ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא צפוי להיות יותר מזה.
     
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    מוריניו לא אמור להחיות את הקרירה של אלטינטופ אלא לחפש את מה שטוב בשביל ריאל מדריד. מה ריאל יכולה להפסיד במהלך הזה? מליוני יורו בודדים על החוזה שלו? מצד שני, אפשר להרוויח הרבה. הוא יכול להיות הקשר השלישי במרכז במשחקים מול בארסה ולהיות בכך מישהו שמצד אחד נותן את התרומה ההגנתית של פפה ומצד שני מצטרף להתקפות כמו אוזיל. הוא יכול להיות גיבוי כמגן ימני ובכך יש לכם בלם מחליף ברמה ראויה (ראמוס), ובכללי, הוא יכול להיות מחליף טוב לכל עמדות הקישור. בהנחה שכמה מבין -קאקא, גאגו, לאס ופדרו לאון עוזבים, זה בכלל לא הזוי.
     
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שלא תבינו לא נכון, אלטינטופ אכן שחקן לא רע ואולי אפילו מעבר לזה, אבל שיש לך כבר את דיארה, גרנארו וגם פדרו לאון וכוכבים צעירים בנוער לא בטוח שצריך היה להביא אותו.

    מה קורה ד"א עם פדרו לאון? כישרון צעיר שמוריניו לא שם עליו, יושאל? ימכר?
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התקשורת לא ממש מתעסקת בפדרו לאון כרגע, אני מתאר לעצמי שעם תום העונה הוא גם יזכה ליומיים-שלושה לפחות של ידיעות בסיומן התמונה סביבתו תתבהר. ישנו ערפל כרגע מעל שחקנים כמו פדרו לאון, לאס או גאגו - יש לו חודשיים שלמים להיעלם.

    לגבי קאקה, ההצהרות האחרונות שלו מאוד חד משמעיות לגבי הישארות. אני אופתע לראותו עוזב לאחר ההצהרות הללו.
     
  5. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי אלטינטופ יפתיע את כולכם. הוא בידיוק מהסוג שמוריניו אוהב. שחקן חזק, פיזי, מחושב, אפור משהו, יכול לשחק בכמה תפקידים ומאוד מאוד יעיל. אם מוריניו לא היה רוצה אותו, הוא לא היה שם. אני מתחיל לחשוב מי יעוף. השאלות האמיתיות הן מה עם גאגו ופדרו לאון.

    תסמכו על ז'וז'ה חבר'ה. עכשיו הוא בונה את הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/11
  6. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אפשר היה להוציא מאלטינטופ הרבה יותר, אבל באיירן פשוט לא שיחקה עם קיצוניים כמו שמוריניו משחק במרבית הקבוצות שלו. בהבט הזה אם למוריניו יש הרגשה שהוא יהיה כקיצוני טוב, צריך לדעת שיש משהו מעבר שהוא כן רואה ואנחנו לא. תמיד היו פה ושם התעלויות של אלטינטופ עם יכולת משחק מפתיעה ושערים גדולים, אבל לא ידענו אולי להשתמש בו. שחקן הרכב קבוע גם לא נתנו לו להיות, בקיצור הוא לא קיבל צ'אנס אמיתי. מה מוריניו מתכנן? בקרוב נראה על המגרש ונדע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/11
  7. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שחקן עם הבנה טקטית מצויינת ברמה גבוהה, עם כושר גופני מצויין, עובד קשה, עם טכניקה טובה, וכאמור וורסטיליות שיכול לשחק במספר עמדות ועם ניסיון בקבוצה גדולה ובמשחקים גדולים וחשובים ויכול ויודע לשנות ולהעיר את המשחק כשהוא עולה מהספסל - אני עדיין לא מבין מה רע בזה? השחקנים שיש לנו בספסל הם כאלה שמאוכזבים ורוצים לשחק יותר וחושבים שהם ראויים לזה, ופה מגיע היתרון הגדול של ההעברה הזאת ומה שאנשים מפספסים - הוא מוכן להגיע בידיעה שזה התפקיד שלו ומקבל את זה על עצמו.. זה כמו 2 ציפורים במכה כי הוא לא שחקן גרוע ולא כ"F פחות טוב ממה שכבר יש לנו בספסל, והיכולות שהוא משלב עם הידיעה של התפקיד שלו זה משהו שמוסיף וגורם להעברה הזאת להיות no brainer.. זו העברה מצויינת בהתחשב שהוא מגיע בחינם.. הוא שחקן שכל קבוצה שיכולה להרשות לעצמה הייתה שמחה שיש לה אותו בסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/11
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    באיירן מינכן לא שיחקה עם קיצוניים? נשמע לי מוזר בהתחשב בכך שבקבוצה יש את אריאן רובן ופרנק ריברי - שחקני קו מובהקים. אולי התכוונת שלאלטינופ לא היה סיכוי לקבל דקות כשהוא 'מתחרה'(אפילו עם מרכאות זה נשמע מגוחך) על מקום בהרכב לצד שני הסטארים האלה.
    אני לא כל-כך מבין את הרכש הזה. יש לו ניסיון והוא סותם חורים, בסדר. אבל הוא לא אמור לשחק יותר מידי משחקים בעונה. שחקן שהוא סותם חורים יכול להיות גם ילד מהקאנטרה. אלטינטופ בכלל לא ישחק כקיצוני. כקשר מרכזי הוא יהיה נחמד אבל לא יבלוט יותר מגראנרו.

