ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומה עם סוסו?
     
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתי אותו משום מה אבל בהחלט הייתי מוסיף אותו אם כי לגביו אני מתחיל לחשוש קצת. לא בגלל שאני מטיל בו ספק אבל מאז שהרשים בתחילת העונה הוא יחסית נעלם והסיבה לכך היא שהציבו אותו בכל עמדה אפשרית (בקישור הימני, השמאלי, מאחורי החלוץ) רק לא איפה שהאיכויות שלו באות הכי טוב לידי ביטוי וזה במרכז השדה (לא כולם צריכים להיות ורסטיליים). רק שלא יהיה עוד מקרה פאצ'קו שיגיע לגיל 20 ועדיין ינסו לגלות איפה הכי טוב שישחק.
     
  3. Lipton Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    178
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלב אך ורק איתכם מחר! תנו לחלאות האלה בראש כבר. נמאס!
     
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    ברגע שאלונסו ומאסצ'ראנו הלכו, טורס וריינה הבינו שגם מקומם כבר לא פה.
    גם הוא מבין עכשיו שגם בעונה הבאה יהיה לנו קשה מאוד להאבק על המקום הרביעי.
    אם היה מגיע אלינו איזה שוגר דדי פסיכופט אני משוכנע שטורס גם היה נשאר, היו מאכילים אותו בהבטחות של "נציע 900 מיליון על קאקא בקיץ" וכו', והוא היה אוכל את זה
    ברגע שהגיע איש שקול ורציני יותר כמו הנרי, שמודע למה שקורה ואומר שיקח הרבה זמן להחזיר את הספינה הטובעת הזו למקום בו היא ראויה להיות, הם קלטו שהגיע הזמן להגיד ביי ביי.

    יהיה מאוד מאוד קשה לראות את ריינה עובר ליונייטד,
    ומה שבאמת יהיה הכי קשה זה להפנים (כמו שאמר בר) את העובדה שהפכנו לסלינג קלאב, אחד שמשבח שחקנים, ואז מקבל בכיף את הבקשות העברות שלהם..ומוכר ליריבות לאותה הליגה.

    היינצה גם אם היה מאיים בהתאבדות מול פרגי עם אקדח לא היה מקבל שחרור לליברפול הרי,
    מדהים שכבר המדד הוא לא "האם טוב לי איפה שאני נמצא" אלא נטו מה יש על הנייר, כמה תארים, כמה גביעים, כמה זה וכמה זה..

    מה שזה באמת עושה לי, כל גל העזיבות האלו, זה להתנתק רגשית באופן מיידי מכל שחקן שיש בקבוצה, ומכל רכש שיגיע גם בעתיד,
    גם לסוארז כבר לא אתחבר בשום רמה, ברור שגם הוא יברח בשלב מסוים "כי הוא רוצה תארים".
    כנ"ל כל שחקן טוב אחר.
    ג'רארד בטח מרביץ לעצמו בלילה על זה שהוא לא חתך אז לצ'לסי, נשאר תקוע איתנו ויסיים את הקריירה בלי האליפות המיוחלת שכולם כל כך חולמים עליה, אפשר לחשוב..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/3/11
  5. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
  6. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק קניתי הבוקר את הגרדיאן, ראיון מעניין בהחלט.
     
  7. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנרי דווקא אמר שהוא רוצה אליפות תוך שנתיים.

    אנחנו לא סלינג קלאב כמו שאתה מתאר והיינצה לא קשור. אם פורסלאו לא היה אידיוט כ"כ גדול לא היינו מוכרים שחקנים לקבוצות שאנחנו לא רוצים אבל ברגע שיש סעיף בחוזה שהופך אותנו לחסרים אונים אז התוצאה היא טורס בצ'לסי וריינה (כנראה) ביונייטד/ארסנל.

    להזכירך, ליברפול יצאה 4 ימים לפני סגירת החלון ואמרה באופן חד משמעי שטורס לא למכירה (לינק) אבל ידינו היו כבולות ברגע שצ'לסי הסכימה לשלם את סעיף השחרור. תהיה סמוך ובטוח שסעיפים כאלה לא יוכנסו יותר לחוזים של שחקנים. אנחנו לא מנוהלים יותר ע"י חבורת שימפנזות חסרי שכל.

    כל העזיבות הגדולות הן מאוד מצערות אבל אינן משקפות לגבי העתיד. אנחנו לא סלינג קלאב כי האנשים שאחראים למצב הזה (היקס וג'ילט, פורסלאו, בניטז והודג'סון) כבר לא במועדון. העזיבה של ריינה תהיה הסממן האחרון של התקופה האחרונה ואחריה Onwards and upwards.

    אתה מביך את עצמך. ברור שהוא יברח? כי זה ברור שלא נתמודד על תארים יותר? וג'רארד מתחרט? באמת אמרת 'אפשר לחשוב' על זכייה באליפות? אם לא הייתי מכיר אותך הייתי מבקש שתחליף מילה עם עצמך אבל אני יודע שזה אבוד.

