ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    הוא הרבה יותר אלונסו ממיירלאש, הדברים לא הלכו עבורו מהסיבה שכתבתי בשורה התחתונה, מי שחקן יותר טוב עבורנו? אני לא יודע, מי שחקן יותר טוב באופן כללי? אקווליאני.
    כשכתבתי רמאי התכוונתי לזה שהוא לא משחק אצלנו קשר אחורי, הוא משחק מרכזי, עכשיו נשאלת השאלה מה התרומה שלו בדיוק למשחק כשהוא לא שם שער, אתה מציין את העבודה השחורה שלו, כל הכבוד לו על זה אבל זה גם תקבל מספירינג.
    יש חוסר סדר במשחק שלנו מאז שאלונסו הלך, זה ברור לכל אוהד ולא יעזור אם תביא את אשלי יאנג ותתלהב מההתקפה של יאנג-סוארז-קארול-ג'ררארד אם לא יהיה לך מי שינהל את המשחק.
    אתה מסוגל למצוא קשר אחורי שגם יסדר את המשחק שלנו? לא. במקרה הטוב ביותר אם בכלל נחזק את העמדה הזאת, נביא שחקן שזוכה ביותר כדורים מלוקאס.
    זה משאיר אותך רק עם שיפור העמדה של מיירלאש, להחליף אותו בשחקן יצירתי שיודע לנהל משחק, לנווט את הכדורים, לארגן את ההתקפה. מישהו בדיוק כמו צ'ארלי אדם או אקווילאני. אני לא רואה פה ברירה, צריך להחליף את העמדה של מיירלאש כדי להתקדם. אם מצאת עילוי שגם זוכה בכדורים וגם מנהל משחק בחסד ויוכל להחליף את לוקאס אז תגיד לי.
    מיירלאש אחד הקשרים הבינוניים הכי טובים שיצא לי לראות.
     
  2. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעמדה של מיירלש יש את ווסלי סניידר שנמצא גם על הכוונת של פרגי כביכול,
    אם תוכלו לקחת לו אותו מתחת לאף וגם להצטייד בשחקן אדיר כמו סניידר הרי שהורדם שני ציפורים במכה.
     
  3. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    אני לא חושב שסניידר יבוא לקבוצה שלא משחקת בצ'מפיונס.. עם כל הצער שבדבר.
    אפילו אם קויט ידבר איתו. (היי! רעיון טוב!)

    אני גם לא חושב שפרגוסון יביא אותו.
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    זה שהוא יותר "אלונסו" ממיירלש לא הופך אותו לשחקן טוב יותר אלא שחקן שונה. לא יודע מה אקווילאני עשה בקריירה שלו או אצלנו ספציפית שהופך אותו לשחקן טוב יותר, באמת. אל תבלבל שחקן כשרוני יותר עם שחקן טוב יותר.

    מיירלש צריך לשחק באמצע של ה3 ב4-3-3, כשג'רארד נפצע לפני חג המולד בנבחרת הוא גם היה מצוין ליד לוקאס ב4-4-2, כמובן שאז ג'רארד חזר והליצן מפולהאם החזיר את מיירלש לאגף.
    מה הוא תורם שם - הרבה עבודה, תנועה חכמה מאוד, איום על השער, הסתננות מאוחרת לרחבה. לא סובל שאנשים חושבים שקשרי אמצע חייבים לבצע מסירות הוליווד וכדורי עומק ענקיים כדי להחשב לטובים בתפקיד שלהם.
    יש הרבה דברים שמיירלש נותן שאקווילאני לא נותן (ממש לא רק עבודה) ולהפך, לטעמי שניהם קשרים טובים כשההבדל הוא שמיירלש מסתדר הרבה יותר עם הקצב של הליגה והפיזיות.

    לא יודע מי מחליף את מי, רצינו מאוד את אדם, השאלה היא לאן ייעדנו אותו, לא חושב שלהחליף את מיירלש בהרכב אלא פשוט להכנס לרוטציה איתו ועם ג'רארד כשהאחרון פצוע הרבה ובשלב הזה של הקריירה שלו כבר אי אפשר להיות כ"כ תלויים בו. אקווילאני אם יחזור יקבל מספיק משחקים וגם מיירלש. ממש לא חושב שמיירלש בינוני ואני גם מאוד מופתע מזה שאתה מעביר עליו כזה שיפוט חמור כשהעונה אני יכול לספור על 2 ידיים את כמות המשחקים שהוא שיחק בעמדה הטבעית והאמיתית שלו במרכז הקישור. זה כמו אוהדים שלנו שאומרים שאי אפשר לבנות על ווילסון כבלם בגלל ההופעות שלו כמגן שמאלי, זה הגיון כושל.

