ליברפול 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏7/7/10.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    זה לא קו המחשבה בכלל. בצוות המקצועי לא מחזיקים ממיירלש כנראה, זה משהו שאפשר להסיק מההחתמות של אדם והנדרסון. בהנחה שדלגליש גם ככה לא רוצה אותו בהרכב לעונה הבאה אז קו המחשבה הוא למכור אותו עכשיו כשאפשר לעשות עליו סכום מכובד של כסף, הרי גם ככה מסתמן שלא בונים עליו. זה לא שהוא הפך לאיזה שחקן מפתח שאנחנו מאוד רוצים להשאיר אבל בגלל שאין סיכוי לעשות עליו כסף בעוד כמה שנים מעדיפים למכור אותו כמו שאתה מצייר את זה.
     
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יוצא מנק' הנחה שמעריכים את התרומה שלו כמו שאתה מעריך.
    הוא בא לתפקיד מאוד מסויים שהוא נכשל לבצע ולכן הוסט לעמדה קדמית יותר, שם בדר"כ משחק הקפטן.
    אולי במועדון כמו יונייטד היו משאירים אותו לרוטציה אבל זה לא בהכרח אומר שזאת התנהלות טובה.

    יש לך קשרים בליברפול? אדם מקבל 10,000 פאונד לשבוע בבלקפול כי זאת התקרת שכר שם. קשה לי להאמין שהוא יקבל העלאה של פי 6 ממשכורתו הנוכחית.

    זה שאתה מודע רק לדברים שעולים מעל פני המים (השקטים מאוד) לא אומר שצעדים לא ננקטים כדי לפתור את הבעיות שלעדתך (לא בהכרח לדעתם של קני ושות') הם הבסיס.
     
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    סטרוברי, "הוא בא לתפקיד מאוד מסויים שהוא נכשל לבצע ולכן הוסט לעמדה קדמית יותר, שם בדר"כ משחק הקפטן." - מה התפקיד הזה? לנהל את המשחק? מי אמר שזה מה שהוא עושה? אין פלא שאתם כ"כ לא מרוצים ממנו אם חשבתם שמדובר בפליימייקר. כשהודג'סון היה פה ומיירלש הוצב קדימה ירדתם עליו שהוא לא יודע מה הוא עושה, כשדלגליש עושה את זה, זה כי מיירלש נכשל בתפקיד שייעדו לו? בחייכם, לפחות תהיו הוגנים למיירלש.

    אם הסקאוטים שלנו חשבו ככה אז זה מאוד מדאיג... מבחינתם לפחות, כי הם כבר לא במועדון.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    הצוות המקצועי לא מעריך את מיירלאש ולכן התפנה להחליף אותו, מסכים לגמרי עם החלטתם. היינו צריכים ריענון גם למרכז השדה מבחינת יצירתיות ומבחינת עזרה להעברת הכדור מהגנה להתקפה, אדם בוודאות יעזור, אני מניח שהם חושבים שהנדרסון גם כן חלק מהפיתרון. יכול להיות שהיה אפשר להשאיר את מיירלאש בסגל, האם הוא היה מרוצה ממלחמה על ההרכב עם כל כך הרבה קשרים על התפקיד שלו? לא נראה לי. האם אנחנו היינו מרוצים לשדרג לו את החוזה רק כדי שיהיה אופצייה רביעית או חמישית לקישור המרכזי? לא נראה לי.

    בר, אולי תגיד אחת ולתמיד מה כן התפקיד שלו, אתה כל הזמן מציין מה לא התפקיד שלו. האם יש לו משהו במשחק שלו שהוא חזק בו בכלל? לא. הוא שחקן שסביר בהרבה מאוד אספקטים של המשחק ויש לו בעיטה יוצאת מן הכלל. הוא חלש בחילוצי כדור. מה התפקיד שלו? אני חושב שהוא שחקן שלא מתאים לרמות האלה שאנחנו רוצים להגיע אליהן, כולם מדברים על העונה הטובה שהוא נתן, באמת נתן עונה טובה? למה כי היו 5 משחקים ברצף שהוא כבש בהם? שמח מאוד שהצוות המקצועי לא הסתפק במה שהיה לנו במרכז הקישור, זה היה הכרחי כדי שנתקדם. כשאני כתבתי לפני 3 חודשים שמיירלאש לא טוב מספיק אנשים פה צחקו על מה שכתבתי, עכשיו אתם רואים שאנשים שמבינים כדורגל יותר טוב מכולנו, חשבו כמוני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11
  5. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הודג'סון הציב אותו בימין ב 4-4-2. קני הציב אותו מאחורי החלוץ ולעיתים נדירות כשחקן צד בחלק הקדמי של 4-3-3 עם הרבה חופש פעולה בשני העמדות. יש הבדל עצום.

