ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,584
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ריאל תקנה השנה עוד לפחות שני שחקנים מלבד שאהין, שזה יחסית לא מעט אבל בשביל ריאל זה בהחלט קצת יחסית.

    אני לא חושב אבל שהיה צורך בשאהין בגלל שבעמדה שלו משחקים בריאל כבר כמה שחקנים טובים.

    אבל רק עכשיו אני שם לב ששאהין בן 22 בלבד, ככה שזה בהחלט קנייה משתלמת בכל זאת, כי גם אם הוא יימכר בעוד איזה שנתיים שלוש הוא יהיה שווה עדיין שווה לא מעט כסף, ואם לא יימכר בזמן הקרוב אז הוא יוכל לשחקן שם כמה שנים טובות ואולי גם ישתבח בגלל שהוא עוד צעיר.

    אני עדיין לא חושב שנורי שאהין הוכיח הרבה, הוא עדיין בגדר פוטנציאל גדול שייצטרך להוכיח שהוא מספיק טוב בשביל להחזיק את הקישור של ריאל מדריד.


    אני, כאחד שנהנה מאוד לראות את דורטמונד השנה, ונורי שאהין היה אחד הגורמים לכך, קיווה שהוא לא יעזוב ויישאר נאמן לקבוצה שאיתה לקח אליפות עוד שנה אחת לפחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/11
  2. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו, קראתי את ההודעות פה, כל הכבוד שהערכתם ככה את הטקטיקה.
    ההערכה שלי היא קודם כל שסהאין (כן כותבים ככה להסתיר האות ש') ישתלב בהרכב, התמונה היא של טקטיקה כמו של ברצלונה, אז תדמיינו אחת כזאת, של 4-3-3.
    רביעייה אחורית כמו שהיא נשמעת עם הוראות טקטיות שונות משל ברצלונה (ההתקפיות של המגן השמאלי והשילוב של הקשרים האחוריים המובילים), לאחר מכן הקשר האחורי היותר דומיננטי (דוגמת בוסקטס) יהיה צ'אבי אלונסו שכמובן הוא המניע מאחור, כקשר אמצע (דוגמת צ'אבי) יהיה סהאין, שממש יעשה את מה שהתפקיד אומר, לקשר בין ההגנה להתקפה, סהאין הוא פייטר אמיתי ומסירות ובעיטות יש לו בכמות, העמדה המתאימה לו היא זהה לשל צ'אבי.
    בקישור ההתקפי יעמוד להערכתי אוזיל שיחלק כדורים מקרוב וישלח כדורים לאגפים ויעשה זאת כדוגמת אינייסטה, באגפים יש את רונאלדו ודי מריה שהם באנקרים והוראה די מומלצת שטוב שהם ימשיכו ככה זה שהם יפרצו למרכז מהאגפים (דוגמת וייה ופדרו), הפעם, כחלוץ מרכזי, להערכתי לא יהיה שחקן שיעמוד כשחקן חופשי וינוע לאן שבאלו, פה ישחק חלוץ מטרה שאליו יספקו כדורים והוא ינסה לכבוש את רובם, ואחד כזה חייב לעמוד במשימה, אני עדיין חושב על היגוואין שלדעתי מוריניו יבטח בו, בכל מקרה, בכי חשוב לטעמי שסהאין, שחקן מתוצרת הנוער המדהימה של דורטמונד עובר לקבוצה בין הטובות באירופה שמתמודדת על כל תאור אפשרי, בהצלחה העונה!
     
  3. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    yotisx, רוסנר, מישהו מהפורום קומה אחת מתחתינו, למרות שכרגע סהאין עומד במרכז תשומת הלב - אני אשמח לשמוע התייחסות כלשהי לסמי חדירה. כיצד הוא משתלב (או שלא), אם הגעתו של סהאין.

    במי מבין השניים אני אמור לתלות את התקוות שלי ולרצות לראותו בהרכב כמה שיותר?. כיצד אתם מסכמים את העונה של חדירה ומה ניתן לצפות ממנו בהמשך?.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קשה לי לסכם את העונה של סמי בריאל בגלל שלא ראיתי אותו יותר מדי.
    ממה שראיתי וממה שדור סיפר הוא עבר עונה לא בולטת בריאל בה הוא היה די אנמי.

