נבחרת אנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אמיר ע, ‏8/8/10.

  1. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה את קאפלו, גם עכשיו, מוותר על רוני. הרי הוא לא הולך להצהיר מראש "אנחנו לא נעבור את שלב הבתים", ולכן השיקול הוא האם רוני יכול לתרום בשלבי הנוק-אווט, והתשובה היא שכן, כמובן. זה יאלץ את קאפלו להרכיב נבחרת קצת שונה, ולא להתבסס על רוני אלא כסופר סאב, תוסף לדלק, וואטאבר - ולוודא שיש לו עוד אופציות במקומו.
    בהנחה שלמפארד, ג'רארד וכל הוותיקים כבר לא מוגדרים שאלו שיסחבו את הנבחרת, רוני הוא הכוכב הגדול האחרון שנשאר, ולא מוותרים על כזה שחקן בכזאת קלות.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    אבל כמה הוא צריך להחמיץ כדי שתגיד 'מספיק'? אני יודע שהסיכוי שתצטרך להשתמש בכל 20 שחקני השדה בסגל (שלושה שוערים, כמובן) בשלושת משחקי שלב הבתים נמוך, אבל האם אתה באמת יכול להקריב מקום שלם בשביל שחקן שבוודאות לא יוכל לשחק בשלושת המשחקים הראשונים? וכתוצאה, ייתכן שבכלל לא יוכל לעמוד לרשותך בטורניר?

    וכשהוא יחזור, איזה רוני יחזור? אחרי שלא שיחק כמעט מסוף העונה (אני לא מניח שהוא יוכל לקבל הרבה דקות במשחקי ההכנה), אחרי שכלל לא שיחק מאז תחילת היורו. זה מעבר למנוחה. זה לא שחקן שהחמיץ חלק גדול מהעונה ואז התחדד לקראת סיומה ובמשחקי ההכנה - דבר שיכול להיות ברכה. זה שחקן שבעצם מאז סיום העונה רק מאבד ומאבד מחדותו. ואז תכניס אותו היישר לסיר הרותח של משחק נוק אאוט ביורו?

    יותר מדי אנגליה התעסקה ב"אחד", שבסוף גם שיחק בטורניר (בקהאם 2002, רוני 2006). הפעם זה שחקן שחצי מהטורניר שלו נגמר מראש. הרעיון שפתאום תיווצר מהנבחרת הזו יחידה מאומנת ומסודרת גם בלי השחקן הטוב ביותר שלה לא נראה הכי הגיוני כרגע, אבל אולי זה יקרה. על זה אנגליה צריכה לבנות, על זה נבחרות בעלות שאיפות לזכייה בונות. לא על המושיע שיגיע ברבע הגמר במצב רחוק מאופטימלי.
     
  3. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הראש נוטה להסכים עם אמיר ע., כל מה שהוא רושם נשמע לי נכון, ובכ"ז- אי אפשר שלא לקחת את רוני. זו עמדה בלי אלטרנטיבות ראויות גם ככה, והנבחרת מאוד תלויה בו, גם כשהוא חלוד ולא בכושר משחק הוא עדיין יותר טוב מכל מה שיש לאנגליה להציע כרגע. וולקוט בוודאי מרוצה, ואולי גם יתפתח איזה מיני-קמפיין ללחוץ על ונגר שיסיט אותו לעמדת החלוץ. שורה תחתונה קאפלו לא יוכל להרשות לעצמו לקבל את ההחלטה לא לקחת אותו כי כשהכישלון יגיע אז כמובן שהעיתונים ישתו לו את הדם על זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/11
  4. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה אומר שרוני יגיע לא חד, אבל אני יכול להגיד שהוא יגיע אחרי מנוחה שתתן לו יתרון בשלבי הנוקאווט מול שאר השחקנים העייפים של שאר הנבחרות (אחרי עונה שלמה, אימונים ליורו והמשחקים עצמם).

    מצד שני, לא אמרתי שאתה טועה. גם אני מאמין שעדיף לחתוך כבר מעכשיו ולהקדיש את משחקי ההכנה והאימונים עד היורו כדי לבנות נבחרת בלי רוני. אבל, יחד עם זאת, פשוט ציינתי שאני לא מאמין שקאפלו יעז לעשות את זה, ואין לי ספק שהוא לפחות יחכה לשלבים המאוחרים, כי זו החלטה שהוא לא יוכל לקבל בלי לדעת לגבי מצב הפציעות והכושר של שאר שחקני הסגל הפוטנציאלים.
     
