ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אגב, גם ראש לפני המשחק דיבר על 2-3 שחקנים חדשים, וגם השדר במשחק הזכיר את המספר הזה פעמיים.
    מקווה שיגיעו יותר, הכי מעניין אותי לאן ילך יאנג, יש לי הרגשה שטוטנהאם עוד תזרוק הצעה, והמשחק היום עלול לעלות לנו בכמה וכמה החתמות בקיץ הזה..
    ושמישהו כבר יחתים את אנז'וגביה - איזה שחקן נהדר.

    מאחל לאייל "דמבה בה שחקן השנה באירופה" לחמן, קיץ נעים וחופשה נהדרת, ואם זה אפשרי, שישאר במקום אליו הוא נוסע לנפוש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    סטיבי ג'י אמר לנו אתמול שהסגל טוב יותר משל טוטנהאם (הוסיף חטא לפשע ואמר גם יותר טוב מארסנל, למה לא, תסחף עוד יותר, לעננים, לפנטזיות, סגל וורלד קלאס יש לנו), אז אל תגיד לי עכשיו אף אחד לא אומר שהסגל שלנו טוב יותר.

    נכון שלנו אין את הלוקסוס הזה, זאת בדיוק הנקודה, יש להם סגל איכותי ועמוק יותר. אז על מה ולמה מדבר סטיבי ג'י בדיוק?

    לא השד לא כזה נורא, לא היה משחק חד צדדי היום וברור לחלוטין שהוורד ווב בא היום עם משימה, לא יצרנו פחות מצבים מטוטנהאם ובכללי אני חושב שלא נפלנו בהם בכלום, אבל הנצחון שלהם בכל זאת מוצדק, 2 שערים שלא קשורים לכלום הם הבקיעו, וידעו לשמור על זה. תצוגה הגנתית משובחת.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,280
    לייקים שהתקבלו:
    7,111
    אני שונא לצטט את עצמי כשאני צודק בדברים כאלה, אבל הנה קיבלנו את הכאפה שהיינו זקוקים לה. לא שאני חלילה מאושר שהפסדנו או אם נסיים במקום החמישי, אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. פחות עומס על השחקנים זה דבר ראשון, כשהדבר השני ואולי החשוב יותר זה ניפוץ הבועה של סיום העונה המדהימה שלנו.
    אם לא יגיעו לפחות 3-4 שחקנים איכותיים באמת להרכב ועוד 1-2 שחקני גיבוי טובים מהספסל אין לנו מה לחפש בעונה הבאה.

    וכל מי ש(שוב)קובר את קארול עוד לפני שהספיק לחזור מפציעה ונזרק ישר להרכב, שיבושם לו. אני מעדיף לתת לו צ'אנס ולחכות לאמצע-סוף העונה הבאה לפני שאני קוטל שחקן בן 22 שיש לו פונציאל עד השמיים...


    כמעט שכחתי - הווארד ווב חתיכת בן של זונה שאין דברים כאלה. חרא כזה לא ראיתי שנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא יודע אם יש לנו סגל כ"כ גרוע כמו שאתה מציג אותו. יש לך בהרכב אידיאלי רביעיה עם ג'ונסון, אגר, קראגר ואורליו (ו/או קלי), קישור עם לוקאס, ג'רארד ומיירלש, ושלישיה של קאוט-קארול-סוארז (למרות שאני עדיין לא כ"כ מתרשם מקארול). אתה איכשהו מתעלם מזה שחסרים לך משהו כמו בערך 4 שחקני הרכב בשנה הבאה - ג'רארד, מיירלש, קלי ואגר (שיהיה בריא). פתאום זה לא נראה כזה סגל גרוע. אני לא חושב שיש הבדלים כאלה גדולים בין הסגלים, ובטח שלא כאלה שאי אפשר לסגור בחלון העברות טוב אחד.

    אף אחד לא מצפה מהסגל הנוכחי לרוץ לאנשהו - אבל אנחנו מצפים שהבנייה של הסגל וההרכב תעשה מתוך מחשבה להתמודד על האליפות. לא על טופ פור - אלא להביא את הטובים ביותר במסגרת התקציב כדי לנסות לזכות!

