ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    נכון, אבל זה מחזיק עוד יותר את העובדה שמחלקת הנוער לא שווה הרבה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0

    עזוב את העקיצות המפגרות וחסרות ההיגיון על הנוער. אין לי סבלנות להציג לך למה מרבית קבוצות הפרימרה קוטפות את פרות הקנטרה של מדריד. הנוער של ריאל מדריד מצוין, זוכה בתארים בעקביות שנה אחר שנה. מה שניתן להתווכח עליו הוא מדיניות שילוב שחקני הנוער בקבוצה הבוגרת, פה ללא ספק ריאל מדריד לוקה בחסר.

    אין אף לא קמצוץ של קשר בין רכישה של בלם צעיר לבין מחלקת הנוער.
     
  3. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע מה קורה במחלקת הנוער של ריאל מדריד, אבל ג'יימי סנדרסון, אחד שבאמת עוקב ביום-יום אחרי הצעירים של ארסנל בפרט ואחרי צעירים רבים ומוכשרים בשאר העולם בכלל רשם לפני כמה שבועות בטוויטר שמחלקת הנוער של ריאל מדריד לא פחות טובה מזו של ברצלונה אם לא יותר טובה. ההבדל הוא שבברצלונה הצעירים מקבלים הזדמנויות ובריאל מדריד לא וזה בסה"כ נכון. אפשר לראות הרבה שחקנים צעירים שיצאו ממחלקת הנוער של ריאל מדריד מסתבובבים בליגה הספרדית(מאטה, סולדאדו, פארחו וכו').

    כמו כן, לטעון שבגלל שריאל מדריד החתימה שחקן צעיר אז זה רק מחזק את הנקודה שמחלקת הנוער שלה לא ברמה גבוהה היא אפילו טיפשית עוד יותר. זה כבר סתם לחפש לעקוץ בכל דרך אפשרית את ריאל מדריד. ארסנל מביאה צעירים מכל העולם אז זה אומר שמחלקת הנוער שלה לא ברמה גבוהה? זה לא צריך לבוא אחד על חשבון השני. להפך, זה דבר טוב ורצוי בכל קבוצת כדורגל.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    או..... עזוב, זה לא העניין וזה לא הדיון, אבל יש לי הרבה מה להגיד על המשפט הזה. זה שקבוצות חזקות מפתות ילדים (בדרך כלל באמצעות ההורים שלהם) לעבור בגיל מאוד צעיר מתחת לרדאר של ה"חוזה המקצעוני" זה דבר שגורר הרבה ביקרות ומפרק קבוצות שלמות שניזונות מכסף של טיפוח שחקנים צעירים ומכירתם ביום מן הימים. הגדולות (קבוצתך חלוצה בתחום) הבינו את השיטה ומפתות ילדים עד גיל 16 ובכך נמנעות מלשלם סכום רציני לקבוצות האם. אז אפשר להגיד שזה העולם, שככה זה הכדורגל היום, בסדר, אני לא אכנס לוויכוח הזה. אבל שזה טוב ורצוי בכל קבוצה.....
     
  5. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא דיברתי על הגילאים האלה דווקא. ממש כמו במקרה הנ"ל, עם וארנה שהגיע תמורת 10 מיליון יורו. שילמו על שחקן צעיר כמו בכל העברה רגילה עם ראייה לטווח הארוך(זה לא משנה מה יצא ממנו בסופו של דבר כי זה לא הפואנטה), לא כמו שארסנל או קבוצות אחרות למשל עושות בגילאים יותר צעירים בשביל "לברוח" מתשלום יקר אם בכלל.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    יפה, וזה מוביל למה שאמרתי מההתחלה ונכנסת איתי לוויכוח מתגלגל

    אם אתה בעצמך אומר שהנוער מצויין, ויש פוטנציאל להריץ אותו בבוגרים ואולי אפילו להתעלות על ברצלונה מבחינת איכות השחקנים

    אז מה עוצר את ריאל מדריד מלעשות את זה? אולי זריקת כספים על שחקנים מבחוץ?
    לחואן מאטה אין מקום בריאל מדריד? הצחקת אותי
     
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני נכנסתי איתך לויכוח מתגלגל מהסיבה הפשוטה שאתה מחפש להכפיש. אתה זורק משפטים חסרי כל ביסוס לאוויר.