  5. Roy_Keane Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    345
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זאת אומרת סיר לחץ במשחק יורו?,גם רובן נכנס "לסיר הלחץ" במונדיאל אצל הולנד ותקע את נבחרת סלובקיה שנה,אם רוני לא יספק את הסחורה ביורו בשלבים המכריעים זה בגלל שהוא פשוט לא מסוגל לעשות איתה הרבה (כמו ג'רארד ולאמפרד שנכשלו ),לא בגלל שהוא מגיע "חלוד".
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    city, שחקן שמחמיץ חלק מהעונה, חוזר לקראת סיומה וגם זוכה למשחקי ההכנה - זוכה לדעתי ליתרון על אחרים. כי הוא גם רענן וגם חד. שחקן שנח שבועות ארוכים אחרי העונה (זו לא פציעה אמנם, אבל רוני כמעט תמיד חוזר לא טוב מפציעות) זה משהו אחר, על אחת כמה וכמה כשהמשחק הראשון בו הוא יוכל לשחק זה לא משחק גביע נגד קרולי - אלא משחק רבע גמר יורו, מן הסתם נגד נבחרת משמעותית. זה לבקש המון.

    לגבי קאפלו, נראה. זה הטורניר האחרון שלו. הוא כמו נשיא אמריקאי בקדנציה השנייה. הרבה יותר משוחרר מלחצים. העיתונים לא אמורים לעניין אותו. הוא אמור לעשות מה שהוא חושב לנכון ולא שום דבר אחר. קאפלו של פעם, לטעמי, אומר שזה מצער מאוד וכואב - אבל הוא חייב להמשיך עם מה שיש ורוני יישאר מאחור. אני רק לא יודע אם זה קאפלו של פעם. יותר מדי דברים לא טובים קרו בשנה וחצי האחרונות.

    אני מניח שאם טרי שוב קפטן, רוני יהיה בסגל.

    אגב, AW forever, אם אנגליה תודח בשלב הבתים, הרי שאף אחד לא יוכל לומר שזה קשור להחלטה של קאפלו לא לקחת את רוני, אם תהיה כזו. ואם אנגליה תודח ברבע הגמר ומישהו יקרא לזה כישלון, ובכן, שישתה מהמים של עזה. קצת קשר למציאות לא הזיק לאיש.

    Roy_Keane, רוני לא טוב בחזרה אחרי תקופת היעדרות, נקודה. ועם כל הכבוד שיש לי לנבחרת הסלובקית החביבה מאוד שהיתה במונדיאל, הסיכוי שתפגוש משהו בדרג שלה ברבע גמר היורו נמוך מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/11
  7. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגלל זה אני לא אומר שצריך לבנות עליו. אבל בהנחה שאתה מרכיב קבוצה בלי רוני, ומקבל אותו בתור מחליף בשלבים המכריעים, אז שווה לשקול את זה. כשאתה בפיגור ברבע גמר יורו, את מי אתה מעדיף לראות עולה מהספסל, את דארן בנט בכושר מלא או את רוני טיפה פחות חד?

    מן הסתם לאף אחד אין ספק לגבי העובדה שרוני כבר לא יוביל את הנבחרת לטורניר הזה. אבל האם להכליל אותו בסגל זו שאלה שונה.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    יצטרך לקרות משהו מאוד מיוחד בנבחרת הזו בשלב הבתים כדי שכשרבע הגמר יגיע, אם יגיע כמובן, וויין רוני יהיה קלף שעולה מהספסל.
     
  9. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מרמז שהתקשורת האנגלית לא קשורה למציאות? לההה, לא יכול להיות!
    ובלי קשר, זה מאוד תלוי באיך ולא רק במה, אבל כן הדחה של אנגליה ברבע גמר זה כישלון, טרגדיה לאומית שייקח זמן להתאושש ממנה וגם כמובן ימצא השעיר לעזזאל שהוא ורק הוא אשם בהדחה. זה ככה בכל טורניר מאז 66.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    שכל זה לא הצד החזק של וויין רוני, וזה לא חדש לאף אחד. רוני הוא חוליה סופר חזקה בנבחרת אנגליה (למרות שעדיין לא עשה בה שום דבר מיוחד, כמו כולם בערך), ומה שהוא עשה אז ממש הפקיר את חבריו ואת כל מי שאוהד את הנבחרת הזו.

    זה יהיה חיסרון משמעותי לנבחרת האנגלית, יחד עם זאת, קשה לי להאמין שקאפלו לא יקח אותו, אם אנגליה תגיע לרבע, רוני יהיה תוספת רצינית, רצינית מדי כדי לוותר עליה.

    אבל אין ספק, הוא יותר טיפש ממוכשר.
     
  11. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    אין מה לעשות זה הטבע שלו. קשה לשנות טבע של בן אדם. במיוחד אחרי פרשה מציקה.
    בכל אופן הוא חייב להיות רשום לנבחרת בכל זאת, כי אני מאמין שהיא תוכל לעלות גם בלעדיו. וולבק יספיק, וגם סטאריג'. מה שבטוח זה ששמינית יהיה קשה מאוד לעבור עם או בלי רוני.
    והוא הכי מוכשר מכל הסגל.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    "יספיק" זה משהו שיונייטד אמורה לומר בשלב הבתים בליגת האלופות כמו העונה (למרות שמשום מה עשינו הכל לסבך עניינים). תקבל את צרפת מהדרג הרביעי, פורטוגל מהשלישי וספרד מהראשון, והמאבק של אנגליה יהיה על להימנע מהמקום האחרון.
     
