ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,014
    הדבר המביך ביותר הוא שיש מצב שקבוצה שתרד ליגה (בלקפול) עשתה עלינו דאבל העונה.
    אני זוכר כבר הפסדים מביכים באנפילד לבארנסלי ו-ווטפורד בעונות שהן ירדו, אבל בחוץ הקפדנו לתקן ולפחות לא לצאת עם 0 מ6.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,083
    לא יהיה באנקר בהרכב? בוא נסתכל רגע על הסטיטסיקה של קויט השנה (למרות שהוא מסוג השחקנים שעושים הרבה יותר ממה שמופיע בסטיסטיקה) -
    10 שערים ו6 בישולים העונה כקיצוני. בעונה שעד להגעה של סוארס וקארול החלוצים ששיחקו בחוד של הקבוצה היו טורס בעונה חלשה וחלוצים בינונים כמו יבנוביץ' ואנגוג. אפשר לראות את השינוי בקויט עכשיו שיש לידו בחוד שחקנים טובים יותר.
    לא מבין למה המחשבה שהוא יאבד את מקומו המרכזי בקבוצה. אולי העומס ירד ממנו, אולי יתחשבו יותר בגיל שלו (למרות שמדובר במקצוען ששומר על עצמו בצורה נהדרת ומסוגל לשחק עוד שנים ברמות הגבוהות), אבל קשה לי לראות אותו יורד לספסל באופן קבוע.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/4/11
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    הוא לא יהיה על הספסל באופן קבוע, הוא יכול לכסות כ"כ הרבה עמדות בהתקפה ובקישור שהוא יקבל הרבה משחקים, עם זאת אנחנו לא נראה אותו עולה בהרכב שבוע אחרי שבוע לדעתי, הוא גם ימצא את עצמו בספסל קצת יותר, משהו שכרגע לא קורה בכלל.
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,288
    לייקים שהתקבלו:
    7,120
    המרחק מלא להיות באנקר להרכב ללרדת לספסל באופן קבוע הוא עצום... הוא ישחק הרבה, אין לי ספק, אני רק אומר שהוא לא יהיה באנקר כמו שהוא עכשיו אם באמת נביא קיצוני בהרבה כסף (ככל הנראה אשלי יאנג) כמו שאנחנו מתכננים לעשות. ובצדק, כי כמה שהוא נכס במשחקים מסוימים, יש לא מעט משחקים שהוא גם מהווה נטל על הקבוצה ומפריע יותר מאשר תורם. הוא מצוין, אבל לסגנון מאוד מסוים של משחקים, ויש צורך בקיצוני חדש ויצירתי בהרבה.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,014
    אני מזכיר שהעמדה הטבעית שלו היא בכלל בחוד, הרי בפיינורד הוא שיחק בחוד ליד קאלו ועוד מישהו שברח לי השם שלו, אונו היפני אם אני לא טועה. בניטז גם שיחק איתו בחוד תמיד ב4-4-2 לצד קראוץ'/בלאמי בעונת הבכורה שלו. כשהגיע טורס שינינו שיטה במיוחד בשבילו וקאוט הפך להיות שחקן אגף ימין קבוע גם אצלנו וגם בנבחרת. אני מניח שהמאמנים אוהבים את זה שהוא שורף את הקו ומקשה מאוד על המגן של היריבה לעלות למעלה, טכנית מדובר בשחקן מוגבל מאוד והסבה הזאת לעמדת קיצון רק מקשה עליו עוד יותר, אם בחוד הוא משחק בנגיעה אחת ולא מרבה להסתרבל עם הכדור, אז באגף אין ברירה אלא לשחק עם הכדור על הקרקע והתרומה ההתקפית האמיתית שלו מהעמדה הזאת היא רק כשהוא נע בלי כדור לתוך הרחבה בהתקפה שבד"כ התחילה מהאגף השמאלי או מהמרכז.
    היה ונביא קיצוני איכותי, הוא יוכל לחזור להיות חלוץ הגיבוי של קארול-סוארז וגם גיבוי לקיצוניים כשאין ברירה. בעולם מושלם, אין שום סיבה שהוא ישחק בעמדה הזאת, בטח שלא בתדירות שכזאת. הרי לפחות ב25 משחקי ליגה מתוך ה38 אנחנו הקבוצה הדומיננטית, אין סיבה שנגביל את עצמנו עם קיצוני ימני כל כך מוגבל טכנית.
     
  6. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0

    http://www.youtube.com/user/ElPistoleroJFT...u/0/uFtkRDYt_Ag
    רובינסון נגד ארסנל. לא הפסיק לרוץ והתמודד יפה מאוד עם וולקוט. כל הכבוד.

    את פלאנגן לא ראיתי נגד סיטי ואתמול הוא לא כל כך הרשים בעיניי, היה לא מדויק וקצת שייקי בהגנה, בMOTD לי דיקסון (מגן ימני גדול בפני עצמו) ניתח כמה מהלכים שלו והתרשם מאוד מהמיקום והריצות שלו ואמר שהוא חושב שיש לבחור עתיד גדול. הלוואי. נראה שעקב הפציעות הרבות השניים הולכים לשחק גם נגד ברמינגהאם אלא אם פתאום דאלגליש ילך על ווילסון.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    _FutbolLoco_ FutbolLoco.net
    by JamieDalton82
    Futbol Loco understand Liverpool have been making enquiries to Norwich City about appointing Paul Lambert to the coaching staff. #lfc

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
     
  8. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה מאמן, היה בין המועמדים שלי בקיץ שאחרי רפא. אם אנחנו מקימים את הבוט רום מחדש אז הוא ללא ספק אחד שיכול ביום מן הימים לקחת את המושכות מקני. העניין הוא שאני לא חושב שהוא יסכים להיות חלק מהצוות כשיש לו סיכוי להיות מנג'ר של קבוצה בפרמיירליג (עם נוריץ').
     
  9. oginath Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    224
    לייקים שהתקבלו:
    0
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא חידש כלום בכתבה הזאת, בסה"כ ציטט את קני ואת המאמן הקודם שלו, ואני די בטוח שיצא לנו לראות אותו בפעולה או לשמוע עליו יותר מליעקובי. בכל מקרה הוא עדיין נראה לי ממש קטן וצנום, יש לו עוד כמה שנים לגדול לגובה ולרוחב, אבל ביינתים אני חושב שגם בעונה הבאה לא יהיה לו מקום בבוגרים מבחינה פיזית.

    תגידו, זה נכון שאתמול בשידור בצ'רלטון (ספורט1) זאב זלצר שאל "מה קרה ב-1996 ולמה הם רוצים צדק?" על השלטים של JFT96?
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,014
    כן, שמעתי את זה, אמרתי את זה למישהו מליברפול והוא התפוצץ מצחוק. זה מזכיר לי אגב שביום ה-20 שנה או 21 שנה להילסבורו שיחקנו נגד בלקבורן, לפני הקיק אוף וורנוק בא עם פרחים ושם אותם ליד הקופ, השדרן (לא יודע מי זה היה) אמר שזה בגלל שוורנוק שיחק אצלנו ועכשיו משחק נגד קבוצתו הקודמת, לא ידעו שזה מיוחד ליום השנה להילסבורו.
     
  12. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,141
    לייקים שהתקבלו:
    372
    אתה זורק דברים סתם, ליברפול קבוצה שעוברת תקופה עמוסת פציעות, בעיקר כל קו ההגנה.

    ג'ונסון פצוע.
    אגר פצוע
    קלי פצוע.
    אורליו פצוע.
    ג'ררארד פצוע.
    שלבי חזר מפציעה.

    * קאראגר וקארול נפצעו מול ארסנל ואמורים להיות כשירים למשחק נגד ברמינגהאם.

    ההרכב ששיחק מול סיטי וארסנל זה ההרכב הכי חזק שאנחנו יכולים להעמיד כרגע (,פלאנגן הוא המחליף ה4 בעמדת המגן הימני ורובינסון הוא ה3, אולי שאר המחליפים בחלק ההתקפי יהיו עוד צעירים מוכשרים מהמועדון, כי גם ככה אין משהו מיוחד על הספסל ה1).

     
  13. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מתחיל לחבב את קומולי...

    If there is a very good 18- or 19-year-old full-back we need to make sure that in two or three years they are in the first team and [do] not sign another player in front of him from outside. That's the strong message I give to the staff at the academy and also to the scouts. I say don't push players in a position where we already have a talented player. If we did then we may as well shut down the academy.

    http://www.guardian.co.uk/football/blog/20...sh-youth-system?
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    בקרוב יצא הספר של בריאן ריד (אחד העיתונאים הטובים בליברפול) על התקופה של היקס וג'ילט והמירור בינתיים ממשיך לשחרר קטעים מהספר, מאוד מומלץ לקרוא, באמת שופך אור על איזה חלאות שני הקאובויז היו. אני קורא כל הזמן איך על דוחים להם בקשות לתבוע אותנו, ולאחרונה גם הטקסס ריינג'רס תבעה את טום היקס, הכל מתמוטט אצלם ואין שמח ממני.

    <a></a><a></a>http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/bl...icle725227.htmlhttp://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/bl...icle725313.html<a></a><a></a>

    הכתבה השנייה ממש גורמת לך לתהות איך אנשים כ"כ טיפשים יכולים להפוך למליונרים. החיים לא הוגנים. :aaaprot:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/11
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,288
    לייקים שהתקבלו:
    7,120
    אפשר להסיק מזה שלא נרכוש מגן שמאלי? קצת מטריד דווקא הייתי אומר... עם כל הרצון לראות את רובו תופס מקום של קבע בהרכב עוד כמה שנים, אנחנו כן זקוקים למגן חדש, אלא אם הם באמת מאמינים שהוא יכול לעשות את העבודה כל פעם שאורליו לא כשיר (ובנוסף מאמינים שאורליו טוב מספיק מלכתחילה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/11