    אגב, מיירלש זכה היום בESPN Fans player of the year, לא יודע ממש מה זה אבל ניחא, סתם חשבתי לציין את זה.
    אגב 2, הסוכן של פאולסן אומר שהוא לא עוזב ושמח בליברפול. הוא לא רואה ספסל אפילו אבל הוא שמח, בטח, גם אני הייתי מאושר מלקבל 60 אלף פאונד לשבוע, כרטיסים חינם לכל משחק של ליברפול והכל בתמורה ללשבת על התחת ולא לעשות כלום. הג'וב האידיאלי... אוי הודג'סון, אוי אוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    אתה ממשיך להתחמק מהמציאות.
    אל תתאר לי את המצב כשג'ררארד חסר אלא כשהוא משחק. ג'ררארד הרי באנקר בהרכב, תוסיף לזה את סוארז קארול ואת השחקן ה-4 שכולנו חושבים שצריך להביא לקישור ההתקפי והוא מן הסתם יהיה שחקן קו כדי להרים כדורים לקארול.
    נשארת את לוקאס ומיירלאש מאחורי ה-4 האלה, אתה יודע מה קורה כשמשחקים ככה, יש בלאגן וג'ררארד בסוף צריך לרדת אחורה כדי לנהל את המשחק. מה שהיה כל כך טוב לפני שנתיים זה שג'ררארד היה חופשי לתקוף כי היה מי שיריץ את המשחק במקומו, לא רוצה שיילך אחורה, הוא לא מנהל משחק מחונן והוא מתבזבז כי הכדורים לא עוברים דרכו בהתקפה כשהוא נמצא כל כך עמוק.
    הגעת למצב שאתה צריך להחליף קשר מרכזי בכזה שינהל לך את המשחק, אין ברירה. אם נעשה את זה, נרוויח ומיירלאש גם יירד לספסל בסופו של דבר. אם לא נעשה את זה, אנחנו נמשיך להיות תקועים בקישור ונפסיד איכות התקפית.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    קודם כל אני מציע שכולנו נתחיל להתרגל לזה שג'רארד יהיה במרכז הקישור, אני לא חושב שאי פעם נראה אותו חוזר לעמדה קדמית יותר, זאת המציאות, הוא משחק גם תחת דלגליש כקשר אחורי.

    לגבי מיירלש, אני מאמין שהוא בהחלט מסוגל להעביר את הקבוצה מהגנה להתקפה אם ג'רארד משחק קדימה יותר, הוא לא אלונסו אבל גם אל תעשה ממנו איזה מוסר רוחבי וחסר כל דמיון כמו לוקאס או מסצ'ראנו שזה היה הקישור האחורי שלנו בעונה שעברה, אין השוואה, הם שחקנים שבקושי הצליחו למסור כדור קדימה ותקעו את כל הקישור, מיירלש ממש לא כזה והוא גם הראה את זה מוקדם יותר העונה כל פעם ששיחק בעמדה שלו (ג'רארד כבר שנתיים לא נתן הופעה כמו שמיירלש נתן במוליניו, מהעמדה הטבעית שלו).

    מה שאמרתי לגבי הפציעות של ג'רארד - הנקודה הייתה שאם אקווילאני חוזר או אדם חותם זה לא בהכרח כדי להחליף את מיירלש בקישור אלא כי במועדון יודעים שאי אפשר להמשיך ולבנות על ג'רארד באותה רמה שבונים עליו כרגע, כי הוא פצוע הרבה. אין שום ספק שצריך 2 קשרים חדשים בקיץ, גרזן במקומו של לוקאס וקשר התקפי יותר שיגבה את ג'רארד כדי שלא נצטרך לחזור לספירינג וכו'. או לקדם את סוסו לסגל הבוגר כבר אם סומכים עליו.
    מה עושים כשכולם כשירים אז? לא יודע, שיקולים של מאמן. זאת דילמה חיובית שכבר שנים אין לנו כשההרכב בוחר את עצמו בגלל שהסגל כ"כ עלוב מבחינת איכות בעומק.
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,286
    לייקים שהתקבלו:
    7,119
    אני בכלל לא מוותר על מיירלש כל כך מהר, ובטח שלא הייתי קורא לו בינוני. כמו שאמרתי לא פעם, הוא אמנם לא שחקן 'מוביל' כמו ג'רארד או אפשר להגיד גם אקווילאני או אדם, אבל הוא שחקן משלים מצוין וברמה גבוהה מאוד. יש לו דברים שאין לאקווה, לאדם ולאלונסו בזמנו אצלנו, אם זה תנועה אדירה ללא כדור גם בהתקפה גם בהגנה, אם זה איום מרחוק (לאקווה כן יש את זה) בבעיטות, ואם זה לשחק בנגיעה אחת בכדור בלי לחשוב יותר מדי כמו שאמרת בעצמך. אלו יתרונות גדולים מאוד, ולא בטוח שאני כל כך ממהר לקחת את היצירתיות של אקווילאני או ניהול המשחק של אדם על פניהם.

