ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,522
    לייקים שהתקבלו:
    2,441
    על איזה 'פער שלא ניתן לגישור' אתה רק מדבר, זו השאלה
    אם נאמין לשניה לדיווחים האמינים, אנחנו מוכנים לשלם 13-14 ווילה רוצה 16, מדברים עליו בתדירות שמדברים על אדם, אין אפס, קני רוצה אותו מאוד מאוד מאוד.
    זו תיהיה הפתעת השנה אם לא נחתים אותו.

    לא ברור לי למה אתה מצפה, שכולנו נמתין עם התלונות והביקורות שלנו לצוות המקצועי עד היום האחרון של חלון העברות? זה הרי לא רציני.
    כשרפא היה על הקווים פסלנו או שיבחנו כל שם שעלה בהקשר שלנו, אין סיבה שלא נעשה את זה היום.
    לא באמת צריך לחכות לתמונה של דאונינג במלווד כדי לדבר עליו, ואם ייצא שנאכל את הכובע בסוף והוא לא יחתום, נצחק כולנו ונשמח, לא רואה בזה שום דבר רע.
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    אז אני כן רואה את זה כדבר רע, כשאתה מדבר על משהו לא סגור, שלא וודאי שיקרה, ועל סמך זה מתחיל לפתח תיאוריות שלמות על קני וקומולי וההתנהלות שלהם בחלון ההעברות.
     
  3. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,522
    לייקים שהתקבלו:
    2,441
    איזה תיאוריות על קני וקומולי?
    התיאוריה היחידה שלי היא שכשאתה מביא חלוץ מהסוג של קארול, אין לך ברירה אלא להביא שחקנים שיעזרו לו לכבוש שערים, דאונינג הוא מסוג השחקנים שעל הנייר יכול לעזור לקארול יותר מאשר שחקן כמו מאטה שלהבדיל מדאונינג יכניס לו כדורים וישאיר אותו יותר באחד על אחד או ינסה לעשות איתו דאבל פס שלא יצליח כי הוא פשוט סטטי ואיטי יחסית.
    לכן קארול לדעתי יצליח יותר בקבוצה אנגלית קלאסית ולא בקבוצה טכנית וזריזה, כמו שהיינו רוצים שתיבנה פה.
    לא סתם הוא נראה הרבה יותר טוב בניוקאסל מאשר אצלנו ובנבחרת, למרות שלא היה כשיר ב100 אחוז.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני חושב שהכוונה בתיאוריות על קני וקומולי היא-
     
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    בולשיט שדאונינג יעזור יותר לקארול מאשר מאטה. פשוט חרטא. לעזור לקארול מבחינתי זה לעזור לליברפול, וזה לא להביא מישהו שיפציץ קרוסים לקארול כי יותר מ6-7 פעמים בעונה זה לא יעבוד. כדורי עומק זה לא בהכרח להריץ שחקן, ומעבר לזה שקארול לא פחות מהיר מהרוב המוחלט של בלמי הפרמיירליג, יש לו מיקום טוב מאוד והיו לו לא מעט שערים עם הרגל העונה שבאו מכדורי עומק. בכלל, לא מבין מי המציא את השטויות האלה שהוא סטטי, הוא אמנם יחסית איטי אבל סטטי? אם הוא היה כזה סטטי הוא בחיים לא היה כובש את כל השערים שלו שבאו מתנועה חכמה לתוך הרחבה, בין אם זה לכדור גובה או לכדור עומק. גם ההמצאות האלה על זה שהוא לא משחק בנגיעה, מכל המשחקים שראיתי אותו הדבר שהכי בלט זה שהוא לא מתמזמז עם הכדור, דואג לשחרר לשחקן מסביבו שיודע לבנות משחק יותר טוב ממנו ועושה את התנועה שהוא צריך לעשות. זה מה שהוא עשה גם עם בארטון וגם עם נולאן במשך חצי העונה הראשונה.
    מאטה יכול לתת לו כל כך הרבה יותר ממה שדאונינג אי פעם יהיה מסוגל. זה שהיתרון של קארול זה בכדורי גובה לא אומר שהדרך היחידה להפוך אותו לפרודוקטיבי זה להביא מישהו שיפציץ לרחבה קרוסים כל היום, בטח לא כשכבר יש לנו ג'ונסון-הנדרסון-ג'רארד ואולי אדם בסגל שיכולים לתת קרוסים לא רעים בכלל, שלא נדבר על זה שמאטה לא נכה ויודע לתת גם קרוסים טובים כשצריך.

