ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אף אחד לא מתווכח איתך על זה, פשוט לא מבין למה מיירלש שחקן בינוני או כזה שאי אפשר לבנות עליו. זה גם לא קשור לסופט ספוט איתו, בקבוצה הכ"כ בינונית שלנו אתה מזהה דווקא את מיירלש כבעיה מרכזית? יש כ"כ הרבה שחקנים שצריכים לאבד את המקום שלהם בהרכב לפניו.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    בעייה מרכזית של יצירתיות הקישור? ללא ספק...שאלת את עצמך פעם למה הקבוצה שלנו כל כך אפורה וחסר רעיונות בהתקפה?
    שנה שעברה זה היה זרוק את הכדור לטורס ותקווה שיעשה משהו, היום זה זרוק אותו לסוארז או תחכה למצב נייח עם קארול. למה זה? כי הקישור אפור. אז יש קונצנזוס שצריך להביא מגן שמאלי,בלם וקשר תוקף, משום מה אין קונצנזוס שצריך בדחיפות קשר מרכזי. תביא 3 שחקני על ל-3 העמדות האלה ותישאר עם מיירלאש-לוקאס במרכז ואני מבטיח לך שלא תסיים 1-3. אז אפשר לקרוא לזה בעייה מרכזית כן.
    אני גם לא רואה בכך שאני חושב שהוא צריך להיות שחקן רוטציה בלבד איזשהיא ביקורת חריפה, אתה בעצמך כותב שתמיד יש פציעות אז מה הבעייה שיהיה שחקן הרוטציה.
    בעולם מושלם אם אני קורא את ההרכב שלנו למחזור ה-1 בעונה הבאה (בהנחת 0 פציעות), אני רואה שם 5-6 שמות חדשים. מיירלאש הוא אחד מאלה שאני מקווה שלא יופיעו.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,286
    לייקים שהתקבלו:
    7,119
    אסף,
    ספירו בהחלט נתן כמה הופעות מצוינות לאחרונה, אבל אני מסתכל על כל הקבוצות המובילות בעולם ולכולן יש לפחות קשר אחורי אחד ברמה עולמית (אולי חוץ מברצלונה עם בוסקטס, למרות שהבנתי שמסצ'ראנו מתחיל לשחק שם יותר אז זה כולל אותם), ואני לא רואה אותנו רצים בצמרת עם לוקאס-ספירינג כרוטציה לקשר אחורי. שניהם אפורים מדי ולצד זה גם לא מתקלים מספיק טוב, שלא לדבר על הנוכחות הפיזית במרכז השדה שאצל שניהם לא קיימת. עם כל הצער שבדבר אני חושב שאחד מהם צריך ללכת, ולוקאס כרגע נראה שחקן הרבה יותר בשל ויציב מספירינג.

    גיל, 5-6 שמות חדשים רק בהרכב? אני באמת חושב שאתה מגזים, אנחנו לא צריכים להיות מושלמים בכל עמדה ועמדה... מבחינתי זה ככה:
    ריינה
    חדש אגר/חדש קלי ג'ונסון
    חדש מיירלש/אקווה
    סוארז ג'רארד חדש
    קארול

    לא יודע איך הגעת ל6 שמות ואני חושב שזאת ממש הגזמה...
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    נו ואתה הגעת ל4...אז אתה חושב שצריך 4 אבל 6 זאת הגזמה?
    הגעתי ל6 כשספרתי גם את אקווילאני כחדש, כל היתר אנחנו אותו דבר חוץ מזה שאני מעיף גם את ג'ונסון. אבל בסדר, הוא יהיה ברשימה של כולנו לקיץ 2012 אם לא נעיף אותו הקיץ.
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,286
    לייקים שהתקבלו:
    7,119
    אני הגעתי ל3 ודחקתי עוד בלם חדש, במצב אידיאלי ונטול פציעות אני לוקח את אגר וקלי למרכז ההגנה בלי לחשוב פעמיים, הם יכולים להיות נפלאים ביחד. וההבדל בין 3-4 מתוך 11 ל6 מתוך 11 הוא דיי משמעותי, לא?

