ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,203
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    מייק מארש... זיכרונות מהצ'מפיונשיפ מנג'ר הראשון. השחקן שאתה מציב באגף הימני לפני שאתה מוכר אותו ומפנה את הדרך למקמנמן...
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    העונה הייתה עגומה וההגעה של קני אמנם שיפרה את התוצאות אבל לא את השורה התחתונה. בסה"כ יש סיבה להיות אופטימיים (כרגיל), אבל בלי קשר עונה שבה אנחנו מתחת לקו האדום אחרי כמה שבועות כנראה לא יכולה שלא להיות עגומה...

    עם כל הכבוד לסוארז, אני חושב שזה לא פייר כלפי השחקנים שהיו פה גם בתקופות האפלות של הודג'סון. לוקאס היה סביר גם כשהודג'סון היה וזה לא פשוט כשלידו משחקים קול ופולסן ומאחורה צריך לשמור על קירגיאקוס וסקרטל שלא יעשו שטויות כשהמבוגר האחראי פצוע (קראגר/אגר). אני לא יודע איך סוארז היה נראה אם הוא היה מגיע לפה, למשל במקום טורס, כבר ב-1 בספטמבר ונאלץ לשתף פעולה עם הליצנים שרצו אצלנו בהרכב.
    אני מאמין שכבר בשנה הבאה סוארז יהיה מועמד מוביל לשחקן העונה, אבל ביינתים אני חושב שאפשר קצת לפרגן לאלה שגם סבלו את הודג'סון והציגו יכולת מעל הממוצע.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    לוקאס היה בסדר גמור גם תחת הודג'סון אבל לא ממש נתן עונה שבד"כ תזכה אותך בתואר שחקן העונה.
    best of a bad bunch אם בא לך, סוארז מצד שני, הכניס רוח חיים חדשה בקבוצה הזאת. מבחינתי הוא שחקן העונה שלנו.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ברור שהוא best of bad bunch ולא איזה סופרסטאר, אבל בהתחשב בכך שבסופו של דבר היינו יותר קרובים לקבוצות כמו בולטון וסטוק מאשר ליונייטד, כך שזה לא כ"כ מפתיע שהוא לא הציג יכולת על. זה שהוא היה בסדר גמור תחת הודג'סון רק מחזק את ההערכה היחסית כלפיו.

    סוארז הופיע לראשונה אצלנו בתחילת חודש פברואר ובסה"כ שיחק כ-3.5 חודשים, שבמהלכם גם שיחקנו בליגה האירופית והוא לא יכל לקחת חלק. ברור שמאז שהוא הגיע הוא היה באמת שחקן מעולה שאם היה פה כל העונה היה לוקח את הסקר של שחקן העונה עם 80% מהקולות לפחות, אבל בסופו של דבר אני מוצא את זה קצת לא הוגן להעניק את הפרס לשחקנים שלא היו פה חלק גדול מהעונה. בעייני גם לוקאס וגם דירק קאוט ראויים לתואר הזה, לא משום שהם שחקנים טובים יותר, אלא משום שהוא פשוט לא שיחק מספיק ולא יכל להשפיע מספיק בזמן שהוא היה פה.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    זה נכון שפרידל עומד לחזור לליברפול?
     
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    כנראה שכן, הרבה מקורות מצביעים לשם. אני לא אופתע אם בסוף הוא יילך לקבוצה אחרת אבל, כלום לא סגור.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,770
    לייקים שהתקבלו:
    19,424
    לפי שמועות,החתמנו חלוץ בוסני בן 16 בשם armin hodzic.
    הוא נחשב לכשרון גדול מאוד בבוסניה,ה"דזקו החדש".
    מישהו אמר שיש לו דריבל טוב,בעיטה טובה והוא אינטיליגנט.
    גובה 1.80,הבקיע המון בגילאי נוער גם בנבחרות צעירות.
    לפי השמועות נתנו לו חוזה ל6 שנים,שזה דיי נדיר בגילאי נוער.
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news...-why-i-left-lfc

