ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכן האוהד הזה שנפגע באף, מישהו ראה את המחווה של רונאלדו בסיום? כי אני לא ואני רוצה לשמוע מה היה שם.
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    נתן לו חיבוק והביא לו חולצה נקייה(אני משער שלו)
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. תומאסברולין Member

    הצטרף ב:
    ‏11/5/11
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Muurad,
    אני לא רואה את סאמי קדירה תופס את מקומו של אוזיל, ה 4-3-3 שאתה מתאר הוא מאד הגנתי וקשה להאמין שריאל תשחק לאורך כל העונה בלי שחקן קישור אמצע שמרבית התפוקה שלו היא בהתקפה. קדירה, שאהין ואלונסו ידרכו אחד לשני על הרגליים במערך כזה, אף אחד מהם לא תומך יותר מדי בהתקפה ואני חושב שמוריניו - בצדק יעדיף את אוזיל כשחקן הקדמי יותר מבין השלושה. אוזיל בנוסף הוא גם מוביל כדור מצויין ואי אפשר שכל הובלת הכדור והתחלת ההתקפות במדריד תתחיל מאלונסו. אני חושב שההרכב יהיה: שאהין, אלונסו ואוזיל כשקדירה הוא הראשון ברוטציה לכל אחת מהעמדות, אולי לעיתים מוריניו יעדיף את גראנרו כשהוא יצטרך לשחק יותר על התקפה.

    * ההודעה מתייחסת למשחקי ליגה רגילים ולא למתכונות מיוחדות שבהן סאמי קדירה עלול למצוא עצמו נדבק לאיזה שחקן ופפה תופס את הפיקוד בקישור.
     
  5. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אבל זה ממש לא מה שאמרתי בהודעה שלי - המערך שרשמתי מתייחס למשחקים היותר חשובים והמכריעים נגד היריבות הקשות יותר, בהם הטקטיקה וההגנה תשחק יותר מאשר ההתקפה.

    אמרתי מספר פעמים שלדעתי קישור של צ'אבי אלונסו ושאהין עם אוזיל כקשר התקפי יספיק מול 80% מהיריבות בעונה.
     
  6. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השמועות האחרונות מדווחות על פגישה בין מארוטה (נשיא, בעלים, אין לי באמת מושג מה של יובנטוס) ופלורנטינו פרז. הדיווחים מספרים שהפגישה עסקה ברצון לחילוף הדדי של שחקנים בין הקבוצות. השמות מטורינו הם קייליני ואמאורי בעוד שהשמות ממדריד הם בנזמה, היגוואין ולאס.

    בנוסף, קרל היינץ רומינגה מבאיירן מינכן, אישר שבריאל מדריד הודיעו לו על התעניינות באלטינטופ למרות שע"פ דבריו "השחקן מסיים חוזה ועל כן הם (ריאל מדריד) לא מחויבים לעשות זאת".

     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מנהל רכש.
     
  8. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה עוד לא הסתיימה, לפחות לא רשמית, אבל עושה רושם שעם החתמתו של סאהין וההחתמות המסתמנות של אלטינטופ (ע"פ המארקה זה יעשה רשמי ביום שני) וקאייחון (יוכרז כרשמי בתום העונה), השלב הבא הוא להתחיל לסנן החוצה.

    המארקה הקדיש את השער שלו היום לקאקה וליעד הבא שלו (מילאן... צ'לסי). לא מדובר בחדשות יותר מידי קונקרטיות אבל לצד הידיעות מהיומיים האחרונים בגזרתם של בנזמה (פחות רציני), היגוואין (כלום ושום דבר) ולאס (יותר רציני מזה כנראה שאין) - אפשר לתהות האם ריאל מדריד משנה את מדיניות המכירות שלה מהשנתיים האחרונות, שנתיים בהן חיכינו עד הימים האחרונים של הקיץ על מנת לשמוע על "operacion salida".

    בכל אופן, אנסה לעשות מעט סדר בראש שלי, וכנראה שהפוסט הזה הוא הבמה הנוחה ביותר לעשות כך. נתחיל מהקל אל הכבד.

