ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,020
    לצערי מכיוון שנושא בניטז עולה שוב, קיריאקוס ומקסי היו החתמות ב1.5 מ' פאונד שהגיעו כדי לסתום חורים, לקטלג אותם כפלופים של בניטז זה מגוחך, אלה פלופים שנוצרו בעקבות התנאים התקציביים של היקס וג'ילט. קיריאקוס הרי הוחתם כשאגר וקאררגר היו פצועים והיינו צריכים בדחיפות בלם, תאשימו את דלגליש והודג'סון שעדיין משתמשים בו, לא את בניטז. מקסי הוחתם באמצע עונה ויחסית עשה עבודה סבירה בהתחלה. הפלופים האמיתיים של בניטז היו הרכישות היקרות, לא אלה הזולות.

    אני מאמין שמצבנו יותר טוב ממה שמתואר פה בהודעות, ההרכב הראשון חסר 2-3 שחקנים והסגל חסר עוד 3 כאלה ויחד עם ריפוד של צעירים שכן נראה שיקבלו בקרוב מקום ברוטציה, יהיה לנו סגל טוב ונוכל לחזור לצמרת. לא הגיוני מבחינתי גם שהודג'סון קיבל את כל חצי הביקורת כשהוא עשה 0-0 מגעיל בחוץ אבל כשדלגליש עושה את זה אז הסגל אשם, צריך להאשים גם את המאמן באיך שנראנו, היה מקום לשחק הרפתקני יותר, היה מקום לשתף לפחות את פאצ'קו במקום השחקנים הקבועים שלא מביאים תפוקה כבר תקופה, החילוף של אנגוג בסקרטל בדקה ה82 היה מוציא פה נאצות אם המאמן היה בניטז/הודג'סון, הוא לא חף מביקורת. ויחד עם כל זה, אני אופטימי, אנחנו היינו במצב הרבה יותר קשה לפני חודשיים ואני משוכנע שאנחנו עוד נהיה במצב הרבה יותר טוב מהיום בעוד 5 חודשים.
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    דלגליש חד משמעית אשם בהרכב העלוב שעלה ובאיך שנראנו, ולגבי ה'פלופים של בניטז' שהזכרת גיל, אני מסכים איתך ב- 100 אחוז.

    מה שמדהים אותי זה שאף עיתונאי לא מעז לשאול למה שחקנים שנראים כל כך רע שבוע אחרי שבוע ממשכים לקבל קרדיט כאילו הם מינימום רונאלדו ומסי.
    מתי שחקן כמו וילסון ייכנס באופן קבוע לרוטציה במקום מוכר הציזיקי?
    אם דלגליש אומר שהוא 'נראה נהדר' באימונים ובדקות המסכנות שהוא מקבל הוא מוכיח את עצמו, למה הוא פאקינג לא מקבל מקום בסגל העלוב הזה?

    מה שמצחיק זה שהבדיחה שלו על סטרלינג והבייביסיטר במלון במסיבת העיתונאים, הייתה יותר רצינית מאשר מצחיקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/11
  3. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ראיתי את המשחק כי הייתי בחתונה ועושה רושם שניצלתי.
    ברגע שפורסם הסגל זה היה ברור שהצעירים יהיו מחוץ ל-18 אז למה אתם מתנהגים כאילו מדובר בהפתעה?
    אני אשמור את הביקורת שלי לעוד שבוע באנפילד.

    לפי המירור הסכום ששולם על קארול הוא 30 מ' פאונד + 25% ממכירה עתידית.
    http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liver..._medium=twitter
     
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אתה שומר את הביקורת שלך כי מדובר בדלגליש או כי ככה היית נוהג גם אם הודג'סון/בניטז היו על הקווים?

