חדשות, שמועות ועידכונים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/04.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה שכיום אם אתה צרפתי ומחפש קבוצה חדשה טוטנהאם היא האפשרות שלך.

    בכל מקרה, אם סאנטיני מתכוון להפוך אותנו ל"ארסנל 2", ולבנות חצי סגל צרפתי - אז מראש: לא תודה.

    תוצאות זה לא הכל, ואחד הדברים שהכי גורמים לי להיות גאה בקבוצה שלי זו העובדה שבאופן קבוע לפחות מחצית משחקני ההרכב הם בריטים. לא רוצה להיות קבוצה צרפתית כמו ארסנל.

    אני גם מאוד מקווה שלא תהיה נהירה של כל מיני פרי אייג'נטס זקנים שלא טובים מספיק לקבוצות שלהם לליין רק כי הם צרפתים. אני רוצה להאמין שזו סתם אמתלה שלפני בואו של סאנטיני.

    ולחדשות ההזויות של השבוע האחרון - סרגיי רברוב, זוכרים אותו? יש לו עוד שנה בחוזה עם הספרס, ואחרי המהפך בצוות הניהולי, הוא אומר שהוא "מוכן לחזור לספרס".
    ועל זה נאמר, תודה סרגיי - אבל לא תודה. עשית כבר מספיק עבורנו. אני מעדיף לראות את פוסטיגה מחמם את הספסל ומתפלל לצ'אנס מאשר אותך.
     
  2. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב כמה דברים. דבר ראשון רוברט לעולם! לא ישחק במרכז, הוא שחקן אגף שמאל ואגף שמאל בלבד. דבר שני ניוקאסל לא משחקת בהרכב בו ספיד מאחורי מישהו.. משחקים 4-4-2 בקו ישר כשלפעמים ספיד הולך טיפה אחורה מהיותו שחקן הגנתי - אבל בדרך כלל זה קו ישר. דבר שלישי אתה צודק יונתן שבהרכב שנתתי האחריות חסרה אבל אנחנו צריכים להתחיל לתת לצעירים לקחת אותה ואת הקישור על הידיים גנאס ודייר צריכים לקחת על עצמם את האחריות.
    בקשר לויאנה, נכון שהוא נראה זוועה אבל לא סתם קנינו אותו בכמה שקנינו.. הוא לא יועד להיות שחקן ספסל... הוא עוד יכול להיות אחד מהקשרים הטובים בעולם ברגע שהוא ימצא תקופה טובה ויצבור קצת נסיון. אמברוז באמת ביינתיים יפה כמחליף אבל גם הוא צעיר מאוד ויכול להראות עוד יכולת הרבה יותר טובה. תיזכר איך גנאס הגיע, הוא ישב בהתחלה על הספסל המשחקים הראשונים שלו לא היו משהו אבל אח"כ הוא פרח, הציג יכולת אדירה, השתפר כל הזמן ולא סתם הוא קיבל תזימון לנבחרת והיה מועמד לשחקן הצעיר של השנה(שאני לא זוכר מי לקח דרך אגב). שנה שעברה כמו כל הקבוצה ההתקדמות שלו הייתה בנסיגה אבל גם הוא היה פצוע זמן לא מועט.
    יונתן גם אני מסכים איתך,לדעתי, אוברמרס הוא יותר מעין חלוץ ימני כזה... קיצוני ימני.. אבל קיצוני מאד.
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ימני?! את השנים הגדולות שלו הוא עשה בצד שמאל.
     
  4. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא נכון! גם כשאוברמרס בימיו בבארסה וארסנל שיחק משמאל, הוא כל הזמן החליף אגפים. הוא שחקן מאוד דינמי ויכול לשחק בשני האגפים.

    לגבי ויאנה - כמו פוסטיגה, וכמו קווארסמה בבארסה - לשחקנים פורטוגלים צעירים, מוכשרים ככל שיהיו, יש כנראה קשיי הסתגלות. לא הייתי מוותר עליו כל כך מהר. בדקות המעטות ששיחק ניתן היה לראות את הפוטנציאל שלו, ושחרור שלו ממילא לא יכניס יותר מדי כסף.
     
  5. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני חושב כמו הוטספר.. אסור להתייאש מויאנה.. הוא יכול עוד להתברר כאחת הרכישות הטובות ביותר שלנו...
    בקשר לקוורזמה דרך אגב.. הוא לא קיבל אני חושב מספיק צאנסים... לפי מה שהבנתי הוא שחקן עם טכניקה אדירה ועם מלאי טריקים גדול... נגיד כמו רונלדו של מנצסטר רק שיודע גם לשחק...
     