    כל הכבוד לטוטנהאם, אני לא אומר לרגע שלא הגיע להם הניצחון. היינו נרפים מדי בהתקפה ולא יזמנו מספיק. ועדיין זה לא סוף העולם...אני בטוח שכולם פה היו חותמים על ריצה מדהימה כמו שעשינו מינואר, ואף הפסד לטוטנהאם או אפילו בעוד שבוע לוילה לא צריך לשנות את זה. אני מאמין שהסגל שלנו יתחזק ויהיה יותר עמוק לקראת שנה הבאה, וזאת המטרה שאליה צריכים לכוון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    סטיבי ג'י נסחף עם ההתלהבות מהתוצאות האחרונות, נסלח לו.
    אני חושב שספירינג עדיין נתן משחק טוב גם היום והוא לא מישהו שאפשר לנפנף ככה לסגל של שנה הבאה. אני עומד מאחורי הסגל שרשמתי פה שצריך לפני 2-3-4 עמודים, ההפסד היום לא שינה יותר מדי.

    ועוד הבהרה לגבי קארול, אני לא קוטל ולא גומר לו את הקריירה. אני מנסה להסביר למה יש לי אנטי לשחקנים סטטיים, הוא חלוץ רחבה, חלוץ מטרה, לא יעזור איך תסובבו את זה. אני בסכומי עתק כאלה מעדיף להביא שחקן שיכול לעשות הכל מכלום, כמו טורס, כמו סוארז. כזה שחקן קארול לא היה ולא יהיה. הביאו אותו למטרות של מצבים נייחים, למטרות שצריך לשחק טיפה על כדורים ארוכים. שחקן טוב, אין ספק, שחקן של 30+ מ' פאונד? בחיים לא.
    כשאני רואה שסוארז מקבל כדור, מחפש לשחק בנגיעה קדימה ואין לו עם מי לעשות את זה כי החלוץ שלידו איטי פי 5 ממנו, אז זה כואב לי שזאת הבחירה שנעשתה.
    מבחינתי 30-32 מתוך 38 משחקי הליגה שלנו אנחנו נצטרך להכריע על הדשא, במשחק מהיר, פיזית יהיו חזקים כמונו. אם אנחנו מציבים למעלה סוארז+שחקן שדומה לו באופי ויודע לשחק מהר, יותר קל להכריע הגנות מצופפות. אם ליד סוארז יש שחקן איטי וסטטי שהיתרונות שלו מתבטאים בעיקר מהאוויר ובמצבים נייחים, אז אנחנו יותר משחק לידיים של אותן קבוצות מצופפות. ככה אני רואה את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  6. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    mellow29
    נכון, הרבה מאוד שחקנים צריכים להיכנס לרשימת העברות, לא חטאתי במה שאמרתי, ולא שיניתי את דעתי לגבי השחקנים שצריכים לעוף, למעט אולי מקסי.

    לא רציתי לרגע שדלגליש ילך, פשוט תהיתי אם המינוי שלו נכון לעתיד, הוא ללא ספק הוכיח שמגיע לו חוזה חדש וקבוע, ובקיץ תיהיה לו הזדמנות "לבנות פה משהו נהדר" כמו שהוא אמר, ואז נוכל אולי לשפוט.

    לגבי הציפיות וכו'
    כן אני מדבר על השטויות שאוהדים שלנו (לא פה, יותר בפורום שלנו) דיברו אחרי חודש של כדורגל יפה,
    בר הסביר את זה יפה מאתיים פעם אני לא צריך להוסיף.
    ואם ג'רארד חושב ככה גם, אז יש לנו בעיה קשה.
    אנשים התחילו אשכרה לדבר על אליפות בעונה הבאה, זה נשמע לך הגיוני? אנחנו לראשונה מזה פאקינג 234924 שנה בעונה הבאה בלי אירופה, ואנשים מדברים על אליפות?

    ככה בדיוק נראה ונשמע הקהל של ליברפול, לא לומד משום אכזבה ומשום טעות, קהל של דרימרים שתמיד מאמין ומאמין ומאמין, אין ספק שיש בזה משהו קסום ויפה, אבל קשור באיזה שהו אופן למציאות? ממש לא.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,280
    לייקים שהתקבלו:
    7,111
    גיל, דווקא עליך ספציפית לא דיברתי...
     
