ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    איזה.. קיריאקוס הפסיד לנו את המשחק. פשוט ככה.
    עבירה מטומטמת בראשון, פנדל לWBA. ב2-1 הוא הפקיר את ריינה וריינה אפילו לא נגע באודמווינגי - הוא צלל! השדר האנגלי הסביר ובאמת לא ראיתי מגע, אבל שוב זה לא היה צריך לקרות מלכתחילה אם לא הדביל עם הקוקו מהחור שנקרא יוון.

    בחיים לא שנאתי שחקן ככה, עזבו מהקבוצה שלי או לא, הדבר הזה באותה נשימה עם גארי פקאינג נוויל.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה עצוב....כל בלם בפרמייר ליג יותר טוב מהדבר הזה. בלעדיו עוד היינו מדברים על מקום בצ'מפיונס....
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    קירגיאקוס זה שחקן שמייצג את כל מה שדפוק במועדון, פשוט ככה ובלי לייפות את העניין, אם צריך לבחור שחקן שהוא אשכרה ה-סמל של למה אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים, זה האפס היווני בלי לחשוב שבריר שנייה אפילו. מבוגר, לא עשה שום דבר בקריירה שלו, פשוט עבר באיזה 6 מועדונים בינוניים ברחבי אירופה, לא בלט בהם אפילו (בריינג'רס שחררו אותו כמעט בחינם למען השם), ואיכשהוא בנס חנוכה מצא את עצמו בליברפול כי יש פחד מוות שמוטמע עמוק במועדון הזה מלהשתמש בשחקנים צעירים.

    הוא בוק גמור על הקרקע ורק מעיף כדורים, מהיר בערך כמו נושאת מטוסים, לא להאמין מה שאודמווינגי עשה לו היום, פשוט לא להאמין, בחיים לא ראיתי בלם שכ"כ לא הסתדר עם חלוץ ספציפי.

    לידו יש כל מני מקסי, יובאנוביץ', פאולסן וכו' ששייכים לאותה קטגוריה, אבל קירגיאקוס עומד בגאה בראש חבורת האפסים הזקנים שבמועדון תקין עם מאמנים נורמלים מעולם לא היו שמים חצי רגל במלווד גם אם זה אומר להעלות איזה ילד מהנוער במקומם.

    הוא הפסיד לנו את המשחק לבד היום, לגמרי לבד, 2 פנדלים עליו, אחד ישירות ואחד אחרי עוד טעות מגוחכת, בלי קשר ל2 השערים שספגנו באשמתו הוא היה פשוט מזעזע. בלי השטויות שלו לפחות נקודה היינו מוציאים פה.

    שאר הקבוצה... סוארז לא במשחק עד דקות הסיום שם החלטנו להפסיק לדלג על הקישור בדרך לקארול שגם לא היה במשחק חוץ מלהוות מטרה נייחת לרקטות של ערימת הנגרים מאחורה, מיירלש היה בסדר, סקרטל בסדר, חוץ מהם כולם היו גרועים. לוקאס מחריד.

    ניקוי אורוות בקיץ כבר אמרנו 200 פעם. אם במועדון חושבים שג'ארביס, יאנג, אדם וקייהיל זה השחקנים שיצילו אותנו לא נשאר לי אלא לצחוק עליהם. אבל באמת שכרגע כבר לא חשוב לי מי בא, יותר חשוב מי עף, יהיה מעניין לראות בקיץ מה נעשה עם שחקנים כמו קירגיאקוס שאיכשהוא האוהדים אוהבים אותו, וקראגר שכבר אין לו מה לחפש בהרכב הראשון, מה שבטוח שכל ההגנה צריכה לעבור מהפכה, 2 בלמים, מגן שמאלי ועוד איזה מגן סביר לסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/11
  4. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הארבעה (לגבי ג'ארביס עוד אפשר להתווכח לגבי היכולת והצורך) מהווים שדרוג גדול והם בהחלט תוספת ראוייה לכל קבוצה, על אחת כמה וכמה לכם עם כל הנכים בסגל (קירגיאקוס, לוקאס, פאולסן, מקסי, לא בא לי להמשיך).
     
  5. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    את אדם לא נצטרך כל כך (לא יהיה לו מקום, וזה יחנוק את שלבי למוות) אם אקווילני נשאר ועושה רושם בינתיים שהוא יחזור. וגם אז הוא גיבוי לג'רארד ומיירלש.
    את יאנג וקייהיל אני מקבל בידיים פתוחות וחיוך רחב, ג'ארביס... אפשר יותר טוב.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    קודם כל לא הייתי שם את לוקאס שם, מספיק לטפס לו על הגב, הוא שחקן לגיטימי לסגל, רק צריך להשאר מחוץ ל11 הפותחים, שייתן את העומק שלו וזהו.