    פדרו לאון הוא שחקן שהונחת על מוריניו. כנראה שהיה מדובר באינטרס הדדי של חטאפה להזרים מעט מזומנים לקופה המתרוקנת טרום דובאי, ושל פלוריניו פרז לעשות ג'סטה קטנה לאחות מדרום העיר ולרצות את האוהדים ל5 דקות ע"י הזרמת דם ספרדי לכאורה. אין יותר מידי מה להרחיב בנושאו, זה לא סוד שחטאפה היא הקבוצה השנייה שלי ועל כן אני לא ממש אובייקטיבי בכל מה שקשור לשחקנים שעושים את הנסיעה הקצרה מחטאפה למדריד. בכל אופן, פדרו לאון הגיע כשחקן שכמעט זומן למונדיאל ויוצא שחקן שצריך להוכיח שהוא זוכר איך בועטים בכדור. אני לא רואה תסריט לפיו הוא נשאר בריאל מדריד.

    את גאראי גנבנו מתחת לאף של ברצלונה שקרקרה סביבו במשך חודשים לפני כן. הוא העביר עונת התחשלות נוספת בסנטאנדר והגיע לריאל מדריד להיות...כלום. אני מתקשה להאמין שלא נראה מגן או בלם חדשים מצטרפים אלינו ודרכו של גאראי החוצה סלולה. לאן? באמת שלא אכפת לי.

    סרחיו קאנאלס אמור להיות משהו. לא ברור מה, לא ברור איך, אבל ניתן לראות בצורה ברורה לחלוטין שהכישרון שם. דבר נוסף שניתן לראות הוא שעונה נוספת כמו העונה הנוכחית - אסור שהוא יעבור. מוריניו החמיא לשחקן פה ושם ובהחלט יצר ציפייה קלה לעתיד. לנוכח העומק שלנו בקישור ובהתקפה, אני מתקשה לראות באמת שיפור במעמדו ועל כן למרות שמעטים המקרים שמצליחים ככה - יש להשאילו.

    אני באמת מקווה שלאס. אני מבין לחלוטין שהשחקן אינו מרוצה מהמעמד שלו במדריד בו המקום בהרכב לא בדיוק מובטח לו. הוא זכה להרבה מאוד דקות השנה, אבל אני מסוגל להבין שהוא רוצה יותר. הוא לא אידאלי בעבורנו בהרכב והוא כנראה יותר מידי מחזיק מעצמו על מנת להיות העומק הכי טוב שאפשר לבקש לקישור האחורי מהספסל. לצד העזיבה המיוחלת של גאגו, נשאלת השאלה עם קאדר של אלונסו, סאהין, חדירה וגראנרו (ופראחו?) הוא מספיק עמוק. טוב נו, תמיד אפשר לאייש את העמדה הזאת בעזרת פפה.

    יש לי חיבה לשחקנים ברזיאלים. יש לי חיבה לקאקה. אני ארחיב את עמדתי בכל מה שסובב אותו כאשר הידיעות הנוגעות אליו יעשו יותר חד משמעיות. בינתיים אסתפק במילים בודדות, עד כמה שאני מנסה לדמיין אותו בהרכב, ועד כמה שהשיתוף פעולה שלו עם כריסטיאנו רונאלדו הוא קסום... עלייתו של אוזיל מצד אחד ואי היכולת של קאקה להתגבר על פציעותיו לא משאירות הרבה סיבות לאופטימיות סביבו. בשבילו אני מקווה שיוכל לשקם עצמו במקום אחר (בריאל מדריד זה יכול להתרחש באופן חלקי בלבד). בשביל המועדון אני מקווה שקאקה יסכים להעביר את העונה הבאה כשחקן ה-12 שלנו... אוי אני תמים.

    אני לא אוהב את בנזמה. אין לי אפילו את המוטיבציה לנמק את המובן מאליו ולהסביר את מקור הסלידה שלי ממנו. אני לא רואה מי ישים עליו סכום שפלורנטינו יתרצה בעבורו, אני לא רואה איזה סיבה יש לו לוותר על השכר הדמיוני במדריד, אני לא רואה את מדריד מוכרת אותו ומכריזה בגלוי שהוא כישלון. ההרגשה האישית שלי היא שמעמדו של בנזמה כשחקן סגל איתן יותר משל מוריניו, על אף שמוריניו יודע ויידע למקם את הצרפתי עמוק עמוק בספסל כפי שעשה בסדרה נגד ברצלונה. השמועות על התעניינות מצד יובה לא נראות לי רציניות, והציטוט החודשי מפי סוכנו של בנזמה לפיו "קרים שמח במדריד ומעוניין להישאר" רק מעצים תחושה זאת.

