ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    באגפים הייתי מביא שחקנים לסגל, אבל זאת החריגה היחידה שצריכה להיות מהאסט' שהצעתי מבחינתי פשוט כי המצב שם הוא לא מקובל לקבוצת פרמיירליג שמכבדת את עצמה אז בטח לא לקבוצה אם שאיפות לטופ 4.

    בעמדות אחרות? לא רוצה שחקנים כמו בארטון ואדם. תן את הצ'אנסים לשלבי, זרוק את הכסף על שחקן צעיר בהרבה מהם כמו מקארת'י, ויודע מה, אם צריך לוותר על עומק בשביל איכות בהרכב אז צריך לעשות גם את זה. מבחינתי עדיף הרכב חזק מאוד עם מעט עומק בסגל מאשר הרכב בינוני של שחקנים בינוניים שאם הם נפצעים אז מחכים לנו עוד בינוניים על הספסל כדי להחליף אותם.

    גם ככה אנחנו לא נשחק באירופה.יש הרבה אופציות טובות יותר. לא אוהב רכש כזה, שחקן בן 26-30 באיזור ה5-10 מ' פאונד שנמצא איפשהוא בין הרוטציה להרכב מבחינת הרמה, כמה פעמים נפלנו עם החתמות כאלה? זה שחקנים ששנה-שנתיים אחרי שהם חותמים אנחנו שוברים את הראש על איך להעיף אותם.
     
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדעה שלך היא שבארטון ודאונינג לא מספיק טובים בשביל החולצה, לגיטימי.
    העניין הוא שהפאניקה שלך גולשת לאיזורים אחרים בהם אתה מניח באילו עמדות ישחקו, מה יהיה מעמדם בהיררכיה, כמה זה ינגוס לנו בתקציב וכו'.
    גם אני אישית מעדיף שחקנים אחרים על פניו אבל אני לא יכול להניח שהם פנויים, שהם רוצים לבוא, שיש לנו כסף עבורם, שמסתכלים מספיק מחוץ לאנגליה ועוד.
    לגבי נק' אחרות, גיל כבר רשם.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    אני לא עשיתי שום הנחה גדולה מדי לגבי הדברים שאמרת, אלא אחת מאוד כללית לגבי היותם שחקני סגל, אם הם באים להרכב אז אפילו גרוע יותר. כך או כך או כך, בכל סיטואציה הגיונית מבחינתי יהיה מדובר ברכש שגוי.
    אם בארטון בא לקישור - זה לא שדרוג מספיק גדול. כנ"ל אם הוא בא לאגף לטעמי, ובטח לא יפתור לנו את הבעיות בעמדה הזאת. אם הוא בא להרכב אבוי לנו. אם הוא בא לסגל הרחב אז את דעתי על זה אתה גם יודע. אם זה נוגס לנו בחלק משמעותי מהתקציב אז זאת טעות, וגם אם לא אני אעדיף להשתמש בכסף במקום אחר.

    אני לא רואה כמעט שום מצב שבו החתמות כאלה מתבררות כחיוביות וטובות, כמובן שאם שניהם יחתמו ויפציצו אז נדע מה שווה הדעה שלי. אני לא מנסה לזרוק הנחות של מה יקרה, זאת הדעה שלי על השחקנים בפרט ועל רכש בסגנון הזה בגדול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/6/11
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    כרגע אנחנו שורפים את התחמושת על מטרות דוממות. עוד לא חתם אף אחד, אלו בסה"כ שמועות. קומולי ודאלגליש בטח מבינים משהו בכדורגל ועל זה צריך לסמוך. אני מאמין שנביא שחקנים שיחזקו אותנו הקיץ.
     
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל עוד אתה משתמש במילה 'אם' אתה מניח. אני מעדיף שבמקום פשוט תניח לזה, אם לא עד סוף הפעילות שלנו בחלון העברות (רק אז תהיה לנו פרספקטיבה בריאה) אז לפחות עד שתהיה הודעה רשמית על החתמתו. אם.
     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    היתה לו אומנם עונה לא טובה, אבל אתה ממש לא מודע לפוטנצייאל העצום של מרקו מארין.
    כמו שאמרתי הוא יכול להגיע בקלות לרמה של מארק אובמארס אם זה אומר לך משהו...

    ובחייאת תפסיקו סתם לקטול שחקנים רק כי הבוסים שלכם אוהבים להביא שחקנים מוגבלים (קראוץ', הסקי, קריגיאקוס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx ), מרקו הוא אחד השחקנים שאני יותר תופס מהם, רק שיעזוב כבר את ברמן!
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,003
    קיריאקוס נרכש רק כי התקציב להביא בלם היה 1.5 מ' פאונד והיינו זקוקים בדחיפות לאחד כזה. מן הסתם אם התקציב היה נורמלי היינו הולכים על מישהו אחר.
    הסקי וקראוץ' עשו קריירות יפות בליברפול, יכולת למצוא דוגמאות הרבה יותר טובות לצורך העניין שלך.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קודם כל לגבי קירגיאקוס, בטוח בנוער היה לכם משהו פחות מוגבל מהיווני שחוץ מניסיון בקבוצת תחתית בגרמניה ובליגה היוונית לא היה לו כלום.