  6. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעעע... יצא לי לראות אותו לא מעט פעמים העונה - כמו רונאלדו - טכניקה נהדרת אבל יכולת מסירה לא מזהירה שצריך לעבוד עליה.
     
  7. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סרגיי רברוב באמת שחקן גרוע,ובעניין פוסטיגה אני מסכים שצריך לתת לו עוד צאנס כי כמו כל הדרום אמריקאים והפורטוגלים גם הוא מתאקלם לאט מה עוד שרוני רוזנטל הסוכן שלו,אגב צרפתים השמועות מדברות על כך שליליאן טוראם כנראה יצטרף לסנטיני לי זה נשמע גדול אבל בטח מילנר תיכף יעלה ויציע עוד פיליפינית....להוטספר אתה מוזמן לפאב המאש בת"א שם לי ולעשרה חברה שלי יש שולחנות קבועים למשחקי אנגליה,תבוא נדבר וניתן בכרבולת........
     
  8. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההבדל בין ג'נאס לבין ויאנה/אמברוז זה שכבר במשחק הראשון שלו ג'נאס שיחק טוב. אמברוז היה סביר בהתחלה, ויאנה שיחק טוב במשחק הראשון אבל ניוקאסל ניצחה בבית 4-0 קבוצה חלשה, ולעומת זאת אחרי זה הגיעו שרשרת הפסדים שבכולם הוא שיחק גרוע.
    אני זוכר את משחק הבכורה של ג'נאס בניוקאסל: ניוקאסל אמנם הפסידה 3-0 באנפילד אבל אני זוכר שיצאתי אופטימי מהמשחק הזה בעיקר בזכותו. שבוע אחרי זה ניוקאסל הפכה 0-2 ל3-2 מול דרבי קאונטי בחוץ, כשג'נאס ולואה-לואה אחראים על המהפך אחרי שהם נכנסו מהספסל.
    וחוץ מזה ביננו, לא הייתי מתנגד שיביאו שני קשרים מעולים ויורידו גם את ג'נאס לספסל. אני רוצה שבניוקאסל שחקן הספסל יהיה ג'נאס, לא ויאנה.
    ובכלליות ניתן לסמוך טיפה על דייר, אבל אני לא רוצה הרכב שבו דייר הוא היחיד שאפשר לסמוך עליו. זה מזכיר לי טיפה את משחק החוץ בעונה שעברה מול ארסנל, שהפסדנו 1-0 (זה שויאנה בעט למשקוף אחרי התרגיל היחיד הטוב שאני זוכר שלו בניוקאסל), אני זוכר שניוקאסל הייתה חסרת השראה לחלוטין, והיה איזה קטע במחצית השנייה שדייר החליט לקחת את המשחק עליו, ירד אחורה ופשוט לקח את הכדור וניסה לעבור כמה שיותר שחקנים. הוא הצליח לעבור כמה אבל זה היה מגוחך לחלוטין, אחרי זה הוא ניסה לעבור כמה ולמסור אבל לא הייתה לזה המשכיות, יענו זה הוכיח לי שלא יכול להיות מצב שבו דייר הוא היחיד שאנחנו סומכים עליו בהרכב.
    לא יודע מה איתך אבל אני מעדיף ששנה הבאה מישהו מנוסה מבחוץ יהיה בקישור, לא ויאנה.
     
  9. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי יהיה חוסר לקיחת אחריות אבל אני לא בטוח... לדעתי חייבים לנסות כי הקישור שלנו לוקה ביותר מדי חוסר יצירתיות כשספיד נמצא על המגרש. אני נורא מעריך את ספיד אבל עם כל הנסיון שלו אולי אנחנו צריכים לנסות שינוי ולתת תמנהיגות למישהו אחר. גם ביכולת על המגרש בצד ההגנתי ובעבודה השחורה ספיד כבר תורם פחות מבעבר. אם אתה שם לב יש לו מדי פעם איבודי כדור נורא שטותיים והוא גם לא מצליח הרבה פעמים לכסות תשחקן שלו. הוא תורם המון לקבוצה אבל אולי ויאנה אם יקבל צאנס רציני יוכל לתת יותר.
     
  10. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שלא צריך להחליף את ספיד. עם כל הכבוד ליצירתיות אנחנו עדיין מבקיעים בערך 2 שערים למשחק ככה שזה פחות נורא, פשוט אין מנהיגות. בגלל צריך להביא שחקן שהוא גם מנהיג על המגרש וגם יציתי, זה לא עומד בסתירה.

