ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,548
    לייקים שהתקבלו:
    902
    ניצחון יפה, לא הכי מרשים כבר שיחקנו יותר טוב, אבל 3-0 זו בכל זאת תוצאה יפה.
    קני שוב משחק עם שלבי מגן שמאלי כמחליף, אפילו שהוא ימני ברגל. אולי זה רק כדי לתת לו דקות כי אולי הוא לא רוצה להוציא את מיירלש, לוקאס או ספירינג, אבל זה מוזר.
    מה שבטוח, עם כל הפציעות שיש וב-75% יכולת לנצח 3-0 את ניוקאסל בבית זה יפה בהחלט.

    עריכה: Skyday20
    אה?

    ---------------------------------

    ג'רארד מחכה לחזור לשחק עונה הבאה וקשה לו שהוא לא פותח קבוע וכשיר.
    סוארז נהנה להתאמן תחת קני ומגדיל ציפיות לקראת עונה הבאה מהקבוצה.
    http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6907985,00.html
    http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6907787,00.html
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/11
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,280
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    עוד פעם החפירה על מי מאמן העונה? חלאס, כל כך לא מעניין כל התארים הפיקטיביים האלה עכשיו...

    משחק טוב שלנו בסה"כ, פתחנו את המחצית הראשונה מצוין והמשכנו רע מאוד, ואז עם פתיחת המחצית השנייה ראו שעלינו עם הרבה יותר מוטיבציה והצלחנו לתרגם את זה לשערים בזכות מי אם לא סוארז וקויט. שניהם פשוט פנטסטיים ביחד בסיום העונה, גם במשחק חלש קויט עם שער ובישול מצוין, וסוארז פשוט חד ועובד כל כך קשה... נהדר.

    ריינה 6 - לא עבד קשה בכלל.
    פלאנגן 5.5 - גוטיירז פשוט גדול עליו כרגע, הוא הרבה יותר חזק ממנו, יותר מנוסה וזה ניכר. כשעבר שמאלה השתפר מעט. הוא עוד ילמד.
    קארגר 6.5 - יציב מאוד לאורך כל המשחק ועשה עבודה טובה מאוד.
    סקרטל 5.5 - גם עשה פנדל שלא נשרק, גם איבד את לובנקראנץ לא מעט... כל כך חסר ריכוז ויכולת בגובה שזה נורא. ובכל זאת, היה חלק מרביעיית הגנה טובה היום.
    ג'ונו 6 - אחלה משחק.
    ספירו 6.5 - בלט מאוד לטובה היום בעקבות החולשה היחסית של מיירלש ולוקאס, יופי של משחק.
    לוקאס 6 - מחצית ראשונה חלשה מאוד, השתפר בשנייה והיה בסה"כ טוב.
    מיירלש 5 - בלט לרעה. לא מדויק בכלל, לא תרם הרבה בהגנה...
    מקסי 6 - גול דיי מזליקי, אבל עבד קשה לאורך כל המשחק כרגיל וחילץ הרבה כדורים. נקווה שהשערים האלה יעלו את המחיר שלו בקיץ.
    קויט 6.5 - כרגיל חרש את המגרש והוסיף בישול אדיר לסוארז, וכמובן קור רוח בפנדל. יופי של סיום עונה מההולנדי המעופף.
    סוארז 7.5 - שחקן גדול. מחוץ לעמדה הטבעית שלו, ועדיין כל כך דומיננטי... איזה רכש ענק.

