ריאל מדריד 2011/12: יש אליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/7/11.

  1. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,585
    לייקים שהתקבלו:
    118
    נו..? אם ונגר מחזיר אותו לעניינים הוא מגיע לריאל בגיל 30 כמו חדש, וגיל 30 זה עדיין שיא לשחקן כדורגל. ריאל מרוויחה דמי השאלה, משכורת שמנה, והזדמנות לקבל את השחקן בכושר של לפני הפציעה, פלוס מינוס.

    מה עדיף, שהוא יתקע בספסל כמו שסניידר, ואן דר וארט, ואן ניסטלרוי ואחרים היו לפני המעברים המוצלחים שלהם? למי זה טוב?
     
  2. Blaugrana Blood Member

    הצטרף ב:
    ‏1/11/10
    הודעות:
    429
    לייקים שהתקבלו:
    13
    לא רוצים אותו?שימכרו ובמחיר הגיוני ביחס לכושרו בשנתיים האחרונות, הוא לא ילד בן 19 שזקוק לדקות משחק כדי להשתפשף ואולי לחזור מוכן בשביל דקות.
    מוריניו בונה על אוזיל לשנים הקרובות, אין בעיה...אז שימכור את קאקה ב15-20 מיליון כי זה המקסימום ששחקן בסימן שאלה שווה! גדול ככל שיהיה.

    חוצמזה שארסנל המקום האחרון שהייתי שולח שחקן לשיקום, תמיד יש שם תור בכניסה למדיקל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/11
  3. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,585
    לייקים שהתקבלו:
    118
    אף קבוצה, גם לא סיטי, תזרוק על שחקן כזה שרק חזר מפציעה ומשיקום ארוך 20 מיליון יורו. רק השאלה יכולה להחזיר אותו למסלול, וארסנל היום היא יותר חממה מאשר מקום שמחוייב לתארים. ליד הצעירים ויחד עם הוותיקים כמו רוזיצקי ו-ואן פרסי הוא יכול להשתלב נהדר. ונגר הוא מנג'ר מנוסה שיודע להחזיר שחקנים למסלול אחרי פציעות, הוא יבנה לקאקה את הביטחון והברזילאי לא שכח לשחק כדורגל. אני אומר שזה פיט מעולה, מכל הבחינות.
     
  4. Blaugrana Blood Member

    הצטרף ב:
    ‏1/11/10
    הודעות:
    429
    לייקים שהתקבלו:
    13
    בסכומים שנזרקים היום באנגליה על כל נגר שלא יודע לחבר שני פסים, קאקה ב-15 מיליון גם אם הוא ב50% יכולת וזמין לחצי מהמשחקים, זה מחיר ריאלי.

    יש לו מקום לדעתי בצ'לסי, ארסנל, מילאן וכו' כרכש ולא כמושאל.
     
  5. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,585
    לייקים שהתקבלו:
    118
    עובדה שצ'לסי העדיפה את מאטה, מילאן את אקווילאני וארסנל לא רוצה לרכוש אלא רק להשאיל. זה אומר לך שיש חשש מסוים מהמצב של קאקה, מועדונים לא רוצים להסתכן עם הוצאה כספית גדולה על אחד כזה. ובצדק. לכן, השאלה היא הוצאה יחסית קטנה שאפשר להוציא ממנה את המקסימום, או שהשחקן ימשיך בנדנדה בין המגרש לשולחן הניתוחים ואז אף אחד פה לא הפסיד. לא הקבוצה שהשאילה אותו ולא ריאל. פשוט מאוד.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    שער המארקה הבוקר:

    http://img6.imageshack.us/img6/6458/g2908.Xxx

    "מוחץ"
    נועז, מהיר, שאפתני, ספקטאקולארי, חסר רסן - אלו רק חלק מהכינויים שהדביקו למשחק שהפגינה ריאל מדריד אמש.