    איזה מלך :aaa8: ללא ספק השחקן הכי אהוב עליי מחוץ לליברפול. אני לא מאמין איזה אידיוט בניטז, גארת' בארי?!?!?!?!?!?!?!?
    לכשיתפרסם הראיון המלא ב-LFC TV אני באמת אשמח אם מישהו כאן שיש לו מנוי יוכל לתמלל את הראיון כי לפי מה שרשום יש עוד רשימת שאלות שהוא עונה עליהן. תודה רבה!
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    אידיוט? הביא לך אליפות אירופה וגביע אנגלי. קצת צניעות לא תזיק לך.
    אלונסו היה עוזב בכל מקרה, שום ציטוט שלו לא ישכנע אותי. בנו במדריד קבוצה חסרת תקדים מבחינת השקעה כספית, זה תמיד היה מפתה אותו אחרי כל כך הרבה שנים מחוץ לספרד.
    לגבי בארי זאת חוכמה של בדיעבד, הוא נתן עונה נהדרת בוילה שנה לפני כן ואילו אלונסו די החריב לנו את המשחק, הייתה הצדקה באותם ימים למחשבה בכיוון של הטרייד הזה. עובדתית המון אוהדים הסכימו שצריך לבצע את המהלך הזה.
     
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    יופי נו, מצאת למה להתפס בהודעה שלי, איזו קטנוניות...אני מעריך אותו פחות או יותר כמאמן (בערך מהשורה השלישית בעולם) וכבן אדם (על כל המעורבות שלו בנושא הילסבורו), אבל פה זה היה ויתור אידיוטי על שחקן ברמה גבוהה, וזה לא המקרה היחיד שבניטז שגה קשות בנוגע לטביעת עין ולהעברות של שחקנים. גם רוי הודג'סון זכה בתארים אירופאים והגיע פעמיים לגמר גביע אופ"א, שאני אזכיר לך מה אמרנו על יכולות האימון שלו לפני כמה חודשים? גם אז זה חוסר צניעות? ואולי בעצם אסור לבקר בכלל שחקני כדורגל כי הם במילא משחקים יותר טוב מאיתנו? איזה חוסר צניעות בראש שלך...

    ובסה"כ מה יצא? אלונסו הלך, בארי לא בא, ועד עכשיו אני מחפשים את עצמנו בעמדה הזאת שאלונסו נמצא בה. אקווילאני לא הצליח להשתלב, כנראה שגם מיירלש לא בדיוק מתאים לתפקיד הזה, ואנחנו עדיין נמשיך לחפש.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    מה אכפת לי במה הודג'סון זכה? בניטז הביא -לנו- אליפות אירופה וגביע אנגלי, הוא ייזכר לעד בהיסטוריה של המועדון כאחד הגדולים. ממש לא קטנוניות, אני בחיים לא הייתי מוציא מהפה שלי כזאת מילה נגדו.
    אל תתאר שוב את המצב מנקודת המבט של היום, אף אחד לא יגיד לך שזה היה מהלך נבון. באותה נקודת זמן שהוא בוצע יכולת למצוא המון אנשים שיחשבו שזה כן המהלך הנכון.
     
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני מאוד שמח שהוא הביא לנו אליפות אירופה וגביע אנגלי, אבל להתעלם עכשיו מהכשלונות שלו בתחום ההעברות רק בגלל שני תארים גדולים זה גם מגוחך. בסה"כ הוא היה מאמן מוצלח מאוד בשיטת נוק-אאוט ובהכנות נקודתיות למשחקים, אבל בטביעת עין ורכישת שחקנים בשוק ההעברות (רובי קין said enoguh) וביחסי אנוש היו לו ליקויים. בעייני זאת לא בושה לבקר אותו על כך, ואם הוא עשה מעשים אידיוטיים אז צריך לקרוא לילד בשמו. אולי אתה יותר רגיש לכינויים כאלה אבל אני חושב שאתה מגזים עכשיו. אני רואה בארסנל עושים דברים יותר חריפים עבור אדם שזכה איתם כמעט בכל תואר אפשרי, מישהו מתרגש?