    כן, הוא הגיע לתפקיד מסוים ונכשל בו. הוא "מגלם" את התפקיד של אלונסו עבור נב' פורטוגל וזה מה שהוא היה אומר להיות בליברפול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    1. לאור העובדה שהוא נבחר לשחקן העונה אצל האוהדים אני מניח שמעריכים אצלכם את התרומה שלו. מניח שגם בקבוצה לא אטומים ליכולת שלו ואני זוכר מחמאות שהוא קיבל גם מהצוות המקצועי אצלכם.
    עצם העובדה שהדיבורים כרגע הוא שהוא עוזב בגלל מחלוקת על החוזה (הבטיחו לו משהו ומוכנים להביא לו משהו אחר) מלמדת שלפחות מבחינה מקצועית רוצים אותו.

    2. לא הבנתי מה זה משנה באיזה תפקיד הוא פרח אצלכם? מה זה משנה אם חשבת שהוא X והוא הוכיח את עצמו בY? בסופו של דבר מדובר בשחקן שהוכיח עצמו בליברפול והוכיח שהוא מתאים לליברפול.

    3. אין לי קשרים בלירבפול, אבל הפרסומים האחרונים מעידים שהחוזה של אדם יהיה ל4 שנים במשכורת של 60 אלף פאונד לשבוע (לא רלוונטי כמה הוא הרוויח בבלקפול אלא מה מחיר השוק שלו היום ומה הביקוש שלו).
    גם בלי הפרסומים קל להבין שאדם יקבל שכר בסביבות ה60 אלף לשבוע.

    4. בדיוק כמו הדיון על קויט בזמנו, נראה לי שאוהדי ליברפול חיים במציאות אחרת. בדיוק כמו הטענות שאתם יכולים להרשות לעצמכם להפוך את קויט לשחקן ספסל ובדיוק כמו הטענות שאתם יכולים להרשות לעצמכם לוותר על מיירלש, אתם כניראה לא מבינים את המצב האמיתי של הקבוצה שלכם היום.
    קחו מבט לסגל (למרכז ההגנה בעיקר), קחו מבט לחוד (שם נמצאים רק סוארס וקארול), לליברפול יש בעיות גדולות יותר מלהחליף את מיירלש הקיץ.
    למעשה, אני חושב שאם ליברפול באמת רוצה להתשדרג, יש מקום להשאיר את מיירלש גם במחיר שיהפוך לשחקן רוטציה ויאבק על מקומו. אפשר לחשוב שיש לליברפול עוד שחקנים על הספסל באיכות של הפורטוגלי.
     
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    אני אמרתי הרבה מאוד פעמים, הוא קשר 50-50 קלאסי. למה אין אצלכם שום דבר בין עושה משחק כמו אלונסו לבין קשר התקפי כמו ג'רארד? מיירלש לא זה ולא זה. הוא שייך לקטגוריה של קשרים כמו אסיין, שווינשטייגר ודה רוסי, גם אם לא ברמה שלהם. לא מתאים לך אף אחד מהם? הרי הם לא עושי משחק כמו אלונסו. גם הנדרסון כזה אגב.

    יש קשרים שהם פשוט קשרי 50-50 שעושים הכל על המגרש, הגנה, תנועה, כיסוי שטחים, איום על השער, הסתננות מאוחרת לרחבה. זה מיירלש. הוא לא מנהל משחק סטטי כמו אלונסו והוא גם לא משחק מאחורי החלוצים כמו ג'רארד כי הוא לא מספיק פיזי ויצירתי כדי לשחק שם.

    זה מתאר את התפקיד שהוא שיחק כל הקריירה שלו, בפורטו, בפורטוגל, בגביע העולם ובליגת האלופות. להגיד שצריך למכור אותו כי הוא משחק בעמדה של ג'רארד קדימה והוא לא טוב כמוהו (זה משהו שראיתי המון אוהדים שלנו אומרים) או כי הוא הובא במטרה לנהל את המשחק ולהכנס לנעליים של אלונסו ונכשל בזה, זאת פשוט בורות, זה לא להכיר את השחקן ואת מה שהוא עשה לפני שהגיע לליברפול. לא רוצים אותו אין בעיה, אבל מספיק לחזור על זה שהוא הובא בשביל למלא תפקיד מסוים שהוא נכשל בו. הוא קשר 50-50 שלא שיחק אצלנו כמעט אף פעם בעמדה הזאת אלא עשה חלטורות באגפים ומאחורי החלוץ. קבוצה אחרת שתדע להשתמש בו תהנה ממנו מאוד.