    עריכה:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z258UPOSybg
    סתם לדוגמא, סתכל על המהלכים פה על הקרקע. חלאס לעשות ממנו איזה בנג'אני על הקרקע כי הוא לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  6. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בולשיט. על מה אתה מבסס את ההנחה הזאת?

    הרי נבחרת אנגליה היא האמ-אמא של הקבוצות האנגליות הבינוניות, כפי שאתה קורא להן. ושני משחקים זו תקופה מספיק ארוכה כדי למדוד שחקן. אתה צודק במאה אחוז.

    כשהבאנו את קארול, לא היו לנו שחקנים שמסוגלים "להאכיל" אותו בכדורים שינצלו את משחק הגובה המעולה שלו. וכשהצליחו להכניס לו כדורי גובה במהלך משחק זה נגמר בשעה יפהפה נגד מנצ'סטר סיטי. עכשיו כשאנחנו מביאים, אתם מתלוננים. אי אפשר לספק אתכם.
     
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,522
    לייקים שהתקבלו:
    2,441
    Scouser Tommy
    אם חשבת שאתה צריך להסביר לי למה מאטה עדיף, אז שכח מזה, יש 400 שחקנים באירופה שהייתי מביא לפני דאונינג הנכה, אני חושב שזו החתמה שתתעלה על כל הזבל שהביא לפה בניטז אי פעם, מה שעצוב זה שדלגליש עומד מאחורי זה.
    סתם בשליפה: טארראבט, מאטה, אנזוגביה, מארין, שאקירי, האלק, גרייזמן, מרקו רויס...יש כל כך הרבה..
    ברור לי שמאטה יעזור ויתאים יותר לקבוצה עצמה, ניסיתי פשוט לראות את הדברים דרך העיניים של הצוות המקצועי, לדעתי הם אכן כן בונים קבוצה שתתאים יותר לקארול ולא להפך.

    אחרת, לך תסביר למה דלגליש שרואה (כך אני מקווה) כדורגל מהצד כבר עשרים שנה, מעדיף את סטיוארט דאונינג על פני כל האלה שהזכרתי למעלה, והם סתם בשליפה, רק אלוהים יודע למה הקבוצה מחזיקה מערך סקאוטים אם בסופו של דבר זה מה שמביאים לנו.

    שים לב לקליפ שנתת אליו לינק, 90 אחוז מהכדורים - רקטות, פשוט ככה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    בגלל זה כתבתי שתתמקד במהלכים על הקרקע... זה לא שהוא לא מסוגל לשחק על הקרקע, פילוסופיית המשחק של ניוקאסל הייתה להפציץ אליו כדורי גובה רוב הזמן. הוא לא שחקן שתוקע את הנעת הכדור, הוא גם לא תורם לה הרבה, אבל הוא לא מפריע והוא עושה אחלה תנועה לתוך הרחבה רוב הזמן. עם שחקנים חכמים וטכניים מאחוריו הוא ינוצל בצורה הטובה ביותר.

