נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני לא עוקב אחרי הנבחרת האנגלית כמו הרבה פה, אבל במונדיאל האחרון למשל המערך ששוחק היה שבארי הוא הקשר האחורי, לפניו למפארד והקדמי ביותר היה ג'רארד. כך שבאותו טורניר למפארד לא תפס לו שום משבצת.
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    אני לא יודע על מה אתה מדבר, במונדיאל קאפלו דבק ב4-4-2 וג'רארד שיחק באגף שמאל.

    אני לא יודע אם למפארד גמור, זה גם לא משנה לי, ייתכן מאוד שיש לו עוד הרבה מה לתרום לצ'לסי, בנבחרת הוא כבר שנים משחק בהרכב בעמדה הכי טובה שלו (מה שג'רארד לא קיבל) ולא מרשים, הוא צריך לרדת מההרכב. ג'רארד צריך לקבל צ'אנס אמיתי בקישור ההתקפי, אם הוא יקבל את זה ולא ירשים אז אולי יהיה יותר טעם להכללות האלה של 'למפארד וג'רארד' למרות שהמקרים של שניהם שונים מאוד ולג'רארד יש קייס הרבה יותר חזק להשאר שחקן מרכזי בנבחרת.

    העניין שבאמת מטריד אותי הוא שאותם אנשים שקוראים להעפתו של ג'רארד מהנבחרת הם בד"כ אותם אנשים שחושבים שסקולס מעולם לא קיבל הזדמנות להוביל את הנבחרת כמו שהיה צריך, למה? כי תקעו אותו באגף. מעניין שהסטנדרטים האלה חלים רק על שחקנים מסוימים.
     
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    בדקתי את זה עכשיו, וכן אתה צודק. למעט משחק אחד שלמפארד וג'רארד שיחקו יחד כשני הקשרים המרכזיים, ג'רארד שיחק בצד בכל משחקי המונדיאל. אני זכרתי שבפועל הוא תיפקד בעיקר באמצע, אבל אני אאמין לך אם אתה אומר ששם הוא תופקד לאורך רוב הקריירה שלו בנבחרת..

    מה שכן, יש לך טעות סופר בסיסית כשאתה חושב שבנבחרת אנגליה, למפארד שיחק בעמדה שהוא הכי טוב בה. העמדה הכי טובה בשביל למפארד זה הקשר הקדמי ביותר בין שלושת הקשרים ב4-3-3. העמדה בה שיחק למפארד במונדיאל האחרון(ואני מניח שגם לפני) היא של אחד משני הקשרים ב4-4-2. הוא אף פעם לא נדרש למלא תפקיד כזה בצ'לסי. בצ'לסי תמיד שיחקו מאחוריו מקללה ואסיין, באלאק ואסיין וכו'... מה שנדרש ממנו בנבחרת זה ממש לא העבודה הרגילה שלו. מדובר בהרבה יותר עבודה הגנתית, ומין הסתם הרבה פחות אפשרויות להיכנס לרחבה כמו שהוא אוהב. הוא אמנם היה ההתקפי יותר בינו לבין בארי, אבל הוא ממש לא תופקד בקישור ההתקפי. כנראה שהמאמנים שעברו באנגליה לאורך השנים עשו את אותן טעויות, כשלמפארד משחק כקשר מרכזי ב4-4-2, ובאותו הרכב משחק ג'רארד באגף, אתה מפסיד(במידה כזו או אחרת) את שניהם כבר משריקת הפתיחה. לא רק אחד מהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/9/11
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,663
    לייקים שהתקבלו:
    3,659
    אף אחד מהמאמנים של אנגליה לא ידע איך להשתמש בשני השחקנים האלה, וזו עובדה. אין שום סיבה הגיונית לכך שלא יהיה אפשר לתאם בין שני שחקנים טובים מאוד. כל זה כבר עבר, ועכשיו צריך להסתכל קדימה - יכול להיות שלג'רארד נשאר עוד מה לתרום לנבחרת, אבל בעיניי אם אנגליה שואפת להשיג תארים כלשהם הם צריכים לאמץ את דרכיהן של הולנד ושל גרמניה. כלומר, להשאיר שחקנים ותיקים בודדים ולבנות מעכשיו סגל שבנוי ברובו משחקנים צעירים שתוך שנה-שנתיים יוכלו להיות ברגים מרכזיים בנבחרת. עם שחקנים כמו קלברלי, רודוול, מקאקרן, קלי, ווילשר, סטארידג', וולבק, ג'ונס, סמולינג, הארט, רוני (ואני יכול לתת עוד הרבה דוגמאות) יש למה לצפות, השאלה היא; האם יש מאמן שמסוגל לקבל את נבחרת אנגליה כפרויקט טווח ארוך? אם המאמן באמת טוב מספיק ויקבל את חופש הפעולה הזה אולי הנבחרת תצליח להשיג משהו. אם לא, היא תיראה כמו שהיא נראית עכשיו (וכמו שהיא נראית כבר שנים).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/9/11
  5. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    הניחוש היחיד שלי ל'איך זה שגם ג'רארד וגם למפארד לא שיחקו בתפקיד שנוח להם בנבחרת?', הוא שלא נמצא חלוץ מספיק דומיננטי וטוב בשביל לשחק 4-3-3/4-5-1. כנראה שלא סמכו על רוני לספק את הסחורה כחלוץ בודד(והוא באמת לא שיחק בתפקיד הזה הרבה גם ביונייטד).