    אבל אם ספרת את אקווה כחדש אז זה כבר משהו אחר...
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    כולנו היינו רוצים את אגר, אבל צריך להיות מציאותי ולהכיר בזה שהוא שיחק מעט מאוד משחקים בין אמצע 2007 ל2011, קשה לבנות עליו. לצערי אני הייתי אפילו מעדיף לעשות עליו קופה במקום להסתכן בזה שהוא יאבד את ערכו תוך שנה-שנתיים. בד"כ אני שונא לכתוב רשימות העברה של איזה 7 נכנסים ו7 יוצאים אבל אחרי 2 עונות כאלה אנחנו מגיעים למצב שבאמת צריך כזה שינוי מאסיבי. אנחנו עוד מדברים פה רק על ה-11, יש גם כמה חיזוקים שצריך לעשות לסגל.
     
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    בוסקטס הוא קשר אחורי ברמה עולמית לכל דבר. אפשר לשנוא אותו אבל על האיכויות שלו ככדורגלן אין עוררין אחרי השנתיים האחרונות. בדיעבד הוויתור על יא יא טורה הנהדר לטובת מנצ'סטר סיטי היה מהלך טוב עבור ברצלונה בכלל ובוסקטס בפרט.

    -----------
    אני לא חושב שלא אקווילאני ולא אדם יפתרו את בעיית היצירתיות שלכם במרכז השדה. אני חושב ששניהם לא מספיק טובים למה שאתם שואפים וצריך לנסות לעשות סקאוטינג קצת יותר מקיף ביבשת.

    ספירינג צריך להישאר בסגל כי צריך גם שחקנים כאלה בכל קבוצה ששואפת לזכות בתארים. הוא מסוג השחקנים שתמיד יהיו שם בשבילך שתצטרך אותו. לא הכי יצירתי, לא הכי מוכשר ובטח שלא הכי גבוה אבל הוא ילחם בשבילך עד השניה האחרונה.

    כמו כן, לא צריך לעשות המון רכש בליברפול. צריך לעשות ניקוי אורוות, זה נכון אבל קודם כל בעמדות המגנים יש את פלאנגן ורובינסון שיכולים וצריכים להיות שותפים בסגל הבוגר ולעשות רוטציות עם ג'ונסון ואנריקה(?) בעונה הבאה. קלי הראה המון פוטנציאל העונה וזה עוד בעמדה לא טבעית מבחינתו(מגן ימני) אז כבלם מאוד מעניין איך הוא יהיה בקבוצה הבוגרת. אני רק מקווה שקני דלגליש מייעד אותו גם לעמדה הזאת. אני הייתי מוכר את אגר, סקרטל ואת הקוקו היווני, קונה בלם על שישדרג את כל הההגנה ולבק אפ יש את קרארגר ואחריו דני ווילסון שכאמור יכול לשחק גם כמגן שמאלי בשעת חירום. אז בעצם בהגנה כל עוד ריינה לא יעזוב צריך לקנות שני שחקני הגנה לפי הספירה שלי - בלם ומגן שמאלי.

    בקישור, עם כל הכבוד ללוקאס הוא לא קשר אחורי ברמות הגבוהות ביותר. הוא נותן עונת שיא בליברפול, בעיקר מול הקבוצות הגדולות אבל יצא לי לראות גם את ליברפול מספיק פעמים מול הקבוצות הקטנות (יותר) בשביל להבין שהברזילאי לא נמצא בקליבר של הגדולים באמת. אז קשר אחורי זה MUST מבחינת ליברפול כי מסצ'ראנו הותיר אחריו חור גדול מאוד מאז שעזב.
    מייראלש צריך להישאר בהרכב. זה טמטום להוריד לספסל או להעיף לספסל את השחקן המצטיין שלך העונה וזה לא משהו מובן מאליו ההסתגלות המיידית שלו לפרמיירליג. אני מאמין שהשיא עוד לפניו. הוא 50-50 מצוין, אני חושב שיש פה פשוט ציפיות לא נכונות מהשחקן אצל חלקכם.

    אני מקווה בשבילכם שכל החבר'ה בחלק הקדמי: ג'ו קול, מקסי רודריגז, מילאן יובאנוביץ' וכו' יעופו לעזעאל. פשוט חבל על המשכורת ואפשר לעשות עליהם קופה יפה. אני בטוח שיהיה לשלושתם ביקוש. איך שהם עפים חייב להגיע ווינגר שיוסיף קצת יצירתיות וברק לקבוצה ובעיקר מהירות. גם בתקופת השיא אצל רפא בניטז זה היה מאוד בולט. אין לכם ווינגר מהיר.