  8. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחליט. אם הוא לא אשם ששילמו עליו X כסף אז אי אפשר לצפות ממנו לדברים מסוימים בגלל ששילמו עליו X כסף.
    גם לצפות ממנו לדברים מסוימים כי אלה הדברים שצריכים להיות בלוקר של החלוץ האידיאלי בעינייך זה לא הוגן אבל לפחות יותר הגיוני.

    לגבי המשחק, לא ראיתי. התעכבתי אצל הרופא, הספקתי למחצית השנייה, ראיתי שאנחנו בפיגור 2-0 והחלטתי להישאר עם הדרמה של וויגאן/ווסטהאם.
    חבל אם נפספס את אירופה בגלל משחק ביתי מכריע כך שזה היה בידינו. חבל כי שחקנים רוצים לשחק במסגרת אירופאית כלשהי, כי השלבים המוקדמים טובים לנתינת הזדמנויות לצעירים וכי זאת הזדמנות לזכות במשהו.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    אני ממש לא רואה את זה כתסריט הזוי שברמינגהם תיקח משהו בטוטנהאם (היא כמעט חייבת כדי להישאר) ואנחנו ננצח בוילה פארק. זה עוד לא גמור.

    Strawberry Fields
    הוא לא אשם ששילמו עליו מחיר מוגזם לחלוטין, אבל זה כן חלק מהביקורת שלי בנושא שלו. אני לא רואה פה את הסתירה. הטעות היא של ההנהלה שלנו, אני מאשים בזה את דלגליש וקומולי ולא את קארול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אני לא לוקח שום דבר בחזרה. לא על קארול, לא על הסגל ובטח לא על הציפיות שלנו לעונה הבאה. לפחות הציפיות שלי. הסגל שלנו, אני מאמין, יהיה טוב מספיק כדי להתמודד על האליפות בעונה הבאה. לא יודע מה קרה לקארול היום, הוא פשוט לא שיחק איפה שהוא היה אמור. לדעתי הוא לא היה כשיר ב100% היום. הוא היה איטי ומסורבל מדי היום.

    משחק רע שלנו היום, טוטנהאם היו טובים בהרבה מאיתנו.הווארד ווב בא להרוס תמשחק, וזהו.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608

    כן, גם אני אתמול הזכרתי את זה. בעייני אנחנו מועדון שצריך לשאוף להתחזק ולבנות סגל כדי להיות מסוגל להלחם על אליפות. אם זה לא יוצא במהלך העונה, זה קורה, לא נורא. גם טופ 4 מבחינתי זה הישג טוב מאוד, אבל כשבונים את הסגל ועושים שופינג בקיץ אז צריך לשאוף למקום הראשון.
    מאוד משמח אותי שסטיבי עדיין לא נשבר ועדיין מאמין שהוא יזכה באליפות - אני מצפה מהאוהדים להאמין לפחות כמוהו.
    איך אתה רואה אותנו מדברים בקיץ עם אשלי יאנג? מצד אחד סיטי - שרוצה "אליפות". מצד שני, ליברפול, שנמצאת "בבנייה" ורוצה "לחזור להלחם עם יונייטד וצ'לסי" בעוד כמה שנים. את מי אתה היית בוחר?!
    הבנייה צריכה להיעשות מתוך מחשבה איך נוכל להלחם על האליפות. חד וחלק!

    וכן, בעייני זה חלק מלהיות אוהדים. אפשר להיות אוהד, להציב ציפיות מינימליות ולשמוח כשהן מתגשמות. אפשר להיות אוהד ולשאוף למקסימום, לקבל סטירה בכריסמס או במרץ ולהתנחם בהישג שזה שמצפה למינימום שמח ממנו. שתי הדרכים מקובלות, אני מעדיף את השנייה. אנחנו לא אסטון וילה או פולהאם שמציבות לעצמן מטרה להעפיל לאירופה - לדעתי כבר עברנו את השלב הזה מתישהו לפני 50 שנה...