    לחואן מאטה אין מקום בריאל מדריד. היכן אתה רואה את חואן מאטה נכנס בריאל מדריד? על תקן פדרו לאון, קאנאלס או במקרה הטוב גראנרו?.
     
  8. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו ראיתי שארסנל מאשרת שברצלונה הציעה 30 מיליון יורו על פברגאס, ובנוסף הם גם בגירעון שלילי של כספים. זה קצת גורם לי לחשוב שהגלגל התהפך, אחרי שנים על גבי שנים שבהם אנחנו היינו אלו עם הרכישות הבומבסטיות (להוציא קאקא, פפה ורונאלדו) פתאום הם התחילו להשתגע עם המחירים. אם זה איברהימוביץ', וייה, אלבס בעוד אנחנו רוכשים שחקנים כמו סאהין ואוזיל, מחירי מציאה ממש.
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגלגל לא התהפך, ההנהלה שלנו סתם צבועה. תמיד הוצאנו כספים ובוא אני אחדש לך משהו-תמיד נוציא כספים. הרכישה של זלטאן לא הדהימה אותי רק גרמה לי לרצות להקיא מהצביעות של לאפורטה. דני אלבס רכש שהחזיר כל שקל עליו והוא גם שווה 94 מליון. המחירים עליהם היו סבירים והיינו צריכים אותם-אז שילמנו. עם זאת, אי אפשר לפסול ולמחוק את העובדה שאנחנו המועדון שמעלה ומסתמך הכי הרבה על שחקני בית ועל זה אני בהחלט מתגאה-זה חוסך לנו המון המון כסף, וסתם נותן משמעות חדשה למשפט "אנחנו יותר מסתם מועדון".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/11
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מה הכוונה צבועה? יש כסף ואומרים שאין או שאין כסף וזה פשוט לא מעניין אותם?
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צבוע כי מצד אחד היא דואגת להגיד ולהראות בכל חור שהיא נגד השיטה של ריאל וכמה ברסה שונה מהם עם שחקני בית, ומצד שני באותה שנה שלאפורטה אומר "אנחנו לא קונים את השחקנים הכי טובים בעולם, אנחנו מגדלים אותם" ו"אנחנו לא ניגרר למחירים של ריאל מדריד" הוא מוציא משהו כמו70-80 על זלטאן. אטו+40 מליון. אם זאת לא צביעות, מה כן? ואני בכלל לא אדבר על הרכישה המשוגעת של צ'יגרינסקי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/11
  12. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שהגלגל התהפך.המחירים בשוק כל כך בומבסטיים שכדי להיות בטופ,קבוצה צריכה להוציא 60 מיליון יורו על שחקן אחד בלבד.
     
  13. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    כשאני רואה את השמועות של יובנטוס לאגוארו ואת המחיר שמדובר(הם מוכנים לשלם 35 מיליון יורו), אני יותר ויותר בטוח ומשוכנע שהוא יגיע לריאל עוד יותר ממה שהייתי מלפני כמה חודשים.