    אומנם כתבתי לא מעט אבל זה בעייתי לכתוב מה ליברפול באמת צריכה לעשות בקיץ כי אנחנו לא יודעים מי יהיה המאמן של ליברפול בעונה הבאה וגם אם זה קני דלגליש אנחנו לא יודעים באיזה מערך הוא רוצה לשחק פחות או יותר. נהיה יותר חכמים בקיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,286
    לייקים שהתקבלו:
    7,119
    אולי לך אין עוררין לגבי בוסקטס, הוא השחקן הכי אוברייטד שראיתי בחיי והכמות המטורפת של האיבודים שלו אתמול וגם במשחק הקודם נגד ריאל רק המחישה את זה. להיות קשר אחורי בברצלונה נגד קבוצות הליגה הספרדית שמחזיקות 20-30 אחוז מהזמן בכדור זאת ממש חוכמה גדולה. הוא מלוכלך, הוא רמאי, הוא מוסר גרוע, אפילו התיקולים שלו לא כאלה טובים כמו שעושים אותם, ובערך בכל משחק גדול שברצלונה לא שלטה בו ב100% הוא נכשל והרס את המשחק. פשוט בינוני ותו לא, תכניס אותו לכל קבוצה שהיא לא ברצלונה או ספרד שבשתיהן הוא משחק עם קשרים שעושים בשבילו את העבודה והוא יאבד את עצמו.
     
  9. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהוא נתן מונדיאל נפלא והיה אחד השחקנים הבולטים בנבחרת ספרד. בגמר הוא שיתק (כמעט) לחלוטין את ווסלי סניידר שהיה ממצטייני הטורניר עד אותו משחק.

    בברצלונה הוא תורם מאוד להנעת הכדור(אני לא ראיתי את איבודי הכדור הרבים שאתה מדבר עליהם) והעונה הוא קיבל יותר ביטחון לעלות קדימה והוא מאוד משמעותי במערך שלהם. למסצ'ראנו יש את האיכויות שלו ואני לא לוקח לו את זה. בחודשים האחרונים הוא היה מצוין ומבחינת יכולות הגנתיות הוא מספר 1 היום בעולם מבחינתי.

    אני לא ארחיב את הוויכוח על בוסקטס כי זה דיון על ליברפול.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,215
    לייקים שהתקבלו:
    17,008
    Ian Wright
    תיארת בהרחבה את מה שכתבתי בשורה התחתונה שלי.
    אתה אומר שלא צריך המון רכש אבל כמו שכתבת צריך גם מגן שמאלי, גם בלם, גם קשר אחורי, גם קשר מרכזי וגם קשרים תוקפים...אז כן צריך המון רכש.
     
  11. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגן שמאלי, בלם, קשר אחורי, קשר מרכזי ושחקן כנף(תלוי באיזה מערך דלגליש יבחר או מאמן אחר). מדובר בחמישה שחקנים. אני לא חושב שזה הרבה רכש בהתחשב בכך שתמכרו גם הרבה שחקנים בקיץ הקרוב.

    רק עכשיו קראתי את מספר(6) השחקנים שרשמת שפחות או יותר צריך לקנות. פחות או יותר כמו שאני רשמתי. חשבתי שכבר רשמת משהו בסגנון של "להחליף את כל ההרכב" אחרי מה שכתבת על מיירלש.

    זה פחות או יותר מה שצריך לעשות לדעתי בקיץ בשביל להחזיר את ליברפול בצורה מיידית לטופ 4.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    יובאנוביץ' דיבר לעיתון סרבי וחוץ מההתבכיינויות שלו שאין לו עם מי לדבר בסרבית, הוא גם אומר את זה:

    נו מה תגידו על זה? ברכותיי אשלי קול ושאר חלאות עולם הכדורגל, מישהו שבר את הרקורד שלכם. הוא, מקסי, קונצ'סקי, פאולסן - כל הנפלים של בניטז והודג'סון, שחקנים אפסים, לקראת סוף הקריירה, על חוזים ארוכים (3-4 שנים כל אחד), שכר עתק, מבחינתם הם כבר בים עם המטקות והקריירה נגמרה, עכשיו זה רק עניין של לבזוז את הפראיירים שיסכימו לשלם להם כמה שיותר לפני הפרישה, לא נראה לי שמפריע להם ממש לשבת על חוזה עתק ולמצוץ את הדם של המועדון בתמורה לכלום.

