ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    קשר אחורי הוא לא בעדיפות ראשונה. לוקאס נותן עונה מצויינת וממש אין לי בעייה איתו. הוא מתפתח להיות קשר אחורי מצויין.

    צריך ווינגר בדחיפות. כל המשחק שלנו זורם דרך האמצע ואנחנו נצטרך לגוון, במיוחד כשיש לנו ברחבה מפלצת בגובה 1.91 עם שליטה אבסולוטית באוויר.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אחרי שקארול יחזור, אני מאמין שקאוט כחלוץ מחליף הוא ברמה מספיק טובה. גם בצד ימין אני מאוד מרוצה מקלי ואולי ג'ונסון כרוטציה כשהבחור יתעייף.

    קיצוני שמאלי ובלם אלה העמדות הבעייתיות אם נמשיך לשחק ב352. אני בספק שרביעיית המופלאים - סקרטל, קראגר, קירגיאקוס ואגר יכולים להחזיק הגנה במערך כזה. למעט האחרון צריך לשאוף להשתפר בעמדה הזאת, וגם אם זה כולל לשלוח את קראגר למקום חם ונעים בספסל.

    יאנג זו אופציה טובה, אבל אני בספק שהתרומה ההגנתית שלו היא מספיקה כדי לעלות במערך כזה...גארת' בייל זה חלומות באספמיה, למרות ש...מי יודע. אם שילמנו 35 על קארול, למה שלא נשלם עליו 40?
     
  3. oginath Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    224
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריך ווינגר, מגן שמאלי ובלם.
    כמובן שזה לא רלוונטי אם אנחנו אכן רוצים להעיף את כל הריג'קטס מהסגל (מקסי-יובאנוביץ'-אנגוג(?)-קול(?)-סקרטל-אאורליו) לקירגיאקוס נגמר החוזה בקיץ אז הוא לא ברשימה.

    דלגליש אומר עכשיו במסיבת עיתונאים שהבעלים מאוכזבים מזה שלא הצלחנו להביא עוד כמה שחקנים בחלון הזה. אפשר להיות אופטימים לעתיד.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני חושב שסקרטל ואאורליו הם ברמה סבירה לcover להרכב הראשון, אין ממש סיבה להעיף אותם אם הם לא רוצים ללכת בעצמם.

    בעתיד השאלה איך חוקי הפייר-פליי ישפיעו עלינו. אני לא יודע מתי ואיך הם נכנסים לתוקף אבל כדאי לבדוק את זה.

    לאור העובדה שיש את החוקים האלה, אני מאמין שצריך לעשות מה שפרגי עושה כבר כמה שנים - ואולי עשינו בעצם ההחתמה של סוארז (דרום אמריקאי) - ואפשר להמשיך בקנייה של שינג'י קגאווה. חוץ מהעובדה שהוא צעיר ופוטנציאל ענק (למרות ששבר את הרגל באליפות אסיה וייעדר עד סוף העונה) - המחיר שלו יכול להיות מכוסה אחרי שנה של מכירת מרצ'נדייז ביפן. מבחינת פייננשל פייר-פליי הוא יגיע כמעט בחינם כי ההוצאות על הרכישה שלו יכוסו ע"י הרווחים מהשוק החדש שנכנס אליו.

    אני מקווה שגם שיקולים כאלה מנחים את הבעלים.
     
  5. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי אמר שדורטמונד מעונינים למכור אותו בכלל?
    בטח שלא אחרי שהוא רק הגיע לשם העונה, לא רלוונטי, הלאה.
     
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    קג'אווה יהיה רכישה מיותרת.

    שימו לב, אין לנו חובות לשלם!

    נפטר מכמה שחקנים ומשכורות עודפות, והרי יש לנו הכנסות, אז אני בטוח שנוכל להוציא הרבה כסף בקיץ בגלל זכויות השידור וכדומה. דרך אגב, המשכורות לא נכנסות לפייר פליי בשנתיים הראשונות, אז באופן עקרוני, אפשר לקנות שחקנים בסביבות ה30 מיליון פאונד בקיץ.

    מרטין קלי מתפתח להיות מגן נהדר. ובעמדה הזאת אנחנו מסודרים. ווינגר ומגן שמאלי אלה הן העמדות הדחופות שלנו. לגבי בלם, צריך לראות בסוף העונה, כי עד עכשיו סטיב קלארק עושה עבודה מעולה והופך את ההגנה שלנו להגנה ממש טובה. מאוד מרוצה מהאימפקט שלו והוא ראוי לשבחים רבים.
     
  7. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    אנחנו צריכים גם חלוץ גיבוי לקארול. אנגוג לא הכי אופטימלי בעיני.

    אם נוכל להביא מישהו כמו אלמנדר (שמסיים חוזה בקיץ), טויבונין או אפילו רודאגיה (במידה ו-וויגאן תרד ליגה) זה יהיה נחמד. וואן וולפסוינקל, ג'ו, סנטה קרוז גם אופציות שאפשר להסתכל עליהם.
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    דורטמונד קנו בקיץ את קגאווה ב-500 אלף יורו. היו דיבורים שבקיץ הוא יעבור ליונייטד תמורת 15-20 מיליון פאונד. אני מתאר לעצמי שעכשיו זה כבר לא על הפרק אחרי שהוא נפצע וגמר את העונה באליפות אסיה, אבל מה שמקרה טורס לימד אותי זה שאין כזה דבר 'לא מעוניינים למכור' - תמורת המחיר הנכון, כל שחקן יהיה מוכן לעבור. גם קגאווה, וגם גארת' בייל יעזוב את טוטנהאם אם יתנו לספרס מספיק כסף וישלמו לבייל מספיק (אצלנו ג'ו קול מרוויח 100k בשבוע, בספרס תקרת השכר היא משהו כמו 75k).

