ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    http://img862.imageshack.us/img862/9061/satelliteblobcolurldatat.Xxx

    והנה המדים החדשים לעונת 2011-12. החידוש המרענן: גוון הזהב שולב בתלבושת המועדון לראשונה בהיסטוריה: פסי הזהב בכתפיים, מסביב לסמל וכך יהיה גם הכיתוב של שמות השחקנים והמספרים. מחברת אדידס שעיצבה את המדים נמסר:"הצבע הזהב מסמל את ההצלחות הרבות של המועדון המצליח ביותר בכדורגל". איקר קסיאס, קאקא, אנחל די-מאריה וסרחיו ראמוס הציגו את המדים החדשים.

    בגזרת אגווארו, נכתב באתר ה-AS שריאל מעוניינת לפתוח במשא ומתן עם אתלטיקו לגבי צירופו. אחת האפשרויות הן שאלברו נגרדו ששייך לסביליה, יכלל בעיסקה. השחקן עצמו לא הסתיר את רצונו לשחק בריאל ואמר:"אני שמח שמוריניו אומר עליי דברים טובים".

    * סוכנו של פרננדו גאגו שולל היום חזרה אפשרית לבוקה ג'וניורס שמוכנה לשלם עליו כ-15 מיליון יורו והגיעה כמעט לסיכום סופי עם ריאל מדריד, בטענה שיש לו הצעות אחרות מאירופה והוא לא מעוניין לשוב לארגנטינה. "גאגו מלא הערכה לבוקה והוא מאוד רוצה לשחק שם - אבל לפני סוף הקריירה. אולי בעוד שנתיים". הסוכן אגב לא פסל אפשרות שגאגו ישאר בריאל - "עד שכל השחקנים חוזרים להתאמן אי-אפשר לדעת מה יקרה. אם באמצע אוגוסט גאגו לא יכלל בתוכניות של ריאל ולא יהיו קבוצות אחרות על הפרק - אולי בכל-זאת בוקה".
     
  2. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מה גאגו עדיין עושה בריאל?
    הוא הגיע ביחד עם היגואין,וכולם ציפו שהוא יהיה הכוכב והיגואין לא-בסוף זה יצא הפוך.
    אחרי הגעת שאהין שמצטרף ל-אלונסו,דיארה,קאדירה,לפעמים פפה-כנראה שאין לו מקום בהרכב.
    הוא יכול להשיג קבוצת צמרת בספרד ולשחק בקבוצה חזקה בליגה בכירה,אולי זה פחות עדיף מלהיות בריאל אבל שם לפחות הוא ישחק.

    זה יהיה טיפשי מבחינתו להישאר בריאל או לעבור לארגנטינה..
     
  3. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא בהכרח, גאגו איבד את כל ה"מוניטין" שהיה לו, לפחות בתור שחקן צעיר ומבטיח, אולי הוא לא מה שחשבו כשהביאו אותו אבל הוא עשה טעות נוראית שלא עזב בקיץ שעבר לקבוצה שבה הוא יישחק וישקם את הקריירה. כיום ספק אם יש קבוצה גדולה באירופה מבוקה ג'וניורס שתהיה מעוניינת בו.

    קאקא הפתיע אותי ברצונו להישאר... ומעניין אם מוריניו בכלל בונה עליו. אני חושב שהוא מוכרח לחפש קבוצה, והסיבה לכך היא מסוט אוזיל שמשחק בדיוק על המשבצת שלו ולמעשה מאז הגיעו הוכיח את עצמו יותר מהברזילאי, אוזיל אחראי עיקרי לשדרוג של ריאל. לתרץ לטובת קאקא שהוא נפצע, לא מספיק, זה חלק מהמשחק והרכבת דוהרת. אוזיל קנה את המקום בזכות והישארות שלו משמעותה למיטב הבנתי שקאקא הוא שחקן ספסל, זה מה שהוא שווה?
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאגו איבד מהמוניטין שלו, אבל באמת שכמעט כל קבוצה באירופה עדיפה על לחזור לבוקה.
     
  5. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אפשר למכור את קאקא בעשרות מיליוני אירו אז לדעתי מוריניו צריך לעשות את זה בלי לחשוב פעמיים.
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    עדיין יש לו שם והוא שחקן של ריאל מדריד.למנצ'סטר הוא כנראה לא יגיע אבל אני לא פוסל מעבר לקבוצה שאפילו תשחק באלופות..
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מה אם יש לו "שם" של ריאל מדריד? אתה יודע שחקנים היו בריאל מדריד וברצלונה והגיעו לחורים הכי גדולים בעולם הכדורגל? אז יש להם ברזומה "ריאל" או "ברסה", סואו? גאגו איבד הכל, את השם, את ההילה, את הכושר. לא ישלמו עליו הרבה וגם לא את השכר הנוכחי שלו בריאל. ריאל למעשה גמרה אותו, ולדעתי האפשרות הכי טובה שלו זה להתחפף מהר חזרה לארגנטינה ולנסות מההתחלה. מההתחלה האמנתי בו כי ראיתי אותו בנבחרת הצעירה עם מסי והתלהבתי, יש לו פוטנציאל, אבל השיטה לא התאימה לו ולסגנון משחק שלו, והוא היה צעיר מידי, ולא מספיק טוב. משם הדרך למטה הייתה מהירה מסתבר, ומאוד כואבת. שיחזור לארגנטינה וינסה לבנות את עצמו מחדש, ריאל לא תרוויח עליו המון וגם הוא יקצץ בשכרו, אלא אם כן תהיה קבוצה ממש פראיירית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/6/11
  8. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    aloneli, יש לזה סיכויים קלושים. כמו שצ'אבי אמר מעליי, הוא איבד הכל. חוץ מזה, לא התרשמתי ממנו בשום שלב של הקריירה, גם בתקופות ה"טובות" שלו בבלנקוס בהן הוא קיבל דקות משחק בד"כ ספג ביקורות, שחקן פרווה ביותר בלי תכונות בולטות שיכולות להפוך אותו לשחקן בקבוצה גדולה. שנותיו בריאל מדריד הם עיקוב אחד גדול של עזיבה שהייתה צריכה לטובתו להתבצע מזמן.

    קבוצת אמצע-תחתית תתאים לו, מעבר לבוקה ג'וניורס זו אופצייה לא פחות טובה.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דור, לא יודע מאיפה הבאת את הידיעה הזו, אבל היא לא מדויקת. בוקה לא מוכנה וגם לא יכולה לשלם עליו את הסכום הנ"ל. בוקה גיששה סביב גאגו בתקווה להביאו בהשאלה זולה תוך צמצום ניכר במשכורת של השחקן, אך האופציה ירדה מיד עם סירוב של ריאל מדריד להשאילו לארגנטינה כמו גם אי להיטות של השחקן ככל הנראה (לא הודה בכך בתקשורת).

    גאגו ישחק, או לפחות יהיה רשום גם אם לא ישחק, רק באירופה. אלא אם מסיבה לא ברורה ריאל מדריד תהייה מוכנה להשאילו לארגנטינה ולעשות כך כמעט בחינם. ובנוסף, בבוקה ימצאו דרך חיצונית לממן את שכרו (או שיבוא לקראתם).
     
  10. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה נוח להשמיץ, ריאל לא הרסה את גאגו. הוא סבל מפציעות כל השנה, ולא רק שלא שיחק הוא גם בקושי התאמן עם הקבוצה. כל פעם שהוא חזר מפציעה הוא נפצע מחדש אחרי כמה אימונים.

    זאת הסיבה גם שמתקשים למצוא לו קבוצה. אין הרבה קופצים על שחקן לא זול שלא שיחק כמעט עונה שלמה.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ריאל ממש לא הרסה אותו לדעתי, מדובר בשחקן שהציג יכולת מבטיחה בצעירותו, נרכש בסכום גבוה והודבקו לו סופרלטיבים רבים שהעלו את מימד הציפיות, קיבל הזדמנויות לא מעטות להוכיח את עצמו ובתמורה הציג יכולת סבירה-בינונית ולא תרם יותר מדי. מה שלא מספיק כנראה בשל שאיפות המועדון, המחיר שלו והציפיות.

    שמוריניו הגיע דווקא היה רושם שבניגוד לכל הציפיות, גאגו יקבל שוב צ'אנס להצדיק את מקומו. מוריניו נתן לו מקום במשחקי ההכנה ולהפתעתי הרבה נראה היה שגאגו הולך לקבל תפקיד חשוב העונה, אבל אז הגיעו הפציעות...

    למרות הפציעות האחרונות, את הצ'אנס שלו לפני מוריניו הוא קיבל ולא לקח.

    לפי סוכנו, מלבד בוקה שרוצה אותו חינם, יש 3 קבוצות אירופיות שמתעניינות בו ומוכנות לשלם, אבל קודם מוריניו צריך להודיע סופית שהוא לא רוצה בו - טוענים שבינואר הוא היה סגור בסיטי ומוריניו טירפד את העסקה, ככה שאולי המאמן לא נואש ממנו עדיין מסיבה לא ברורה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/6/11
  12. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, הוא קיבל את ההזדמנויות ולא הבריק, וגם השיטה לא התאימה לו. ריאל בעצם "הרסה" אותו אבל לא באשמתה הישירה, אבל חבל שלא שחררו אותו לפני.
     
  13. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סקיי ספורטס איטליה מדווחים שניימאר חתם בריאל מדריד ל-5 שנים. אין אישור רשמי לזה כרגע. נראה לכם אמיתי?
     
  14. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מוריניו ראה כי היתרון היחיד של בארסה הוא במספר ואיכות הצוללנים, לכן זו רכישה מאוד חכמה.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/6/11
  15. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוכן, הוא רק בן 18, אופייני לגילו, רונאלדו למשל היה גרוע בהרבה. מדברים על השם ניימאר כל כך הרבה ויש בי ציפיות לראות אותו משחק כבר באירופה, אבל לא בטוח שריאל מדריד האופציה הטובה עבורו, הוא צריך קבוצה שתתן לו לשחק. טוענים שהבחור מודל של רוביניו, אבל אני לא חושב ככה. ראיתי משחקים בודדים שלו בנבחרת ברזיל ונשארתי המום לנוכח מה שהוא מסוגל לעשות עם הכדור.