    יהיה קשה מאוד להפטר מהם, מאוד. אנשים חושבים שלהגיד שנצטרך לשלם כדי שיקחו אותם זאת בדיחה, זאת ממש לא, לא הייתי פוסל שלפחות לחלק מהם נצטרך פשוט לשלם פיצויים כדי לחסל להם את החוזה, כי הנה הם מבהירים שאין להם שום כוונה לקבל משכורת נמוכה ממה שהם מקבלים פה במקום אחר. ואוי ואבוי אם זה יפגע לנו בתקציב הרכש.

    תודה לכם סניור בניטז והטרח הזקן, זאת המורשת שלכם.
     
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,307
    לייקים שהתקבלו:
    447
    תרח, לא טרח.

    יובאנוביץ' באמת היה כזה גרוע העונה? אם אני לא טועה הוא שיחק בחצי העונה הראשונה ולא ממש השפיע (בתקופה שהקבוצה לא פגעה) ואז ישר יצא מהסגל (כמו ג'ו קול). באמת יש סיבה לשים אותו באותה השורה לדוגמא עם מקסי העגלה או פאולסן?

    ואכן לצאת בכזו הצהרה לעיתון כלפי המועדון שבו הוא משחק זאת חוצפה.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    ממש מעניין אותי הדקדוק בשפה העברית עכשיו, באמת חטפתי קריזה אחרי שקראתי את זה.
    וכן, הוא היה גרוע, הוא גרסא גרועה יותר של באבל, אם אתה באמת יכול להאמין שזה קיים. שחקן שלא מרים את הראש אף פעם, רץ עם הכדור כשהוא בוהה בקרקע ופשוט רץ עד שהוא מאבד אותו. לא יודע למסור, לא יודע לבעוט, לא יודע להרים, לפחות באבל נתן לך איזה גול או משחק טוב פעם ב20 משחקים ועוד היה צעיר, הבנאדם הזה תקווה אבודה.

    כמה אני שמח שלפחות דלגליש כבר ממזמן הקפיא את כל האפסים האלה ונותן לשחקני הנוער שלנו לשחק במקום, יובאנוביץ' ופאולסן לא היו בסגל כבר איזה חודשיים-שלוש לדעתי, קול ומקסי על הספסל קצת אבל גם לא רואים מגרש אף פעם, לפחות הוא מודע לבעיות בסגל וחושב לטווח הארוך ולא כמו הליצן מלונדון שאשכרה נתן להם לשחק כל הזמן. אה ולא לשכוח את בראד ג'ונס שגם שייך לרשימה אבל גם הוא הושאל אחרי שהקופא לגמרי לטובת שוער מהאקדמיה, וכמובן שיש עוד כמה אפסים בהשאלה כמו אל זאהר ודגן, עוד החתמות משובחות, למזלנו ה2 האלה יחד עם הקוקו היווני מסיימים בקיץ את החוזה ולהם לא נצטרך לשלם גרוש, שיחפשו פראייר אחר.

    יש שמועות ממקורות די טובים ואמינים שבלקבורן רוצה מאוד את ג'ו קול ושאלה לגבי מחיר, והבעלים שלהם עוד עלולים באמת לשלם לו את המשכורת שהוא מקבל פה, יאללה קחו, בכיף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,286
    לייקים שהתקבלו:
    7,119
    העצבים שלך מעוורים אותך חביבי... הוא לא קיבל הזדמנות שווה מהיום שהגיע לפה, הטענות שלו מוצדקות לחלוטין, למרות שהוא צריך להפנות אותן להודג'סון ולא אל המועדון עצמו. הראיון מרתיח, אין ספק, אבל בלי קשר, אני חושב שפספסנו אותו לגמרי. הוא לא איזה וורלד קלאס, ממש לא, אבל שחקן סגל סביר בהחלט כן והודג'סון פשוט בזבז לנו אותו. הוא בטח שיותר טוב מכל שאר העגלונים שהזכרת. לא שזה משנה את זה שהוא חייב להיות בחוץ בקיץ ושהוא יצא חתיכת זבל עם הראיון הזה, אבל בכל זאת...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/11