ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא היה בדרך לעשות את זה עם ניוקאסל (11 שערים ב-19 הופעות). אני בטוח שהוא יוכל לשחזר את התפוקה הזאת לאורך עונה בקבוצה יותר התקפית.
     
  2. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אני שונא לחזור על עצמי בפעם ה700, אבל קארול הוא הרבה יותר מעוד מכונת שערים. הוא נותן לנו יתרון אדיר מבחינה אווירית, גם במצבים נייחים וגם במשחק רגיל. יש לו גם משחק רגל לא רע בכלל. כן, הוא לא סוארז או טורס, אבל הוא שונה מהם, ובכך הוא נותן לנו גיוון. לא אומר שצריך להעיף כדורים ארוכים אליו בכל הזדמנות, כי אנחנו לא רוצים להראות כמו אנגליה, אבל הוא תוספת כח משמעותית להתקפה, דווקא בגלל שהוא לא טורס או סוארז. ה35 מיליון זה לא רק בגלל שהוא יודע להבקיע אלא בגלל היכולת שלנו לגוון את משחק ההתקפה. אה, והוא רק בן 22. משלמים היום על פוטנציאל, לא על קורות חיים.

    לג'ורדן הנדרסון היה יום הולדת 21 לפני כמה ימים. הוא כבר הספיק לשחק בנבחרת אנגליה בגיל 20, מה שלא למפארד ולא יאנג עשו. 16 מיליון פאונד, פחות אנגוג, זה הולך להתברר כסכום מצחיק לשלם עליו. בימים כאלה, שבהם צריכים למלא את מכסת האנגלים אז הסכום הזה ייראה בכלל מצחיק.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    מדאיגה אותי האפשרות שלא נביא קשר אחורי בקיץ (קושרנו עד עכשיו רק ליאן מ'וביליה) ונשאר עם לוקאס לייבה וג'יי ספירינג כקשרים אחוריים.
    למרות העונה המציונית של לוקאס לייבה, אני עדיין לא סומך עלייך, קשר אחורי נורא רך שקשה לסמוך עליו, אותו דבר לגבי ג'יי ספירינג שיותר מחצי עונה שיחק בקבוצת המילואים.
     
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    וזה עוד יותר מדאיג כשהאופציות מתמעטות כשוולפסבורג קרובה להשלים עסקה שמוערכת ב-10 מיליון יורו על כריסטיאן טראש של שטוטגארט.
    אנרג'ייזר חכם וטכני, ממש אנדרייטד.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,198
    לייקים שהתקבלו:
    16,976
    לפי המירור לקחנו צעד אחורה עם סקוט דאן.
    OllieHoltMirror Oliver Holt
    by SiClancy
    @
    @t1mmy_evans LFC have backed off Dann for some reason

    כנראה בגלל בעיות ההאמסטרינג שלו עליהם דווח באקו.
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    דמיאן קומולי, ג'ון הנרי, קני דלגליש ושאר חכמים קבעו שאנדי קארול שווה 15 מיליון פאונד פחות מהשווי של פרננדו טורס. הם החליטו שאנדי קארול הוא שחקן שליברפול צריכה לרכוש, במסגרת התקציב שהם מקבלים מרכישת טורס ו/או משקיעים בקבוצה. הם עשו את זה ב-X-15 מהמחיר של טורס.

    לעומת זאת, מר ליברפול-פוראבר, החליט שיצאו 35 מ' פאונד, יצאו 35 מ' פאונד, יצאו 35 מ' פאונד מהתקציב לרכש שהיה אמור להיות לקיץ. מה התקציב שאמור להיות לרכש לקיץ? מאיפה אתה יודע איך היו מחלקים אותו? למה אתה חושב שהיינו מקבלים 50 מ' על טורס אם לא היינו רוצים לקנות חלוץ? ולמה לכל הרוחות אני מקשיב לך במקום לסמוך על ההחלטה שמצויינת ב-3 השורות הראשונות בהודעה הזאת?

    In Kenny we trust, וביינתים אין לי סיבה שלא להאמין.
    ודי עם הצביעות הזאת, שנינו יודעים איך היו אוכלים פה בלי מלח את כל מי שמחליט על ההעברות אם לא היו מביאים חלוץ ומוכרים את טורס.