    כמו שקני אמר: המועדון גדול יותר מכל שחקן ומי שלא רוצה להיות פה שילך. בדיוק כמו טורס/קארול-סוארז, אנחנו נדאג להביא מחליפים ראויים שירצו לקדם אותנו לעבר המטרות שלנו. ריינה שוער מצויין אבל הוא לא היחיד ואנחנו לא צריכים מישהו עם המנטליות שלו (למרות שפעם הוא היה שונה) בחדר ההלבשה.
     
  8. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד על קבוצת הנוער, היא כבשה 53 שערים ב-18 משחקי ליגה העונה שזה 3 שערים למשחק, ממוצע מעט טוב יותר משל ברצלונה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx הלוואי והקבוצה הבוגרת הייתה משחקת ככה. המשחק הבא הוא ביום ראשון הבא נגד מנצ'סטר יונייטד בגביע. אני לא יודע לאיזה מפגש אני מצפה יותר, של היום או של שבוע הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    ערן,
    אני ממש לא מביך את עצמי, ברור לי שכל שחקן יברח ברגע שלא ילך, ככה זה ואני מבין את זה, למדתי את הלקח שלי, אמרתי גם שבמקום טורס לדוגמא הייתי עושה בדיוק אותו דבר.
    אין לי באמת טענות כלפיו, וגם לא כלפיי ריינה כשיעזוב, כמו שלא היו לי טענות כלפיי אלונסו.
    מה שמרגיז ומעציב אותי זה שזה אוטומטית גורם לי להתנתק רגשית מהשחקנים, ומרכשים שיגיעו, הידיעה שכולם, כולל כולם, שכירי חרב כבר לא תעזוב אותי וזה דפנטלי גורם לי לפחות, להרגיש קצת מנותק מהקבוצה,
    כן, הסמל מעל הכל, כן, המועדון מעל כל שחקן, אבל בסופו של דבר, זה לא עושה את זה פחות כואב.

    אני לא יודע מה יהיה בעתיד, גם אתה לא.
    אני יודע שכרגע הסתמנו כסלינג קלאב, ואני מקווה שהנרי ישנה את זה ויוכיח אחרת.
    היינצה באמת הייתה דוגמא רעה.
    לאלונסו אגב היה סעיף בחוזה? למאסצ'ראנו היה סעיף? לא. שיחררנו אותם כי הם ביקשו, למרות שהיה ברור לכולם שזה יפרק לנו את הקבוצה.
    אני רק מחכה לפעם הראשונה שליברפול תעמוד מול שחקן כמו שארסנל עומדת מול פאברגאס או יונייטד עמדה בזמנו מול רונאלדו.

    אגב, אני לא משוכנע שיש להאשים את פורסאלו לגבי הסעיפים בחוזים,
    אני די בטוח שהסיבה היחידה שריינה (6 שנים!) וטורס הסכימו לחתום על חוזים חדשים היו בתנאי שיכניסו להם סעיפי שחרור, למקרה שהקבוצה לא תתחזק ותשתפר כמו שהובטח להם.
    בקבוצה כנראה היו כל כך בטוחים בשקרים שהאכילו אותם לגבי רכש עתידי והתחזקות שפשוט הסכימו, רק שיחתמו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  10. oginath Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    224
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'רארד מתח את המפשעה אתמול באימון ובספק גדול להיום.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    זה לא מדויק אורי וכן אפשר וצריך להאשים את פורסלאו. רצו להשאיר את השחקנים המשמעותיים בקבוצה כדי שהערך של הסגל יישמר, סביר להניח שהקונים הפוטנציאלים שהיו בקיץ רצו כמובן לשמור עליהם.

    הדבר הנכון לעשות פה היה פשוט לעמוד מולם כמו שאתה אומר, ולהגיד חד וחלק לא, אתם לא עוזבים, אתם תחת חוזה, נקודה, במקום זה פורסלאו הלך והכניס סעיפים מטומטמים בחוזה כדי לרצות אותם. לכל הפחות הוא היה חייב לכלול כחלק מהסעיף שהוא לא חל על קבוצות אנגליות אחרות, גם את זה הוא לא עשה ובאשמתו הישירה עכשיו יש סיכוי סביר שנראה את ריינה ביונייטד בעונה הבאה.

    הפציעה של ג'רארד - כ"כ טיפוסי וצפוי שמשהו כזה יקרה לנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכוי סביר שריינה יהיה ביונייטד? כמו שיש סיכוי "סביר" על לפחות 5-6 שוערים אחרים שיש עליהם שמועות עקשניות מהיום שואן דר סאר הודיע על פרישה בתום העונה. הדברים האלה יפים מאוד לעיתונים, לא יותר מזה.

    אני חושב שריינה יהיה יקר מדי ליונייטד, יש שוערים טובים ממנו שהם גם יותר זולים בשוק.
     