    שער האס בחר בכותרת "הוריקן מדריד"

    ריאל מדריד השיגה אתמול את ניצחון החוץ הכי גבוה שלה מאז עונת 1988-89, אז הביסה 7:1 את אותה סראגוסה בלה-רומארדה.
    כמוכן, ריאל מדריד מטפסת למקום הראשון בטבלה לראשונה מאז ה-29/11/2010 - כן, ריאל מדריד הגיעה לסופר-קלאסיקו הראשון בעונה שעברה כמוליכת הטבלה. ומאז היא לא חזרה לשם.
    כריסטיאנו רונאלדו, יחד עם השלושער אתמול, הגיע כבר ל-90 שערים במדי ריאל מדריד בכל המסגרות, בפחות במאה הופעות כמובן.

    קאקא שהיה מאושר עד הגג מהשער הנהדר שלו אתמול, המשיך באותה המנטרה - "אני מאוד רוצה להישאר בריאל מדריד וחושב שיש לי מה לתרום. הדעה שלי מעולם לא השתנתה וכל מי שאומר אחרת הוא משקר".


    האקס גוטי התייחס למשחק של ריאל מדריד ושיבח את אוזיל בטוויטר שלו - "ניצחון גדול לריאל מדריד. הקראק הוא מסוט אוזיל - אני מאוד נהנה לראות אותו משחק".

    זוז'ה מוריניו אמר בסיום המשחק - "אני מאוד מרוצה. לא קל לנצח בסראגוסה ובטח לא בצורה כזאת. הצגנו הופעה מושלמת משום שהשחקנים המשיכו עם אותה השקעה ורצינות עד הסוף. בהשוואה לעונה הקודמת שפתחנו במשחק חוץ יש לנו כבר שתי נקודות יותר ואנחנו שמחים".
     
  7. RaulMadr!D Member

    הצטרף ב:
    ‏6/2/10
    הודעות:
    52
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גוטי הוא גאון, כשהוא אומר שאוזיל הוא הקראק הוא בהחטל מבין על מה הוא מדבר. צ'אבי אלונסו הוא השחקן הכי חשוב שלנו בלי ספק, רונאלדו הוא השחקן הטוב שלנו בלי ספק - אוזיל הוא מה שבא אחר כך. הוא הפליימייקר, הוא קורא את המשחק, הוא מוסר מסירות שאפילו גוטי לא היה מתבייש בהן. הוא כישרון ענק, הוא משקיע הרבה על המגרש והוא גם ספורטאי מעולה. אני מאוד אוהב את קאקה ומקווה שהוא באמת ישאר בקבוצה עוד עונה, אבל מסוט הוא מסוט והיכולת שלו לעשות את כל הקבוצה טובה יותר זה משהו פשוט ענק. הוא רק ימשיך להתשתפר עם החודשים, יש לו 25 בישולים לעבור העונה.
    רונאלדו מפלצת, משהו מפחיד פשוט. לא יאומן כמה הוא ענק כשהוא בא עם מוטיבציה כזאת למשחק. צ'אבי אלונסו הוא צאבי אלונסו.
     
  8. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל מדריד מציגה את פתיחת העונה מהמרשימות ביותר שהיו מאז ומתמיד.. משחקי אימון והכנה מדהימה,תצוגת כדורגל מרשימה במיוחד בסופר-קאפ ופתיחת עונה חלומית.. נכון שהדרך עוד ארוכה ובמיוחד שמולך עומדת יריבה בשם בארסה בתקןפת השיא שלה, אבל בהחלט אי אפשר שלא להתפעל מהקבוצה הזאת..
    כולם מדברים על חמישיית הרכש שנחתה העונה בברנאביו במיוחד קואנטראו (ובהמשך אני מקווה גם שאהין ), "הרכש" המשמעותי ביוצר מבחינתי הוא ללא ספק הצרפתי הבינלאומי קארים בנזימה . נכון שהצרפתי פשוט לא מפסיק להבקיע, אך יותר חשוב מזה הוא מעורב כמעט בכל ההתקפות,מבשל, מכדרר ותמיד מעורב במשחק..
    קארים בנזימה נמצא בשיא הקריירה שלו עם 31 כיבושים בעונת 2011! בכל המסגרות כולל 16 שערים בלה-ליגה מתחילת שנת 2011 ( אותו מספר של מסי, שניים פחות מנגרידו, רונאלדו היחיד עם מאזן גדול משמעותי של 27).. הרבה יגידו שהוא מחמיצן לא קטן ובצדק,אבל תכל'ס אפילו רונאלדו ומסי מחטיאים. זה ששחקן כמו היגואין מבלה את רוב הזמן על הספסל אומר הכל... מגיע לו קרדיט על המספרים והיכולת,שימשיך כך..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/9/11
  9. דניאלושקה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/07
    הודעות:
    919
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היגוואין פותח היום?
     