    ברור לי שקויט ומקסי יעלו כל משחק בהרכב לא משנה מה וכמה חרא הם יישחקו, ומשום מה אני מוצא את עצמי מופתע מהעניין כל פעם מחדש, פשוט מדהים.
    צר לי לומר אבל אני מקווה שהם יפצעו לקצת, זה הסיכוי היחד לראות שחקנים אחרים בכנפיים.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/11
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    תרגעו - אני לא חושב שיש פה אחד שלא מבין שיש לנו הרבה זקנים חסרי תועלת בסגל, כמו מקסי וסוטו. אני לא חושב שיש פה אחד שחושב שאנחנו שיחקנו אתמול בסדר, או שהסגל שלנו שווה טופ 4 (מבחינת עומק).
    אבל עדיין - אנחנו באמצע העונה, לבעלים היה בדיוק חלון העברות מעפן של ינואר כדי לנסות לתקן משהו, גם בעמדת המאמן די נפלנו - סבלנות!
    אי אפשר לתקן תוך תנועה יותר מדי. בעייני ההישג הפנטסטי הוא שהגענו ממקום 13 למקום 6 וכנראה נגיע לאירופה, וזה בהתחשב בנסיבות ההתחלתיות, מצוין.
    ברור שבקיץ צריך לבצע חריש עמוק עמוק - אבל אל תצפו שזה יתבצע תוך כדי תנועה ועוד במשחקי חוץ שהם אף פעם לא קלים פה.
     
  6. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,142
    לייקים שהתקבלו:
    373

    המקביל לפאצ'קו שחמק לנו הוא מיקל סן חוזה (היתה טעות למכור אותו , לפחות היו משאילים אותו לתקופה ארוכה יותר).

    לא קיבל הזדמנות רצינית להוכיח את עצמו , למזלו הוא חזר למועדון האם שלו בבילבאו וכבר עונה וחצי הוא שחקן קבוע בעמדת הבלם והוא רק בן 21 (צבר עד כה 45 משחקים בלה ליגה והקבוצה שלו נאבקת על כרטיס לליגת האלופות).

    פאצ'קו חייב לשחק אפילו 10 דקות , בעיקר שהסגל ההתקתפי דליל ואנחנו לא משתמשים בכל החילופים שלנו.

    לשים מגן שמאלי כמו אורליו בעמדת הקשר , שהתרומה שלו למשחק ההתקפה אפסית ולא בונים עליו להמשך זאת טעות כפולה , גם יודעים מראש שלא מקבלים ממנו כלום וגם פספסנו הזדמנות לראות מה שחקן כמו פאצ'קו יכול לעשות (הוא כבר בן 20 ולא משחק).

     
  7. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    וואו... סאן חוזה בדיוק מה שחסר לנו לקחת אליפות. שחקן שפותח הגנות על ימין ושמאל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    הוא משחק עכשיו בספרד כי זה הרמה שלו. הסגנון הספרדי יותר מתאים לו. נגד סטוק ובלקבורן היו מועכים אותו לחצי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/11
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    תכלס, מה שמחזיק אותי עכשיו זה הידיעה שהבעלים כן רוצים להביא רכש ולחזק את הקבוצה משמעותית וזה התבטא בכמה ראיונות עם ג'ון הנרי.
    יש לנו סגל לא רק שלא כל כך איכותי כרגע אלא גם קצר (עזבו את הצעירים כרגע) אז כשג'רארד, אגר, שלבי, קארול, ספירינג וסוארז שלא יכול לשחק העונה באירופה לא נמצאים במצבת השחקנים למשחק חוץ בפראג אל תצפו שזה יראה טוב.
    חסרים לנו כרגע מגן שמאלי, קשר אחורי ו-ווינגר להרכב. מגן ימני מחליף (אפשר להתווכח על זה), קשר מחליף וגם לא איי איי איי כדי לא לקבור את שלבי, ווינגר טוב נוסף שישחק ברוטציה וחלוץ מחליף כי אנחנו בסוף נצטער שנשארנו עם אנגוג וקאוט כאופציות בחוד, אלה לא השאיפות שלנו. שלי לפחות.
     
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני שומר את הביקורת כי מדובר במשחק חוץ ובאנפילד יש סיכוי טוב יותר לראות צעירים (הסיכוי היה גדול יותר אם היינו מנצחים בחוץ) אבל בעיקר בגלל שלא ראיתי את המשחק.

    הוא לא "חמק" לנו והוא קיבל הזדמנות. הוא שיחק בפרי-סיזן ומבין השלישיה קלי/איאלה/סן-חוזה הוא נראה הכי פחות טוב ולמען האמת אפילו די גרוע.
    הוא לא היה חלק מנב' ספרד הצעירות ובפעמים היחידות שכן הוא עשה בושות והודח. היחידה שהייתה לוקחת הימור עליו מהליגה הבכירה זאת קבוצת האם שלו וברגע שהוא חזר הביתה לא היה סיכוי שיחזור לכאן. עשינו עסקה טובה כי הבאנו את ווילסון במקומו.
     