    פדרו לאון העונה: 13 הופעות בכל המסגרות ומהן רק שתיים כשחקן הרכב. מוריניו הסתכסך איתו בשלב מוקדם של העונה במשחק זניח(נדמה לי נגד לבאנטה) והשאיר אותו מחוץ לסגל שבוע אחר-כך בטענה שלא ביצע הוראות טקטיות. בקיצור - חרטה, מוריניו חיפש אותו על שטויות ומאז פדרו לאון אומר תודה אם הוא בכלל מתלבש. חבל, יכולנו להפיק ממנו יותר. אולי אם די-מאריה ואוזיל לא היו מגיעים לסיום העונה כשאין להם אוויר בריאות - יענו קצת רוטציות - ריאל הייתה משחק טוב יותר למרות שבתקופה האחרונה אנחנו מפגיזים. לטעמי פדרו לאון ימכר.

    הקריירה של אלטינטופ כלל לא מעניינת אותי. אם יצליח - אחלה, אם יהיה מביא מגבות - בעייה שלו, נתמודד עם זה. אני לא רואה במה הוא יתרום 'כקשר שלישי' במשחקים נגד ברצלונה. תרומה הגנתית כמו פפה? נו באמת. הצטרפות להתקפה כמו אוזיל? גם לא. מלבד פפה שמהווה אופצייה כפי שהזכרת - אלונסו וחדיירה ישחקו בוודאות כך שיש גם את שאהין ואולי לאס. ואם מוריניו רוצה להראות ללאס את הדרך החוצה זה צעד שגוי.
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    שים לב שאמרתי, קיצוניים בשיטה של מוריניו. הקיצונים שלו הם בוני מתפרצות עוד מתקופתו בצ'לסי. הוא מפעיל קיצוניים אחרת לגמרי. רובן וריברי מתעסקים בהחזקה בכדור, כל המערך וצורת המשחק של מוריניו שונה. זמן יגיד אם זה יתאים לטורקי הבנינלאומי, אולי זה היה קצת מאוחר מידי מצד מוריניו בשל גילו המתקדם של חמיט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/11
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לא הייתי סומך על ז'וזה יותר מדי בכל הקשור לבניית קבוצות. זה נכון שטקטית הוא מבין הטובים שיש (אולי הכי טוב), אבל אם להסתמך על הכישורים שלו באבחנת כשרונות וקניית שחקנים הוא לא היה לוקח עם אינטר את ליגת האלופות בשנה שעברה. הקבוצה נבנתה בצלמו, זה נכון, אבל אם זה היה מוריניו שבוחר את השחקנים אז סניידר היה עדיין בברנבאו, דקו היה באינטר, ולוסיו - אלוהים יודע איפה. ודייגו מיליטו/טיאגו מוטה זה בכלל עסקה של בראנקה (המנהל המקצועי של אינטר) ומוראטי מבלי להתייעץ בכלל עם מוריניו. גם בצ'לסי, ראניירי השאיר לו קבוצה מצוינת שמוריניו לא היה צריך כלל לשפר.