    בעניין קארול - ובכן, הבחור הוא סימן שאלה. מצד אחד הוא פוטנציאל ענק ואחד שקרע רשתות עם קבוצה מוגבלת יותר מאיתנו חד משמעית, ומצד שני אצלנו הוא ביינתים נראה חושך. אני חושב שלהסתכל על המחיר זה לא הוגן כי הבעלים כבר אמרו שזה צריך להיות טרייד של 15מ' + קארול על טורס. 50 מיליון על טורס נראה עוד יותר מופרך! אם תדמיין שטורס הגיע ב-30 מיליון וקארול ב-15 מיליון, אפשר יהיה להסתכל על התרומה שלו באור יותר הוגן.
    אני אשמח אם יבוא עוד חלוץ שיתן לו מאבק בהרכב והוא גם יוכל ללמוד ממנו. אני לא מתלהב מהסטטיות שלו לעומת הדינמיות שקני מנסה להנחיל וסוארז מנסה ליישם. ועם זאת בואו לא נתלה אותו. הוא אצלנו לפחות לעוד כמה שנים, אי אפשר לקחת את הגלגל אחורה ולקבל את ה-35 מיליון הללו ולהשקיע באיזה פלקאו. אין מה לעשות, צריך לקוות שנצליח להפיק ממנו את המיטב. בשביל זה הוא צריך להיות כשיר כמה חודשים, להתאמן עם סוארז וקאוט וג'רארד והרכש החדש. אולי הוא יתאים למשחק יותר דינמי, אולי אנחנו נשחק יותר סטטי. בכל מקרה עכשיו זה עדיין מוקדם לשפוט אותו. נראה איך אנחנו נראים איתו ובלעדיו אחרי הפרי סיזן, לקראת הכריסמס, ואז נוכל לשפוט האם הוא מספק את הסחורה או לא. עכשיו זה קצת מוקדם...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    אני בכלל לא מתייחס למחיר ששולם על קארול, זה כבר לא רלוונטי, אני כן מתייחס לעובדה שהוא פשוט לא מתאים בשום צורה לשיטת המשחק שקני מנסה להנחיל לשחקנים, לא היום ולא בעתיד, בהנחה שמדובר בשיטת משחק שתתבסס על ה- pass and move, לא רואה אותו משתלב, לכן אני מופתע שקני בחר בו ולא חיכה עם זה לקיץ.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    אגב, לכתוב שהוא הציג תפוקה טובה מאוד בקבוצה יותר מוגבלת מאיתנו רק מגבה את הנקודה העיקרית שלי, לא סותר אותה. אני בדיוק חושב שהוא שחקן שמתאים כמו כפפה לקבוצה שבאה לשחק על כדורים ארוכים ולא לזאת שצריכה לשבור הגנות מצופפות ב30-32 מתוך 38 משחקי ליגה. זאת בדיוק הנקודה שלי.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    נראה מה תהיה שיטת המשחק אחרי הקיץ. אולי ימצאו דרך לשלב אותו בה. אבל אני לא מצפה ממנו להשתלב בה כשרוב הזמן הוא היה פצוע וכמעט ולא שיחק עם השותפים שלו בחוד. אין מה לעשות, המחיר שולם, קארול כאן, ונקווה שיוציאו ממנו את המיטב. לקבור אותו כבר עכשיו זה מאוד לא פרודוקטיבי מהבחינה הזאת.

    הוא שיחק בקבוצות שמעיפות כדורים למעלה כל הקריירה ומן הסתם הוא הסתגל לזה. תן לו ולצוות האימון שלנו את הקרדיט, אולי יצליח להסתגל גם לשיטה החדשה. לקבור אותו עכשיו זה מגוחך. אל תדאג, יש לו עוד 5 עונות בחוזה, יהיה לך הרבה זמן לקבור אותו בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,005
    ממש לא קובר, זאת בכלל לא הכוונה שלי.
    רשמתי את זה ואני אחזור על זה, הוא שחקן טוב והוא בוודאי ייתן תפוקה טובה יותר כשיהיה לנו משחק אגפים טוב וכשהוא יהיה בכושר מלא.
    אני רק אומר שאני הייתי בוחר בשחקן אחר שישחק ליד סוארז, שחקן זריז,טכני ונייד הרבה יותר. עם התקציב ששמנו על רכישת חלוץ, היה אפשר לבנות משהו מפחיד בהתקפה, וזה מה שמפריע לי.