מזה.
     
  9. רמי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/05
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לחשוב שאקווילני הראה חצי ממה שהוא מראה ביובה העונה אצלכם בעונה שעברה.

    אין ספק שהנגריה שהודג'סון קנה היא חתיכת בזיון מפואר, אבל גם מבניטז נשארו לא מעט שחקנים שמתאימים ביום טוב להתמודד עם אליניב ברדה ודודו ביטון בבלגיה.

    יהיה מעניין מאוד לראות מה יהיה בקיץ בליברפול בגזרת טורס. כמו שהדברים נראים כרגע, זה יהיה נס אם הוא לא ידרוש לעזוב.
     
  10. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אקווילאני בסריה א' העונה: שיחק 1,350 דק' וכבש שער אחד. בישול כל 450 דק'.
    אקווילאני בפרמיירליג אשתקד: שיחק 817 דק' וכבש שער אחד. בישול כל 136 דק'.

    כשלבניטז נגמרו התירוצים לא לפתוח עם אקווילאני הוא לרוב היה טוב מאוד והביא שינוי גדול לקישור האפור שלנו.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אפשר לחשוב שנאסרי הראה אצלכם רבע ממה שהוא מראה היום בעונה הראשונה שלו.
    כל שחקן חייב להפציץ מהשנייה הראשונה בפרמיירליג כמו ואן דר וארט? ועוד אחד שחזר מפציעה של איזה חצי שנה?
    אם היה להודג'סון איזה מחליף ראוי אז מילא. אבל הוא הביא את מיירלש ופאולסן, הראשון הוא שחקן טוב מאוד אבל שונה לגמרי מאקווילאני שאנחנו מאוד צריכים קשר עם ברק ויצירתיות כמוהו בקישור, על פאולסן אין בכלל מה לדבר.

    ושוב מזכירים ומדברים על בניטז, אני מדבר על ההחלטות שעשה הודג'סון בקיץ, בניטז לא קשור לזה כרגע. בניטז עשה טעויות וחפר בור, הודג'סון רק המשיך לחפור ולהעמיק אותו.
    הבנאדם קנה נגרייה שלמה בקיץ, בזבז עליה בערך 30 מ' פאונד ושחרר כמה מהצעירים הכי מבטיחים שלנו תמורת פול פאקינג קונצ'סקי, ועוד יש אנשים שחושבים שהוא היה צריך לקבל זמן וכסף כדי לעצב את הסגל בדמותו ולהביא עוד שחקנים שהוא רוצה. אז כבר באמת היינו הופכים לפולהאם באדום.

    ואגב זה גם נכון מה שנאמר בהודעה מעליי. אקווילאני היה מצוין רוב הפעמים ששיחק. הוא צבר הרבה בישולים והיו לו לא מעט משחקים טובים, הפוטנציאל תמיד היה שם, בהתחשב ביחס שקיבל מבניטז היה מקום לתת לו עוד עונה אבל הודג'סון לא מכיר בכלל כשרון כזה, הוא מכיר סיימון דיוויס וכו'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/11
  12. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אקווילאני באמת היה בסדר גמור. אני חושב שהיה לו את רקורד הבישולים הטוב באירופה פר דקות משחק או משהו כזה.
    בכל מיני טוויטרים מפרסמים היום שסיכמנו עם יובה על סכום מכירה עליו ושבקיץ הוא יעבור באופן קבוע, כנראה שיש דברים בגו. חבל מאוד. הייתי מחזיר אותו בשמחה.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    לא הייתי קורא יותר מדי את הסט' אני זוכר למשל שנגד פורטסמות' לאקווילאני היו 3 בישולים כשפעם אחת זה פגע בו ועוד פעמיים היה שם פוקס מטורף. העניין איתו הוא שהוא היה מאוד לא מדוייק במסירות אבל לפחות הוא ניסה לעשות משהו יצירתי. בקבוצה שכל כך משוועת למהלכים בלתי צפויים הוא היה שחקן שחשוב להחזיק בסגל. הודג'סון מיהר להיפרד ממנו למרות שלא קיבל על כך תמורה כספית. הודג'סון בוודאי יגיד שהוא קיבל רשימה מפארסלו של שחקנים שהוא היה צריך לתת, אבל אם זה לא היה מוצא חן בעיני עדיף שהיה מתפטר ולא מבזה את עצמו ועושה טרייד של אקווילאני+אינסואה+קאבליירי עבור בראד ג'ונס+מיירלאש+קונצ'סקי+15 מ' פאונד.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    קודם כל לא הייתי אומר שהוא היה לא מדויק, זה היה כשרק חזר מהפציעה אבל כשהוא התחיל לקבל ריצה אמיתית בהרכב לקראת סוף העונה הוא היה מצוין. 3 הבישולים היו ב4-0 על ברנלי ואז באמת היה אלמנט של מזל למרות שהבישול למקסי היה גאוני. נגד פורטסמות' הוא היה פנטסטי גם.

    לגבי פורסלאו, הודג'סון אמר לפני חודש בערך שהוא קיבל רשימה מפורסלאו של שחקנים שפורסלאו המליץ למכור - הוא הזכיר שם את באבל ולוקאס ואמר שהוא שמח שהוא לא הקשיב לעצה שלו - לי זה אומר שפורסלאו לא היה אחראי על הרכש אלא הודג'סון. אני גם זוכר את אחד העיתונאים היותר אמינים (בן סמית' לדעתי) אומר מפורשות שההחלטה להשאיל את אקווילאני הייתה של הודג'סון.
     
  15. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    אנחנו נמצאים במו"מ עם אייאקס לרכישתו של סוארז. נקווה שנוכל לסכם איתם על מחיר שפוי.

    אין לי דעה מגובשת לגבי השחקן חוץ ממה שראיתי במונדיאל. יש למישהו פה טיפה יותר ידע לגבי השחקן ? הסטטי' מראה שהוא סקורר גדול אבל מה לגבי היכולת ? האם הוא יכול להתאקלם בפרמייר ליג ולספק את הסחורה ?