    סטרוברי, הוא ממש לא משחק תפקיד כמו של אלונסו בפורטוגל. אתם פשוט יוצאים מנקודת הנחה שכנראה מבוססת על זה שההצלחה היחידה שראינו בשנים האחרונות הייתה עם אלונסו, שכל קבוצה צריכה איזה מנהל משחק בקישור האחורי, זה ממש לא ככה. קישור של לוקאס-מיירלש-ג'רארד מבחינתי יכול לעבוד טוב מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    איזה הגנה תגיד לי? הוא לא מסוגל לחלץ כדור או לרדת לתאקל...כיסוי שטחים? עזוב.
    יש לו הסתננות ותנועה טובה בלי כדור בהתקפה והוא מאיים מחוץ לרחבה, חוץ מזה הוא שחקן פרווה לחלוטין.
    את אדם אתה שוחט על זה שהוא שהוא לא זוכה בכדורים, מיירלאש ראוי לאותה הביקורת.

    קישור של לוקאס-מיירלאש-ג'ררארד הוא חלק מהסיבה שאנחנו מעיפים כדורים מהגנה להתקפה, אין מי שיעביר אותו דרך ה-קישור-. היינו צריכים שם שינוי דחוף, שחקן יצירתי במרכז שיידע לנווט את המשחק שלנו. ג'ררארד לא היה ולא יהיה מנהל משחק, לוקאס לא מסוגל לראות אופצייה מסירה מעבר לזאת הקרובה אליו, ב90% מהמקרים ומיירלאש אותו דבר.
    הנדרסון ואדם באים בדיוק מהסיבה הזאת, הקישור היה אפור מדי והם אמורים להביא את היצירתיות ולקשר בין ההגנה לחלק ההתקפי. מיירלאש לא ידע ולא יודע לעשות את זה.
     
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי משחקים שלמים להראות לך אבל...

    http://www.footylounge.com/films//milankak..._0631a4e2f.html

    זה מספטמבר נגד קפריסין. אתה רואה אותו בא לקבל כדור מהשוער, לכוון את המשחק ולמסור מסירות ארוכות ואלכסוניות.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    בקושי שיחקנו בכלל עם קישור של לוקאס-מיירלש-ג'רארד, אז על מה אתה מדבר? הודג'סון היה מקובע לגמרי ל4-4-2 ותקע את מיירלש על האגף, קני עבר למשהו קרוב יותר ל4-3-3 אבל אז ג'רארד לא היה כשיר רוב הזמן ונכנס ספירינג בשלב מסוים. מיירלש עבר קדימה יותר.

    "מיירלאש לא ידע ולא יודע לעשות את זה." - על מה זה מבוסס? זאת בדיוק הנקודה שלי, זה בדיוק מה שאני שואל. מתי מיירלש שיחק אצלנו בתפקיד שבו הוא בכלל צריך, או יכול, להעביר את הכדור מההגנה להתקפה, שאתה אומר שהוא נכשל בו? אצל הודג'סון הוא היה באגף, אצל דלגליש הוא היה כמעט חצי חלוץ, אז ממנו אתה מצפה שיעביר את הכדור מההגנה להתקפה? פשוט לא מובן.

    בפורטו הוא עשה את זה, בפורטוגל הוא עושה את זה, רק אצלנו הוא פתאום שחקן שלא יודע למסור קדימה בכלל? כל הטיעון הזה לא מחזיק, אתה אומר שהוא נכשל בתפקיד שהוא מעולם לא שיחק בו. קודם כל שים אותו בעמדה במרכז הקישור שבה הוא מקבל את הכדור מההגנה, היינו הקשר האמצעי בשלישיית קישור ב4-3-3, ואז תשפוט, כשהוא משחק מאחורי החלוץ ברור שהוא לא יקשר בין הגנה להתקפה, כי הוא בקושי בקישור אפילו, כמו שאמרתי יותר כמו חצי חלוץ שמשחק מאוד קדימה במגרש והוא ממש לא אמור להיות שם.
    מה אתה חושב שיקרה אם נשחק עם אדם כחצי חלוץ? הוא יהיה ב2 מקומות בו זמנית, גם בעמדה שלו וגם בקישור האחורי, מקשר בין ההגנה להתקפה?

    הצוות המקצועי אולי מסכים איתך, אבל זה אותו צוות מקצועי שגם חושב שדאונינג זה הפתרון להתקפה, אז אני לא יודע כמה הייתי בונה על זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/11
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    כאילו שראית את כל המשחקים שלו בפורטו שאתה קובע בכזאת החלטיות שהוא יודע לעשות את זה. אצלנו הוא לא הראה יכולות כאלה, הוא לא מסוגל לנהל משחק, אני לא הולך לחזור על הכל שוב אבל לטיעונים שלך אין שום אחיזה במציאות. אנחנו כבר מכירים את השחקן לעומק, ראינו אותו בכל כך הרבה הזדמנויות ואנחנו יודעים בדיוק מה הוא יודע לעשות ומה לא.