    אגב, סתם בנוגע לשחקנים הספציפיים שהבאת:
    טאראבט - לא בעמדה המדוברת בכלל, הוא משחק קשר התקפי מאחורי חלוץ, לא כקיצוני עד כמה שידוע לי. שאקירי - בחיי לא שמעתי עליו עד היורו הזה, כמה פעמים ראית אותו? פעמיים?
    גריצמן - ראיתי אותו לא מעט, כשרוני, אבל ממש לא חומר להרכב כבר עכשיו אצלנו.
    האלק, מאטה - מישהו אומר שהם בכלל מעוניינים לעבור אלינו? סיכוי לא רע בכלל שהם יקבלו הצעות מפתות יותר מאשר אנחנו. הלוואי ואחד מהם יגיע, אבל אני בספק.
    מארין - אם אני לא טועה אמרו שהוא לא מעוניין או שהמחיר גבוה מדי.

    אנזוגביה הוא אולי היחיד ברשימה שאני יכול להגיד עליו בזיון שהבאנו את דאונינג כשהוא היה אופציה ריאלית לגמרי. ברור שקיימות עוד אופציות עדיפות על האנגלי, אבל הרשימה שהבאת ספציפית לא ריאלית בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    בכל אופן הזארד גם אם היה אופציה ירד מהפרק. ליל הודיעה שהוא נשאר בעונה הקרובה אצל הקבוצה בלי שום קשר להשארותו או עזיבתו של ג'רבניו.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    אם רוצים להפיק את המקסימום מקארול, משחקים איתו לגובה. זה שהוא לא בינוני בדשא זה ידוע, אף אחד לא אמר שהוא לא מסוגל לשחק על הקרקע. אבל החוזק היחסי שלו הוא במשחק האווירי וזה גם כן ברור.
    אז היתרונות האוויריים שלו ברורים, איפה הוא מגביל אותנו על הקרקע? כשסוארז עוצר כדור ורוצה לשחק בנגיעה קדימה ואין לו עם מי, למשל. כשג'ררארד הציב את טורס ואואן אחד על אחד בערך 300 פעם בקריירה שלו ואת קארול יהיה לו בלתי אפשרי לעשות את זה באותה הצורה, למשל. צריך עוד דוגמאות? מחלוץ רכש בגובה של "טורס פחות 15" אני מצפה שיגביל אותי טיפה פחות. זאת הדרך בה בחרו הצוות המקצועי ונראה לאן זה יוביל אותנו, אני אמרתי 100 פעם ואני אמשיך להגיד, אני לא אוהב חלוצים סטטיים, ככה אני רואה את הכדורגל, קומולי וקני מבינים יותר טוב ממני אז בוא נראה איך זה הולך. גם אם הוא יכבוש 20 שערים בעונה הבאה זה לא בהכרח אומר שהיה כדאי לקנות אותו, זה יימדד בהרבה קריטריונים, כמובן שהראשי שבהם יהיה מספר השערים.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,254
    לייקים שהתקבלו:
    7,088
    גיל,
    אתה כל הזמן חוזר על זה שהוא סטטי, בחיי שאני לא מבין מאיפה אתה מביא את זה, זה שהוא לא טורס או אואן זה ברור, אבל הוא בשום פנים ואופן לא איזה תורן כמו קראוץ'. הוא זז הרבה על המגרש ועושה תנועה מאוד חכמה לרוב. אני גם לא בדיוק מבין את הדוגמא שלך של סוארז עוצר כדור ורוצה לשחק בנגיעה... למה שקארול יפריע לו ולא יעשה את התנועה לקבל כדור כמו שהוא יודע לעשות? הוא אמנם לא יעשה את זה במהירות כמו טורס, אבל הוא חכם מאוד על המגרש וקורא מהלכים ובדר"כ עושה את התנועה בזמן.
     
  12. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בשביל הכדורי עומק יש לך את סוארז. קארול הוא משהו אחר לגמרי.
     
  13. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לחשוב שראש ואולדרידג' היו טורס וסוארז. הם היו חלוצי רחבה שסיימו את מה שאחרים יצרו עבורם, לא כאלה שהיו מייצרים מצבים לעצמם או עוברים שחקנים בעזרת טכניקה עילאית. קארול יכול להיות prolific בעצמו אם יקבל שירות מספיק טוב.
    מצד אחד יהיה דאונינג - סולידי ולא מרהיב אבל אפקטיבי במרבית הפעולות שהוא עושה.
    מן הצד השני יהיה סוארז - זה שיביא את הטכניקה והבלתי צפוי.
    קארול ירוויח משניהם. אין שום דבר רע בגיוון. Possibilities, no?

