ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אין איזה סעיף בחוזה של אגוארו שמונע ממנו לעבור לריאל מאתלטיקו? זכור לי ששמעתי משהו על זה.
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    למרות שזה אכן נאמר ע"י אתלטיקו(או יותר נכון חיל מרין) - אני מתקשה להאמין שבאמת הוכנס סעיף שכזה לחוזה שלו... אני משער שאין דרך לאמת את זה, אבל בוא נגיד שחיל מרין לא ממש מורמוני דובר אמת ולא מן הנמנע שהוא שיקר בשביל להרגיע את האוהדים בעניין הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/11
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סעיף בחוזה אין, יש את המילה של השחקן. כמה היא שווה נראה בעתיד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/5/11
  4. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'אבי6, אני חולק עלייך בעניין. היגוואין לפני הפציעה כן הזכיר את החלוץ ש"חסר" לריאל מדריד, אכן לא מעט שערים הוגשו לו על המגש, אבל אני זוכר הרבה שערים בעונה הקודמת המצוינת שלו שנוצרו ממהלכים אישים של חלוץ גדול. הוא לא עמוד חשמל כמו אדביור ובטח יותר דומיננטי וטכני מבנזמה(שאגב, אם כל האדישות שהוא מפגין יש בו משהו מיוחד, לא יודע מה, אבל יש בו משהו).

    עם קישור כה כישורני, סוליסטי ודומיננטי, אני חושב שלבלנקוס אין צורך בעוד סוליסט מסוג אגוארו, ובנוסף לכך שההמערך המסתמן של ריאל דורש חלוץ חוד קלאסי, אגוארו כמדומני משחק לרבות הפעמים כחלוץ נסוג באתלטי ולא אידיאלי לתפקיד יותר מהיגוואין. רונאלדו מבקיע בכמות עצומה ודי מריה אני מעריך יילך וישתפר בפן הזה, היגוואין צפוי לחזור לעצמו ויותר מבנזמה כאופציה לחילוף אין לריאל מה לבקש יותר(ככה אני אומר, בפועל הם תאוונים)

    זו טחינת מים, או שאגוארו(בהנחה שהידיעה רצינית) באמת ייצא אפס מאופס(!) והדיון לא לשווא.
     
  5. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היגוואין חלוץ מוגבל, וראו את זה במונדיאל וראו את זה גם בריאל במעמדים הגדולים. הוא היה שם במקום הנכון הרגע הנכון, אבל עשה גולים לבד בצורה עיקבית? הוא הבריק פעם או פעמיים, אבל אף פעם לא הייתה לו את התכונה הזאת כמו שיש אותה לאגוארו, או לזלטאן, או לרונלדו הברזילאי. הם יכלו לקחת כדור ולעשות לבד גול. היגוואין לא כזה. הוא חלוץ מדהים עם המון תכונות נפלאות אחרות, אני מעריץ את הבחור, אבל הוא לא שחקן מהסוג הזה והוא לא יוסיף את מה שאגוארו יכול להוסיף. אולי לאגוארו אין את המיקום והווינריות של היגוואין, בהחלט, אבל הוא לא יצטרך להיות תלוי בחבריו כמו היגוואין.

    שוב, זה לא אומר משהו רע עליו. גם אטו אחרי הפציעה נהיה לחלוץ כזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/11
  6. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזה "הווינריות של היגוואין"? ממתי בדיוק הוא הוכיח את עצמו כווינר? בינתיים במשחקים הגדולים (כמו שרשמת בעצמך דרך אגב) שבאמת שהיו לו בקריירה הקצרה שלו יחסית הוא לא הראה פעם אחת שהוא "ווינר".

    ראית אותו באינטר העונה שאתה טוען את זה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/11
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי תסתום אם אתה לא יודע דבר וחצי דבר בליגה שלנו? אל תקפוץ בהצהרות מפגרות. היגוואין היה הווינר כי גדול בליגה הספרדית כשריאל זכו באליפויות, הוא כבש את השערים הכי קריטיים בליגה שהביאו לריאל 2 אליפויות. כל משחק חשוב שהיה להם בליגה שהיה צריך נס-הוא היה שם ברגעים האלה, לעשות את המהלך הנכון ולהכניס את הגול בדקה הנכונה. רשום לו על המצח ווינר.

    אטו לא יכול לשים גול לבד. ואני עוקב אחריו ואחרי מוטה באינטר. להשוות בין אטו של לפני הפציעה בברצלונה, לאחרי הפציעה בברצלונה, זה עוול לאטו של לפני הפציעה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/11
  8. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי איזה ווינר הוא היה מול ליון.

    אני גם חושב שהוא היה הרבה יותר טוב לפני הפציעה שלו בברצלונה באופן טבעי אבל הוא בהחלט מסוגר ליצור לעצמו מצבים לבד. הוא עשה את זה לא מעט פעמים העונה.
     
