ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    בניטז... אלונסו.... לא נמאס לכם פה לדוש בעבר? שני האנשים האלה כבר מזמן לא באנפילד וגם לא יהיו כנראה יותר לעולם, באו אליכם בעלים חדשים עם הרבה כסף וחזון שנראה מבטיח, יש לכם על הקווים מנג'ר נהדר שגם איתו העתיד נראה מבטיח לא בא לכם להסתכל בנימה חיובית על העתיד ולהפסיק להתעסק בתיאוריות קונספירציה מה היה קורה אם ככה וככה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/11
  2. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נמאס לך לחזור על דעות אחרות של אנשים?
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    סטרוברי פילדס
    אלונסו אומר שהיו לו מחשבות כבר קיץ קודם, כבר כתבתי שלא אכפת לי מה אלונסו אומר. הוא יוצא טוב מאוד עם האוהדים כשהוא טוען שפגעו בו ולכן הוא עזב, זה האינטרס שלו.
    איך בניטז יכול להגיב על זה? הסיפור שאלונסו מספר יכול להיות נכון, בניטז לא יכול לדעת בוודאות מה האמת, בדיוק כמו שאנחנו לא יכולים לדעת. כל אחד יבחר את הגירסא לה הוא מאמין, אני מאמין שאלונסו לא היה דוחה את ריאל מדריד גם בלי זה שניסו להיפטר ממנו שנה קודם.
     
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתקשורת טוענים שיאנג קרוב לחתימה במנ' יונייטד ושדאונינג הוא אלטרנטיבה עבורינו.



    מדהים הקטע עם החביות. אני לא אהיה לגמרי מאוכזב אם הוא יבוא במקום יאנג רק קצת מריר שלפני 3 שנים הייתה לנו את הבחירה בין דאונינג שלחץ על בורו לעבור אלינו לבין ריירה בחצי מחיר. ממש "בארגין". http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    סטיוארט דאונינג הוא לא השחקן שייקח את ליברפול קדימה. הוא קיצוני שמאלי לגיטימי לקבוצת מרכז טבלה, עם רגל שמאל טובה שנותנת לו קרוסים טובים וכדורים נייחים מסוכנים. אבל הוא מאוד חד-גוני, מאוד מוגבל מבחינת היכולת שלו לעבור שחקנים באחד על אחד או ליצור משהו בלתי-צפוי, ובקיצור, לא מישהו שיעשה את ההבדל עבור קבוצה עם שאיפות כמו ליברפול. אני חושב שאשלי יאנג נמצא ברמה אחת מעליו. אין לי התלבטות בקשר למי מהם הייתי רוצה לראות מגיע לקבוצה שלי...
     
  7. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם דאונינג יבוא לליברפול זה יראה שדלגליש לא רק "מכוון" לשחקנים בריטים עם ניסיון פרמיירליג, אלא שהוא תקוע ומקובע על זה. שחקן שאין לו מקום בקבוצות גדולות, טוב במה שהוא יודע אבל מה שהוא יודע זה לא הרבה. אם זה יקרה זה יזכיר לי קצת את ההחתמה של קראוץ' בזמנו.
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אפילו יותר גרוע. קראוץ' מציע משהו מיוחד שאין להרבה שחקנים בעולם, אני יכול להבין למה מאמנים מסוימים יידלקו עליו ויחשבו שיש לו משהו מעניין להביא לקבוצה. דאונינג שחקן שעושה כמה דברים טוב, אבל לא עושה שום דבר יוצא דופן. יכול להיות נחמד כשחקן לרוטציה, אבל אם הוא יגיע זה יהיה על תקן שחקן בכיר שאמור להוביל את הקישור. וזה גם יהיה עם תג מחיר של שחקן כזה.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    מסכים איתכם לגבי דאונינג. העונה הוא משחק על קו ימין ולכן שיפר מאוד את התפוקה שלו מבחינת שערים, הוא חותך למרכז במקום לרוץ על הקו. אני חושב שמדובר בוואן טריק פוני, אין לי בעייה אם הוא היה מגיע כשחקן משני, אבל אם זאת הבשורה שלנו לקישור ההתקפי אז זה רע מאוד.
     
  10. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים חלקית. דאונינג יהיה תוספת כוח מצוינת אבל בתור הווינגר הפחות טוב מבין שניים שיבואו.

    ---------
    הצענו 4 מ' פאונד על אנריקה וניוקאסל לא רוצה לעשות עסקים איתנו במחיר הזה. כנראה שבמקום ננסה להחתים את אמיליו איזאגירה, המגן השמאלי בן ה-25 של סלטיק.

    אמיליו אמר בראיון: "זה מחמיא לכל שחקן שליברפול מראה עניין בשירותך. אני עדיין לא יודע הכל - הותרתי את הכל בידיים של הסוכן שלי ושל נציגי הקבוצות."

    http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liver...icle740819.html
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    דאונינג הוא בשום פנים ואופן לא אלטרנטיבה ליאנג. שחקן בינוני לגמרי.
    הוא גם יהיה יקר בהרבה מיאנג. קשה לי להאמין שאנחנו באמת מעוניינים בו בהתחשב בתג המחיר שיהיה לו, הוא שחקן שהייתי משלם עליו 9-10 מ' ומביא לרוטציה במקרה הטוב, בפועל הוא יעלה מינימום 16-17 מ' פאונד ויבוא כרכש די מרכזי. ממש לא.

    אם יאנג מתעקש ללכת לחמם את הספסל של יונייטד, יש אלטרנטיבות טובות בהרבה מדאונינג. מקווה שזה רק שמועות בינתיים.