    בקיצור, אני לא יודע אם החופש הזה בקניית שחקנים טוב לקבוצות של מוריניו. יכול להיות שאלטינטופ יפציץ או לכל הפחות יהיה שחקן ספסל מועיל כמו שהוא מיועד, אבל יכול להיות שגם לא. מה שכן, לסמוך בעיניים עצומות שמוריניו יבנה לך את קבוצת החלומות זה לא רעיון חכם במיוחד.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ומה עם ריאל מדריד הנוכחית? די-מאריה ואוזיל הן לא רכישות חכמות? מדובר בשחקנים צעירים שיכולים לשרוף את האגפים בברנבאו למשך עשר שנים. אוזיל הגיע גם במחיר מציאה. ומי בנה את צ'לסי האדירה? דרוגבה, אריאן רובן, מיקאל אסיין שהשתלב נהדר במרכז השדה.
    אין ספק שבכל הקשור לאינטר - מוריניו קיבל עזרה משמעותית. אני כבר השתתפתי בדיון עם אחד מהפורום האיטלקי בכל הסוגייה הזאת - ברור שאני פחות מעורה מחלק בכל מה שקורה באינטר. אבל לא קרה בעבר שמאמן רצה שחקן X (דקו) והתפשר או משהו בסגנון על שחקן Y(סניידר)?
    אני סומך על מוריניו. הוא רוצה סגל עמוק כדי לקחת בחשבון גם את גביע המלך. ריאל מדריד לא הצליחה גם בשנים הגדולות שלה בעידן הגאלקטיקוס לזכות בשני תארים בעונה אחת. ב-2002 זידאן שיגר את הוולה ההוא אבל הזנחנו את הליגה כבר מההתחלה למרות שהיינו בתמונת האליפות. ב-2001 ו-2003 הודחנו בחצי גמר הצ'מפיונס-ליג.
    מול כל יריבה אחרת ריאל הייתה מצליחה לזכות באליפות ואני חותם על זה. הרף שברצלונה מציבה הוא קצת גבוה מידי.
    אם גם מוריניו לא יצליח לנצח את ברצלונה אז צריך לסגור את המועדון. בעצם קודם לכן עדיף להחזיר את ראול ולא חשוב באיזה תפקיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/11
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    הוא הצליח כבר העונה.

    כשוער? את הפנטזיות שלך שמור לעצמך, ראול סיים את דרכו בריאל כשחקן.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אני לא אומר שהוא יתן את התרומה ההגנתית של פפה וההתקפית של אוזיל, אלא שהוא יהיה אופציה של קשר נוסף במקום להחליט בין בלם\קשר אחורי (פפה\לאס) לבין קשר התקפי (אוזיל\קאקא). נכון, גם שאהין מתאים לעמדה הזאת, אבל שחקן נוסף כזה לספסל זה כזה נוראי? אתה באמת תרגיש בטוח אם גאגו או גראנרו יפתחו מול ברצלונה?
     
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אנשים מדברים כאילו זה כואב להם בכיס.

    אם המועדון יכול להרשות לעצמו - ברור ששחקן ספסל וגיבוי כמו שאלטינטופ מיועד להיות עדיף על שחקני הנוער של הקבוצה, זה אפילו לא שאלה.

    לא רק בגלל הניסיון והדברים הנוספים שהוא מביא איתו - אלא גם בגלל ששחקני הנוער צריכים לשחק..זה לא כאילו אתם משלמים את המשכורת הלא כ"כ גבוהה שלו מהכיס - ועדיף שחקן שהיה באירועים הגדולים, שמבין את המשחק מבחינה טקטית, שנותן את הנשמה על המגרש ולא מפסיק לרוץ שאפשר לסמוך עליו מאשר שחקן נוער שגם אנחנו עוצרים את ההתפתחות שלו, גם הוא אולי יהיה ממורמר מבחינת התפקיד שלו, גם לא מנוסה.. וברור שהמועדון מרגיש שהוא כן יכול להרשות לעצמו את המותרות הזאת שאחד מאחרוני השחקנים בספסל או בסגל יהיה ברמתו של אליטנטופ - אז למה שזה יפריע לנו?
     
  15. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אור, השכר שאלטינטופ יקבל לא מעניין אותי כלל וכלל, מבחינתי שיקבל 20 מיליון מיליון לעונה וסיבוב אחת לשבוע על שרה קרבונרו - אבל סתם בשביל לפקוח מעט את עיניך: שחקנים שמגיעים בהעברה חופשית יושבים כמעט תמיד על שכר מופקע שאינו תואם את מה שיש להם להציע (ע"ע מצלדר), אבל באמת שזה פרט שולי.