  9. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אטו כיום הוא ממש לא החלוץ המוגבל שירדן צועק שהוא, אבל הוא לא טועה לגמרי. אטו של לפני הפציעה יכל לקחת כדור מהחצי, לרוץ איתו עד השער ולהכניס אותו יחד עם השוער בין החיבורים. בכנות, אתה רואה אותו עושה את זה כיום?
     
  10. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגע, אז אתה אומר שיצירת מצבים לעצמך היא רק לקיחת הכדור מהחצי עד שער היריבה ולהבקיע?

    אף פעם לא טענתי שהוא באותה רמה כמו שהוא היה לפני הפציעה שלו בברצלונה אבל זה לא מעלים את זה שהקמרוני עדיין אחד החלוצים הטובים בעולם. סקורר בחסד וכן, הוא עדיין מסוגל ליצור לעצמו מצבים.
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איאן רייט, ראיתי את התגובה המטומטמת הזאת עוד כששאלת "איזה מין ווינר הוא". אז כמו שאמרתי-עדיף שתסתום אם אתה לא יודע. האחראי הגדול ל-2 אליפויות האחרונות של ריאל זה היגוואין. סליחה, הווינריות של היגוואין. רונלדו עוד לא הביא אליפות...

    וכן, זה מה שאני טוען. אגוארו יכול לעבור 3 שחקנים ולשים את הכדור ברשת. אטו לא.
     
  12. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לידיעתך, אני לא מבין גדול כמוך בליגה הספרדית אבל אני רואה שבוע מדי שבוע את ברצלונה וריאל מדריד ולא, לא ראיתי מה הופך את היגוואין לשחקן שרשום לו על המצח "ווינר". שיוכיח לי פעם אחת במשחקים הגדולים שיש לו את זה.

    עוד פעם הנימוק המפגר הזה? הוא האיש שאשם שריאל מדריד לא זכו באליפות? השוואה מאוד הוגנת בינו לבין ה"ווינריות" של היגוואין כאשר הקבוצה של ברצלונה בשתי האליפויות של ריאל מדריד הייתה שונה לחלוטין. הקבוצה של ברצלונה היום אחת הגדולות בהיסטוריה אבל בוא נאשים את כריסטיאנו רונאלדו שהביא "רק" את גביע המלך מול אותה ברצלונה, הוביל את ריאל מדריד לחצי גמר ליגת האלופות מול אותה ברצלונה אחרי שנים שהם לא עברו את שמינית הגמר וכבש 213949324 שערים מאז שהגיע לקבוצה. ובוא לא נשכח שהוא גם זכה בכל תואר אפשרי במנצ'סטר יונייטד והיה המלך הבלתי מעורער של הפרמיירליג בשלוש השנים האחרונות שלו בקבוצה.

    אז אתה ליצן. כי אם אתה טוען שרק אם שחקן יעבור 3 שחקנים וישים את הכדור ברשת הוא שחקן שמסוגל ליצור לעצמו מצבים ושחקן שלא מסוגל לעבור 3 שחקנים לא מסוגל ליצור לעצמו מצבים אז אתה ליצן.
     
  13. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זאת הייתה עקיצה צינית, שתבין את החשיבות של האליפות. למה אתה כותב 4 שורות מפגרות כמו בחורה בקריז?

    זאת הייתה כוונתי ביכולת ליצור מצבים לבד. וזה מה שאגוארו יכול להביא לריאל מדריד, ומה שהיגוואין לא יכול להביא. סליחה, מה שהיגוואין לא הביא. לפני שבאת אני ומוארד היסתדרנו טוב מאוד, הייתה הבנה למה אנחנו מתכוונים.

    ובטח שלא ראית את היגוואין כי הוא פצוע כבר תקופה לא קצרה. תסתכל על היגוואין של 2 האליפויות ותבין למה הוא ווינר. השחקן במקום הנכון, בזמן הנכון. ווינר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/5/11
  14. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היגוואין ווינר - נקודה. באמת שאין מה לנמק ולהסביר.
     
  15. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אז מצטער אתה לא רואה אינטר השנה.. רוב השערים שאטו עושה הם שערים שמגיעים מכלום והם נטו יכולת אישית שלו, גם כשהוא עובר שחקנים, גם מבעיטה מרחוק, הכל. ולא רק שערים, אלא גם פעמים שהוא מקבל את הכדור מול כמה מגנים ופשוט עובר אותם ומבלבל את כל ההגנה ומבשל, או מכין למצב טוב לכיבוש.. זה קורה לפחות פעם במשחק.. פחות או יותר כל מה שהוא עושה באינטר השנה זה לבד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/5/11