ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    אתה מתכוון למה שאני הבאתי פה? זה של הסאנדיי טיימס, זה משהו שונה.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא יודע. מצד אחד המכירה שלו היא נכונה, כי אם אכן הפרופיל האידיאלי של שחקני ליברפול שקני מביא הוא בריטי, צעיר ו-resale value גבוה אז מיירלש פשוט לא עומד בקריטריונים שלו. הוא אחרי עונה מצוינת מבחינה אישית ו13 מיליון יורו זה אחלה מחיר לעומת המחיר שנקבל עליו בעוד שנה שבה הוא כבר לא יהיה באנקר בהרכב. מצד שני נורא כואב לי על הבחור. הוא שיחק עבור כמעט שכר-רעב לשחקן ברמה שלו רק בשל הבטחה שקיבל להכפיל אותו בעונה הבאה אם הכל ילך בסדר, ובסוף אנחנו לא מסוגלים לעמוד בזה (למרות שאני יודע שזה היה עדיין פורסלאו שהבטיח, אבל עדיין) וצריכים לגרום לו לעזוב בצורה לא כ"כ סימפטית. בסה"כ כואב לי על הבחור למרות שמבחינה מקצועית-נטו אני חושב שלמכור אותו יהיה נכון.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    הכל תלוי במחליף. מה שמדאיג אותי הוא שהמחליפים בקישור הם אדם והנדרסון. אני לא מחזיק מאף אחד מהם כטוב יותר ממיירלש, אז מה אנחנו עושים פה? מחליפים שחקנים רק בגלל הדרכון שלהם?
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אדם, הנדרסון, אקווילאני תחת סימן שאלה. אני לא חושב שהם עולים עליו אבל כולם מגיעים בתור שחקנים חדשים אז אני מניח שהם באים על מנת להחליף אותו...
    מצידו של המועדון יש הגיון מסוים להתעקש לא לעמוד בכל מיני הבטחות מפגרות שפורסלאו הבטיח (למה לעזאזל אי אפשר היה להחתים אותו על איזה 60 אלף פאונד בלי כל מיני סעיפים מחורבנים?), אבל אני לא בטוח שאנחנו מתקדמים פה בכל העסק הזה.
     
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגלל שבר לא מחזיק מאדם והנדרסון יותר ממיירלש אז אין מצב שקני וקומולי כן. חייב להיות הסבר אחר, לא מקצועי, למה הצוות המקצועי מחזיק בדעה שונה.
    לשניהם יש אנטי נגד כל מה שאינו בריטי או צרפתי. שמעתי שקני אפילו עורך מפגשים מחתרתיים בהם הוא מטיף את אמונותיו לבריטיים אחרים שנמאס להם מכך שזרים לוקחים להם את העבודות והנשים. גם קראגר נוכח באופן קבוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    האמת שדווקא לגבי נשים הבריטים משאירים אבק לכל השאר...http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  7. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    חחחח

    בנימה יותר רצינית, אני חושב שמבחינת FSG בין לתת למיירלש חוזה חדש, או למכור אותו בסכום העולה על הסכום בו נרכש, אני חושב שהם מעדיפים למכור.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    :aaa031:

    אחרי שקראתי את זה שוב הבנתי שזה נראה קצת מוזר, אבל זאת לא הייתה הכוונה, כמובן שזאת רק דעתי, הנקודה היא, גם אם הם כן מהווים שיפור מסוים, הוא באמת מספיק גדול כדי להשקיע בו כ"כ הרבה כסף?
    אני מקווה שזה מצביע על תקציב גדול שמאפשר רכישות לוקסוס כמו הנדרסון, ולא על משהו אחר. זה לא יכול לבוא על חשבון קיצוני רציני ולא רק דאונינג לבד. אני גם מקווה שביולי כשנפתח החלון האירופי נתחיל להסתכל קצת על אירופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להשקיע? עד כמה שידוע לי מיירלש הוא רק שחקן אחד, לא שניים, לכן רק שחקן אחד יכול להחליף אותו. אם אדם הוא המחליף אז איפה ההשקעה? אני רואה רווח של כמה מיליונים.

    הנדרסון בעינייך הוא לוקסוס אבל זה תלוי באופן שבו הצוות המקצועי מסתכל עליו.
    אם רואים בו פוטנציאל להיות היורש של סטיבי (אמנם לא בדיוק באותה רמה, קשה להגיע לרמה שלו) ואם יממש אותו אז הרכישה שלו אינה לוקסוס אלא בגדר חובה.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    שמתם לב שאדם עוד לא חתם בכלל? לא מן הנמנע ששוב השמועות היו שוות לתחת או כקליפת השום, תלוי כמה אתם מנומסים.
     
