ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    מי אמר שהוא התראיין לשם? יכול להיות באותה מידה שלקחו את הציטוטים האלה מאיזה ראיון שלו למקור אחר. יכול להיות גם שהמקור שראיין אותו לא פירט מאיזה עיתון הוא מגיע.
    כל עוד זה לא אקסקלוסיב כמו שהיה פעם לאואן נדמה לי, שכחתי כבר מי זה היה, זה משהו שאפשר לחיות איתו.
     
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השער של אמו נגד ק.פ.ר....

    http://www.youtube.com/watch?v=2AwjmdeLT7M...player_embedded

    חבל שהוא לא מקבל מספיק דקות בהאל אבל לא הייתי מוותר עליו עדיין. רק החודש חגג 20. הייתי משאיל אותו לעונה שלמה בצ'מפיונשיפ לקבוצה שתוכל להבטיח לו מקום בהרכב ולראות איך הוא מסתדר.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    קני וקומולי היו היום באיווד פארק.
    על מי הם הסתכלו? ג'ונס? סמבה?





    אדם ג'ונסון? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_pray.Xxx
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    אין אפילו שחקן אחד שהייתי רוצה מבלקבורן. בכלל, אני מציע להסתכל מחוץ לאנגליה, אנחנו צריכים להיות רגועים מבחינת חוק שחקני הבית ועסקאות בריטיות ששווה בכל מקרה לעשות לא צריכות לחרוג מעבר לאשלי יאנג. ליתר לא יהיו מחירים שפויים.
     
  5. oginath Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    224
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פפה התראיין בספרד, קטעים נבחרים
    קוד:
    Asked when he's going to Manchester(Utd) - "To Manchester? Never.  I don't know, it's not my intention...but I imagine it's not their intention either"
    
    He's told that when the De Gea story popped up, Pepe's name surfaced in a list of possible links - "Well, i imagine they've been monitoring and following many keepers, not only De Gea or Pepe Reina but I'd imagine 5, 6 or 7 other options and I don't know if I was one of them but if your information is good then i guess it's possible, i don't know"
    
    Most importantly, on his future - "I'm happy, calm and comfortable here, looking towards the future which I reckon will bring a lot of happiness and hopefully the new project with the new American owners will be a convincing one, attractive and ambitious above all"
    
    Will it be a convincing, attractive and ambitious one or will it start like this season? "It's my understanding and based on what I've gathered from the people here, that were will be bringing in some important players, continuing to grow and hopefully in one or two years we will be in the place that Liverpool deserves to be, which is fighting for titles"
    
    Would you like Rafa back at Liverpool? "It's difficult.  Obviously, Benitez brought me here but that doesn't mean that i'm unhappy with Dalglish, quite the opposite, I think he's the ideal man for Liverpool at this moment."
    
    הולך ונראה יותר ויותר שהוא ישאר.
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    דיבורים לחוד וכששמים לך חוזה על השולחן לחוד.
    ברגע שהחתמנו אותו על חוזה עם סעיף שחרור זה לא בידינו, צריך כמה שיותר מוקדם להחתים אותו על חוזה חדש בלי סעיף שחרור, לא צריך להיות אסירים של מצב רוחו של אף שחקן.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    להחתים אותו על חוזה חדש זה גם אומר לשפר את השכר (אחרי הכל, יש בעלים חדשים, הוא שחקן מרכזי בקבוצה) ואולי גם לשלם אחוזים לסוכנים, מענק חתימה, לשפר בונוסים ובקיצור זה עסק שיעלה לנו לפחות עוד כמה מיליוני פאונד.