    אם כן היה חלוץ כזה(או- אם רוני היה תמיד קטלני כמו עכשיו למשל) אנגליה היתה חייבת לשחק ב4-3-3, ואז למפארד או ג'רארד היו משחקים בתפקיד האהוב עליהם. זה עדיף מכלום.


    עכשיו סיימתי עם החפירות על מערכים, אני מתחיל להישמע כמו לחמן...
     
  6. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'רארד בעונה האחרונה נראה פחות רע בהרבה מלמפארד בצ'לסי אשתקד. צריך גם לזכור שלסקאוזר היו בעיקר חבורה של נגרים מסביבו והקבוצה הייתה בשפל. גם הודג'סון שהדריך אותו לא היה בשיאו.
    למאפרד שיחק בקבוצה שחוותה משבר, אבל יש הבדל עצום בינה לבין ליברפול באותה תקופה.
     
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    תכלס? לא חושב שההבדל עצום בכלל.

    למפארד חזר מפציעה בינואר לקבוצה במשבר עמוק כשכל השחקנים משחקים הרבה פחות טוב מרמתם הרגילה, לא בדיוק הזמן לחזור בו אחרי הפציעה הרצינית הראשונה שלך אחרי שנים. אגב, אני זוכר שמישהו בפורום הראה טבלה שמתאריך מסוים בעונה שעברה, עד לסופה, ליברפול לקחה הכי הרבה נקודות אחרי יונייטד. אם למישהו יש את השם של האתר נוכל לראות את זה. וכמובן שבליברפול היו שחקנים יותר משמעותיים מג'רארד בשביל להשיג את אותו מאזן, ושם דוקא היה הרבה יותר עם מי לשחק באותה תקופה(סוארז, מיירלש, קאוט..). לעומת... מאלודה, טורס ואסיין ביכולת הכי גרועה שלהם מזה שנים?

    ברור שזה לא אומר כלום על מי היה טוב יותר בעונה שעברה,אני מדבר רק על "ההבדל העצום", שהוא אינו עצום כלל, אם בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/9/11
  8. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול השיגו בחצי עונה השנייה הרבה נקודות כי הם החליפו מאמן ומפלס הלחץ ירד משמעותית היות ולא היה כבר על מה לשחק. סוארז הצטרף לליברפול בסוף ינואר, ואם משווים בין קאוט למאלודה ובין מיירלש לאסיין החבר'ה מהקבוצה שלך לוקחים.
    לאמפרד היה בגדר נפקד בעונה שעברה, ג'רארד לא. הוא היה חלש, אבל על הפנים כמו פרנק שהבקיע אומנם כמה שערים אבל רובם כדמוני מפנדלים.
     
  9. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    סוארז הצטרף בינואר, נכון, אבל מה זה קשור? ינואר זה בדיוק הזמן בו למפארד חזר מהפציעה, ינואר זה בדיוק הזמן בו טורס הצטרף לצ'לסי ונכלל בהרכב כמעט בכל משחק.