  11. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יום ראשון היום. כולם בבית. לדעתי זה יוכרז רשמית מחר-מחרתיים.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    סטרוברי, לא התכוונתי מחליפים ישירים למיירלש אלא בכללי השחקנים החדשים שמגיעים לקישור. אני לא יודע אם אדם והנדרסון נותנים לנו שדרוג לקישור ששווה את ה25 מ' פאונד +- ששולם\ישולם עבורם.

    הנדרסון כיורש עתידי של ג'רארד? אולי, אבל זה די מחזק את הנקודה שלי. לדעתי בקיץ שבו אנחנו צריכים מהפך רציני בסגל וג'רארד בן 31 ועדיין פה ויהיה פה בשנים הקרובות כסף כזה היה צריך לצאת על שחקנים שיוכלו להגיע מיד ולשדרג אותנו משמעותית. אם אנחנו כן מרשים לעצמנו להשתמש בכסף הזה על מישהו שרואים בו יותר שחקן לעתיד מאשר שחקן בעל שם דבר להרכב, אני מקווה שזה אומר שיש תקציב גדול משחושבים, ולא שהצוות המקצועי לא מבין את גודל המהפך שצריך להעשות בסגל.
     
  13. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מתייחס לחלון העברות כאילו מדובר בפוטבול מנג'ר אבל במציאות הוא חלון של הזדמנויות.
    נניח שהחלטת שהנדו מתאים להיות היורש לסטיבי. האם תסתכן באפשרות שיתן עונה נהדרת בסנדרלנד וערכו ירקיע? האם תסתכן באפשרות שקבוצה אחרת, בזמן אחר, תרכוש אותו?
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    1. המכירה של מיירלש מאוד מוזרה לי. ממתי קבוצה כמו ליברפול מחליטה על העברה לפי הסיכוי שבעתיד היא לא תוכל להרוויח כסף על שחקן? מאמינים בו, נתן עונה טובה, אז ההגיון בקבוצה גדולה היא להשאיר את השחקן הטוב אצלה ושימשיך לתרום לקבוצה.
    לא מבין את המחשבה על העובדה שאולי בעוד שנתיים או שלוש ליברפול תפסיד כמה מיליונים אם תחליט למכור אותו, ממתי ליברפול צריכה לחשוב ככה? מה בנוגע לעובדה שאלה יהיו שלוש שנים שהבחור יתרום לליברפול?
    ואם הנושא הוא משכורת, תמיד אפשר להתגמש ולתת לשחקן העונה של ליברפול שידרוג בשכר. אפשר לחשוב שאדם יקבל פחות מ60 אלף פאונד.

    אני מחזיק בגישה שברוב קבוצות הכדורגל יש כל כך הרבה מה לתקן, שקודם צריך לפתור את הבעיות בבסיס ורק אז, אם עדיין יש כסף ויכולת, צריך להתעסק בכל השאר.
    לליברפול יש עוד הרבה עמדות ושחקנים שהיא צריכה להחליף, שלהתעסק עכשיו בלהחליף את מיירלש נראה לי מיותר.

    2. בקשר לדיון שמתפתח כל פעם בקשר לקארול, לא מבין מה הבעיה עם חלוץ שהוא טוב באספקטים מסוימים (גם אם פחות טוב מאחרים) אבל נהדר באחרים?
    אין הרבה חלוצים בעולם, לא לדבר על אנגליה, שיכולים לתת לליברפול את מה שקארול נותן לה. נכון, הוא שחקן שונה מאחד כמו סוארס, אבל מי אמר שהוא פחות טוב או שהוא פחות יעיל?
    אם ליברפול ידעו לנצל את האיכויות של קארול, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לעצור אותו, בטח עבור רוב הקבוצות בפריימר לייג.
    אז אפשר להעדיף סגנון אחר של משחק, אבל אי אפשר להתעלם מהיתרונות הבולטים שלו שהביאו אותו למה שהוא היום והביאו אותו לקבוצה כמו ליברפול.

    אני חושב שליברפול צריכה לחפש הרבה יותר איך להתאים את סגנון המשחק שלה (או את השחקנים שהיא מביאה) לאחד כמו קארול. מספיק שליברפול תביא שחקן אחד שיודע להרים כדורים חדים לרחבה וכבר היא תהפוך לקבוצה מסוכנת הרבה יותר.
     
  15. שלו Member

    הצטרף ב:
    ‏29/6/10
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאן מיירלש אמור לעבור?