    אתם גם לא יכולים לדעת אם דאונינג יהיה הווינגר היחיד שיגיע הקיץ. לא שזה מפריע לכם לתלוש כבר עכשיו את העיניים מהמקום. פשוט מדהים ומחליא לראות את הפאניקה, הדיכאון וחוסר הכבוד שמתרוצצים פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    תומר,
    אני רוצה שהחלוץ שלי (שהבאתי בטורס פחות 15), ירוץ לאגפים לפתוח כשצריך, ירוץ בלי כדור במהירות ויתפנה למצב של כדורי עומק, ירוץ לקבל כדור ולהחזיר בזמן שהוא רץ לקבל אותו חזרה, כאלה דברים שאני לא אראה מקארול בחיים כי הוא פשוט לא מהיר מספיק. זאת הכוונה בחלוץ סטטי. הוא עומד שם למעלה, אולי נע על רדיוס של 15 מטר, והמטרה שלו זה לקבל את הכדור ולשמור עליו כדי שמשם נתחיל את ההתקפה, בזמן שהאמונה שלי בכדורגל אומרת שהיציאה להתקפה צריכה להיות כמה שיותר מהירה.
    סוארז ניסה למסור בנגיעה המון פעמים לקאוט וקארול, אבל זה היה אבוד מראש, הוא מעולם לא קיבל את זה בחזרה בזמן, לא היה אף פעם שחקן מהיר לידו שיידע לקבל ממנו את המסירה בנגיעה לעומק, כי אין לנו את השחקנים האלה. זה פוגע במיקסום היכולות של סוארז שיכול להיות עוד יותר טוב ממה שהוא הראה לנו גם. וזה לא הולך להשתפר אם מסביבו אנחנו מצרפים להתקפה רק את דאונינג.
    קארול שחקן טוב, אני רציתי שהשחקן שיחליף את טורס יהיה ברמה דומה לזאת של טורס. אולי הוא יגדל להיות טוב מאוד, הוא אף פעם לא יהיה החלוץ שאני מחפש לקבוצה שלי, לקבוצה שאמורה לרוץ לאליפות בשלב מסויים.

    ראש ואולדריג' לא מעניינים אותי, הם שיחקו בזמנים אחרים לגמרי שבו הכדורגל שוחק בצורה אחרת, הבלמים היו כבדים יותר ושאר חוקים שבכלל לא היו תקפים אז.
    אני לא יודע מי רשם שדאונינג יהיה הרכש היחיד להתקפה, אולי מישהו רשם ואולי לא, אני יודע שאני רשמתי שכמו שזה נראה כרגע דאונינג יהיה הרכש היחיד להתקפה, האם זה באמת יתברר כנכון או לא? אין לי מושג, ואני לא מבסס על זה שום דבר. ב10.8 כשיהיה ברור רוב הרכש שלנו אני אגיד את דעתי ואיזה מקום הרכש הזה שווה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    לרגע חשבתי שאני לבד פה.

    וליברפול-פוראבר, אני הייתי במשחק של ליברפול נגד פולהאם. ראיתי מקרוב את שיתוף הפעולה של סוארז וקאוט. אני יכול להגיד לך בהחלטיות שהבעיות שהיו לנו בהתקפה זה לא בשילוב בין סוארז לקאוט. ראיתי אותם עושים דאבל פסים וככה פשוט מפרקים את ההגנה של פולהאם. בנוסף, הריצות ללא כדור של קאוט פשוט מבודדות את סוארז שיכול לבצע את זממו בלי כמעט הפרעה. לפעמים אני תוהה אם אנחנו רואים את אותם משחקים.