  13. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אולי זה מה שרצו להכניס להם והם לא הסכימו, אנחנו לא יודעים. למה אתה כל כך בטוח שהם היו חותמים על חוזים חדשים עם תנאי כובל כזה? זה סוגר להם בערך 90 אחוז מהאופציות, רק אידיוט היה מסכים לדבר כזה.

    הם חתמו על חוזים חדשים כי נתנו להם אופציה לעזוב אם "ההבטחות" שהובטחו להם לא יתממשו, אחרת, טורס היה עוזב הרבה לפני ינואר, כבר בקיץ של הגביע העולמי אם לא בקיץ שלפניי (והוא כבר הודה שזה היה לו בראש אז)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    *אני רוצה לציין שאת התגובות שבין אורי לזו קראתי רק אחרי שפירסמתי את שלי אז חלק מהדברים חוזרים על עצמם.

    פיספסת את הכוונה שלי. לא דיברתי על רגשות והתחברות לשחקנים אלא על הפסימיות הבלתי נדלת שלך.
    מילא אם היית אומר "במידה והמצב ישאר כמו שהוא אני מאמין שימשיכו לעזוב אותנו ידה ידה" אבל לא, זה הרי ברור כשמש שליברפול תמשיך לדשדש בבינוניות ושסוארז (שעוד לא הוכיח את עצמו בליברפול, אגב) ירצה לעזוב כי אנחנו לא מספקים את שאיפותיו הספורטיביות. פשוט מגוחך. מדיי פעם יהיה נחמד אם תוריד את המשקפיים הכהות ותניח אותם בצד.

    על אלונסו כתבתי מספיק. משחקנים זרים אני תמיד מצפה שהם ירצו לגמור את הקריירה בארץ מולדתם כך שעזיבה אפשרית תמיד נמצאת בראש אבל אם בניטז לא היה מנסה למכור אותו ברחבי אירופה כמו זונה בשביל להביא את בארי אז היה אפשר לדחות את השיבה לספרד עוד קצת, למרות הפרוייקט הנוצץ של ריאל. את מסצ'ראנו אפשר להבין (מעט) כי הוא כבר ראה איך הקבוצה מתדרדרת ממאבק כלשהו על האליפות למקום שביעי וראה מי בדיוק בא להחליף את יקיר ליבו שהציל אותו מהספסל של ווסטהאם. עם זאת, הוא החליט רגע לפני משחק לעשות שביתה איטלקית. זה לא שחקן שצריך להשאיר גם אם היה מתחרט ואומר סליחה.

    טורס רצה ויכל לעזוב בקיץ, אמרנו לא לו. העובדה שזה היה פחות מתוקשר מעידה אולי על יותר כבוד (לא בהרכח הרבה) שטורס רכש לליברפול מאשר נדמה.

    לטורס היו עוד שלוש שנים בחוזה (עם אופציה לשנה נוספת) כשחידשו לו את החוזה. מבחינת המועדון לא הייתה שום סיבה להאריך כי 3-4 שנים בחוזה זה מספיק "בטוח". לריינה לעומת זאת היו רק שנתיים.
    אני לא אתיימר לדעת מה קרה בחדרי חדרים ואני לא תמים מספיק כדי לחשוב שאין מצב שהסעיף אולי הגיע מהם. עם זאת, מהצד של המועדון זה לא היה צריך להיות בכלל על הפרק ואם כבר להכניס סעיף כזה אז אדון פורסלאו היה צריך להיות חכם יותר. הסעיפי שחרור היו צריכים להיות תקפים אך ורק עבור קבוצות מחוץ לפרמיירליג. כן, מבחינתי פורסלאו הוא האשם העיקרי בכך שטורס עזב ליריבה מהליגה (הרי בינינו זה מה שהכי מפריע) ובכך שריינה כנראה יעשה את אותו הדבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/11
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הקטע של סעיף יציאה הוא לדעתי בעל משמעות די סמלית. ברור שהוא מחייב אותנו להסכים לכל הצעה בסכום הזה - אבל זה בעיקר תלוי בשחקן עצמו. אם ריינה רוצה לעזוב אותנו, אני בטוח שהוא יעשה הכל כדי להשתחרר, גם אם זה ליריבה המרה שלנו. אני לא מאמין שאפשר להחזיק שחקן בכוח, במיוחד כשמציעים עליו סכום מכובד מאוד (ב-20 מיליון אפשר להביא את לוריס!). ואם ריינה יחליט שהוא לא עוזב למנצ'סטר יונייטד, מתוך כבוד עצמי או אהבה לליברפול או לא יודע מה, הוא פשוט יכול לסרב להצעות שלהם (לא ריאלי שזה יקרה).

    בקיצור אני לא חושב שהסעיף זה הסיבה המרכזית שטורס, למשל, עזב. הוא עזב כי הוא רצה לעזוב, ואין שום סיבה לשמור אותו ביציע ולשלם לו שכר עתק או לראות אותו עושה טובה כשהוא משחק, אם אפשר למכור אותו במחיר מכובד מאוד.


    מה חדש לגבי אנדי קארול? כשיר להיום?