    ברור שהם יהוו שדרוג גדול על מה שיש לנו אבל אני לא רואה אותנו נכנסים חזרה לטופ 4 איתם, צריך עוד איזה שחקן-שניים באמת ברמה הגבוהה ביותר, גם אם זה אומר חס וחלילה לפזול מחוץ לאי הבריטי.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מסכים לגמרי. כשאמרתי שצריך משהו כמו 60-70 מיליון ליש"ט כדי לקנות 7 שחקנים (אומרים שזה מה שיקנו) אז צחקתם, אבל לזה בדיוק התכוונתי. ג'ארביס בינוני. קייהיל בינוני. אדם בינוני. אף אחד מהם לא מספיק יציב ובעל יכולת מוכחת למשוך אותנו למעלה. רק את יאנג הייתי לוקח וזה בערך השחקן היחיד שיש לנו מה להסתכל עליו באנגליה. כל השאר - צריך לחפש באירופה.

    משגע אותי שמתלהבים משחקנים שנותנים עונות סולידיות באברטון/בולטון/בלקפול, ולא טורחים להסתכל על שחקנים שבאמת מככבים בליגות באירופה. לצערי אנחנו מכוונים רק אל שחקנים אנגלים, רצוי בכמה שיותר כסף ושיהיו כמה שיותר גבוהים. קארול מסמל את זה. למה לא להסתכל קצת החוצה ולהביא שחקנים בקליבר של סוארז שגם יעלו פחות וגם עם פוטנציאל להיות כוכבים אדירים? יש לך שחקנים צעירים מוכשרים בבונדסליגה, בפורטוגל, אפילו בלה-ליגה - למה לעזאזל אנחנו צריכים להסתפק בכל מיני קיהיילים ואדמים?

    אפשר למצוא 8 שחקני HG כדי לרשום בסגל, זה לא יהיה מסובך, אבל אם רוצים לחזור לטופ 4 צריך להביא שחקנים שהצליחו במקומות טיפה יותר לחוצים מבולטון, גם אם זה אומר לחפש ביבשת עצמה.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני לא הייתי אומר שקייהיל או אדם הם שחקנים בינוניים.
    קייהיל בלם טוב מאוד, הלוואי שנביא אותו, הוא בדיוק מה שחסר לנו בהגנה, קצת טכניקה, שקט עם הכדור ברגל, יודע להשתתף בהנעת הכדור. הייתי הולך עוד צעד ומביא עוד בלם כזה, וורטונגן מאייאקס נראה לי לפעמים כהעתק כשיר יותר של אגר למרות שאני עדיין לא סגור עליו. צריכים מהפכה במרכז ההגנה והדבר הראשון שצריכים לחפש בבלמים החדשים זה יכולת לתת פס קצר על 5-10 מטר ולא להביא לנו עוד בוקים שמעיפים את הכדור לקיבינימאט ברגע ששחקן יריב נכנס לטווח 50 מטר מהם.

    גם אדם שחקן טוב למרות שכבר אמרתי שאני לא רואה איפה הוא נכנס בהרכב שלנו, מיירלש וג'רארד עושים את העבודה, כרגע צריך קשר אחורי גרזני שכזה שימלא את החור שהשאיר מסצ'ראנו.

    שחקנים טובים הם כן, לא בינוניים, אבל אף אחד מהרביעייה הזאת הוא לא טופ קלאס, ואנחנו צריכים לפחות שחקן אחד נוסף כזה, ברמה של ג'רארד וסוארז.
     
  9. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    קייהיל הוא בלם שאפשר להביא אבל הוא לא מה שיתן לנו בוסט רציני קדימה, במיוחד כשאגר לא יהיה כשיר והוא צריך לשחק ביחד עם שקרטל/קראגר/ווילסון. יש לו טיפה פוטנציאל להשתפר בעתיד וזו אולי סיבה להביא אותו, אבל לא יותר מזה.

    צ'רלי אדם הוא שחקן בינוני שנותן עונה טובה בקבוצה בינונית, לא משדרג אותנו והמקום היחיד שהוא יכול להכנס בו לרוטציה זה במקום שלבי/פאצ'קו - לא תודה. אם להביא קשר מרכזי/50-50/אחורי - שיהיה קשר ברמה גבוהה, כזה שלידו מיירלש וג'רארד לא נראים כמו מסי ורונאלדו.