    אתה בטוח שראית את מאלודה באותה תקופה? עדיף לעצום עיניים. גם הוא כבש שערים, כמו קאוט, אבל ברור מי היה טוב יותר לקבוצה שלו. השוואה בין מיירלש לאסיין היא לא נכונה, כי אסיין שיחק כקשר האחורי רוב הזמן, אבל חוץ מהכושר הבינוני ביותר של אסיין, הקשר הנוסף לידו היה רמירז, שהוא בכלל היה על תקן שחקן ברזילאי שמנסה להתאקלם באנגליה. כשאתה מוסיף למשוואה את לוקאס שנתן עונה טובה יחסית, להצטרף לקישור של ליברפול נראה לי הרבה יותר סימפטי.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,405
    לייקים שהתקבלו:
    7,625
    זה לא רלוונטי כי ג'רארד בקושי שיחק מינואר עד סוף העונה, הוא לא היה חלק בשיפור של הקבוצה. הוא שיחק אולי 2 משחקים בתקופה הזאת, נגד יונייטד ו-ווסט האם.
     
  11. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    golding,

    1. איזה סגל צעיר יש בנבחרת הולנד? בטח לא יותר צעיר מזה של הנבחרת האנגלית. השלד המרכזי שלהם עדיין בנוי משחקנים שרובם כבר מבוגרים למדי: סטקלנבורג(28), הייטינחה(27), ואן בומל(34), סניידר(27), רובן(27), רובין ואן פרסי(28), הונטלאר(28), קויט(31) והרשימה עוד ארוכה. יותר מכך, אני כבר חושב שבנבחרת אנגליה יש יותר צעירים שמקבלים הזדמנויות בסגל של קאפלו, ואני מאמין שהרשימה תגדל עד שהיורו יחל. עם זאת, בהרכב כבר תוכל למצוא שני עילויים צעירים שמקומם בהרכב מובטח כמו ג'ק ווילשייר(19) וג'ו הארט(24) כאשר הם בריאים. התוכל להגיד דברים אלו על הנבחרת ההולנדית?

    2. זו חוכמה גדולה להגיד שנתחיל בסוג של תהליך הצערה כמו נבחרת גרמניה שמייצרת כשרונות נהדרים מדי שנה, אך חשבת שאולי הצעירים בכדורגל הגרמני פשוט יותר מוכשרים כרגע מאלה של הצעירים בכדורגל האנגלי? לפחות מבחינת כמות השחקנים הצעירים שמתקדמים שם מדי שנה, הם פשוט מייצרים שחקנים צעירים ברמה גבוהה בקצב מהיר מאוד. פתאום אוזיל כבר נראה לי כאחד השחקנים הוותיקים בנבחרת. לפעמים אני חושב שלגרמנים כבר מתחיל להיות קצת חוסר ניסיון בשנים האחרונות. אולי הנבחרת שלהם דווקא אפילו צעירה מדי, ולכן הם נכשלים בשלבים האחרונים כל פעם מחדש - אבל אני לא אנתח אותם סתם, יש את "הגרמנים" אצלנו באייסוקר שעושים זאת היטב גם בלעדיי.

    בכל מקרה, בו נחזור לאנגליה, תראה מה אתה רשמת:

    קלברלי? בינתיים הוא טוב מאוד מאז שחזר בהשאלה מוויגאן למנצ'סטר יונייטד, זה לא אומר שהוא כבר צריך להיות חלק מרכזי מנבחרת אנגליה, רודוול? עוד לא הוכיח כלום באברטון, מקאקרן? הוא לא משחק בצ'לסי, למה שיישחק בנבחרת אנגליה? קלי בסופו של דבר יגיע לשם. קאפלו מחזיק ממנו (ובצדק) וזה רק עניין של זמן. הוא חלק מהשחקנים שציינתי שתגדיל את הרשימה למתן ההזדמנויות עבור הצעירים החדשים. סטארדיג'? וולבק? על מה הם בדיוק צריכים להיות כבר חלק מנבחרת אנגליה? השאלות יפות בבולטון ובסנדרלנד בהתאמה? סמולינג כבר שיחק בשני המשחקים האחרונים בהרכב, תורו של ג'ונס גם יגיע בסופו של דבר. רוני הוא כבר לא ממש "צעיר" מבחינת הניסיון שלו בנבחרת. הוא אמור להוביל את הנבחרת הזאת ביורו הקרוב - דבר שהוא לא הצליח לעשות במונדיאל האחרון מסיבות כאלה ואחרות.