    WALKON
    "ההצבה של סוארס כחלוץ מרכזי מגבילה אותו, אנחנו מאבדים אותו לגמרי כשהוא מבודד בחוד וכשהוא היחיד בהרכב הזה שיכול לעשות משהו עם הכדור ברגל. לא מובן בכלל."
    אני מסכים שהוא לא צריך לשחק לבד בחוד, אבל אני לוקח משהו אחר לגמרי מהמשחק הזה מבחינת סוארז. אמרתי כשהוא רק הגיע שהוא צריך לדעתי לשחק לצד קארול ולא באגף שמאל כחלק משלישייה התקפית, וככל שאני רואה אותו יותר אני משתכנע שצדקתי באמירה הזאת. הוא אמנם צריך חלוץ חוד קלאסי לידו אבל הוא כל כך מתאים לשחק בחוד וקרוב לשער, הוא יודע להשתמש בגוף שלו בצורה פנומנלית, עושה תנועה כל הזמן, חד מול השער ונלחם על כל כדור... ועוד לא הזכרתי את התכונות הברורות שידענו מראש שקיימות אצלו. לא ישכנע אותי כלום, הוא צריך לשחק בחוד ב4-4-2, ואנחנו צריכים לעבור למערך הזה בשבילו ובשביל קארול שגם כן ירוויח ממהלך כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/11
  3. oginath Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    224
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קארגר עשה היום את ההופעה ה665 שלו בליברפול ועלה למקום ה-2 ברשימת השחקנים עם הכי הרבה הופעות ביחד עם אמילין יוז וריי קלמנס.
    במקום הראשון נמצא איאן קלהאן עם 857 הופעות.
    לקרא חסרות 192 הופעות בשביל להשוות את השיא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/11
  4. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם מקום שני זה מכובד מאוד.

    תמיד כיף לראות את הקבוצה מנצחת וכובשת הרבה שערים. מוזר לראות את שלבי נכנס כבר פעם שנייה לעמדת המגן השמאלי.

    היום תהיה הפעם הראשונה שאהיה בעד אברהם גרנט.
     
  5. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,212
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    השאלה הנשאלת במידה ויש הסכמה על הדעה הזאת שסוארז צריך לשחק בחוד היא...איפה מכניסים את ג'ררארד? בהנחה שסוארז וקארול באנקרים, ג'ררארד למעשה לא יוכל לשחק בתפקיד החצי חלוץ. הברירות הן באמצע או על הקו כמו בנבחרת ואצלנו ב07-08. אני חייב להודות שאני מעדיף את האופצייה ה-2, שיחזור לקו. נוכל גם להעזר בהגבהות המצויינות שלו עם הראש של קארול ברחבה. במרכז אני ממש לא חושב שהוא יעיל. כבר רשמתי פה מה אני חושב על מרכז הקישור שלנו, לוקאס עשה קפיצת מדרגה פנטסטית, גם היום הוא היה נהדר, אבל לא ברור מה צריך לעשות בדיוק בקיץ, חסר שם יצירתיות וצריך לשאול את עצמנו האם בונים על לוקאס כאחורי לעונה נוספת.
    מבחינתי זה צריך להראות: לוקאס/אחורי חדש?,מרכזי עושה משחק חדש, ג'ררארד, קיצוני חדש, סוארז,קארול.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני לא מסכים שסוארז צריך לשחק ב4-4-2, את כל הקריירה שלו הוא עשה ב4-3-3 וחורר רשתות, אני חושב שהוא הכי טוב כשהוא מגיע מהאגף למען האמת וגם היום ראינו את זה, מאיפה התחיל הגול שלו? קיבל את הכדור בימין, נכנס לאמצע, החליף מסירות עם קויט ושם גול. נקודת המוצא שלו צריכה להיות קצת הצידה כמו באייאקס, זאת הדרך הכי טובה להשתמש ביכולת הכדרור שלו, זה ממש לא אומר שחקן קו אלא פשוט שנקודת המוצא שלו היא באגף וככה סוארז אוהב את זה.

    וכמובן שיש גם את ג'רארד כמו שאמרו. לא יעזור כלום, מג'רארד בחיים לא נוציא את המקסימום ב4-4-2, לא באמצע כשאין לו מספיק חופש פעולה והוא רחוק מדי מהשער, ולא באגף שגם שם הוא די מוגבל. הוא צריך תפקיד חופשי בקישור.
     
  8. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אה? מאיפה הקביעה הזאת? היינו ממש בקרשים תחת הודג'סון. 20 נק' מ-20 משחקים! בקצב צבירת הנקודות הזה היינו היום יושבים מעל וויגאן הודות להפרש שערים יותר טוב במקרה הטוב.

    כן השגנו דבר נדיר. השגנו 35 נק' ב-15 משחקים, זה יוצא 2.3 נק' למשחק. בעונה מלאה זה נותן 87 נק'! לעבור מיכולת של מאבקי הישרדות ליכולת של אלופים באמצע העונה זה הישג אדיר גם אם זה לא הביא אותנו לטופ 4. עכשיו FSG ודאי בועטים בעצמם על שלא בעטו בהודג'סון מוקדם יותר.
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,280
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    מה זה ככה סוארז אוהב את זה? דיברת איתו? שאלת אותו איזו עמדה מועדפת עליו? אני יודע שלא לזה התכוונת אבל בחייאת...