  10. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    זה כבר לא עניין של איזה צעיר מקבל מה, כי באמת כולם פחות או יותר לא נספרים, להוציא את שלבי אולי שגמר את העונה וקלי.

    קשה להאמין שקויט 5 שנים בליברפול ומעולם לא ירד לספסל בגלל מסיבות מקצועיות.
    כנ"ל מקסי שמתחילת העונה לא נתן משחק אחד טוב, אחד! וממשיך לרוץ בהרכב כאילו הוא מסי.
    איזה מסר זה מעביר לשחקנים?
    מעניין אותי מה הדעה של דלגליש בנושא, ולמה הקיבעון הזה עם ה- 11.
    ולמה כל העיתונאים לקקנים ולאף אחד אין ביצים לשאול את השאלות שמטרידות את כל האוהדים..

     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    גם לפרגוסון יש בעיות תקציביות, אתה לא רואה אותו קונה זבל ושחקני פח כמו מקסי, קיריאקוס ויובאנוביץ'.
    להרבה מאוד קבוצות באירופה יש בעיות כלכליות אפילו גדולות יותר ממה שאי פעם היה לנו, לדורטמונד אין שקל על התחת ובנו שם סגל מצוין וצעיר מאוד בעזרת סקאוטינג נהדר, קידום שחקני בית וגם הימורים על צעירים אחרים. לא קונההטיעון הזה שלבניטז לא הייתה ברירה בגלל הגבלות תקציביות.

    קלי, אייאלה, פאצ'קו לא היו תורמים פחות ממקסי, יובאנוביץ', קיריאקוס ואולי אפילו קויט. הם אולי לא היו מציתים את השמיים אבל לפחות היית יודע שבהופעות בינוניות שלהם אתה משלם שכר לימוד במקום לגרד עוד 90 דקות מכמה שחקנים גמורים.

    כל קבוצה עושה לפעמים סתימת חורים עם החתמות כמו סול קמפבל או אואן בעונה שעברה. אבל בניטז (ולאחר מכן גם הודג'סון) מילא לנו את הסגל בכאלה.

    למה אני לא קוטל את דלגליש - הטענה היחידה שלי אליו עד עכשיו זה הדבקות בשחקנים כמו קויט\מקסי\קיריאקוס במקום צעירים. לגבי התוצאה אתמול או הדרך אין לי תלונות, אורי מגזים לגמרי ואני ממש לא ראיתי שיטה והוראות של לשחק על תיקו אתמול, אנחנו באנו לשחק ולתקוף, זה שסיימנו בלי שום מצב הבקעה נורמלי זה על השחקנים שברגע שעברו את קו החצי איבדו מיד את הכדור והמסירה האחרונה תמיד הייתה גרועה - קרוסים יצאו החוצה בצד השני (אדון קויט), כדורי עומק חזקים מדי, איבודים של אנגוג. ככה זה שאין לך שום טכניקה ויצירתיות בקבוצה, אי אפשר לצפות להבקיע שערים במשחקי חוץ כאלה. אני לא רואה השוואה למשחקי החוץ של הודג'סון שבהם ישבנו בחצי המגרש שלנו והטסנו כדורים לשמיים.
    הטעות אתמול של קני לא הייתה הדרך אלא שהוא חשב שהשחקנים האלה יצליחו לשחק כמו שהוא רוצה ועדיין מאמין באפסים כמו מקסי.

