ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    הוא התכוון שזאת תעודת עניות לליגה שלקבוצה במקום ה-7 אין שום סיכוי לסיים 4.
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,294
    לייקים שהתקבלו:
    7,128
    מדהים שההפרש בינינו לבין וויגאן שנמצאת מתחת לקו האדום הוא 10 נק' וההפרש בינינו לבין צ'לסי במקום הרביעי הוא 9 נק' כשהבלוז עם משחק חסר...
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,224
    לייקים שהתקבלו:
    4,940
    כנראה שהוא לא רוצה לשחק באיטליה, לא מוכן לשחק בריאל, אין לו הצעה מברצלונה... כמות האפשרויות לא עד כדי כך רחבה לשחקן שרוצה לשחק בטופ של הכדורגל.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקן אותי אם אני טועה, אבל קניתם אתמול איזה אחד, לואיס סוארס. ברור שהוא לא מחליף ישיר לטורס כי הוא שונה בתפקוד ובסגנון המשחק, אבל אתה באמת יכול לפסול ב-100% את ההשערה ש-NESV וקומולי קנו את השחקן בידיעה שיש סיכוי טוב שטורס הולך, אולי אפילו בימים הקרובים? יכול להיות שהביאו אותו כדי שההתקפה תיבנה עליו במקום על טורס, גם אם זה שינוי משמעותי בסגנון המשחק. רק השערה, אבל לא עד כדי כך מופרכת.

    ההשוואה לאדם פשוטה מאוד - ליברפול הגישו את ההצעה על צ'רלי אדם לפני שבוע, למחרת הוא הגיש בקשה להעברה. רומן הגיש אותה שלשום. אתה באמת חושב שרק אתמול טורס אמר לעצמו שהוא מעוניין לעזוב? אני בספק. אתמול פשוט הייתה ההזדמנות.

    לא, דווקא התכוונתי למה שאמרתי - זו תעודת עניות לליגה שליברפול ביכולתה העונה נמצאת במקום השביעי כרגע. תחת קני זה נראה יותר טוב? יכול להיות, לדעתי לא באופן משמעותי. לא התרשמתי במיוחד מהמשחק שלכם נגד וולבס ממה שראיתי וגם לא עד כדי כך מהתקציר הנרחב שראיתי מהדרבי. קני בסה"כ השיג שני נצחונות ואפילו להודג'סון המושמץ אפשר לזקוף איזה שניים כאלה במשחקים לא פחות קלים (למרות רקורד החוץ הנוראי).
    Walkon לא אמרתי מילה על חולשת הסגל - יש בו הרבה בעיות שאתם יודעים היטב בעצמכם, אבל ודאי שהוא יותר טוב מניוקאסל, מסנדרלנד ומבולטון. עצם הנוכחות של שחקני וורלד קלאס כמו ג'רארד וטורס מקפיצה את הרמה הכללית של הסגל. לעומת זאת, היכולת על המגרש עד כה העונה לא שווה מקום 7. שלא תטעה, אני מאחל לכם שתגיעו לצ'מפיונס ליג כמה שיותר מהר. לא מאהבת מרדכי...
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    אפשר לחשוב שהיכולת של הקבוצות במקומות 8-12 יותר טובה.
    הסיפור הוא פשוט, אנחנו ליברפול ומראש מצופה מאיתנו לשחק טוב יותר מאחרות ולכן ההשוואה הלא נכונה שאתה עושה.
    היו לנו כמה משחקים טובים העונה, ממש לא חושב שסטוק,ניוקאסל או בלקבורן הראו יותר מאיתנו בסה"כ של העונה. הן פשוט עברו את הציפיות מהן ואנחנו הרבה מתחת למצופה.

    אני לא מאמין שיש קשר בין הרכישה של סוארז לעזיבה של טורס למרות שכמו שאתה כותב, זה לא משהו שאני יוכל לפסול ב100%, ההודעה של המועדון שטורס לא למכירה ואנחנו דוחים את הבקשה שלו צריכה להגיד לכולנו הכל. אנחנו נדחה את הסיפור הזה לקיץ ונתמודד איתו אם יעלה שוב. בקיץ כשלטורס יישארו שנתיים בחוזה, ברור שנצטרך לקחת החלטה, או שהוא חותם חוזה או שהוא הולך.
     
  6. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנית בית רעוע למדי מקלפים ואז נשפת עליו עם המשפט הזה.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    להגיד שלא נראים טוב יותר תחת דלגליש זה די הזוי. או שלא ראית אותנו מספיק תחת דלגליש, או שלא ראית אותנו מספיק תחת הודג'סון (סביר יותר להניח ואני לא מאשים אותך, לשבת ולהסתכל על בול עץ זה מהנה יותר).