    זה שאת כל הקריירה שלו הוא עשה שם זה לא בהכרח אומר שזאת העמדה הכי טובה בשבילו בליברפול. באייאקס שיחקו איתו שם וזה עבד להם נהדר אמנם, אבל שוב, אצלנו לדעתי המצב אחר וצריך להתחשב בכך שמדובר בקבוצה אחרת ובטח שבליגה שונה לגמרי מבחינת קצב וסגנון.
    זה שהגול שלו התחיל מימין לא בדיוק תומך בזה, הרבה גולים של טורס התחילו מהאגפים, זה אומר שזאת העמדה הכי טובה בשבילו? להיפך, זה שהשער שלו התחיל היום מימין מעט מחזק את מה שאני מחפש. כשהוא ישחק מעט מאחורי קארול בחוד יהיה לו את החופש לעשות כמה תנועה שבא לו, ימינה, שמאלה, אחורה ל'חור' (כמו שהאנגלים אוהבים לקרוא לרווחים שנוצרים בין הקישור לחלוצים), להתחיל התקפות כמו שהוא עשה גם היום. כשהוא בשמאל החופש הזה נעלם כי יש לו מגן לשמור עליו ועבודות הגנתיות לעשות.
    בנוגע ליכולת הכדרור שלו, הוא נהדר בלעבור שחקנים על שטח קטן ולהשתחרר משחקנים, זאת תכונה שתבוא לידי ביטוי גם כשהוא ישחק כחלוץ תומך ואפילו יותר. אני חושב שהוא יותר טוב בדריבל בסגנון שיידרש ממנו מאחורי קארול מאשר בלקחת שחקן ולעבור אותו על הקו (למרות שהוא לא יהיה שחקן אגף קלאסי זה דבר שיידרש מדי פעם אחרת לא יהיה לנו רוחב למשחק והתנועה של סוארז תהיה צפויה מהר מאוד).

    בנוגע לג'רארד... כמה שזה לא נעים לי להגיד, אבל הוא כבר לא צריך להיות השחקן שסביבו בונים את הקבוצה. צריך להכיר בזה שג'רארד של 11/12 לא יהיה אותו ג'רארד של 08/09, ואני לא רואה אותו עושה אפילו חצי מהעבודה ההתקפית שהוא עשה באותה עונה מאחורי טורס. הרבה מהבעיטות שלו מרחוק נעלמו, קצת מהירות שירדה, אלו דברים שמאוד משפיעים. בנוסף, חוד של קארול ומאחוריו ג'רארד כקשר התקפי הוא איטי מאוד יחסית. אני עם גיל. להציב אותו בימין כמו פעם יכול להיות יעיל מאוד וזה הרכב שראינו את קני מציב כמה פעמים וגם ניוקאסל לצורך העניין משחקת עם בארטון וזה עובד יפה מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/11
  10. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,141
    לייקים שהתקבלו:
    372
    התיאום של קויט את סוארז מתחיל לתפוס, אני לא רואה איך אפשר פתאום לוותר על ההולנדי כ"כ בקלות.


    קויט קארול סוארז
    X X X

    ספירינג נכנס גם כן בצורה טובה למשבצת שלו.

    קני פשוט שידרג שחקנים מסוימים, הריץ אותם בהרכב והכל עובד ככה שזה נראה פתאום כאב ראש בריא לשנות הרכב שרץ ומצליח ללא הפסקה, ג'ררארד כנראה יותאם לאמצע המגרש או צד ימין, ההגבהות שלו הן נכנס משם וגם על האגף עם תמיכה מלפניו וחיפוי שלו לחלק האחורי.

    מיירלש נראה סחוט וזקוק קצת למנוחה או רענוןן קליל, זה בסדר אם משחק אחד שלבי יפתח על חשבונו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/11
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    נהיה יותר חכמים בעונה הבאה ונראה עם איזה מערכים נשחק, להיות מקובע על מערך אחד בכל מקרה זה לא בריא, יש משחקים שבהם 4-4-2 ממש לא יהיה אידיאלי מבחינתנו.

    לגבי קויט אני לא חושב שיש פה דילמה, הוא לא יכול להשאר באנקר בהרכב בעונה הבאה ואני חושב שדלגליש יודע את זה. הוא היה חלש היום להוציא את הבישול לסוארז שהיה בו גם אלמנט של מזל, וניוקאסל בבית זה מסוג המשחקים שבהם אני מעדיף שלא יעלה בהרכב אם יש שחקנים מהירים ויצירתיים יותר כאלטרנטיבות.

    אגב לגבי קארול, היה די חלש מאז שנכנס ובכלל מתקשה עם סגנון המשחק שלנו. אולי זה ישתפר בעונה הבאה, בינתיים ממה שראינו ממנו העונה אני עדיין חושב שעשינו טעות כשרכשנו אותו במקום חלוץ פחות "חקלאי" כמו שקוראים לזה באנגליה, מישהו יותר נוח עם הכדור ברגל. אני לא רואה משהו במשחק הקרקע של קארול שעולה על כל מני ג'ון קארו או קנווין ג'ונס.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,280
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    ממה שראית העונה אצלנו או בניוקאסל? כי אצלם הוא הראה אחלה יכולות על הקרקע, בטח שיותר טובות משל קנוויין ג'ונס... הוא שומר על הכדור בצורה נהדרת, יש לו מסירות לא רעות בכלל. הוא גם יותר מהיר ממה שהוא מראה לנו עד עכשיו בגלל שהוא עדיין כבד בעקבות הפציעות שלו לדעתי.
    אבל זה עלה גם בדעתי ספציפית היום אגב, אם לא עשינו טעות שלא רכשנו חלוץ מהיר יותר ושהמשחק על הקרקע הוא המעלה שלו ולא משחק הראש. אבל אני נותן לזה זמן בעיקר כי אני מאמין ביכולת של קני לפתח את קארול למשהו מפלצתי לחלוטין. הוא מאוד צעיר ואפשר לפתח לו את משחק הקרקע לרמה אפילו יותר גבוהה (למרות שלדעתי יש לו יכולת על הדשא יותר מרוב החלוצים בסגנון שלו) ממה שהיא עכשיו, בשילוב עם כך שהוא החלוץ עם משחק הראש הטוב בעולם לדעתי, ויכול לצאת לנו פה שחקן ענק.
     
  13. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    לואיס סוארז צריך לשחק באגף. הוא שחקן שמיועד לאגף. הוא חודר לרחבה ויכול למסור(הגול של קויט נגד יונייטד, הראשון), להגביהה(קארול) או לבעוט והוא ואנחנו יודעים שהוא מסוגל. לא אוהב לראות אותו משחק באמצע. הוא סתם מסתבך באמצע.

    אנחנו צריכים לדבוק ב4-3-3 עם קויט/ווינגר חדש מהצד השני.

    אני בעד להשאיר את מקסי בסגל. זה לא מהיום, או מהשבוע שעבר, פשוט אני חושב שיש לו מקום בסגל בתור שחקן רוטאציה לעוד עונה ואז לשחרר אותו. לפחות עד שראחים סטרלינג יעלה לקבוצה הראשונה.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,280
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    ממש טיעונים משכנעים הבאת... למסור, לחדור לרחבה ולבעוט הוא יכול גם מהאמצע. לא מבין איפה אתה רואה שהוא מסתבך, למרות שהוא מחוץ לעמדה הטבעית שלו ומשחק כחלוץ חוד מי שמסתבכים הם בעיקר המגנים.

    קני כרגיל עם ציטוט משעשע מהראיון שלו אחרי המשחק מול ניוקאסל:
    "The two lads (Flanagan and Robinson) have come in, and Jonjo is also getting back to fitness. We keep throwing him on at left-back to see if he's like Roberto Carlos or not! He's got a great attitude."

    בנוסף הוא אומר שם משהו ששכחתי ממנו לגמרי, יש השנה קופה אמריקה וסוארז יחמיץ הרבה מהפרי-סיזן... חבל, זה בדיוק הזמן שאנחנו צריכים את כולם באימונים והוא היה יכול להמשיך לפתח הבנה עם שאר השחקנים. רק שיחזור משם בשלום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/11
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    הכוונה שלי שבאמצע צפוף. הוא בא יותר לידי ביטוי כשהוא נכנס מהאגף לאמצע.