    העיקרון של לקחת שחקנים מקבוצות אמצע בפרמייר-ליג במקום לחפש בקבוצות טופ באירופה זה מה שמרגיז אותי. עשינו צעד קדימה עם סוארז, צריך להמשיך בכיוון הזה.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,211
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    אני מסכים עם רוח הדברים שנאמרו כאן בפוסטים האחרונים, בגרסה מעט שונה. שחקן כמו קייהיל בהחלט יכול להתייצב בשקט בהגנה של ליברפול. יאנג יכול גם להתייצב באגף בקישור. אני בהחלט חושב שיש להם את הפוטנציאל לעשות את קפיצת המדרגה ולהיות שחקני מפתח גם בליברפול טובה יותר בעתיד. אדם, ג'רוויס? אולי הם שחקנים שיכולים לשדרג את ליברפול הנוכחית, לקדם אותה בדרגה מסוימת, אבל בעוד שנה תחפש להחליף אותם בשחקנים טובים יותר, כי אם תגיע לליגת האלופות, הם יכולים להיות מקסימום שחקני סגל. השאלה אם בזה אתם צריכים להשקיע כרגע את הכסף.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,211
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    להשמיד...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/11
  12. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבישול של פאצ'קו מאתמול...

    http://www.footylounge.com/films/liverpool..._3066396c5.htmlhttp://www.youtube.com/watch?v=mQ5rjPUvg0c...player_embedded

    הבנתי שלא הראו פעם אחת שדני פגע בקורה ופעם אחת שכמעט הצליח "לעשות אלונסו" מחצי מגרש.

    פול לאמברט על פאצ'קו:

    I thought his debut was as good as I’ve seen. I thought he was brilliant, he lifted the crowd. The hype about him was over the top. People thought he was just going to come in here like Lionel Messi. He’s only a 20-year-old kid learning the game, but I thought his performance was fantastic.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/11
  13. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,530
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    פשוט ביזיון שהילד הזה לא קיבל דקה אחת מסכנה מהרגע שדלגליש קיבל את התפקיד.
     
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההודעות שלך הן ביזיון.

    אז הוא שיחק מצוין נגד הקבוצה הכי גרועה בליגה השנייה. יהיה יותר מעניין לראות אותו נגד סוואנסי ופורסט (שני המשחקים ישודרו באנגליה).

    פאצ'קו "פרץ" לקבוצה הראשונה באמצע העונה שעברה נגד פיורנטינה באנפילד וזה לא כאילו שבשנה הזאת הוא קיבל ים הזדמנויות לפני קני.

    תחת בניטז הוא שותף בסגל ב-16 מתוך 34 משחקים (47%) וקיבל 71 דקות.
    תחת הודג'סון הוא שותף בסגל ב-10 מתוך 30 משחקים (33%) וקיבל 343 דקות.
    תחת דלגליש הוא שותף בסגל ב-8 מתוך 15 משחקים (53%) ולא ראה דשא.

    אם נוריץ' תסיים במקום השני (כלומר, לא תשחק עוד מש' פלייאוף) פאצ'קו יכול להכפיל את כמות הדקות ששיחק עד כה במסגרת תחרותית. זה יעשה לו רק טוב וזה הרבה יותר בונה מאשר לנסות לשבור את הראש איך לשחק עם שחקני הקישור שלנו. אבל עזוב, אל תתן לזה להפריע לך להמשיך לעסוק בתחביב שאתה הכי אוהב, לקטר (ואם אפשר אז שיהיה קשור איכשהו בדלגליש).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/11
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא חושב שיש מישהו שחולק על העובדה שזה טוב שפאצ'קו מושאל ומקבל דקות משחק, אבל כל עוד הוא לא היה מושאל הוא היה חייב לקבל מקום ברוטציה. הבחור גם כמעט בן 21 (או שהוא כבר בן 21) - זה לא גיל שבו משחקים במילואים בד"כ. זה גיל שבו הופכים לשחקן רוטציה במועדון שלנו כמו שלבי וספירינג, או שהולכים לחפש מועדון אחר.
    בעייני הוא לא פחות טוב משלבי וספירינג (למרות שהם בתפקידים טיפה שונים) - אני גם חושב שהוא נחשב כ-home grown player אז אין סיבה אובייקטיבית להעדיף אותם כי הם בריטים. למרות שאני כמעט תמיד לא מסכים עם אורי, יש פה סימנים ברורים לכך שקני, עם כל יתרונותיו, מוותר על פאצ'קו ברוטציה, ואני חושב שזה סימן מדאיג. אולי זה סתם כי הוא לא מחזיק ממנו באופן אישי, אבל אותי זה מדאיג - גם כי הוא שחקן טוב עם פוטנציאל שלא ימשיך במלווד אם קני לא בונה עליו (וקני ימשיך), וגם כי אני חושב שזה אולי אומר שקני לא שונה בהרבה מהודג'סון בקטע של העדפה של בריטים.
    ובעצם זה מחזיר אותי חזרה לנושא הרכש....עם כל האהבה שלי לליברפול, לבריטים יש נטייה להיות תקועים עם האף עמוק בישבן של הממלכה וצאצאיה. אני מאוד מקווה שנראה גם רכישות של שחקנים שהרשימו גם מחוץ לאי הבריטי - לא חסר תותחים באיטליה, גרמניה וכיו"ב.