    לא אוהב את הכיוון שהקיץ הזה מתחיל לקחת. לזרוק איזה 30 מ' פאונד על אנריקה, אדם ודאונינג? יהיה לנו מזל אם בכלל נצליח לשמור על המקום ה6.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/11
  12. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    לא ייתכן ולא מקובל שבראשון לספטמבר אנחנו נשאר הקבוצה עם ההתקפה האיטית בליגה.

    דאונינג הוא עוד אחד מהשחקנים הסולידיים האלה שעובדים קשה, מן מניה בטוחה שאתה יודע מה תקבל ממנו, אבל לא עושה שום דבר יוצא דופן. מסוג השחקנים שתמיד טובים לקבוצות כמו וילה אבל מוגבלים מדי כדי לקחת קבוצה עם שאיפות ליותר ממרכז טבלה קדימה, ויש לנו כבר כ"כ הרבה מהם, ובראשם עומד לוקאס.

    בRAWK כרגיל לא קשה למצוא אוהדים עם תסביך עליונות שבטוחים שהם חכמים יותר מפשוטי העם שכיבכול רק רוצים לראות פדאלדות וטריקים ולכן לא מחזיקים מדאונינג. מפורום ששם את לוקאס על המזבח והפך אותו לאחד הקשרים האחוריים הכי טובים בעולם זה לא מפתיע.

    יכול להיות שדאונינג הוא שחקן טוב, זאת לא הנקודה בכלל, השאלה היא אם הוא מה שאנחנו צריכים, בקבוצה שבחלק ההתקפי שלה יש מחסור פושע במהירות ודמיון, יצירתיות, אני חושב שממש לא. כמו שגיל אמר, אוי ואבוי אם זאת הבשורה שלנו לקישור ההתקפי.

    לפי מה שקראתי שם ברפרוף הITK שממנו התחילה כל השמועה של דאונינג הבהיר אח"כ שהוא רק fallback option.
     
  14. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,529
    לייקים שהתקבלו:
    2,445
    walkon
    לא ברור לי למה אתה כ"כ משוכנע שיאנג הולך לחמם את הספסל בOT, לדעתי ולנסיה הוא זה שימצא את עצמו על הספסל, יאנג הרבה הרבה יותר מגוון ומוכשר ממנו לדעתי,
    אתה מצפה משחקן הרכב של מנ' יונייטד שיהיה מסוגל לעשות קצת יותר מלרוץ על קו ימין ולהרים, יש לו קרוסים נהדרים אבל רגל שמאל איומה ברמה שהוא לא מסוגל להשתמש בה פשוט.
    יאנג הרבה יותר נינוח עם הכדור, יש לו שליטה לא פחות טובה, הוא טכני מאוד והדריבל שלו טוב יותר, לא יודע מי יותר מהיר, אבל לא נראה לי שיש הבדלים משמעותיים, יאנג יתן שם דברים שולנסיה לא יתן גם בעוד מאה שנה, מה גם שהוא יכול להחליף אגפים עם נאני במהלך המשחק בלי שום בעיה בניגוד לולנסיה.
    הוא לא יחמם שם את הספסל, אין צ'אנס.


    להציע 4 מיליון על המגן הבכיר והמבוקש של הקבוצה שסחטה מאיתנו 35 מ' על השקר עם הקוקו זה באמת לא לעניין, אבל עושה רושם שזו האסטרטגיית משא ומתן של קומל, זאתאומרת להציע מחירי רצפה שברור שלא יתקבלו ולראות את התגובה, או...אלוהים יודע מה.

    מסכים עם הדעה הרובחת לגבי דאונינג, הוא שחקן טוב ואם הוא מגיע כשחקן משלים לרוטציה זה מדהים, אבל אם כווינגר הבכיר של הקיץ, אנחנו בצרות צרורות.
    הנחתי שיהיה קשה על גבול הבלתי אפשרי להנחית פה את האזארד-יאנג וכו', כנראה שצריך לקבל את זה שדאונינג הוא בדיוק מסוג השחקנים שנאלץ ללכת עליהם בקיץ הזה, טוב יותר מה"מציאות" של בניטז סטייל ריירה/ורונין, אבל רחוק שנות אור מלהיות וורלד קלאס.
    השאלה אם זה יהיה מספיק כדי לחזור לטופ 4.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/11
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,004
    גם אם פספסת את הזארד ויאנג, יש אינסוף אופציות מחוץ לאנגליה שיכולות לשדרג את הקישור ההתקפי שלנו. אין שום סיבה ללכת כל כך למטה עד כדי דאונינג. אם הוא מגיע באיזה מחיר מפתיע של 5-6 מ' מילא, אם כבר שמים עליו 10+ מ'? יש מספיק אופציות בחוץ. אנחנו לא מחזיקים כל כך הרבה סקאוטים ואת קומולי רק בשביל שיצביעו לנו על דאונינג. השחקנים ההתקפיים שנקנה חייבים להיות בראש ובראשונה זריזים, האיטיות שלנו בהתקפה זה משהו מחריד שמקשה עלינו מאוד לפרוץ הגנות מצופפות. דבר שני חלקם יצטרכו להיות יצירתיים או שנצטרך גם לשנות את מרכז השדה, אין אצלנו מי שינהל את המשחק. יש כל כך הרבה בעיות לטפל בהן, דאונינג לא עונה על המרכזיות שבהן. הוא כן מסוגל לתת קרוס טוב, הוא כן מסוגל לרווח את המשחק לרוחבו, אבל אלה דברים משניים כרגע.