    אני לא בטוח שהוא יוכל להכנס להרכב הראשון, אבל הוא יהיה שחקן סגל לגיטימי, כזה שיכול לשנות משחק - סוג של ג'וקר. אני לא בטוח שזה לגמרי מדויק אבל קצת כמו יוסי בניון.
    צריך להסתכל על קנייה שלו במבט כלכלי ולא רק במבט מקצועי נטו - הוא כוכב על ביפן. אפשר לכסות כמעט את כל מחיר הרכישה בשנה הראשונה, רק ממכירת מרצ'נדייז ושטויות כאלה. פרגי עושה את זה עם פארק ועכשיו עם הרננדז, אני לא רואה סיבה שלא ננצל את השוק הכמעט הבתולי באנגליה של שחקנים אסייאתים.

    אני חושב שקאוט אתמול הוכיח שהוא בהחלט ראוי להיות חלוץ שלישי, בנוסף לקארול וסוארז. הרי בהנחה שהשניים האלה משחקים, ויש לנו בקישור את ג'רארד, מיירלש וקשר אחורי, אני לא רואה איפה קאוט משתלב פה (אלא אם כן עולים ב433, אבל אני יותר אהבתי את ה352 של אתמול). מהספסל הוא יכול לתרום.

    ג'ו וסנטה קרוז הם פליטי סיטי, וככאלה בטח הם מצפים למשכורת בסגנון ג'ו קול. לא נראה לי שהם שווים משהו, אנגוג יותר זול והוא משלנו...
     
  9. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה מחפש ג'וקרים בבונדסליגה אני מציע לך להסתכל על שם שאולי אתה מכיר: תאופניס גקאס. סקורר בחסד למרות שלא שחקן גדול ומתאים בול למשבצת הג'וקר/ החלוץ המחליף.

    גיל- 30
    מחיר שוק -3.5 מיליון יורו
    העונה יש לו כבר 14 שערים ב 20 משחקים
    מלך שערי הבונדסליגה עם 20 שערים לפני 3 שנים

    סה"כ- 53 שערים ב 119 משחקי בונדסליגה
     
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    באופן כללי הליגות באיטליה וגרמניה הן די איכותיות ואפשר למצוא שם הרבה שחקנים. מה שמדהים אותי זה שהקבוצות שם סוגרות עיסקאות על 15-20 מיליון יורו במקסימום, כשבאנגליה דארן בנט עובר תמורת 30 מיליון יורו. ואני לא בטוח שהוא יותר טוב מפאציני פי 3, למשל.
    הבעיה היא כמובן שלוקח להם זמן להתרגל לאנגליה, אבל זו לא סיבה להעדיף שחקנים ששיחקו בפרמייר ליג גם במחיר גבוה יותר.

    לא יצא לי לראות את גקאס הרבה, רק במשחקי האלמוות של ישראל נגד יוון במוקדמות היורו/מונדיאל/שקר כלשהו. לא עשה עלי רושם מיוחד. אני זוכר שיש לו משחק ראש די נחמד, אבל הוא די מבוגר ואני ממש נגד קנייה של שחקנים בני 30, למעט מקרים מיוחדים. ברוב המקרים מעבר כזה יהיה כשלון גם לנו וגם לשחקן, שיקח לו זמן להתאקלם, הוא כבר לא ישתפר ביכולת וכנראה שהשווי שלו רק ירד. אם הוא אופציה לחלוץ שלישי - עדיף כבר להישאר עם קאוט ואנגוג. הייתי שמח אם הייתה לנו פריווילגיה להחליף את אנגוג בחלוץ מחליף הרבה יותר טוב, אבל יש עמדות אחרות בשדה שדורשות יותר חיזוק.


    הסיבה שאני מסתכל על קגאווה היא לא רק היכולת הטכנית המרשימה שלו והעובדה שהוא מסוגל לשחק בשני האגפים (שולט בשני הרגליים), אלא גם מבחינה כלכלית והתאמה לפייר-פליי, כשלהכנסות ממזכרות ומכל מיני משחקי ידידות הזויים בצד השני של העולם יש חשיבות לא מבוטלת.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,024
    בפעם ה-5 אני ארשום את זה אבל אני חייב, אני מקווה מאוד שלא בונים על מרטין קלי כמגן ימני לעונה הבאה, הוא לא מגן והוא עושה את המקסימום כרגע בעמדה הזאת. הוא יכול להיות בלם נהדר לצד דני אגר אני משוכנע בכך ולשם צריך לכוון. ג'ונסון נראה הרבה יותר טוב כמגן שמאלי מאשר ימני, יכול להיות שיותר קל לו להגן כשהוא עם הרגל הטבעית כלפי מרכז המרכז כשהוא עומד מול הקיצוני אני לא יודע, אולי זה משהו ששווה לבדוק עד סיום העונה. צריך לראות איזה מגן ימני או שמאלי כדי שישלים הגנה של ג'ונסון-אגר וקלי. לא בלם. ווילסון וקאררגר צריכים להיות הגיבוי. אני מקווה שדלגליש יחשוב כמוני עד הקיץ כי אני משוכנע שאני צודק.
     
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    http://assets.liverpoolfc.tv/uploads/108789743ap008_liverpool_fc.Xxx
     
  13. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    TheKopMagazine Kop Magazine
    #lfc have registered 55 Under-21 players for the 2nd half of the PL season, including Emiliano Insua.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    הלוואי שיחזירו אותו, לא להיט אבל עדיין צעיר ויעזור לעומק בסגל במקום קונצ'סקי האפס שעף ואורליו הפצוע הכרוני.
     
  15. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    יכולים להחזיר אותו עוד העונה??