    לגבי סוארז-טורס, זה ספקולציות שלך, הקולות מהמועדון הן שטורס לא למכירה, שהוא צריך לכבד את החוזה שלו ולהתנהג במקצועיות, ובטלגרף אומרים שקומולי ודלגליש לא מוכנים לסגור שום עסקה על טורס בחלון הזה. זה לא נראה לי בכלל כאילו ידענו שטורס הולך לעזוב כל החודש ורק חיכינו שסוארז יחתום כדי לאשר לו להפיל את הפצצה, ובכלל אם זה היה המצב היינו פשוט מוכרים אותו וזה לא היה מגיע למצב של בקשת העברה. אי אפשר לפסול או לאשר כלום ב-100%, אני משתמש בהגיון ובמה שידוע לנו עד עכשיו.

    לפי אותה כתבה בטלגרף אגב, לפני 5 ימים הנציגים של טורס נפגשו עם ראשי צ'לסי ואישרו שטורס מעוניין לעזוב, לצ'לסי פשוט לקח זמן להגיש הצעה רשמית עליו. זה שאנחנו בינואר 29 ולטורס אין בעיה לעזוב עכשיו ולהשאיר אותנו בחרא זה מה שמציק בכל העניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/1/11
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק. הבעיה, כפי שאמרתי, היא לא ממש בליברפול... בחירת המילים שלי לא הייתה סתמית. זו תעודת עניות לליגה ולא תעודת עניות לליברפול.
    ראיתי מספיק מהקבוצה כדי לחוות דעה (ללא פולהאם). אני ראיתי אתכם משחקים טוב יותר גם נגד בולטון וזה היה בימי הודג'סון האחרונים, אז מה? צר לי, לא ראיתי עדיין שיפור משמעותי ביכולת של ליברפול. אולי אתם מוצאים קצת יותר סיבות לאופטימיות, אשריכם. אלא שדלגליש גם לא נכנס לתפקיד לפני כ"כ הרבה זמן כדי שיהיה שינוי דרמטי. זו דעתי.

    אני לא חושב שחיכו "להפיל את הפצצה" ולא רמזתי שידעו על כך כל החודש. אבל שוב, תקן אותי אם אני טועה, במשך לפחות שבועיים הסתובבתם סביב עצמכם עם התהיה האם הצעתם 12 מיליון או 12.6 מיליון, בכל מקרה הייתם די רחוקים מהמחיר שאיאקס דרשו (לדברי ההולנדים בעצמם). והנה פתאום נראה שאתם קצת נלחצתם והופ- העסקה סגורה תמורת סכום גבוה הרבה יותר. לא יכול להיות שיש לזה קשר לטורס?השערה, אבל לא כזו מופרכת.
    זה שהמועדון טוען שהוא לא למכירה ומנפח שרירים, זה נחמד לתקשורת ולאוהדים. לכל שחקן יש תג מחיר בכל עונות השנה. אם רומן שם מחר בבוקר את הסכום שישביע את רצונכם, הוא יילך גם ביום שני ב-23:00 בלילה.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    היו רק ספקולציות על הסכומים שהצענו. עסקת סוארז נראיתה כמעט סגורה עוד לפני שיצא הסיפור על כך שטורס ביקש שנפתח במו"מ עם צ'לסי.
    ואני לא מאמין שהצענו באמת 13 מ'. אם הצענו דבר כזה זה היה יחד עם באבל מה שלקח את ערך ההצעה לכמעט 20 מ', זה לא כ"כ רחוק ממה ששילמנו בסוף.
     
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    דרך אגב, בהולנד מפרסמים שההצעה הסופית כוללת 22 מיליון יורו באופן ישיר ועוד 4.5 בבונוסים.

    טורס לא יעזוב בחלון ההעברות הזה גם אם יציעו 100 מיליון פאונד.
     
  11. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    מה עם סוארז אגב, דובר לפני כמה שעות שהוא הגיע למדיקל במלווד, ומאז שום דבר...
    אולי הוא נכשל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/1/11
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    מדיקל זה עניין שיכול לקחת גם 4-5 שעות.
     
  13. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אם טורס עבר מדיקל אצלנו, גם סוארז יעבור...
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,294
    לייקים שהתקבלו:
    7,128
    mfowen91
    There's lots of rumour, and I mean rumour, floating around that Dalglish and Gerrard have been working to convince Torres to stay. #lfc

    קני וסטיבי עובדים קשה ומנסים לשכנע את טורס להישאר ע"פ השמועות.
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,224
    לייקים שהתקבלו:
    4,940
    אם יציעו סכום כזה, הבעלים שלכם יגיע בשחייה מארצות הברית, יעמיס אותו על הגב ויביא אותו לסטמפורד ברידג' בעצמו.