    אה, וכי אני רוצה להיות ילדותי. נכנסו 50 מ' פאונד על פאקינג טורס חצי פצוע, נכנסו 50 מ' פאונד על פאקינג טורס חצי פצוע, נכנסו 50 מ' פאונד על פאקינג טורס חצי פצוע.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,198
    לייקים שהתקבלו:
    16,976
    אין לי מושכ על מה אתה מדבר. אני חייב ליישר קו עם כל מה שמחליטים הנרי ודלגליש? מי אמר?
    קיבלנו 50, הוצאנו 35, זה כל כך פשוט שאני לא רואה סיבה לכל המלל ששפכת פה.
    לא רוצה להקשיב אל תקשיב, מישהו מכריח אותך? תלמד לכתוב הודעה בלי להוסיף "משפטי עצבים" שלא תורמים במהומה לנקודה שלך.
    מה הקשר לצביעות? אפשר להבין מהדברים שלך כאילו החלוץ היחיד בשוק היה קארול והוא חייב לבוא ב15 מ' פחות מטורס, איזה קשקושים בחיי.
    אני הולך לכתוב את העובדות בפעם האחרונה:
    1. לא הייתה חובה למכור את טורס ב30.1, מכרנו? קיבלנו 50.
    2. לא הייתה חובה לקנות את קארול ב30.1, קנינו? נפרדנו מ35.
    כל כך פשוט שאני לא מבין למה אני צריך לתקתק את זה בכלל.
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    לא היינו מוציאים יותר מ30-35 מיליון על טורס אם לא היינו מחפשים מחליף, זה הכל. היינו לחוצים על מחליף, ניוקאסל סחטו אותנו, אנחנו סחטנו את רומן בחזרה, מה הביג פאקינג דיל בזה?

    לא הייתה חובה לקנות חלוץ אחרי שאתה מוכר את טורס? כן, ונסה לדמיין איך היו תגובות האוהדים במצב כזה?

    לפעמים אני כ"כ לא מבין את האוהדים שלנו. כשיש בעלים קמצנים - חרא. כשיש בעלים ששופכים כסף - חרא. אל תצפה שכל אנשי הצוות יתיישרו לפי הקו שלך, אם הם חושבים שטורס=קארול+15 זה משוואה הוגנת, זו זכותם. אני חושב שיש בזה הגיון מסוים, אפשר להתווכח אם זה רווחי לנו או לא, אבל אי אפשר לעצום עיינים (אולי רק אם עוצמים ממש חזק) ולהעמיד פנים שסחטנו את צ'לסי לפאקינג 50 מיליון בלי להזכיר את זה שאנחנו בעצמנו נסחטנו בו זמנית.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,198
    לייקים שהתקבלו:
    16,976
    לא היינו מוציאים יותר מ35 מ' על טורס אם לא היינו רוצים מחליף? מה? הרווחנו עוד 15 מ' פאונד ככה רק כי רצינו להביא מחליף?
    זאת דעה שלך על סמך כלום, וציטוטים של הנרי לא ממש נחשבים למשהו, יש לו צד ברור בעניין.
    כמו שאמרתי ב31.1, טורס לא יכול להפיל עלינו פצצה ולצפות שנלך לפי החוקים שלו, אני הייתי משאיר אותו בכוח עד הקיץ.