    יאללה שבובי יפתח את הארנק, יוותר על כמה שחקנים של מליון וחצי ויביא לפה איזה תותח של 25 מליון.
     
  11. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הם אוהדי ספרס?

    אני מתכנן לבנות אתר אוהדים מסודר לטוטנ האם בעברית. בינתיים בדוק את
    blog.tapuz.co.il/tottenham
     
  12. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,843
    לייקים שהתקבלו:
    1,737
    תביאו את עמנואל פטי. מלך הוא. אני עובר לאהוד ניוקאסל אם הוא מגיע.
     
  13. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שאפשר בכלל להשוות בין תוראם לבין ליזראזו. לא מבחינת יכולת ולא מבחינת הדברים שדרושים מהם בגילם (מבחינת תפקודם במגרש).
     
  14. Cesar Member

    הצטרף ב:
    ‏18/4/04
    הודעות:
    72
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גארי ספיד עדיין יכול לתת שנה שנתיים, וכל עוד רובסון לא יביא מחליף ראוי ניוקאסל אמורה להמשיך לבנות עליו. בקשר לתפקיד שלו- טעיתי בנוסח של "משחק מאחורי ג'נאס" כי זה לא מדוייק. ניוקאסל לא משחקת בשיטת ה"יהלום" אלא בשיטת ה"זיג-זג" (נראה לי שככה קוראים לזה). ספיד ממקם את עצמו ביחס לשאר הקשרים ברגע נתון, וברוב הזמן הוא מאחורי ג'נאס (לא בקו ישר דווקא).

    * יספר גרונקיאר בדרך החוצה מצ'לסי, ומדברים על שתי אפשרויות רציניות מאד. אלופת ספרד ולנסיה (שקשה לומר שרופטה/אנגולו/ מורחה לופז הם קשרים מהטופ העולמי שהם משחקים בימין) וגם ברמינגהאם.
    אחד הבעלים של ברמינגהאם מעריך שהסיכויים הם 40:60 לטובתם, כי הוא סבור שגרונקיאר לא ירצה לעזוב את אנגליה (למרות שהוא יהיה עדיין תחת ראניירי בספרד).

    * אלייו סיסה,קשר ברמינגהאם, בדרל לבולטון. סיסה כבר עבר בדיקה רפואית והערכה באנגליה היא שהעסקה תיסגר בימים הקרובים.
    אגב, בבולטון התייחסו למעבר של ריבאלדו לקטאר: "כנראה שהוא הלך בעקבות הכסף ולא בעקבות הכדורגל".

    * גארת' באלי יישאר בוילה פארק בשנים הקרובות. הוא חתם על הארכת חוזה ל-4 שנים נוספות.

    * אתלטיקו מדריד רוצה את אדריאן מוטו. זה תלוי, כמובן, בסוגיית ההחתמה של סמואל אטו בויסנטה קלדרון ולהחלטה של מוריניו.

    * מרטין ג'ול (?) יהיה עוזר המאמן של ז'אק סאטיני בטוטנהאם. ג'ול, שהיה מאמן ר.ק.ס ההולנדית בשנה שעברה, שיחק בעבר בווסט ברומיץ' ובקובנטרי.

    * צ'לסי העלתה את ההצעה עבור דידייה דרוגבה. כזכור, מארסיי דחתה את ההצעה הקודמת של צ'לסי (17 מיליון יורו), וההצעה הנוכחית של צ'לסי נאמדת בכ-25 מיליון יורו (שאברמוביץ' כנראה מצא בזמן שהוא ניקה את הבית שלו)

    * קווין ליסבי האריך את חוזהו בצ'רלטון ב-3 שנים נוספות.

    * בנימה קצת יותר ביזארית: ניקולאס אנלקה מכחיש בכל תוקף את הפרסומים המוזרים שהוא מתכוון להתאסלם. בימים האחרונים נפוצו ידיעות באנגליה על כך שאנלקה בדרך לעזוב את אנגליה לטובת מדינה מוזרה בשם דובאי, לאחר שהוא נתפס מבלה שם את חופשתו.
    אנלקה בתגובה: "אני לא מבין למה נתנו אישור לרשום דברים כאלה.. אחזור כמובן למנצ'טסר ביולי... עד שלא ייאמר אחרת, יש לי חוזה במנ'צסטר סיטי". אה?
     
  15. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אעדיף לוותר....