ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    מעניין איך זה להיות כתב בענייני ליברפול כשהשם שלך זה מייקל אואן.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    חושב שאוהדי ליברפול צריכים להיכנס לפורפורציות. אין ספק שטורס הוא חלוץ נהדר, ולמרות שהמנייה שלו הייתה בירידה בשנה האחרונה בגלל היכולת החלשה בנבחרת וחוסר ההצלחה של ליברפול הוא עדיין מהחלוצים הטובים בעולם. עם זאת, לכל שחקן יש מחיר. אם שחקן כמו רונאלדו נמכר, אז גם אחד כמו טורס יכול לעזוב אם יגיע הסכום הנכון.
    100 מיליון פאונד? 80 מיליון פאונד? גם 40 - 45 מיליון פאונד הם לדעתי סכום שיגרום לליברפול לוותר על טורס. אומנם לטעמי זה יקרה בקיץ ולא עכשיו אבל כמו רונאלדו, ברגע שהשחקן רוצה ללכת, ויש הצעה אטרקטיבית מספיק על השולחן, הוא ילך, בניגוד למצב שטורס היה אומר שהוא רוצה להישאר.

    וכאן הנקודה החשובה באמת, יש לאוהדי ליברפול את כל הסיבות לכעוס על טורס ולהרגיש נבגדים. כן, אני יודע שהכדורגל הוא כבר לא רומנטי כמו בעבר. אוהדי ליברפול קיבלו את הסטירה עם ג'אררד בזמנו, אנחנו קיבלנו אותה עם רוני בקיץ, אבל מצד שני אפשר בהחלט להבין את אוהדי ליברפול.
    נכון, טורס היה מצוין בליברפול והיה שווה כל פאונד ששולם עליו. אבל מה בנוגע לתרומה של ליברפול לטורס? נכון שרוב הסיכוים שטורס היה פורח גם אם היה מגיע לברצלונה, צ'לסי או יוניטד, אבל הוא לא הגיע לשם אלא לליברפול. וליברפול לקחו שחקן צעיר עם פונטציאל אבל גם עם סימני שאלה והפכו אותו לשחקן עם סימני קריאה. יש לא מעט שחקנים צעירים עם כישרון אדיר שנכשלו באנגליה, טורס הצליח, ולכן גם לליברפול ולאוהדים שלהם מגיע קרדיט.
    הקרדיט הזה היה צריך לבוא מצד טורס שהיה צריך להיות הגון ולחכות לפחות עד סוף השנה. דגליש הגיע למועדון, ליברפול עושה רכש לא זול בדיוק בשביל שחקן כמו טורס, הספרדי היה צריך לכחות לפחות לקיץ כדי לראות איזה קבוצה ליברפול תהפוך להיות ובאיזה מקום היא תסיים. זה לא כאילו ליברפול בכל עונה בשנים האחרונות הייתה בתחתית/אמצע טבלה. היו עונות שנאבקה על האלפות, היו עונות עם תארים והצלחה בליגת האלופות, לא היה קורה כלום עם טורס היה מחכה לקיץ ומראה טיפת הערכה לקבוצה שתרמה לו לא פחות ממה שהוא תרם לה.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    פוסט מצוין.
     
  4. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה אוחיון,

    אני מסכים עם מה שרשמת, וגם אני חושב ככה. מה שכן, אני יכול להבין את טורס: המאמן שהביא אותו פוטר, הקבוצה לא משחקת בליגת האלופות ולא מתמודדת על האליפות כבר שנתיים ברצף, העתיד לא בדיוק ברור עם מאמן שהוא זמני (?) ומה יהיה בקיץ אף אחד לא יודע. כרגע הוא במקום שבו עוד זוקפים לזכותו את כל מה שהוא עשה בקריירה ומחליקים לו את העובדה שנתן מונדיאל גרוע+ חצי עונה גרועה ומייחסים את זה לנסיבות, אבל לא בטוח שעוד חצי שנה זה עדיין יהיה המצב. בנסיבות כאלה כאשר מגיעה הצעה שגם מן הסתם מלווה בשדרוג בשכר- אפשר להבין את הצעד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/1/11
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,224
    לייקים שהתקבלו:
    4,940
    מעבר לשאלה מה יהיו המניות של טורס אז, מה ישתנה בליברפול בעוד חצי שנה? זה לא משנה באיזה מקום ליברפול תסיים העונה - היא לא תרד ליגה, היא לא תהיה בליגת האלופות, מן הסתם איפשהו במקומות 6-7 - כי זה לא יאמר דבר לגבי העתיד. ומה יקרה בקיץ? הוא יצטרך לחכות לראות אם דלגליש ממשיך או מביאים מנג'ר אחר? איזה שינויים בסגל מנג'ר אחר ירצה לעשות? מה הוא יעשה, כמה כסף יתנו לו? הרי זה יכול לקחת שבועות ארוכים.