    אני גם לא רואה את החילוף ההוא כאיזה חילוף פחדני, אני רוצה להאמין שיש לנו פה אנשים עם רמת הבנה קצת יותר גדולה מאיזה ניר לוין ושחילוף כזה לא אוטומטית מתפרש כפחדני, סקרטל נכנס במקום אנגוג ועברנו לשחק עם 3 בלמים כשג'ונסון ווילסון עברו לשחק ממש כקיצוניים עם עמדה גבוהה בחלק המגרש של ספרטה. שלחנו הרבה מאוד שחקנים קדימה אחרי החילוף הזה כשרק 3 הבלמים ולוקאס נשארו כשחקני הגנה פרופר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/11
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,020
    זה שהעיתונאים שם בד"כ "ג'נטלמנים" ולא שואלים שאלות נוקבות שיכולות להביך מעט את המאמן זה לא משהו חדש, זה ככה מאז ומתמיד. זה לא יחס מיוחד לדלגליש.
    בכל מקרה, רוב מה שנכתב מעלי הוא נכון אבל אלה לא דברים שחדשים לנו ואני משוכנע שגם עם כל החיסורים היה אפשר לעלות בצורה פוזיטיבית יותר ודלגליש בעצמו הודה שהיינו הגנתיים מדי, חבל, אין סיבה שזה יקרה. נשבע לכם שבמפעל הזה אני מעדיף לנסות לנצח ולהפסיד מאשר להמשיך עם התיקואים האלה במשחקי החוץ שמביכים אותנו יותר מהפסד, אסור שנראה ככה ברחבי העולם, זה בושה למועדון ליברפול שכל מדינה שאנחנו מגיעים אליה רואים אותנו מעיפים כדורים ומחכים שייגמר 0-0. ואני מאמין שאם ננסה לנצח אנחנו לכל הפחות נשיג תיקו עם שערים שהוא יותר טוב מ0-0, תמיד שווה להסתכן נגד יריבות נחותות ממך. היה פחד מהפסד בכל אחד ממשחקי החוץ העונה באירופה והוא עלה לנו בנצחונות, חד משמעית. לפחות אצל דלגליש זה לא סינדרום שמתבטא גם במשחקי החוץ בליגה, אז הסבל הוא רק באמצע שבוע.

    Walkon
    אני חושב שאתה לא שופט את דלגליש או את הודג'סון באובייקטביות מלאה, או את שניהם.
    סגנון המשחק היה די דומה, איך שהמשחק עבר היה די דומה, החילופים היו דומים וההרכבים דומים, פשוט זה הודג'סון וזה דלגליש. ההבדל היחיד הבולט שהיה הוא בראיון, הודג'סון היה אומר שזאת תוצאה טובה והחזרנו את ההכרעה לאנפילד, דלגליש אומר היינו הגנתיים מדי ואני לא הכי מרוצה מהתוצאה. אפשר רק לקוות שזה יוביל לשינוי בעתיד, אבל אל תגיד שהיה פה שינוי, ברוב רובו של המשחק העפנו כדורים לאנגוג. אז במקום X כדורים ארוכים היו 80% X , יכול להיות, זה עדיין לא מצדיק את הפערים בתגובה שלך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/11
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני לא ראיתי הרבה מהרקטות שהיו בתקופת הודג'סון, עשינו לחץ גבוה במגרש ואם תבדוק את נתוני הפוזשן אני בטוח שהם יהיו הרבה יותר מאוזנים מאשר במשחקי החוץ של הודג'סון שם זה לפעמים הגיע לרמות של 60-40 ליריבה ואפילו יותר.
    לא ראיתי טקטיקה והוראות פחדניות, ראיתי הרכב גרוע שלא היו בו מספיק שחקנים יצירתיים והתקפיים ואמרתי שזאת הביקורת שלי לדלגליש, לא מה שניסינו לעשות אתמול כי אני לא ראיתי קבוצה מפוחדת שמתבנקרת בחצי המגרש שלה ומעיפה כדורים כמו אצל הודג'סון.
     
  14. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    הלו תרגעו. מפאצ'קו לא ראיתי משהו שעהדהים אותי, ואתם מדברים עליו כאילו הוא מינימום איזה רוני בפוטנציה שאנחנו מייבשים על הספסל. שיחקנו אתמול בחצי כח, כי אנחנו יודעים שנגמור את הסיפור באנפילד. שילוב הצעירים צריך להיות בהדרגה, ולא לזרוק את כולם למים כפי שהודג'סון עשה נגד נורת'המפטון. זה חשוב לביטחון שלהם, ללמידה שלהם ולהתקדמות שלהם. עכשיו ווילסון יקבל יותר דקות, יצבור יותר ביטחון ובסופו של דבר ייכנס לרוטציה שלנו. אני מאמין שגם שחקנים אחרים יקבלו את ההזדמנות הזאת. אני מחכה כבר שיהיה לנו חלוץ במרכז הרחבה כמו קארול. אז זה ייראה אחרת.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,228
    לייקים שהתקבלו:
    17,020
    אני לא יודע כמה טוב פאצ'קו, אני יודע כמה אנמי מקסי, משחק כמו אתמול הוא אידיאלי לנסות משהו אחר. אין איך להצדיק את זה שפאצ'קו כל העונה שיחק בקושי 100 דקות. אין לזה שום סיבה מוצדקת.

    חצי כח? אפשר אולי לתת להם חצי משכורת אם ככה?