    קצת קשה להשוות בין השניים ולבחור במי לתלות במי מהשניים לתלות תקוות.
    סמי הוא יותר מספר 6 ונורי יותר מספר 8 ככה אני בוחר לסכם את ההבדלים בינהם.
    סמי מאד מוגבל התקפית אבל טוב יותר הגנתית (לדעתי הרבה יותר טוב) מאשר נוהי. הטורקי לעומת זאת קשר מ"ס 8 קלאסי, סוג של קשר 60-40, ראיית משחק משובחת, מאד פעיל ומעורב במשחק, מאד בולט, נמצא בכל מקום על המגרש, כל התכונות שאין לסמי.
    אם בעונה הקרובה אלונסו יהיה מתופקד הגנתית, אין לי ספק שנורי ראוי להרכב.
    לסמי אבל יש פוטנצייאל אדיר, לדעתי אפילו יותר גדול משל נורי, למרות שכרגע נורי נמצא במקום טוב יותר.
     
  5. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שבוע אחר שבוע ראינו את חדירה בהרכב, אי אפשר להגיד שהוא היה רע. אבל מכיוון שמראש לא כ"כ ידעתי מה לצפות ממנו, אני לא יודע אם להתאכזב או לא. צריך להבין שהמאבק שלו על מקום בהרכב היה עם לאסנה דיארה, שחקן שונה ממנו לחלוטין.

    סמי חדירה הרבה יותר חכם, העבודה ההגנתית שלו פחות מוחצנת ונראית לעין אך היא קיימת. לעיתים היה נדמה שמוריניו מתעקש לתת לו ביטחון גם כשעדיף שירד לספסל. לאס הוא יותר חיה וזה עובד לשני הכיוונים - הוא שורף שטחים בצורה מדהימה, השליטה שלו בכדור עדיפה על של סמי וחילוצי הכדור שלו יותר מוחצנים וגוררים מחמאות. מצד שני, הוא טיפש.

    מה שהטריד אותי מאוד לגבי חדירה זה היכולת ההתקפית שלו. אני לא יכול לבוא בטענות ותלונות רק אליו, אנחנו מסיימים עונה שבה המעורבות הישירה של הקישור האחורי באיומים לשער הייתה אפסית. בכל אופן, התחושה הייתה שחדירה חסר ביטחון עם הכדור באזור רחבת ה-16. לעיתים זה התבטא בבעיטות איומות והשיא היה כשלא פעם הוא נראה כילד קטן שיודע שגולים זה לא התחום שלו ועל כן גם אם הוא באחד על אחד מול שוער הוא מסוגל להסתובב ולקרוא לחלוץ שייקח ממנו את הכדור.

    השאלה הראשונה שעולה עם החתמתו של שהאין היא האם זה מספסל בהכרח את חדירה, ואם כן - כיצד חדירה יתפקד לאורך עונה כשחקן שנותן 20-30 דקות במשחק.

    מעבר ל4-3-3 בו סהאין, אוזיל ואלונסו מאיישים את מרכז השדה מותירה לנו ספסל עם שחקנים כמו חדירה, לאס, גראנרו, פראחו(?), קאקה(?). אולי זה קצת יותר מידי?.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשאלתך-יותר מידי? לא. ככה צריך להיות ספסל של הקבוצה שמתיימרת להיות הטובה בעולם. שחקנים נפצעים, רוטציות, תשנו את ההרכב בהתאם ליריבה. אתם צריכים את כל השחקנים האלה.
     
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהנחה שהוא כשיר, אתה באמת מאמין שקאקה יסכים להיות כינור שני לאוזיל לאורך עונה שלמה?

    עריכה: בלתי אפשרי לכתוב דרך האייפוד
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/11
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הגיע הזמן לכתוב את הזווית האישית שלי בנוגע לחדיירה, שאהין, לאס ומרכז השדה בכלל.

    * סמי חדיירה - לטעמי עונת הבכורה שלו בריאל מדריד הייתה בסדר גמור. ברוב העונה הוא לא הורגש כי ריאל מדריד ניצחה בקלות 90% מהקבוצות אותן פגשה. בגמר גביע המלך הוא היה פנטסטי. התרשמתי מחדיירה בתור שחקן ששורף המון שטחים ומשחק עם המון חוכמה. מה שכן - לא מספיק פיזי וגם ההצטרפות להתקפה לוקה מאוד בחסר(הוא בישל העונה שער או שניים נדמה לי ולא איים על השער).
    חדיירה בהשוואה ללאס - הרבה יותר חכם במשחקו אך נחות משמעותית בפן הפיזי ובטכניקה.

    * לאס דיארה - לא הייתי רוצה שיימכר(את גאגו לעומת זאת הייתי זורק לכל מי שמושיט יד) אך כנראה שזה יהיה הצעד הבא בחלון ההעברות. המשחק נגד סביליה בפיחואן הוא אולי לא דוגמא טובה אך לאס ניצח שם בכל מאבק פיזי. יש לו את היכולת להשתלט על מרכז השדה וגם לדחוף קדימה. העניין הוא שמשהו חסר, בעיקר חוכמת המשחק ובפן הזה ציפיתי שמוריניו יקדם אותו כמו שעשה עם מרסלו. ללאס יש פוטנציאל להיות אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם, ממש ברשימה של חמשת המובילים, אבל הוא עדיין לא כזה ואופיו בעייתי.

    * נורי שאהין - שמעתי את השם הזה לראשונה בפיפה 2007 כשהגעתי עם ריאל מדריד עד לעונת 14\2013. קניתי שחקנים לפי מספר הרמה שלהם ושהאין הגיע ל-96 נדמה לי. כבר שנים שמדברים עליו כעל הדבר הבא בכדורגל הגרמני. העונה הוא היה נפלא והוביל את דורטמונד לאליפות. לא ראיתי אותו משחק יותר מידי אבל התרשמתי מחוכמת המשחק שלו ואין ספק שהוא יכול להוסיף לנו מבחינת הורסטיליות. אבל, למרות שמדובר במחיר מעולה - אני לא יודע עד כמה הוא נחוץ.
    אני מאוד אוהב את המערך 4-2-3-1, הסגל שלנו בידיוק בנוי לשיטה הזאת. אין צורך בשיטת 4-3-3 אלא אם כן היריבה היא ברצלונה והשאלה היא האם בשביל 5-6 משחקים בשנה יש צורך ביותר מידי קשרים מרכזיים. שהאין טוב יותר התקפית מלאס ובטח שמחדיירה אבל הגנתית הוא רך מידי, כלומר הוא ואלונסו לא יכולים לשחק יחד גם נגד קבוצות שהן פחות מברצלונה. נגד כל מיני אלמריות למיניהן השיטה הזאת תעבוד כמובן. ומבחינה התקפית שהאין לא רע בכלל אך לא מדובר כרגע בפברגאס, ג'רארד או לאמפרד. ואולי הוא בכלל ידרוך על אוזיל.

    אלטינטופ -? לא אוהב את הכיוון הזה.
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארז, בהנחה שהוא כשיר, אתה באמת מאמין שנאהין לא יסכים להיות כינור שני לקאקה ואוזיל?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/11
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    הוא לא משחק בתפקיד שלהם.
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    קאקא לא יהיה במדריד שנה הבאה, אני אהיה מאוד מופתע את הוא יישאר.

    ושאהין אם כבר ינגן כינור שני למישהו יהיה לצ'אבי אלונסו, למרות שאני לא מאמין שהוא יישב הרבה על הספסל וייכנס דיי מהר להרכב... הוא היה קשר התקפי בתחילת הקריירה שלו אבל לאט לאט הסתגל לעמדה יותר אחורית..בוא נגיד שהוא יותר משהו בסגנון צ'אבי אם מתעקשים להשוות אותו לשחקן מסויים בסגנון המשחק והעמדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/11
  12. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קרוב לוודאי שלא בונים על שהאין להרכב בתור התחלה. אלונסו הוא באנקר, אוזיל קנה לעצמו את התווית הזאת אחרי עונה מצוינת וממה שאני מבין שהאין בעל יכולת התקפה שמתאימות בדיוק למשבצת שאוזיל משחק עליה. לריאל יש כבר את ה50-50 וקוראים לו אלונסו, מוריניו יכול להתפרע ולשחק איתו(שהאין) בהרכב על חשבון גרזן וכך ליצור מערך התקפי פרופר, אבל זה ימכור את עצמו רק במשחקים נגד הקטנות וימעט לקרות.
    לרבות אני מעריך ששהאין יהווה גיבוי לאוזיל ואלונסו במרכז, כאשר האופציה לשלב אותו בהרכב עמהם יחד קיימת.



     
  13. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    קישור של אלונסו את שאהין במרכז המגרש יספיק נגד רוב הקבוצות שריאל תפגוש במהלך השנה בליגה או בליגת האלופות למעט מקרים בודדים, ויש הבדל ניכר בין שאהין לאוזיל מבחינת הבנת וקריאת המשחק, חילוץ כדורים שיכול גם לתקל כשצריך, כושר גופני ומלחמה במרכז המשחק ואחראיות, שאהין אולי יכול להתאים את עצמו לשחק בעמדה של אוזיל וזו הייתה העמדה ששיחק בה בתחילת הקריירה שלו, אבל כיום העמדה שלו היא לו זו, אלא יותר אחורה כמארגן המשחק שלעיתים מצטרף קדימה בין אם זה עם או בלי הכדור.

    הבעיה היא שהוא לא פיזי בצורה מיוחדת, אבל מצד שני הוא מטעה במבט ראשון כי הוא פייטר לא קטן כשצריך ולא שחקן נוצה כמו אוזיל שיכולים להעיף אותו עם הזרת ככה שזה לא נהיה חיסרון משמעותי בכלל כמו שחושבים.... הנוכחות והאחראיות של צ'אבי אלונסו בחלק ההגנתי תספיק לדעתי כאמור ברוב המשחקים בעונה, שגם ככה אלונסו הוא לא 50\50 אמיתי, כי רוב התרומה שלו גם ככה נעשת כשהוא בעמדה אחורית ממסירות ארוכות או לעיתים בעיטות מרחוק כשהוא ממעט להצטרף קדימה ותמיד מטבעו יותר אחראי במשחק שלו.. שאהין הוא שחקן שיוכל להיות הסוג של 50\50 שריאל צריכה ולדעתי יוכל להשלים בסגנון המשחק שלו את צ'אבי אלונסו - בדורטמונד היה לו את בנדר שעשה את העבודה ההגנתית הזו ונתן המון חופש לנורי לעבוד, אבל עוד פעם צ'אבי אלונסו יכול לעשות אותה עבודה בצורה מספיק טובה במהלך רוב העונה ביחד עם יותר עבודה מצד שאהין שיצטרך לעבוד טיפה יותר וזה משהו שהוא יעשה, כשבמשחקים החשובים והיותר טקטיים לדעתי אוזיל יפנה את מקומו וינראה משהו כמו

    ----------------היגואין\בנזמה\X-----------------------

    -די מאריה-----------------------------------רונאלדו--

    -------------------------------------------------------
    ----------שאהין------פפה\קדירה-----צ'.אלונסו--------
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/11
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    http://estaticos04.marca.com/imagenes/2011/05/10/futbol/equipos/real_madrid/1305029718_0.Xxx

    אמא של קאקה הערב בטוויטר שלה : " אנחנו בדרך ללונדון, בעונה הבאה באוגוסט בזכות אלוהים ניהיה כאן"
     
  15. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כריסטיאנו בדרך המהירה לשבור את שיא כל הזמנים של סך הכיבושים בעונה בודדת בליגה הספרדית, עם 37 שערים לפי הספירה של "מארקה" שמחלקת את הפרס - שער אחד פחות מלהשוות את השיא העומד על 38, ו2 שערים כדי לקבוע שיא חדש, כל זה עם 2 משחקים נותרים לסיום העונה כולל אחד מול נועלת הטבלה אלמריה בברנבאו.

    מדהים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/11