    לא מצפה שהם יתיישרו לפי הקו שלי, אתה אמרת שאתה מצפה שאני יתיישר לפי הקו שלהם וזה מה שתמוה. זכותי לדעה הפוכה מהבעלים של הקבוצה. זכותם לחשוב שקארול ועוד 15 זה טורס וגם שדאונינג שווה 20 וגם שהנדרסון 16. הם יישפטו על זה לפי הביצועים שלנו על המגרש.
    אני כאוהד, לא הייתי מבצע את המהלך שנעשה ב31.1, חד משמעית. מה אתה רוצה? שאני אכתוב שהמהלך מצויין כדי ליישר קו איתם? לא. כמו שכתבתי ב31.1, הייתי משאיר את טורס עד הקיץ ובקיץ לוקח החלטה שקולה מה אני עושה איתו ומה אני עושה בכסף שקיבלתי ממנו.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,255
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    גיל,
    מסכים לגבי הרכישה של קארול וההחלטה הנמהרת שלנו לגביו. מילא אם היה מדובר בשחקן שאנחנו מצפים שישפיע מיד וייקח אותנו לליגת האלופות כבר בעונה שעברה, אבל כמות ההשפעה של קארול הייתה מזערית בחצי עונה מאז שהגיע בעקבות הפציעה שלו, כך שאני אישית לא מבין את הPANIC BUY הזה. בוודאות היינו יכולים לשלם פחות אם היינו רוכשים אותו בקיץ.
    אבל לגבי טורס אני לא בטוח שזה מדויק. מי מבטיח שבקיץ צ'לסי הייתה חוזרת בשבילו? יותר מזה, מי מבטיח שהוא לא היה עושה לנו טריק מסצ'ראנו ודופק אותנו? היינו פחות או יותר חייבים למכור אותו בסוף ינואר וקיבלנו עליו מחיר מצוין. הטעות בשיקול הייתה ברכישה הנמהרת של קארול ולא במכירה של טורס לטעמי. ואני דווקא כן בעד קארול ומאמין בו מאוד.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,198
    לייקים שהתקבלו:
    16,976
    תומר, לגבי החלק של קארול אני אומר את זה גם מבלי הבנה של בדיעבד שהוא לא תרם בחצי העונה שהיה במועדון, זה צעד שלא הייתי לוקח גם מבלי לדעת מה יתרום.
    לגבי טורס, מה זה מאסצ'ראנו? יש לו יום אחד לקבל את המעבר שלו, מה הוא כבר יכול לעשות? יש לו חוזה והוא היה עושה מה שהיינו אומרים לו. יש גבול כמה מתקפלים בפני שחקנים. העניין הוא שההנהלה הייתה שלמה עם המכירה כי היא מצאה את המחליף שלו ובמחיר שהיא חושבת שהיה ראוי, ופה המחלוקת.
    יש לי גם בעייה עצם הרכישה של חלוץ מהסגנון של קארול (דיון אחר לגמרי) וגם עצם המחיר.
    אז בקיץ -אולי- היינו מרוויחים פחות על טורס, אבל היה זמן לשבת ולחשוב מי אנחנו רוצים במקומו ובאיזה מחיר. ותחשוב על דוגמא נוספת, אתה שם לניוקאסל על השולחן הצעה של 25 מ' פאונד בקיץ ונותן להם כמה ימים לחשוב על זה, קיים אחלה סיכוי שהם מסכימים. אבל כשאתה שם להם 30 ב31.1 ומזרז אותם לחשוב והם מהר מסרבים ואתה עולה בטירוף ל35 אז זאת ההגדרה לפאניק ביי. צ'לסי גם עשו פאניק ביי? וואלה לא מזיז לי. צ'לסי רכשו חלוץ גדול, שהיו שחשבו שהוא שווה 50 מ' פאונד ביום שהם ביצעו את הרכישה, אנחנו הבאנו שחקן שהיום כשמסתכלים על ההעברות היקרות ביותר בהיסטוריה אז עוברים על השמות, זידאן,פיגו, רונאלדו......אנדי קארול. תבינו לבד.
     
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    יש לך "דעה מהבית" על כל הרכישה של אנדי קארול, לכן אתה בא ומנסה להשתמש בזה כנימוק לכל הטענות שלך. הציטוטים של ג'ון הנרי לא שווים כלום כי אתה נגד לרכוש את קארול ב-31.1, דווקא אני חשבתי שהוא יודע משהו...נו טוב, מה אני מבין.
    אל תבין אותי לא נכון, יש לך את הזכות להיות עם דעה שונה מדעת הבעלים, אבל תחשוב איך הגענו לדיון הזה בכלל. אמרו שליברפול זרקה סתם 35 מ' על קארול. יש ציטוטים של מי שת'כלס שם את הכסף שאומר שהדיל היה טורס=קארול+15. אתה יכול להגיד מה שבא לך על האם זה נכון או לא - אבל הנקודה שלי היא שהבעלים והצוות קיבלו החלטה מושכלת על סמך דעתם ולא סתם זרקו 35 מיליון פאונד כאילו אנחנו מנ' סיטי. אתה יכול להגיד שקארול לא שווה את זה או שלא היינו צריכים לקנות אותו ב-31.1, אבל שלא יגידו שסתם זרקנו 35 מיליון לאוויר על קארול מבלי להזכיר את העובדה שמכרנו את טורס ב-20-15 מיליון יותר משווי השוק שלו ומבלי להזכיר את המשוואה המנחה של טורס=קארול+15. זאת דמגוגיה ואני מצפה ליותר מזה.