     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    הקישור האחורי - החלק הזה בהרכב הוא אולי החלק החשוב ביותר בריאל, בגלל זה החלק שאמור להתמודד עם צ'אבי-אינייסטה של בארסה. עד כמה שהבנתי, סאהין הוא יותר קשר מרכזי מאשר קשר אחורי (יותר בכיוון פירלו מאשר גאטוזו) ואני לא רואה את מוריניו מנסה להלחם בבארסה בדבר שהם הכי טובים בו - קישור מרכזי טכני. הדרך להתמודד עם בארסה זה כמו שמוריניו ניסה (במשחק הליגה השני, גמר הגביע וחצי הגמר הראשון) - קשר מרכזי בנוסף לשני קשרים אחוריים חזקים. אחד מבין אלונסו וסאהין יהיה הקשר המרכזי, וחדירה יהיה אחד מהקשרים האחוריים. מי השני? להעביר את פפה מההגנה כל פעם שרואים את בארסה זה חובבני ופוגע בתיאום של ההגנה. גאגו וגראנרו לא מתאימים - הם לא השחקנים שיציקו וירביצו לצ'אבי כל פעם שהוא יקבל כדור. לסאנה דיארה כן, ולכן לדעתי חשוב מאוד לריאל מדריד לשמור אותו (או להביא מחליף דומה).
    החוד - היגוואין בהרכב, אחד מבין בנזמה ואדבאיור (כנראה בנזמה, הרבה יותר פשוט) מחליף ראשון ואני מהמר שיגיע איזה חלוץ צעיר נוסף.
     
  10. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום סיכוי שנעלה מבחירה בלי אלונסו נגד ברצלונה. פשוט אין. אני לא מכיר מספיק את סאהין אז אני מעדיף שלא להגיד סתם, אבל גם עם הגעתו, אין סיבה לדעתי לוותר על שלישייה דוגמת אלונסו-חדירה/לאס-פפה נגד ברצלונה בעונה הבאה. זה עבד יותר מידי טוב בשביל לוותר על זה.

    ללאס עשויה להיות חשיבות אדירה בסגל שלנו גם בעונה הבאה. מה שצריך לזכור הוא שנגד ברצלונה משחקים לכל היותר 6-7 ( http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx ) פעמים בשנה, בעוד שבמרבית המשחקים אין לנו צורך בשחקן כמו לאס. את אלמריה, חטאפה וגיחון ניתן לנצח עם גאגו וגראנרו בקישור האחורי.

    לגבי החוד, אדאביור לא ימשיך בריאל מדריד. אין למועדון כוונה לממש את האופציה עליו. תודה לאל.
    במהלך העונה היו דיבורים שמוראטה יעשה את הקפיצה לקבוצה הבוגרת, נחכה לראות אם זה אכן ייצא לפועל.
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מאוד מעניין אותי דווקא מה יקרה בחוד, ולדעתי בהכירנו את פלורנטינו כאן תגיע ההפתעה ו\או הגלקטיקו שאף אחד לא ממש מצפה לו כמו שרק הוא יודע לעשות.

    קשה לי להאמין שפלורנטינו לא ייתן איזה שם מפוצץ כדי לתת לקבוצה "פוש" בחלק ההתקפי האהוב עליו.. המצב שלנו בחוד לא נראה לי משביע את רצונו - והאמת גם לא נראה שמשביע את רצונו של מוריניו.

    בואו נגיד אני ממש לא יתפלא אם נתעורר יום בהיר אחד ונראה שריאל שילמו את סעיף השיחרור של שחקן כמו אגוארו למשל כשאחד מבנזמה או היגואין יימכרו... זו סתם השערה\מחשבה שעלתה לי לראש וגם לי זה נשמע הזוי, אבל עם פלורנטינו לחשוב על הבלתי צפוי וה"מרהיב" זה דבר לגיטימי.

    הקישור האחורי, בהתחשב שלאס אכן רוצה לעזוב ושפפה ישחק כבלם, נחלש בפן הדפנסיבי והעומק בצורה משמעותית.
    כמו שאמרתי בהתחשב ש-2 המקרים שציינתי מעל קורים זאת אומרת שאין לנו ממש גרזן הגנתי ופיזי בקישור האחורי לא בהרכב ולא בספסל, משהו שמוריניו בטח יאהב לראות, כשבדר"כ הוא תמיד דואג שיהיה לו אחד כזה בסגל.
    וזה - ביחד עם הרצון של מוריניו להפוך את ראמוס בשנה שעברה לבלם, וההזזה המוצלחת של פפה לקישור האחורי ותפקיד הגרזן ביחד עם ההבאה של עוד קשר שמטפל מצויין בכדור(לחפות על חוסר היכולת של פפה?) ממש גורמת לך לתהות מה בדיוק מוריניו מתכנן לעשות, ומעלה הרבה תיאוריות שונות ומשונות.