    אם תסתכל בעצמך על הסגל של נבחרת אנגליה, תוכל לראות שהנבחרת מאוד מאוזנת מבחינת ממוצע הגילאים שלה. אם אתה אומר בוא נתקדם עוד שנתיים מהיום, ושחקנים כמו ג'ונס, קלי, סמולינג וכו' ימשיכו בקצב ההתקדמות הנוכחי שלהם, אין סיבה שהם לא יהוו חלק מרכזי מהסגל, בלי שום קשר לזהותו של המאמן. ריו פרדיננד מעונה לעונה נפצע יותר(במונדיאל לא היה בסגל בגלל זה) וג'ון טרי נמצא בירידה מגמתית (איטית) משנה לשנה. הם לא יהיו פה לנצח. אולי גם קלברלי ודני וולבק כבר עד אז גם יקבלו הזדמנויות רציניות יותר, מי יודע. סה"כ הבעיה של הנבחרת האנגלית היא לא דווקא שחקנים צעירים. אני חושב שהצלחנו לפתור את בעיית השוער סופסוף עם ג'ו הארט, אך יש בעיה בקישור המרכזי ובעמדת החלוץ. אין שם עומק. לפחות לא כזה שהוכח בנבחרת ויכול להוריד את העומס מג'ק ווילשייר ובעיקר ויין רוני. אני חושב שיהיה מאוד מעניין לעקוב אחר סטיבן ג'רארד העונה. אני חושב שהוא יכול להיות סוג של 'אקס פאקטור' במשוואה.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,663
    לייקים שהתקבלו:
    3,659
    בנוגע להולנד, אני מדבר על מה שואן באסטן עשה בזמנו.

    אתה פספסת לגמרי את הנקודה שלי. לא אמרתי שהשחקנים האלה מצוינים עכשיו ושהם מספיק טובים בכדי לנצח נבחרות אחרות, אני בסך הכל מציין עובדה - השחקנים הנוכחיים של הנבחרת לא הצליחו להגיע לשום מקום מלבד יורו אחד טוב.

    לא משנה איך תנתח את זה, המצב הוא כזה, ובכדי לשנות את זה ייתכן ויש צורך בשינוי בגישה. בנוסף לשילוב שחקנים צעירים בנבחרת, לשפר ולעבוד על האקדמיות בכלל זוהי חובתה של הFA. פאט נבין כתב לא מזמן כתבה על כך שבאנגליה לא מייצרים מספרי 10 קלאסיים, ושגם אם יש שחקנים שמתאימים לתפקיד הזה, הורסים אותו.

    לגרמניה יש שחקנים איכותיים, וכמו שאמרת הם מייצרים אותם בקצב מסחרר. עם זאת, יש שחקנים מסוימים שלא ממש מצליחים בליגה אבל בנחברת כן, וזה מהסיבה הפשוטה שלנבחרת יש שיטה, יש מאמן יציב ששומר על איזון ודם חדש. הדברים שם מתנהלים כמו שצריך, בניגוד למה שקורה באנגליה.

    אני לא מאמין שג'רארד יפתור את הבעיה, אני חושב שזה הרבה מעבר לזה.
     
  13. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מדבר על שיטה - אצל כמה נבחרות אתה רואה שיטה מסודרת? לי עולות בראש רק גרמניה וספרד של השנים האחרונות.

    ברור שזה מעבר לזה. יש בעיה עוד בגילאים הצעירים יותר, אבל אנחנו מדברים על הנבחרת הבוגרת ולא על הענף כולו.
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    אני לא בעד הצערה בכוח. התהליך צריך להיות טבעי והדרגתי. למעשה, קבוצת כדורגל (או נבחרת) היא יישות שלעולם לא נעצרת, כך שתמיד צריכה להיות תחלופה וקידום של צעירים. מהצעירים שהוזכרו כאן, חלק בוודאי שווים מקום בסגל ואפילו בהרכב. חלק לא צריכים להיות עכשיו באזור הנבחרת. נבחרת כמו אנגליה, חרף כל הבעיות, לא צריכה להצעיר ולחשוב קדימה לעוד שני קמפיינים. היא צריכה לעשות את המיטב בכל קמפיין. אני רק לא בטוח שקאפלו הוא האיש לכך. מהידוע והזכור לי, הכדורגל האיטלקי זהיר יותר בזריקה של שחקנים צעירים למערכה, בוודאי ברמת הנבחרת.

    בנוגע לג'רארד ולמפארד, לפעמים יש שחקנים ממש טובים שברמה הבינלאומית לא מצליחים לבוא לידי ביטוי מסיבה כזו או אחרת. כרייסט, לאו מסי לא מצליח, ובנבחרת שלו לא חסר כישרון. לעניין יש ג'רארד יש סיבות טובות יותר וגם היו את הפעמים שהוא נראה כמו ג'רארד של ליברפול. טוב, אני גם חושב שהוא פשוט שחקן עדיף.
     
  15. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    :aaarofl: