ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנדרסון V ליברפול באנפילד:



    מה שאני הכי אוהב בו זה את היכולת לשחק משחק מסירות קצר ומהיר, את היכולת לשחרר מסירה טובה גם תחת לחץ. יושב בול עם הפאס אנד מוב של קני.
     
  3. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    ושוב, זה אמור להזכיר לכם, לפני שאתם קוטלים את דאלגליש על הרכישות של דאונינג ואדם(שאני לא מבין למה ווקאון לא מרוצה מהרכישה הצפוייה שלו) שהוא מנסה להביא את השחקנים שיתאימו לו למערך ולא סתם marquee signings שאין לנו צריך בהם כמו חואן מאטה ומארקו מארין, שאגב דחה את ההצעות שלנו ושל הספרס הקיץ.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אם את ההגעה הצפויה של אדם אני עוד איכשהו מסוגל להבין, אם כי לא לגמרי להיות שלם איתה, אני לא מבין איך אפשר לצפות לקבל החתמה כמו דאונינג בסכום של כ-15 מיליון פאונד. מה הוא עשה בכלל בקריירה שלו? ווינגר נחמד לקבוצות שמנסות להיות נחמדות ולהגיע למקום נחמד בבטן הרכה והנחמדה של הליגה, כמו אסטון וילה. בשום פנים לא ווינגר של קבוצה שרוצה להלחם בקרוב על התארים. וזה לא שיש לו איזה resale value גבוה במיוחד או פוטנציאל לא ממומש.

    פה בכלל הפלת אותי. יש ווינגר אנגלי בן 26 שפסגת הקריירה שלו הייתה מקום בעשיריה הראשונה עם אסטון וילה, או אחד הפוטנציאלים הגדולים של נבחרת ספרד בגיל 23 שברזומה שלו יש הופעות בכל נבחרות הנוער של הנבחרת המצילחה בעולם בשנים האחרונות. הווינגר האנגלי אפילו יקר יותר מהפוטנציאל הספרדי (שכבר עכשיו יותר טוב מדאונינג) - אבל אתה מעדיף אותו כי הוא לא marquee signings?

    אין מה לעשות - יש שחקנים טובים שכאשר הם בשוק אתה לוקח ואז מתאים את שיטת המשחק אליהם. ויש שחקנים כמו דאונינג שהמקסימום שתקבל מהם זה שתצליח להתאים אותם לסגנון מסוים, אבל לא יותר מזה.
     
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקום שביעי עם מידלסברו, גמר גביע אופ"א?

    בנושא הזה באמת שנמאס להגיב אבל אם יש משהו שמרגיז אותי יותר מההתנפלות הזאת זה חוסר דיוק בעובדות.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    אז במקום החתמות "marquee" אתה רוצה להביא את דאונינג במחיר של החתמת "marquee"?
    מה זה עכשיו, התירוץ החדש בשורה ארוכה של תירוצים שמצדיקים רכישות בינוניות? "דלגליש רוצה קבוצה ולא שמות גדולים"?

    אין לנו צורך במאטה או מארין? מה? בהתקפה הכ"כ אפורה וחסרת הרעיונות שלנו אין לנו צורך בשחקנים כאלה?
    אתה רוצה את דאונינג, זכותך. לגיטימי ואני מכבד את זה. אבל להגיד שהוא בדיוק מה שאנחנו צריכים בהתקפה וששחקן כמו מארין הוא לא נחוץ זה גובל בטירוף. מה אנחנו, סטוק? רוצים בכוח לבנות קבוצה מוגבלת וחד גונית סביב קארול?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/11
  7. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    mellow,
    יש לנו כבר שחקן אחד "שהיה בשוק ולקחנו אותו ועכשיו אנחנו צריכים להתאים את סגנון המשחק שלנו אליו". חואן מאטה לא יביא לנו את מה שאנחו צריכים. אנחנו צריכים גיוון בהתקפה. כרגע יש לנו את סוארז שהוא פשוט מדהים על הקרקע ויש לנו את קארול שפשוט לא מקבל אספקה ראוייה. יש לנו יתרון ענק כאן שצריך לנצל עם לפחות שחקן אחד שיידע להגביה אליו כדור. חואן מאטה הוא ממש לא מה שאני מחפש. דאונינג יתאים יותר. הנקודה היא שאנחנו צריכים גיוון, יכולת לתקוף גם מהמרכז וגם מהאגף, גם מהקרקע וגם מהאוויר. בגלל זה רכישות כמו אדם ודאונינג ישדרגו אותנו מאוד. לפעמים השלם גדול מסכום חלקיו.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,204
    לייקים שהתקבלו:
    16,993
    בסדר, אתה רוצה שחקן שינצל יותר את קארול:
    1. למה אי אפשר למצוא מישהו שיודע גם להגביה וגם לשחק על הקרקע כמו שצריך, במחיר של 15-20 מ' פאונד זה מה שהייתי מצפה, דאונינג הוא פוני בעל תעלול אחד (זה נשמע רע בעברית) ולא מתאים לרמתנו, אני מעריך את פנאנט יותר מאותו, אפשר לרכוש אותו מסטוק ב6-7 מ' פאונד והוא ייתן אחלה עבודת קווים בשביל קארול.
    2. למה אתה חושב שאנחנו מסודרים כבר על הקרקע? סוארז נהדר בסדר, עם מי יש לו לשחק? הקישור ההתקפי שלנו חסר רעיונות, חסר טכניקה, חסר יצירתיות, צריך דחוף קשר תוקף שישדרג את הרמה ויעלים את האפרוריות הזאת שיש לנו שם. להפיל הכל על דאונינג זה מגוחך, הוא פשוט לא מסוגל לעזור בנקודה הזאת. אם לא תביא מישהו שיעזור לסוארז למעלה בשליש השלישי של המגרש, אין לך מה לדבר על מקום 4, אתה תהיה תלוי בזה שאחרות ייפלו ולא בעצמך.
     
  9. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אני לא נעול על דאונינג. אני נעול על שחקן שיידע להרים כדור ולפרוץ על הקו, לשם שינוי. לא מעוניין בעוד שחקן שייכנס עם הראש בקיר. בפראפרזה על דברים שנאמרו פה, אין לי בעייה ששחקנים כמו מאטה ומארין יגיעו כאופצייה השנייה לקישור, ולא כאופציה הראשונה. הנדרסון, אדם, קויט, מיירלש, ג'רארד. כולם יהיו נהדרים עם סוארז. להיפך, קויט אפילו מדהים עם סוארז.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,204
    לייקים שהתקבלו:
    16,993
    כנראה שיש לנו הגדרה אחרת למדהים. לי אישית נמאס לראות שקאוט לא מסוגל לעצור כדור ושסוארז מחפש למי למסור בנגיעה ואין לו עם מי לשחק.
    לא יודע מי זה הנדרסון, אדם עוד לא חתם ומיירלאש שחקן בינוני שלא יראה הרבה הרכב עונה הבאה. אני מדבר איתך על שחקן ברמה של מאטה, מישהו שיחד עם סוארז ישבור הגנות, אתה מדבר על רמה שונה לגמרי של התקפה. רמה שבה התקשנו לכבוש נגד הגנות מצופפות בעונה שעברה.
     
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בגלל זה אני מדבר על גיוון. יש צורך בגיוון במשחק ההתקפה ומשחק הגובה של קארול ייתן לנו אופציות נוספות. אין לי בעייה שנביא גם ווינגר בסגנון של מאטה, אבל רק כעדיפות שנייה.

    וקאוט? הוא וסוארז פרחו אחד ליד השני ושיחקו מדהים ביחד.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    יותר מדויק להגיד שקויט פרח ליד סוארז. סוארז לא פרח ליד קויט, חכה שתראה אותו משחק ליד שחקנים ברמה דומה לו.

    דאונינג שחקן לא רע. ב8-10 מ' הייתי שוקל להביא אותו כשחקן סגל אם יש כסף להביא שחקני סגל. אבל הוא שחקן מאוד מוגבל, צפוי וחד גוני, וממש לא שחקן של 15-20 מ' פאונד שזה מה שהוא יעלה.

    אולי במקום לחשוב על מי יוציא את המקסימום מקארול תחשוב על מי יוציא את המקסימום מסוארז וג'רארד. והם צריכים שחקנים יצירתיים וטכניים נוספים שישדרו על אותו גל. לדעת להרים כדור צריך להיות הבונוס, לא הדבר העיקרי שמחפשים. בגלל זה מישהו כמו יאנג היה יכול להיות מושלם. מאחר והוא חמק לנו, צריך להסתכל על אופציות אחרות, ההתקפה משוועת ליצירתיות וטכניקה במקום קויט שצריך לרדת לספסל, לא יכול להיות שההגעה של קארול שינתה את כל סדר העדיפויות.

    במקום לחשוב על איך שחקן כמו מארין או מאטה לא יוציא את המיטב מקארול תחשוב על איך קארול לא יוציא את המיטב ממארין או מאטה. יש סוג מסוים של שחקנים שקבוצות צמרת נבנות סביב, קארול בינתיים הוא לא מהסוג הזה. הוא מהסוג שבונים סביבו קבוצות כמו סטוק. הוא יצטרך ללמוד לשחק איך שליברפול צריכה לשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/11
  13. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    קויט לא צריך לרדת לספסל. אתם עשיתם ועדיין עושים לו עוול גדול. הוא לא שחקן מבריק, אבל התנועה שלו ללא כדור פשוט משחררת ומבודדת שחקנים יצירתיים כמו סוארז(וטורס בזמנו). אז כן, סוארז פרח ליד קאוט. אין לי בעייה עם עוד שחקנים יצירתיים. אני חושב שאדם יוכל לעזור מאוד בקטע הזה. אין לי גם בעייה עם מאטה(לעומת מארין, למשל). אני רק חושב שהוא צריך להיות אופציה עדיפות שנייה לשחקן שאשכרה יודע להרים כדור. לא אמרתי דאונינג. הוא יותר מדי כמו סוארז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/11
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,204
    לייקים שהתקבלו:
    16,993
    קאוט צריך לחזור לתפקיד הטבעי שלו, בחוד ההתקפה. בניטז שיחק איתו קיצוני כי רצה שטורס יהיה לבד בחוד ומאז קאוט משחק אחוז גבוה מאוד מהמשחקים שלו בליברפול ובהולנד כקיצוני.
    לא אוהב לראות אותו על הקו והייתי רוצה שחקן יותר יצירתי וטכני שם, הבעייה שהמאמנים בד"כ מציבים אותו שם כי בגלל העבודה השחורה שהוא עושה הוא יכול לסגור טוב את המגן והקיצוני של היריבה וגם לתרום שערים חשובים.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    אז תן דוגמא חוץ מדאונינג. קיצוניים שרצים על הקו ומגביהים כמו דאונינג זה זן נכחד בכדורגל היום. בונים בעיקר על המגנים שיעשו את זה. כמו שאמרתי מבחינתי זה בונוס בנוסף לדברים החשובים באמת שאנחנו צריכים לחפש בשחקני התקפה בקיץ הזה.

    אדם לא קשור למשוואה, הוא שחקן קישור, מדברים פה על ההתקפה. מה יעזור לי אדם אם הוא צריך לחפש במסירות עומק שחקן מוגבל ולא ממש מהיר כמו קויט או דאונינג?