ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל זה לא נראה מופרך כלל וכלל שהוא יחזור לעונת פרישה. השנה אגב אני בטוח שהוא היה מועיל לנו המון, במיוחד לאור הפציעה של היגואין והבינוניות של בנזמה, לא היה חלוץ בסגל שאתה יודע מה אתה מקבל ממנו.
    אתה יודע שחקנים בגיל שלו עדיין משחקים גם אם לא תמיד בהרכב, ולפעמים משפיעים יותר מהשחקנים שב11. על גיגס שמעת? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/11
  2. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה שלכם תסתכם נטו במשחקים נגד ברצלונה, אלטינטופ בטח לא הובא לשם המקום הזה, מוריניו לא בונה עליו לתפקיד משמעותי כי החברים שלפניו בהיררכיה עשו עבודה מצוינת ואך ורק, אם כמה שכואב הדבר- ברצלונה עמדה בדרך וקטעה עונה פנטסטית שלכם מתואר משמעותי.
    הטורקי יהיה גיבוי שלישי שיוסיף וורסיטליות לשעות צרה(למרות שהסתדרתם יפה גם בלעדיו עם סגל עמוק במיוחד וכיסוים לכל עמדה) ורכש מקדים לעזיבה צפויה של דיארה. הצרפתי מודע ליכולתיו וצריך לעזוב מרצונו אחרי עונה שלמה כמחליף. הוא שווה הרכב בלא מעט קבוצות צמרת אחרות. אלטינטופ סוס שחור, לא תהיה לו בעיה להיות הלמלמ התורן.
     
  3. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כמובן זה פרט בטוח וידוע - אבל עוד פעם זה לא משהו שאנחנו משלמים אלא המועדון.. מה גם שמקרה מצלדר עם הפציעות החוזרות ונשנות וההסכמה לא לשחק בכלל כדורגל וסתם לשבת ולא לעשות כלום זה לרוב היוצא מן הכלל.
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Los Che, עם כל הכבוד לצמד משחקי הליגה נגד ברצלונה - האליפות לא מוכרעת במשחקים האלה. בליגה עם פערי רמות אדירים כמו הליגה הספרדית, באליפות זוכה הקבוצה שמועדת פחות נגד קבוצות הפח. לדעתי האליפות הלכה לקאמפ נואו הרבה יותר בשל איבוד הנקודות במשחקי החוץ נגד מאיורקה, לבאנטה, אלמריה ודפור, שלא נדבר על הפסד הביתי לספורטינג גיחןן.
     
  5. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש צדק בדברים שלך, אבל דבריי עדיין עומדים על דיוקם - ברצלונה אם מאזן לא בלתי נתפס של נקודות גימדה מאזן סטטיסטטי מעולה של הבלנקוס, כך שאם לא במפגש ישיר, מחוצה לו. בנוסף, תזכור ש4- נקודות לזכות ברצלונה במפגשים בינכם הן קריטיות ביותר. מי יודע לאן היו מתגלגלים הדברים אילולא הייתם גורפים שלושה נקודות בברנבאו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    א. קצת להגדיל ראש ואתה מסתבך - לנצח את ברצלונה בקרב על התואר. גביע המלך הוא ריקושט נחמד והייתה התלהבות כלשהיא מהזכייה משום שריאל לא הניפה את הגביע 18 שנה. בכל-זאת מדובר בפירורים וזה לא מספיק עבור מועדון כמו ריאל מדריד.
    ב. גם כמביא מגבות אם צריך. לא התכוונתי בתור שחקן.

    נכון חלקית. קח את העונה שעברה - מספיק ניצחון אחד בברנבאו נניח והיינו אלופים - הגענו לשני משחקי הסופר-קלאסיקו במקום הראשון בטבלה. העונה היו פאנצ'רים רבים יחסית עוד לפניכן כשנקודה אחת מול אלמריה ואוססונה בחוץ גמרה לנו את העונה כבר בחודש ינואר - הפער צמח מ-2 נק' ל-7. אני חושב שמהפלה בקאמפ-נואו כן הביאה לשיתוק מסוים בקבוצה. צריך לא להפסיד בסופר-קלאסיקו הראשון של העונה.
    שתי הקבוצות לא הזניחו אף תואר וניסו לזכות בהכל בניגוד למנהג של ריאל מדריד להתייחס לגביע המלך כאילו מדובר בגביע הטוטו. העניין הוא ששוב ברצלונה הגיעה למצב שחמשת משחקי הליגה האחרונים לא רלוונטים עבורה וגוארדיולה כבר חודש שומר שחקנים לקראת גמר ליגת האלופות וכאן הכישלון שלנו.