  13. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    כאשר פולין ואוקראינה ראשי בית יחד עם הולנד וספרד הסיכוי הוא 50:50 ליפול על בית מטורף. תוסיפו נבחרות דרג שלישי חזקות כמו פורטוגל וקיבלתם בתים איכותיים וקשים מאוד... אנגליה תתקשה בלי רוני ואני מאוד מקווה שוולבק וסטרידג' יספיקו. למרות שגם עם רוני, אני לא רואה את אנגליה מצליחה מי יודע מה ביורו הקרוב...
     
  14. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שקרה קרה - ואין להשיב את הזמן לאחור. וויין רוני עשה טעות גדולה, אבל זה מי שהוא לטוב ולרע.

    אם הייתי פאביו קאפלו, לפני שבכלל אני חושב אם לזמן את וויין רוני ליורו 2012, קודם כל הייתי כבר מתחיל לחשוב על תוכניות אחרות עבור שלב הבתים: להתחיל להריץ הרכבים שונים(בלעדי וויין רוני), ובעיקר להחליט עם איזה חלוץ אני פותח במקומו, ואם בכלל אני מתכוון לשחק עם חלוץ אחד במערך או שניים? אני באופן אישי חושב שדני וולבק, דניאל סטארדיג' ואנדי קארול עוד חסרי ניסיון(לא בהכרח גם מספיק טובים כרגע מקצועית), דארן בנט לא מתאים לרמות הללו ותיאו וולקוט וג'רמיין דפו לא באמת מסוגלים לשחק היטב לבדם בחוד. אני במקומו של פאביו קאפלו מתחיל לעקוב באדיקות אחרי גבריאל אגבונלהור שפתח בצורה נהדרת את העונה והוא פשוט נראה יוצא מן הכלל. אם הוא ימשיך כך, גם הוא לא יישאר יותר מדי זמן באסטון וילה, בדיוק כמו הכוכבים הקודמים של הקבוצה: גארת' בארי, ג'יימס מילנר ואשלי יאנג.

    אם לזמן את וויין רוני או לא? אין באמת תשובה חד משמעית, אני מוכן לקבל את דעתם של אלה שחושבים שלא צריך לזמנו, אבל מבחינתי לנבחרת אנגליה אין את הלוקסוס לא לזמן שחקן בקליבר שלו בדיוק כמו שלנבחרת הולנד לא היה את הלוקסוס להשאיר את אריאן רובן מחוץ לתוכניות. אני חס וחלילה לא טוען שמה שקרה עבור נבחרת הולנד במונדיאל 2010 יקרה גם לנבחרת אנגליה ביורו 2012 אבל אני מניח שאתם מבינים לאן אני חותר: על ההרכב או על הספסל, וויין רוני הוא כוח אדיר עבור הנבחרת, ולא באמת צריך להסביר יותר מדי למה, הרי עצם הנוכחות שלו על הדשא יכולה לעשות היטב עבור שאר השחקנים שלידו, גם מקצועית וגם מנטלית.

    אמיר ע,
    תשים שניה בצד את העניין של "אם רוני יגיע חד או לא". ייתכן ואתה "פוחד" שהתקשורת והקהל יסתכלו עליו כ"מושיע" של הנבחרת ברגע שיחזור, שזה מאוד הגיוני, אבל אולי דווקא הפעם, בגלל שהוא לא התחיל את הקמפיין בצורה מסודרת(יחסית) כמו שאר השחקנים ששיחקו את כל המשחקים בשלב הבתים, התקשורת והקהל לא יתרכזו בו בצורה כ"כ בולטת כמו בעבר. הוא יכול להיות השחקן שיבוא "מלמטה" כסוג של אנדרדוג, ואז אולי דווקא הפעם הוא יפרח במדי נבחרת אנגליה ויפתיע את כולם.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    23,223
    לייקים שהתקבלו:
    17,017
    לא מובנת לי ההתלבטות הזאת, אם בכלל קיימת כזאת, האם לזמן את ווין רוני. ברצינות? הוא מושעה מ3 משחקים אז בואו ניקח את הסקי/בנט/קראוץ'/וואטאבר לחוד במקומו. כן, נשמע מאוד הגיוני.
    רוני יזומן כי קאפלו שפוי.
    ראיתי את הנתונים בעמוד הראשי בBBC שמצביעים על אחוזי הצלחה גבוהים יותר בלי רוני מאשר איתו, כמובן שנתונים כאלה יכולים לרמות בקלות במשחקים ברמת נבחרות, אני לא אתפלא אם האחוז הגבוה בלעדיו הושג בעקבות לוח משחקים נוח יותר, משחקים פחות לחוצים או דברים מהסוג הזה. הנזק הוא גדול מאוד, ולמי ששכח או שלא יודע אז שלב הבתים ביורו רחוק מלהיות עניין של פורמליות, הוא קשה ומאתגר בניגוד לבתים במונדיאל. אני אקדים ואומר שלדעתי אנגליה לא תעבור את הבתים, כמובן שזה תלוי הגרלה אבל מכיוון שראיתי בעייתיות בהעפלה לרבע הגמר גם בהרכב מלא אז עכשיו זה עוד יותר מוטל בספק.