    הכוונה בהסקי ובקראוץ' שלהרבה אוהדי ליברפול יש בעיה עם ההנהלה שמביאה שחקנים "אפורים" (מה שלא אומר שהם לא אפקטיבים), בכל אופן למרקו יש הרבה תכונות טובות: טכני, ראיית משחק טובה, מהיר כמו שד וגם לכבוש הוא יודע אם תאמינו או לא...
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,209
    לייקים שהתקבלו:
    17,003
    מי שעלה מהמילואים היה אייאלה הספרדי והוא נראה רע מאוד בזמנו.
    קיריאקוס דווקא עשה עבודה סבירה, עושים ממנו איזה אפס חסר מושג אבל הוא בלם סביר. בבכורה שלו הוא עלה בריבוק נגד בולטון והיה מצויין באוויר, אני לא בטוח ששחקן אחר מהנוער היה נותן כזאת תצוגה.
     
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    רוזנר, יש לי ניסיון מר עם ווינגרים כאלה. אני רוצה ווינגר טבעי, מישהו שיודע לרוץ ולהגביה. בזה אני אסתפק.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    ודאונינג יודע לרוץ? הוא ממש לא שחקן מהיר שרץ על הקו, והוא כמעט לא עובר שחקנים. אני אפילו לא זוכר מתי ראיתי אותו מרים כדור מריצה. הדבר היחיד שדאונינג באמת יודע לעשות ברמה גבוהה מאוד זה להרים כדורים מעמדה נייחת, על זה מבוסס כל המשחק שלו, להרים ולקוות שהמגן לא יחסום את זה. אני לא מבין למה להסתפק בשחקן כ"כ מוגבל? רק כדי להוציא משהו מקארול?

    אני מעדיף את מארין בהרבה, אני לא יודע מה יש לך נגדו או למה אתה עף כל פעם שמזכירים אותו, אף אחד לא הפך אותו לשחקן על אבל להגיד שהוא שחקן שלא ישפר אותנו אפילו טיפה? אין לנו בסגל שום שחקן כמוהו חוץ מסוארז אולי. לדעתי חסר לנו שחקן כמוהו (ולאו דווקא הוא ספציפית) הרבה יותר משחקן שרץ על הקו ומגביה. ושקארול יתמודד.
     
  12. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אם מארין היה יודע לתת משהו נוסף מלבד המהירות והזריזות שלו, אז לא הייתי עף עליו ככה. מארין הוא לא הפיתרון. אנחנו צריכים ווינגר אמיתי.

    שקארול ייתמודד? יש לו יתרון איכות בגובה, האם אתה ממליץ שלא ינצל את זה? הרי בשביל מה הבאנו אותו? אנחנו צריכים ווינגר אמיתי, כזה שהוא לא דאונינג ולא מארין(למרות שכן, הייתי מעדיף את דאונינג על מארין) אלא הוא זריז מהיר וכן, יודע להגביה לקארול.

    לא יודע למה אתם לא אוהבים את קארול. אולי זה סגנון המשחק שלו, אבל אין ספק שהילד הוא כישרון עצום ששווה לשחק למענו על מנת שייצא לנו דרוגבה אנגלי מכל הסיפור הזה.

    ביינתיים יש שמועות שהצעה שלנו על ג'ורדן הנדרסון התקבלה בסנדרלנד.
     
  13. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    SunderlandSamba
    Sunderland have accepted a bid for Jordan Henderson from Liverpool believed to be £12.5mil.

    all I'm reporting is what I am told by someone that works for Sunderlands Local newspaper which is usually spot on. Both City and UTD are keeping an eye on the situation, and could make a move before he gets back.

    כנראה שירדנו ממקארת'י אם כך. לא צפיתי הרבה בסנדרלנד, מהמעט שראיתי הוא נראה אנרגטי אבל חסר דיוק. מישהו מוכן להרחיב עליו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/6/11
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    דרוגבה אנגלי לא יצא ממנו לדעתי, אני לא מבין את ההשוואה הזאת, חלוצים שונים, דרוגבה נותן לך כ"כ הרבה יותר משערים, לקארול אין את הזריזות והטכניקה שלו, כרגע הוא שחקן איטי ודי מגושם עם הכדור, בעתיד מי יודע מה יהיה? אני יודע מה יש עכשיו.
    לגבי השאר כבר אין טעם להמשיך לדון בזה, זה הכל ספקולציות באמת.
     
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מלבד העובדה שהוא בן 20 אנגלי שיודע לשחק גם בכנף וגם באמצע, וכבר בינ"ל? לטעמי הוא מאוד אנרגטי ומוסר לא רע בכלל. הוא די מהיר גם.