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני לא יודע אם זה צריך להדאיג או לא, אבל רונאלדו התחיל למסור, והרבה.
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0


    אם הייתי אוהד ריאל מדריד, הייתי עצוב. אני עצוב שבוסקטס ודני אלבס צוללים ואני מתבייש בכך, אבל הצלילות שלהם לא מתקרבות לברוטאליות האלימות וגם לצלילות של ריאל מדריד. הקייס שלכם ש"מותר לשחקנינו לפרק לכם את הרגליים כי אתם צוללים" כבר לא תופס, יש לכם אומנים כמו די מאריה ורונלדו, וגם פפה נכנס לרשימת הצוללים. למד את שם המשחק.

    כ"כ הרבה מליונים, ואתם מתעלים עלינו בדבר אחד-גועל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/11
  12. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ילד, לך תפרק את התסכול שלך במקום אחר,אולי בפורום של ולנסיה.. הם יתחשבו בך יותר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/11
  13. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שניכם צודקים
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    סיכום שלי לשבוע האחרון:

    גילוי נאות: לא ראיתי את ריאל מדריד בשבוע האחרון וכנראה לא הפסדתי כלום. סגרתי שבת בצבא בתורנות מטבח. כשהפסדנו ללבאנטה למשל התעוררתי ב-4 לפנות בוקר ונכנסתי לאתר לבדוק מה התוצאה והייית בשוק - למרות שזה הריח לא טוב כבר אחרי האדום של חדיירה; ואתמול חזרתי מבלומפילד מאוחר. לכן יכול להיות שכל מה שאני אומר שווה לתחת.
    בכל-מקרה - לא מבין מה קרה לקבוצה הזאת, איפה הביטחון הגדול אחרי השישייה לרשת של סראגוסה. כל-כך מרגיז שבמקום לנצל את התיקו של ברצלונה במגרש קשה ולעקוף אותה - אנחנו אומרים 'תודה' על כך שהפער לא גדל מהמחזור הקודם. הרגשה מסריחה.

    היכולת האדירה שהפגינו די-מאריה ואוזיל בעונת הבכורה שלהם בקבוצה נמצאית בעוכרינו - הם נראים רע מאוד וכרגע לא מסוגלים להוביל את הקבוצה למול הציפיות הגבוהות. אני עדיין מרגיש שבקבוצה הזאת רק כריסטיאנו נותן גולים. הייתי משוכנע שגם בלי רונאלדו אנחנו יכולים לכל קבוצה בספרד, גם סביליה בפיחואן או ולנסיה במאסטייה.

    אני מאמין במוריניו בלי צל של ספק - עם ז'וזה באש ובמיים. אבל רתחתי אחרי מה שקרה נגד לבאנטה - רבאק אנחנו ריאל מדריד. לא בוכים. אולי אחרי הפסד לברצלונה בגלל שופט. מה, חדיירה הורחק נגד לבאנטה אז מאבדים את הראש? כבר לא ניצחנו משחקים בעשרה שחקנים כשהיינו יותר מפוקסים(אספניול בחוץ)?

    מה הלאה? מאמין שנתפוצץ על ראיו וייקאנו עם איזה 4-0 ואם לא אז שיילכו לעזאזל. מתגעגע לפיפיטה ומקווה לראות גם את קאקא בהרכב, העיקר לשנות. האללה מדריד!
     
  15. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי תסכול עם ולנסיה ולא על ריאל. על הראשונה אין לי כי היא קבוצה נהדרת, ועל השניה גם אין לי כי אנחנו מאכילים אותכם בחצץ בינתיים.

    הגביע לוטו שלכם חזר מהתיקון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/11