    טורס בליברפול שלוש וחצי שנים, כנראה שהוא מרגיש שהמועדון ברגרסיה ושגם אם הרגרסיה הזו תיעצר וליברפול תחזור למסלול התקדמות, בגיל 27 אין לו סבלנות לחכות יותר. הזמן שלו הוא עכשיו והוא צריך קבוצה שהזמן שלה הוא עכשיו. אפשר כמובן לשאול אם צ'לסי היא הקבוצה הזו (ובכל זאת, עם קצת דם חדש אני רואה אותה מגיעה רחוק מהר יותר מליברפול), אבל אני מניח שטורס לא רואה טעם למשוך את זה עוד כמה חודשים.

    לגבי הערכה לקבוצה, תרמה לו, קידמה אותו, וכו' וכו', נו, אנחנו כבר יודעים שזה לא רלוונטי היום. חוץ מזה, מדובר תמיד בעניין דו צדדי, בכל המועדונים ובכל המקרים. הרי אם שחקן לא טוב, קבוצה לא מהססת לעשות הכל כדי לזרוק אותו לכל מקום שייקח את הבחור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/1/11
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    תגיד שכלום לא ישתנה בליברפול תוך 5 חודשים , בסדר נניח, אבל אולי ההיצע של טורס ישתנה תוך 5 חודשים. כרגע יש לו הצעה מצ'לסי, מי מבטיח לו שההצעה הזאת תהיה על השולחן גם בקיץ? אולי הם יילכו על חלוץ אחר? אולי הוא ייפצע באפריל ואף אחת לא תרצה לקחת סיכון עליו? אי אפשר לדעת מה יהיה עם הקיץ וטורס יכול גם להיות תקוע בלי הצעות רציניות ואז לשקול אולי עדיף לו כבר להאריך חוזה אצלנו.

    מנקודת המבט שלנו צריך לגרור את העניין הזה לקיץ לא רק בגלל שאין זמן לרכוש מחליף כרגע אלא גם כי בקיץ טורס יכול להיות במצב שאין לו לאן ללכת, זה לא כל כך לא הגיוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/1/11
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    באלאג אומר שטורס רצה להגיש בקשת העברה בגלל חוסר המעש בחלון ההעברות וכתב את הבקשה שלו עוד לפני שנסגרה עסקת סוארז, אחרי שהיא נסגרה לא בטוח שהוא עדיין היה מגיש אותה אבל הסוכן הגיש בכל זאת. מגעיל איך שהסוכנים מנסים לדחוף מעברים של הלקוחות שלהם כל הזמן כדי לגזור את הקופון שלהם, אם זה נכון.

    זה באלאג ובדר"כ אני לא סומך עליו אבל הוא זה שיצא ראשון עם החדשות שטורס רוצה לעבור, אז אולי בנושא הספציפי הזה יש לו מושג על מה הוא מדבר. לא יודע אם זה משנה משהו.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    זאת חתיכת חובבנות מצד הסוכן ומצידו אם זה נכון.
     
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם זה נכון יכול להיות שהחתמת סוארז יחד עם קני והשחקנים ישכנעו אותו להישאר. אני בטוח שזה לא פשוט עבור קני כשהוא בעצמו לא יכול להבטיח שהוא נשאר. זה הרי לא תלוי רק בו.

    אוהד וילה דיבר ב-5 לייב והיה נחוש שיאנג חותם אצלנו בחלון הזה. מקווה שהוא יודע על מה הוא מדבר.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אין ספק שזאת חובבנות אם זה נכון. פשוט בדיחה.
    אם ביום שלישי ה1 לפברואר טורס עדיין אדום, הוא צריך לפטר את הסוכן שלו ואת כל מי שייעץ לו לעשות את הצעד הזה כשבסוף זה לא הוביל לכלום.
     
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    יש מי שחשב שהוא יתייחס בטור שלו לטורס אבל זה היה ברור שזה לא יקרה. תמיד מעניין לקרוא בכל מקרה.
     
  13. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אני לא רואה סיבה למה הוא צריך לדבר על הנושא של טורס בעיתונות. הוא המנג'ר שלו עדיין וזה לא ראוי שהוא ידבר עליו ככה בתקשורת.

     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    כמו שאמרתי היה ברור שזה לא יקרה וזה גם לא צריך לקרות, אבל היו לא מעט אנשים בטוויטר שהיו סקרנים מהרגיל לגבי הטור שלו בגלל שהוא אולי יגיד משהו מעניין על טורס.
     
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12