    מנק' המצב של היום אלונסו הלך גם (ולא רק) בגלל הדיבורים על בארי, אבל בארי לא בא, הגיע בחור נחמד מאיטליה שהיה כשיר איזה 3 חודשים במשך העונה ונתן הופעות טובות אבל בסופו של דבר לא התקרב לתרומה של אלונסו. אז עברו שנתיים ולא מצאנו תחליף - אפשר לסכם מפרספקטיבה של זמן שזאת הייתה שגיאה רצינית, לא?
    ברור שצריך להסתכל מנקודת המבט של היום, בדיוק כמו שבעונה הבאה קארול יכול להיות אפס מוחלט וטורס יבקיע 30 שערים בליגה ויסחוב את צ'לסי לאיזה טראבל מטורף - או בדיוק ההפך, ואז נוכל להסתכל אחורה ולהחליט מי עשתה עיסקה טובה (חוץ מניוקאסל כמובן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx) ומי זרקה כסף לאוויר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/11
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    מי התעלם? כל מה שביקשתי היה לתת כבוד.
    עשה מעשים אידיוטיים, יש מאמן שלא עושה מעשים אידיוטיים?
    כתבתי כבר הרבה פעמים בדיון של ארסנל שחלק מההודעות שם הזויות בעיני, בדיוק כמו שכתבתי לך כרגע.
    כמו שכתבתי קודם, להערכתי אלונסו היה עוזב ממילא, זה שהוא עכשיו נותן לזה ספין של "בניטז גרם לי לחשוב על מעבר" זה רק גורם לו להראות יותר גדול בעיני האוהדים שיאמינו לו. הוא ספרדי ותמיד היה ברור שהוא יחזור לספרד אם לא ניקח אליפות, הטיימינג של קבוצות החלומות שבנתה ריאל מדריד היה מושלם. לא היה מה שימנע את המעבר שלו בקיץ בו הוא הלך, כך שזה אפילו לא נספר כטעות של בניטז.
     
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלונסו? ספין? לשם מה? מילא אם היה היחיד שמדווח על יחסים לקויים עם בניטז אבל כשיש עוד מס' שחקנים שפתחו את הפה? אם זה רק ספין מדוע בניטז לא יוצא עם "האמת" ומגן על שמו?

    התארים שבגינם אתה דורש כבוד עבור בניטז רשומים גם על שמו של אלונסו. 5 עונות, 18 שערים, 24 בישולים, גביע אירופה, גביע אנגלי. אלונסו לא צריך ספין כדי שיעריכו אותו יותר ומגיע לו יותר מאשר שיקראו לו שקרן.

    בכלל קראת את דבריו? אלונסו אומר שבניטז שתל את המחשבה על עזיבה בקיץ 2008 כשניסה למכור אותו. זה הרי ידוע לכולם וזכור בתור סגאת אלונסו/בארי. עכשיו אתה כותב כל מיני דברים על ריאל מדריד... האם לצ'אבי היו כוחות על טבעיים שיכלו לנבא שריאל תקים פרוייקט כזה שנה לפני? לי זה נשמע כאילו אתה מנסה בכוח לשכנע את עצמך במשהו שאין בו היגיון. שיהיה לבריאות.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    אני לא מבין למה ממשיכים לחזור לזה. אז צד אחד אומר שלא משנה מה, אלונסו היה עוזב לריאל מדריד, והצד השני אומר שבניטז אחראי לעזיבה שלו. האמת כנראה איפשהוא באמצע.
    עוד טעות ברשימה ארוכה של טעויות של בניטז ואנשים אחרים שהביאו אותנו לאיפה שאנחנו נמצאים עכשיו.

    מבחינתי זה בעבר, מים מתחת לגשר. לא רואה טעם להמשיך לדון בזה, אני יודע שגם אני מעורב בהם המון אבל בכל זאת זה מצחיק לראות איך כל 10 עמודים בממוצע אנחנו איכשהוא שוב מגיעים לוויכוח על בניטז.
    יהיו דברים בראיון המלא עם אלונסו שיהיו הרבה יותר מעניינים מבחינתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/11