    כי בוא נגיד שדבר אחד בטוח לדעתי - אם לאס אכן עוזב, מאוד מאוד קשה לי להאמין שנשאר כמו שאנחנו בלי שחקן אפילו שולי לרוטציה שייתן את הורסטיליות והאופציה היותר הגנתית שמוריניו בדר"כ דורש - או לסירוגין כאמור שפפה יועלה לקישור האחורי ובלם יגיע במקומו, או מגן ימיני שיאפשר לראמוס להיות הבלם המדובר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  12. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קל מאוד ללכת לאיבוד. על מנת להישאר עם אחיזה כלשהי במציאות יש לצאת מכמה נקודות הנחה:
    - מוריניו חיזק את מעמדו בחדר ההלבשה וכסמכות הבלעדית על הסגל.
    - ישנו קשר ישיר בין מספר הקשרים האחוריים לבין מספר החלוצים.
    - על המגרש משחקים 11 שחקנים.

    אני מתקשה לדמיין שנראה את היגוואין עוזב. בטח לאחר הדיבורים לאורך העונה האחרונה על הארכת חוזהו עד ל2016, ועל כן אני חושב שיש להשאיר את שמו מחוץ לפאזל העברות כל עוד אין באמת ידיעה או התייחסות שמצביעה על משהו אחר.

    אני לא חושב שפפה יעשה הסבה מלאה לעמדת הקישור האחורי. אולי אני אתבדה, אבל אני לא חושב שזה משהו שאפשר לבנות עליו כרגע.

    השורה התחתונה שלי היא כזאת, עד כמה שעזיבה של לאס (אם וכאשר) מהווה פגיעה בעומק ובגרזניות. קאדר של אלונסו, סאהין, חדירה, גראנרו, פראחו(?) ואלטינטופ(?) אמור להספיק - בטח בהתחשב בהערכה שרק שניים מהרשימה יעלו כדרך קבע בהרכב ושתמיד יהיה ניתן להסית את פפה מידי פעם למלא את החלל.
     
  13. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בנוגע לחלוצים, כמו שאמרתי אני חושב שמוריניו עצמו לא ממש בוטח לא בהיגואין ולא בבנזמה, לפחות לא כמו שהוא רוצה לבטוח בחלוץ הפותח שלו, והידיעות האחרונות ביחד עם ההיכרות עם פלורנטינו בהחלט מעוררות כמה סימני שאלה מצידי, אבל זוהי כנראה סתם מחשבה "גלאקטית" מטורפת, כי גם לי זה לא נשמע כמו משהו הגיוני שצריך לקרות.

    בנוגע לקישור האחורי - אני מסכים עם מה שאתה אומר ב-100%, אבל כשמסתכלים על המשחקים החשובים באמת שהם כאמור מול ברצלונה, אני עדיין מוצא משהו חסר - אם פפה אכן יוסט לקישור האחורי כאירוע חד פעמי כמו השנה בהתחשב שאין פציעות זה מטפל בבעיה - אבל מוריניו לא אחד שסומך יותר מידי על העובדה שפציעות לא יקרו, בייחוד לא עם שחקן כמו פפה, ובגלל זה קשה לי לראות להאמין ששחקן שולי עם אוריאנטאציה הגנתית שיהיה מוכן בספסל "למקרה ש" לא יגיע בסופו של דבר - שזו האפשרות הכי מציאותית שאני יכול לחשוב עליה, כי גם לדעתי פפה לא יעלה לקישור באופן קבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  14. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין את הכוונה שלך, אבל לצד העובדה שעל המגרש יש מקום ל-11 שחקנים בלבד, יש לזכור שעל הספסל יש מקום ל-7 ובסגל בסה"כ ל-25. אי אפשר להחזיק סגל של 25 שחקנים שכולם מועמדים להרכב/חילוף ראשון-שני במשחק... זה אמנם אבסורד להגיד את זה, אבל "למזלה" של ריאל מדריד, הפציעות השנה יצרו מצב שלא נוצרו יותר מידי אי נעימויות של שחקנים שיובשו על הספסל או נותרו מחוץ לסגל (פרט למצורע פדרו לאון).
     
  15. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד אתה אמיתי? ברור שיש קשר, לא הבנתי את הנקודה שלך בכל הפוסט הזה ובמשפט אחד - אתם יורים לכל הכיוונים עם כל בורסת השמות שצצה בזמן האחרון שרוב הדברים בגדר שמועות, והעיתונים מחפשים רק לשווק את עצמם (איך לא).