    מעניין לדעת שזה כבר סופי שמי שמגיע להתקפה שלנו זה דאונינג בלבד.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    חדשות מהאינדי לא דברים שלא ידענו:
    אדם צפוי לחתום היום (שני), 8 מ' פאונד, שלבי עובר לבלקפול בהשאלה לעונה.
    דאונינג יבקש רשמית לעזוב את וילה, מה שיקרב אותו אלינו.
    http://www.independent.co.uk/sport/footbal...ng-2303271.html
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    ראיתי אותו פה ושם בפורטו ויותר בנבחרת, מה זה 'זה'? הוא לא אמן מסירות כמו אלונסו עם טווח מרשים במיוחד אבל אתה הופך אותו לשחקן רוחבי כמו לוקאס וזה משהו שהוא לא.

    לטיעונים שלי אין שום אחיזה במציאות? שוב, הוא לא מסוגל לנהל משחק, זה משהו שאמרתי בעצמי, אתה פשוט מטיח בו את זה כאיזה משהו שלילי, כאילו שכל קשר מרכזי צריך להיות עושה משחק. יכול להיות שההגדרות שלי ושלך למנהל משחק הן שונות, אני חושב שמנהל משחק זה יותר ממישהו שסתם מקשר בין הגנה להתקפה, אלא מישהו כמו אלונסו, צ'אבי, או אדם בבלקפול, שהוא הכתובת הראשונה בקישור, שמארגן את כל הקבוצה והכל עובר דרכו. לא כל קשר מרכזי הוא כזה.

    לא אמרתי שדאונינג בא לבד אם תשים לב. האמת שאין לי מושג. אבל זה נראה כאילו זה יקרה, אם בא לנו או לא.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ובדיילי מייל פורסם שארסנל הגישו הצעה על סך 18 מ' פאונד על חואן מאטה. טיפה מתסכל שבשוק עם לא מעט שחקנים איכותיים ועם תקציב גדול סופסוף אנחנו הולכים בכל הכוח על דאונינג, בעוד ששאר הקבוצות קונות את מי שצריך.
    כל זה כבר נכתב אבל עדיין מדכא.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,186
    לייקים שהתקבלו:
    16,969
    אם הוא הפיתרון להתקפה אז זאת הנחה שהוא בא לבד, אני לא יודע אם זה יקרה או לא, אתה (בחלק מההודעות) כותב כאילו זאת עובדה מוגמרת.

    מה שאתה צריך לקבל ועדיין לא עיכלת זה שזה שאנחנו מעיפים כדורים מההגנה להתקפה לעיתים לא רחוקות, כן גם תחת דלגליש, זה גם בגלל מרכז הקישור שלנו ולא רק בגלל שהבלמים לא מסוגלים לצאת קדימה וכו'. כשהקישור שלך מורכב מלוקאס,ספירינג,מיירלאש,קאוט,מקסי, יש לך בעייה עם טווחי המסירות, יש לך בעייה עם מי שיבוא לקחת את הכדור מההגנה ויקשר אותו להתקפה והמון פעמים מה שפשוט קורה זה שהבלם יוצא טיפה קדימה, מקבל אצלנו את הכדור אחד הקשרים ומחזיר אחורה תחת לחץ, ואז הבלם מעיף או מוסר למגן שמעיף, למה זה? כי ליד אותו קשר שקיבל את הכדור לא הייתה אופציית מסירה ברורה, מישהו שיבוא ויקשר בין ההגנה להתקפה. נשמע טריוויאלי? אצלנו זה לא. אז גם דלגליש וגם הודג'סון וגם בניטז בעונה האחרונה שלו לפעמים באו עם תוכנית משחק של מסירות שהפכה בפועל לתוכנית של בעט ורוץ.
    מה עושים? מתקנים. ספירינג החוצה,מיירלאש החוצה - הנדרסון בפנים, אדם בפנים, אופציות לשחקנים שמסוגלים לקשר. זאת בעייה בסדר גודל של הקישור ההתקפי שלנו ואני אמרתי את זה בחלק מהטיעונים שלי נגד מיירלאש. יש אנשים שחושבים שכל מה שחסר לנו בהתקפה זה שנדחוף לשם איזה קיצוני מדהים והוא יעזור לסוארז וקארול, אז אם היינו ממשיכים עם הקישור המרכזי של שנה שעברה גם זה לא היה עוזר.