    ולהכריח שחקן להישאר אם הוא לא רוצה? לא ילך בחיים. לא עם טורס, ולא עם אף אחד אחר. אולי בקיץ, אחרי שהיה מתוסכל כל החצי השני של העונה, היינו מגרדים עליו 25 מיליון פאונד והיית מבין, אבל בסדר.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,198
    לייקים שהתקבלו:
    16,976
    אבל אני כן חושב שטורס היה שווה 50...לא חשבתי שקיבלנו יותר מדי כסף. לכן מראש אין סיכוי שאני אזדהה עם המשוואה שאתה מציג פה. קארול פשוט לא שווה 15 פחות מטורס.
    בכלל, איך זה עובד? אם כבר בונים פה משוואה היא צריכה להיות ביחס, אחוזים, ולא בחיסור. אין שום היגיון בזה שאם טורס שווה 30 אז קארול שווה 15 אבל אם טורס שווה 50 אז קארול שווה 35. אז או שהנרי לא יודע מתמטיקה, או שהנרי סתם מקשקש או שניהם. בכל מקרה, זה לא ממש מעניין כי זה נעשה כבר. אני נגד, אתה בעד. מקווה שעם הזמן קארול יוכיח את עצמו כחלוץ שבכלל שווה 20-25 מ' פאונד, נעזוב את ה35 בצד.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה לא שאלה של האם נגד או בעד, האם קארול שווה 50 וטורס שווה 80 או האם היחס צריך להיות באחוזים או בחיבור.
    זאת נקודה שיש חבר'ה שטוענים שסתם זרקנו 35 מיליון פאונד out of the blue. זאת טענה מטופשת כי אנחנו יודעים שמקבלי ההחלטות עשו חשבון והחליטו - החלטה שאפשר לחלוק עליה אבל זאת החלטה מושכלת - שאנחנו מוכנים לתת את טורס בX אם נשלם על קארול X-15. לנתק את ההעברה של קארול מכל הקונטקסט ולהתעלם מהעסקה של טורס זה דמגוגיה.

    ולא אמרתי שאני בעד או נגד, לפחות לא באופן נחרץ, עד כמה שזכור לי. אני רק טוען שהתקבלה החלטה. הבעלים שלנו חשבו ולא סתם החליטו בלילה תמים לזרוק המון כסף על פוטנציאל אנגלי לא מוכח. אני מאחל לו המון בהצלחה, ולדעתי כל הדיונים האלה על המחיר עושים לו ולצוות המקצועי שלנו עוול. אם זה היה undisclosed זה היה מוריד ממנו המון המון לחץ.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    7,620
    תרגעו קצת חבר'ה, מלו קח כוס מים ותחזור לכתוב, יש לך הרבה מה להגיד, חבל להתעצבן פה ולזרוק עקיצות ילדותיות ולהוריד את הרמה. לא מבין למה עפתם אחד על השני.

    לגבי הדיון, קארול-טורס, מבחינתי זה פשוט, אנחנו שילמנו מחיר מגוחך על קארול, צ'לסי שילמו מחיר מגוחך על טורס (מי חשב בזמנו שהוא שווה 50 מ' חוץ מכמה אוהדי ליברפול? אני עוד בקיץ 2010 אמרתי שאני מסיע אותו ללונדון תמורת 40, אני התעצבנתי על הטיימינג שלו).

    האחד קשור לשני גיל, אי אפשר להפריד ביניהם כמו שאתה מנסה, בלי שהיינו מקבלים מחיר מגוחך על טורס לא היינו משלמים את מה ששילמנו על קארול. בינתיים השם של טורס נראה לא פחות מצחיק ברשימה הזאת מאשר זה של קארול, מה מעניין אותי מה הוא היה לפני 2-3 שנים?

    אגב יש לי כמה תאוריות משלי. משום מה נשכח הסיפור עם סעיף השחרור של טורס על סך 50 מ', מי אמר שהוא לא היה קיים (בארט אמר שקיים) ואז לא יכולנו להשאיר אותו בכוח? גם אם לא היה קיים יכול להיות שהרגשנו שלא נקבל עוד הזדמנות לקבל עליו סכום כזה. אני גם חושב שקארול לא היה הבחירה הראשונה, אני חושב שיורנטה אמר שהגשנו עליו הצעה גדולה ובילבאו סירבה למכור אותו. זה רק מחזק את ההרגשה שלי שאו שממש רצינו למכור את טורס במחיר הזה או שלא הייתה לנו ברירה.