    מצד שני, אני כן מבין את הצורך במנהל משחק יותר טוב במרכז השדה. מבין כל השמות שזרקנו כאן רק אדם הוא כזה, אני כלל לא רואה את אקווילאני מנהל משחק באיזור עיגול האמצע והמשחקים הכי טובים שלו אצלנו היו דווקא כשהוא שיחק מאחורי החלוצים (לא יודע מה קורה עכשיו ביובנטוס וזה גם לא כזה רלוונטי לדעתי).

    אני חשבתי בינואר כשרצינו להביא את אדם על שלישיית קישור של מיירלש אחורי, אדם מרכזי וג'רארד מאחורי החלוצים... אני עדיין מפנטז על זה אבל לא בטוח כמה זה יכול לעבוד בפועל. הנעת הכדור שלנו תשתדרג בכמה רמות אם נצליח לשחק עם שלישייה כזאת, השאלה כמה זה יכול לעבוד הגנתית. מצד אחד - אדם הוא שחקן שגם ככה נשאר עמוק מאוד (בדומה לאלונסו) ופחות נוהג לנוע לשטחים פתוחים באיזור הרחבה, מיירלש אם נגביל אותו קצת בתנועה קדימה יכול לתפקד כקשר הורס לא רע בכלל, וג'רארד הרי גם כן עוזר בהגנה. מצד שני - אף אחד מהם לא באמת קשר אחורי חזק ופיזי שמחלץ כדורים אלא שלושתם בסופו של דבר עם אוריינטציה התקפית יותר, ולא בטוח שאפשר לשחק בלי אחד כזה באנגליה ולהיות קבוצה מצליחה ולהתמודד על האליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11
  9. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    יותר טוב כאב ראש חיובי מבחירת שחקנים, מאשר כאב ראש מהמחשבה שצריך לפתוח עם שחקנים כמו פאולסן, מקסי והדבר הזה שמפחיד ילדים קטנים ויש לו שם שלבד שווה ירידה לצ'מפיונשיפ (בעצם גם שם אין לו מקום). אם שחקנים הופכים ללא מרוצים, תמיד אפשר להחליף. אבל העומק יאפשר לנו להיות יותר עקביים ובסופו של דבר לקחת תארים ואז כולם יהיו מרוצים. חוץ מזה שגם הקבוצה הכי טובה בעולם צריכה לעשות רענון בסגל שלה מדי שנה.
    בקשר לאזכור של ווקאון לגבי סוסו, אני חושב שהוא כבר יכול להשתלב בבוגרים. כמו כן, אין לי כמובן מילה בנושא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    אני ועוד איך עושה ממנו מוסר רוחבי...כל פעם שהוא מנסה כדור עומק זה מגיע לכתובת לא מדוייקת. גם ללוקאס יש מדי פעם מסירה קדמית טובה, כמו למיירלאש. אני ממש לא חושב שמיירלאש מוסר טוב יותר מלוקאס. הוא שחקן חיובי יותר שזה אומר שכשהוא מקבל את הכדור הוא רק חושב איך ללכת קדימה, אבל אין בו טיפת יצירתיות או כישרון לתת מסירה מתוחכמת. לפחות לוקאס מכיר את המגבלה הזאת שלו ולא מנסה, מיירלאש מנסה פעם אחר פעם ונכשל באחוז גבוה מאוד מהן.
    חסר לנו שחקן קישור יצירתי כמו אוויר לנשימה, אני כמעט משוכנע שקומולי ודלגליש רואים את זה גם כן וירכשו אחד למרכז ואחד לקו ואז מיירלאש יהפוך להיות מה שהוא צריך להיות - שחקן רוטציה ולא השחקן שעליו נשען כל החלק הקדמי של הקישור שלנו.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אדם אסון הגנתית, כושר גופני נמוך מאוד (חייב להוריד משקל) ונייד בערך כמו נושאת מטוסים ממוצעת. הוא מתקל רע מאוד, קראתי אתמול נדמה לי שאחוז התאקלים המוצלחים שלו הוא הנמוך ביותר בליגה או בין הנמוכים, לא קשה לראות את זה, הוא בקלאס של פול סקולס מבחינת תיקולים. גם מיירלש ממש לא מביא את המימד הפיזי והתיקולים החזקים שחסר לנו, אפשר כבר להשאר עם לוקאס וזהו.

    אם אדם מגיע, או אקווילאני חוזר, הם ישתלבו ברוטציה, זה לא בעיה, נדיר שכולם כשירים ובטח במצב הנוכחי של ג'רארד שהוא מתקשה להשאר כשיר העונה.

    Liverpool-Forever ממש לא מסכים, אתה גם שוכח שאקווילאני לא דייק בהרבה מסירות מתוחכמות שלו, אני יכול ללכת וגם לשלוף תגובות שלך מעונה שעברה שבהם אתה קוטל אותו בדיוק על זה, אני זוכר את זה מאוד בבירור, אז פתאום אקווילאני טוב יותר בקטע הזה? כשאתה מנסה כדורים מתוחכמים אתה לא תמיד תצליח, גם ג'רארד לא מצליח, בטח כשמדובר בקבוצה כ"כ מוגבלת כמו שלנו בלי טיפת מהירות (כמה כדורי עומק של ג'רארד או מיירלש נשלחים לקויט או מקסי אבל הם פשוט בחיים לא מגיעים לזה? תאר לך יאנג במקום). אני גם זוכר מספיק כדורי עומק כן מוצלחים שלו, לא סתם גם יש לו בערך 5 בישולים ולא רק שערים, ומספיק כדורי עומק גם שלא נרשם לו בישול עליהם (נגד יונייטד בספטמבר, 2 השערים שלנו היו מעבירות על טורס, ב2 המקרים הוא קיבל כדור עומק מצוין ממיירלש).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11
  12. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    Liverpool-Forever,

    איזה שטויות!
    כבר שכחת את הבישול לקארול מול סיטי, לטורס באנפילד מול צ'לסי, הקרן לקארול מול ברומיץ'. וזה רק בשליפה, יש לו עוד שניים אם אני לא טועה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11
  13. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שזה יותר מדי מסוכן תומר, אולי רק מול כל מיני נמושות במשחקי בית זה יעבוד, אבל לא לריצה ממושכת.

    אני אשמח מאוד אם יהיו לנו בשנה הבאה גם אקווילאני וגם מיירלש בקישור. בהנחה שג'ררארד ימשיך לפתוח, לא משנה מי מהם יישחק לצידו, זה ייתן לנו את האפשרות לשים קשר מרכזי ברמה גבוהה על הספסל, דבר שאני לא זוכר שהיה לנו מאז שאני אוהד את הקבוצה, וגם כשג'ררארד לא יהיה כשיר לא נצטרך לעבור אוטומטית למערך עם שני קשרים שהם holding midfielders כמו שקורה עכשיו ונוכל לשמור פחות או יותר על רמת הנעת הכדור שלנו.

    אם כבר מדברים על הולדינג מידפילדרס, מה דעתכם על ספירינג?
    אם היו שואלים אותי לפני שלושה שבועות הייתי אומר שצריך לזרוק אותו, אבל מאז הוא נתן כמה הופעות של MOTM בקישור האחורי ונראה כאילו הוא חלק משמעותי ברנסאנס הילדים של דאלגליש, ממש פיתחתי אליו soft spot.
    זה לצד ההתקדמות של לוקאס בשנה האחרונה, ואני לא מאמין עדיין שאני אומר את זה אבל אולי לא הייתי קונה קשר אחורי בקיץ.


    דרך אגב, הוייה שוב אושפז בבית חולים לאחר שחש ברע. החלמה מהירה.
    http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...ge-for-houllier
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    אין מנוס מלקנות קשר אחורי, אתה לא רץ למקומות 3-4 עם ספירינג ולוקאס. אין מה לעשות.
    ספירינג שחקן סבבה, עם הרבה לב והכל, והוא מקומי, אבל הוא ברמה של ניוקאסל ולא של ליברפול.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    רוצים מקום 4? אז צריך להביא 6-7 שחקנים, אין מה לעשות. צריך גם לפגוע בול בלפחות 4 מהם. יש כל כך הרבה חורים וממש אין מקום לדבר על סופט ספוט, זה הדבר האחרון שיש לי לגבי כל מי ששותף לשנתיים האחרונות שלנו. הקבוצה כושלת ובינונית להחריד ואסור להיות רחמנים בקיץ, רק מקווה שיהיה כסף לבצע שינויים נרחבים.