    אני חושב שהוא יישאר. כל הדיבורים על עזיבה פוטנציאלית היו בתקופה של היקס וג'ילט. מאז שהם עזבו, לא שמעתי אף רמז מריינה שהוא יעזוב. הוא בעצמו מבין כבר שאין שום סיבה שלא להישאר עם הבעלים החדשים ועם קני, הם מחוייבים להצלחה, מביאים רכש ברמה גבוהה ובהרבה כסף, יש הישגיות מסוימת (אני יודע שקצב צבירת הנקודות הוא חסר תועלת, אבל הוא די משקף את ההצלחה של הקבוצה מאז קני). ועזוב את זה, אתה חושב שאם לא היה לו סעיף חתימה והוא ממש, ממש היה רוצה לעזוב, היינו מצליחים להחזיק אותו בכוח? אני גם לא בטוח שאנחנו רוצים להחזיק שחקנים בכוח, גם אם אין להם סעיף...
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    לפחות אתה לא משועבד לתג המחיר, אתה יכול לדרוש כמה שאתה חושב שהוא שווה.
    לגבי הסיבות להישארות, זה אולי נראה לנו טוב בתור אוהדים, לשכיר חרב ספרדי זה יכול להיות מאוד מייאש לחשוב שבשנה הקרובה זה כן יילך במשך מספר שנים רק כדי לגלות שכמעט תמיד זה לא הולך, הרבה יותר פשוט לקפוץ לספינה יציבה יותר.
     
  9. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ואתה חושב ש-20 מיליון פאונד זה לא מחיר סביר לריינה? אולי יכלנו להוציא יותר, ואני גם מחזיק ממנו כאחד השוערים הטובים בעולם (בשיאו), אבל זה בערך מה שבאיירן שילמו לשאלקה04 על נוייר, מה שבטח צריך לשלם על בופון ליובנטוס, ואני בספק שאנחנו נקבל יותר עליו...

    ספינה יציבה יותר? לא חושב. במה יונייטד יותר יציבה מאיתנו? בהישגיות, ורק בהישגיות. אני בטוח שמבחינה כלכלית אנחנו כבר לא פחות יציבים, והמגמה להשקיע ברכש יכולה לעזור לנו גם לצמצם מהם את הפער באיכות הסגל. ומשם, לך תדע לאן זה יתפתח...

    בכל מקרה, אם הוא לא עוזב בחלון הזה ליונייטד, הוא לא יעזוב בכלל. אחרי שיונייטד ואתלטיקו מדריד יקנו שוערים בחלון הזה כדי לכסות על העזיבות של דה חאה וואן-דר-סאר, אני לא בטוח שיהיו עוד הרבה קבוצות בטופ שיחפשו שוערים, ויציעו לו משהו שאנחנו לא.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    למה אנשים חושבים שריינה יעזוב כדי ללכת לאתלטיקו? זה 2 צעדים אחורה, מה יש לו לחפש שם? לא ברור.

    "במה יונייטד יותר יציבה מאיתנו? בהישגיות, ורק בהישגיות" - משהו שדי מגוחך להגיד, כשאתה אומר את זה בדרך כזאת כאילו שזה לא משנה. הישגיות וכסף זה מה שמעניין שחקנים.
    אפשר לדבר עד מחר על מה נעשה בקיץ ומה יהיה בעתיד, "העתיד ורוד" זה משהו שטוחנים במועדון כבר 20 שנה, נהיה חכמים יותר בקיץ. ביונייטד יש הישגיות פה ועכשיו, מה לעשות, מספיק להשלות את עצמך. יכול להיות שהוא לא ילך ליונייטד מתוך כבוד למועדון ולאוהדים אבל אל תצייר פה תמונה שזאת לא התקדמות. ממש מעניין לו את הסבתא שהם קבורים בחובות ואנחנו לא.

    האחריות היא עלינו לשדרג את הקבוצה הזאת כדי שתוכל להתחרות בצמרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/11
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אתלטיקו - סוג של home sweet home. אולי גם יתנו לו טיפה יותר כסף, ולך תדע מה יש. שוב פעם אמרתי שאני לא חושב שהוא יעזוב אותנו בכלל, אבל אתלטיקו מקושרת לשם שלו לא מעט.