    אין שום קופצת אחרת, אגוארו רוצה לעזוב, אנחנו רוצים אותו ובסופו של יום ה"כבוד" של אתלטיקו לא למכור את הכוכב שלהם לריאל ייעלם מהר מאוד כשתגיע הצעה של 45 מיליון יורו או טיפה יותר שתהיה כ"כ יותר משתלמת להם, או שילוב של שחקנים וסכום כסף במיוחד במצב הנוכחי שלהם שהרבה שחקנים הולכים לעזוב עם פורלאן ורייס וכו'(למשל אנחנו יכולים להציע להם את נגרדו שהוא עדיף בכמה וכמה דרגות לטעמי על אוסבאלדו או כל חלוץ אחר שמקושר אליהם בסכום של 17 מיליון יורו' ופדרו ליאון יכול להיות יופי של תחליף בעמדת הקיצוני שגם הוא לא בתוכניות שלנו.. בוא נגיד הצעה של נגרדו+פדרו לאון+20\25 מיליון יורו שזה משהו שאני הייתי מציע ואין סיבה שהמועדון לא יציע, זו הצעה כ"כ הרבה יותר טובה ומשתלמת לאתלטיקו שעם כל הכבוד לרצון לא לראות את אגוארו בריאל אני חושב שאפילו אוהדים שלהם יסכימו שהם צריכים להסכים לה אם מנגד עומדת 35 הצעה של 35 מיליון מיובה).

    מה גם שכל העניין של ניימאר לא נראה לי יותר מידי רציני ולא משהו שכדאי לנו לעשות בכל מקרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/11
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אני לא בטוח שאתלטיקו תסכים לטרייד הזה, לא בגלל שהוא לא ראוי, אלא שאתלטיקו ירצו על אגוארו מזומנים ולא להוסיף שחקנים לעיסקה, ככה לפחות נראה לי. מה גם שגנרדו הצהיר שהוא נשאר בסביליה.

    עושה רושם בזמן האחרון שיובה נכנסת חזק למירוץ, אני מסכים שריאל עדיין הפיבורטית לקלוט אותו, אגוארו רוצה להשאר בספרד, אבל אי אפשר עוד לדעת.

     
  15. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני חושב שאחרי העזיבה הצפוייה מאוד של שחקני מפתח רבים אצלהם, לקבל שחקנים - וזה לא שאנחנו מדברים על שחקנים שלא ישפיעו - גם לאון ובמיוחד נגרדו הם שחקנים מצויינים בשבילהם בעמדות שהם צריכים שיכולים לתרום מיידית ולשפר את המועדון שלהם, כשהאופציות שיש להם בשוק הן במחירים שווים או אפילו יקרים יותר מאלו שהשחקנים של ריאל יהיו מוערכים בהם, וגם שחקנים פחות טובים ביכולת.

    חלוץ כמו נגרדו למשל ב-17 מיליון יורו הם לא ימצאו בשום מקום, וכל עוד ריאל מפעילה את הסעיף שלו אין לו וסביליה ממש מילה בנושא.. אם אכן יתבצע טרייד כזה הוא מגיע לאתלטיקו בהנחה שפורלאן עוזב (או אפילו לא) כחלוץ הבכיר של המועדון וזה שיוביל את הקו הקדמי ויפתח כל משחק.. לא נראה לי שהוא באמת ידחה כזה דבר ויעשה בלאגן גדול רק בשביל להישאר בסביליה.

    מה גם שעוד פעם, הם מקבלים כסף בנוסף לשחקנים שהם צריכים - וכאמור האופציה היחידה שיש מנגד היא 35 מיליון יורו של יובה.

    קשה לי לראות מלבד משחקי כבוד ורצון להתעקש ולא לראות את אגאורו לובש לבן, את אתלטיקו דוחים הצעה קסומה כזו.. וכאמור אני לא רואה מצב שזה מה שיניע אותם כשההצעה המדוברת או משהו בסגנון שלה תהיה מונחת על השולחן לעומת ההצעה האחרת שנחותה משמעותית... נקווה שבריאל יבינו ובאמת יציעו הצעה מהסוג הזה.

    מעניין אותי לשמוע ואשמח לקבל תשובה מה האוהדים כאן של אתלטיקו חושבים על כזו הצעה(נגרדו+לאון+25מיליון יורו) ואפילו בהתחשב ברצון לא לראות את אגוארו בריאל, לאיזו הצעה הם היו מסכימים בסופו של יום(זו, או ה-35 מיליון של יובה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/6/11