    אבא שלך לא משלם את המשכורת כך שמדובר בעניין שולי. גם למועדון יש יכולות כלכליות אדירות. העניין הוא שהרכישה הנוכחית לא משנה שום דבר - אלטינטופ אולי טיפה יותר טוב מגראנרו, וזהו זה. כן, יש לו שלוש שנים של ניסיון ברמות הגבוהות בבאיירן. בפועל, הקשר המרכזי היחיד שהוא מנייה בטוחה הוא צ'אבי אלונסו. שהאין עדיין מוגדר כסימן שאלה כנ"ל לגבי חדיירה שאני מקווה שיתקדם, ולאס זו בכלל בעייה מנטאלית אצלו והוא בדרך החוצה.
     
  7. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני לא חושב שהוא עדיף רק בקצת על גראנרו אלא יותר מבחינת הדברים שהוא מביא, אבל עדיין אפילו אם זה שיפור קטן לעומת מה שיש לנו - למה שזו תהיה העברה לא מובנת? לא כל שיפור והעברה צריכה להיות משהו דרסטי, לפעמים עושים שינויים קוסמטיים קטנים לפי הרצון של המאמן לשחקנים שהוא מעדיף וחושב שיעזרו לקבוצה יותר, וזה בדיוק מה שקרה פה.

    ההתייחסות פה היא כאילו הבאנו שחקן להרכב, כולה שחקן שיישב בספסל ולפעמים יעלה אם יהיו פציעות וכו'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/11
  8. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה שלי עם אלטינטופ שבגלל העברה החופשית שלו הוא ישב על משכורת שמנה מאד. שלא תצדיק את המעמד שלו כאיזה שחקן שאמור לסתום חורים, אם זאת רכישה נכונה? רק הזמן יגיד, מצד אחד הוא לא יכול להזיק, מצד שני אני לא אופתע אם בתום העונה הנוכחית הוא יבקש לעזוב. רכישה קצת פזיזה מדי הרבה תודות להעברה החופשית וכמו שאמרו הורסטליות של השחקן שיכול לשחק במספר תפקידים על המגרש.

    ההגעה של אלטינטופ גם סוללת החוצה את דרכם של כמה שחקנים או לפחות כאלו שיפגעו משמעותית כנראה - בעיקר לאס וגרנארו ואולי גם חדירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/11
  9. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אוכל את הכובע אם אנחנו ניפרד הקיץ מגראנרו וחדירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/11
  10. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חדירה בטח ובטח שלא, גראנרו גם לא נראה לי אולי 50-50 כזה, אבל לאס אני די בטוח לא ישאר. תוסיף לה את זה פדרו לאון/קנאלאנס שלבטח אחד מהם יושאל, אולי שניהם.
     
  11. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חאדירה ימכר?לא נראה לי.השילוב שלו ושל צ'אבי אלונסו בקישור של ריאל מדריד הוא מעולה,ואין טעם לשנות אותו.

    פדרו לאון וקנאלס ימכרו או מקסימום יושאלו.אני לא חושב שיש להם מקום בריאל,שצריכה חלוץ מאשר קשר וקיצוני.
     
  12. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למי שמעוניין, יש מחר שידור של ריאל מדריד ב' בערוץ ONE בפתיחת משחקי הפלייאוף על העלייה לליגה השנייה.
     
  13. kun_kremer Member

    הצטרף ב:
    ‏13/5/11
    הודעות:
    77
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחילת עונה לא האמנתי שריאל תבקיע יותר מבארסה
    שאפו על הניצחון הערב, אני מחכה כבר לדרבי הבא :]
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    דיון מעניין שהעלה סיד לואו: אתם פלורנטינו פרז ואתם חייבים לוותר על אחד מבין מוריניו ורונאלדו - מי זה יהיה?
     
  15. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יכול לדבר בשם אוהדי ריאל מדריד אבל אני יכול לרשום את דעתי בצורה כללית. לעולם לא הייתי מוותר על מאמן ברמה של מוריניו או אלכס פרגוסון בשביל שחקן טוב אשר יהיה.