    הנקודה היא שהישגיות זה דבר דינאמי שיכול להשתנות (למרות שהוא לא משתנה כבר זמן מה...). לפני עשור היו אומרים לך שארסנל לא תזכה בתארים 7 שנים, היית מאמין? עם ההתחזקות של סיטי וספרס והחזרה שלנו לחיים עם מנג'ר נורמלי ובעלים רציניים, איש לא יכול להבטיח שהוא יזכה בתארים עם מנצ'סטר יונייטד. לאואן זה לא עזר במיוחד כשהוא עזב לריאל מדריד...

    וכן משדרגים את הקבוצה, יכלו גם לא להביא את סוארז בינואר כי העונה במילא גמורה, ועל אחת כמה וכמה לא להביא את קארול במחיר מופקע. אבל זה שעשו זה כבר כמה צעדים רציניים בנוגע להתחזקות ולשיפור הסגל. אסור להתעלם מזה, במיוחד איבדו יותר כוכבים ממה שהביאו (רונאלדו וטבס הלכו, ציצ'אריטו בא ונאני פתאום נהיה שחקן...).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/11
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    להבטיח אי אפשר כלום, להגדיל את הסיכויים כן.
    להגיד שלא כדאי לו ללכת לשם מבחינה מקצועית כי הישגיות יכולה להשתנות זה מגוחך, מה זה משנה שהיא יכולה להשתנות? כרגע טוב יותר שם.

    הכל יכול להשתנות, אתה לא עושה החלטות בחיים לפי שיקולים כאלה.
    אז לאואן זה לא עזר, ולמקמנמן כן והוא הלך וזכה ב2 גביעי אירופה, אין פה שום חוק או איזה דפוס ברור. זה פשוט ציון סלקטיבי של עובדות ואתה משלה את עצמך. שחקנים ברמה של ריינה לא רוצים פרויקטים ארוכי טווח שיביאו פירות בעתיד אלא כסף ותארים כאן ועכשיו.

    יונייטד קבוצה טובה יותר נקודה סימן קריאה, היא כנראה גם תהיה כזאת בעונה הבאה ותהיה בלג"א. זה כל מה שמשנה לו. זהו. כל הזמן אני רואה את האוהדים שלנו עם הקטעים האלה "אבל הקבוצה הולכת למקומות, תהיה השקעה, נחזק את הסגל, יש את דלגליש, יונייטד בדעיכה" וכו'. שחקנים לא חושבים כמו אוהדים, צריך להבין את זה כבר.

    אתלטיקו - השם שלו מקושר לאתלטיקו ע"י כל מני צהובונים. ברור הרי שאין לו שום סיבה ללכת לשם, זה צעד אחורה, ואם הוא הולך זה כדי לקדם את הקריירה.

    ובכללי אני לא חושב שהוא יעזוב בכלל, אבל הנקודה היא שאתה עובר אשליות פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/4/11
  13. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    לאתלטיקו יש שוער שני בשם סרחיו אסניו, שבעברו היה מועמד להיות היורש של קסיאס.

    גם אין להם תקציב להביא את ריינה.
     
  14. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,141
    לייקים שהתקבלו:
    372
    אסנחו מושאל למאלגה אבל תוך זמן קצר נפצע שוב בקרסול וסיים את העונה.

    למעשה הוא כמעט מושבת מפעילות רצופה במשך שנה +, דבר שיכול להעלות שאלות להמשך הקריירה שלו.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    הסיכוי שהוא יילך לאתלטיקו אפסי. לא מבין למה אתם ממשיכים לדון בזה.

    סקיי רושם היום שאנחנו מעוניינים בבארטון.
    נותן עונה טובה מאוד, יכול לשחק במרכז ובימין, אני לגמרי בעד במיוחד עם העובדה שהוא נכנס לשנה האחרונה בחוזה בקיץ ויהיה אפשר להביא אותו במחיר נמוך. יהיה שחקן סגל נהדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/4/11